Хто більше не працює в Бахмутській міській раді: список

Семаковська Тетяна 16:22, 16 Липня 2025
Бахмутська міська рада / архівне фото, Facebook

У Бахмутській міській раді відбулись кадрові зміни, за період з початку 2025 року з посад пішли 5 працівників, більшість, за угодою сторін. У списку є керівники відділів, водій та посадовці, відповідальні за зв’язок із громадськістю.

Хто пішов та хто прийшов їм на заміну, у відповіді на запит редакції повідомили у Бахмутській МВА.

Бахмутська міська рада: звільнені та призначені

У Бахмутській міській раді від початку 2025 року звільнилося 5 людей, йдеться про:

  • Романа Костюченкова, який працював провідним спеціалістом відділу з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Бахмутської міської ради. Чоловік звільнений за власним бажанням;
  • Дмитра Лузняка, який працював водієм Бахмутської міської ради, він звільнений за угодою сторін, на його місце призначили Валерія Черненка;
  • Людмилу Бондарєву, яка працювала начальницею відділу внутрішньої політики та зв’язків із громадськістю Бахмутської міської ради, й була відповідальною за організацію осередку підтримки мешканців громади “З Бахмутом у серці. Київ”). Звільнена за угодою сторін. Її обов’язки наразі виконує Олена Костюченкова;
  • Наталю Кисиличину, яка працювала начальницею відділу пресслужби Бахмутської міської ради. Звільнена за угодою сторін;
  • Марину Іванушкіну, яка керувала справами виконкому Бахмутської міської ради. Звільнена за угодою сторін.

Зараз у міській раді шукають двох людей, зокрема вільна посада керуючого справами виконкому та начальника відділу бухобліку і звітності.

Вакансії / скриншот

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

    Жінки чи чоловіки: хто переважає у керівництві Бахмутською міськрадою (Аналіз)

    Семаковська Тетяна 16:22, 8 Жовтня 2024

    Редакція проаналізувала склад управлінь міськради міста Бахмут, комунальних підприємств та саму міськраду на дотримання щодо представленості чоловіків та жінок. Ділимося результатами з вами та пояснюємо, чому це важливо.

    Бахмут міська рада та Міська військова адміністрація: хто очолює

    • Олексій Рева — начальник Бахмутської міської військової адміністрації, який разом з тим виконує роль міського голови;
    • Олександр Марченко — заступник начальника Бахмутської МВА;
    • Сергій Родін — заступник міського голови;
    • Дар’я Селезньова — головна спеціалістка з питань обліку та звітності;
    • Ганна Петрієнко-Полухіна — секретарка міської ради.

    Загалом, у цій структурі працює 3 чоловіків та 2 жінок, які обіймають хоч й керівні посади, проте нижчі за ієрархією, ніж чоловіки.

    Виконком міськради Бахмут: хто входить

    До складу виконавчого комітету Бахмутської міської ради 7 скликання входить 6 чоловіків:

    • Олексій Рева;
    • Максим Сутковий;
    • Олександр Марченко;
    • Олександр Пономаренко;
    • Павло Федоренко;
    • Всеволод Сабаєв.

    А також 9 жінок:

    • Ганна Петрієнко-Полухіна;
    • Інеса Мельник;
    • Марина Іванушкіна;
    • Олена Данько;
    • Юлія Смолярчук;
    • Олена Костюченкова;
    • Алла Руднєва;
    • Інесса Заворотня;
    • Єлизавета Портнова.

    Депутатський корпус міськради

    До депутатського корпусу міськради станом на вересень 2024 року входять 5 жінок:

    • Оксана Карпець;
    • Ганна Петриєнко-Полухіна;
    • Наталя Скляренко;
    • Світлана Шабаліна;
    • Ольга Шараєвська.

    А також 14 чоловіків:

    • Олександр Бабенко;
    • Сергій Благовісний;
    • Роман Гапєєв;
    • Зосим Йорохов;
    • Вадим Капля;
    • Роман Кравченко;
    • Ігор Кузнецов;
    • Владислав Лук’янов;
    • Володимир Пакеж;
    • Олександр Пойда;
    • Артем Сабаєв;
    • Роман Світенко;
    • Валерій Слесарєв;
    • Олександр Сторьєв.

    Бахмутські управління: хто очолює

    • Анатолій Баранов — Бахмутське управління з питань фізичної культури;
    • Вікторія Кушнір — Бахмутське управління молодіжної політики у справах дітей;
    • Олена Миронова — Бахмутське управління охорони здоров’я;
    • Інна Сподіна — Бахмутське управління соціального захисту населення;
    • Оксана Карпець — Бахмутське управління освіти;
    • Ірина Булгакова — Бахмутське управління культури;
    • Тетяна Татаринова — Бахмутське управління економічного розвитку;
    • Наталія Отюніна — Бахмутське управління муніципального розвитку;
    • Тетяна Соловйова — Бахмутське управління фінансів;
    • Надія Трофимова — Бахмутське управління розвитку міського господарства та капітального будівництва.

    Загалом, місцеві управління м. Бахмут налічують 9 керівниць та 1 керівника — тут перевагу мають жінки.

    Бахмутські комунальні підприємства: хто очолює

    • Роман Спічкін — “Бахмут-Вода”;
    • Іван Войтенко — “Бахмутський комбінат комунальних підприємств”;
    • Андрій Атаманченко — “Бахмутське бюро технічної інвентаризації”;
    • Олександр Бондарєв — “Бахмутська житлова управляюча компанія”;
    • Олександр Шевченко — Опитненське сільське комунальне підприємство “ПРОГРЕС”.

    У КП немає жодної жінки, натомість там працюють 5 чоловіків.

    Бахмутські старости

    У Бахмутському районі є кілька старостинських округів, їх очолює:

    • Олена Данько — Іванівський округ;
    • Олена Костюченко — Опитненський округ;
    • Олександр Пономаренко — Зайцівський округ;
    • Павло Федоренко — Покровський округ;
    • Юлія Смолярчук — Клинівський округ.

    У старостинських округах керівні посади займають 3 жінок та 2 чоловіків.

    Як бачимо, керівні посади у місті Бахмут очолюють 22 жінки та 27 чоловіків. Є відділи, де на керівних посадах працюють лише чоловіки, як, наприклад у комунальних підприємствах Бахмута, або ж в управліннях, де є лише один чоловік на посаді керівника. У виконкомі міської ради кількісну перевагу мають жінки, а от в депутатському корпусі чоловіки.

    Оксана Ярош / фото Facebook

    Ми звернулися до експертки із гендерних питань, докторки політичних наук Оксани Ярош з проханням прокоментувати ситуацію з гендерним розподілом на посадах у Бахмутській раді, виконкомі, депутатському корпусі, комунальних підприємствах та старостаті. За її словами гендерний баланс на керівних посадах спостерігається, але це ще далеко до гендерного паритету, який б забезпечував рівномірний розподіл кадрового складу жінок і чоловіків на посадах у різних сферах, як освіта, медицина, комунальне господарство тощо.

    “Найбільший гендерний розрив в Україні у політичній участі жінок і чоловіків. Жінок менше на рівні ухвалення рішень. І ми бачимо, що серед депутатського корпусу мало жінок. Також, це помітно на тих посадах, де відбуваються призначення, як, наприклад, в комунальних підприємствах. На кадрові призначення можуть впливати стереотипи, бо є упередження, що служби, які обслуговують інфраструктуру – “чоловічі”. Освіта, соціальний захист, охорона здоров’я, особливо їх найнижча ланка – такі посади обіймають жінки. На вибір професії та зайнятості впливає соціальне оточення, медійна картина світу. Діти бачать, на яких посадах чоловіки та жінки навколо них, й таким чином ці картини навколишнього світу закладаються у дитину і потім впливають на її подальший вибір професії та зайнятість”, — пояснює експертка.

    Власне таку картину ми бачимо й на керівних посадах у Бахмуті, жінки представлені у органах самоврядування, але на нижчих ланках. Тоді як чоловіки обіймають більш значимі посади, де ухвалюють рішення.

    Нам потрібні зміни в суспільній свідомості

    Оксана Ярош додає, що Україна взяла на себе зобов’язання, як держава, забезпечувати рівні можливості для жінок і чоловіків в усіх сферах, розвивати гендерний паритет держава.

    “Насамперед потрібні зміни в суспільній свідомості, потрібна масштабна просвіта. Бо навіть гендерні виборчі квоти, які вже введені у Виборчий Кодекс України для реєстрації партійного списку, спрацювали лише на участь жінок кандидаток. Важливо зберегти гендерний баланс не тільки на рівні кандидатства, а у депутатському корпусі. В Україні у 2005 році прийнятий Закон України “Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків”, якому вже майже два десятиліття і мета якого — досягнення паритетного становища жінок і чоловіків у всіх сферах життєдіяльності суспільства.

    У нас прийнято багато стратегій, нормативних документів, зокрема вже згаданий Виборчий кодекс, але іноді норми не працюють. Тому наголошую на важливості просвіти і освіти без гендерних упереджень. Чому взагалі потрібен гендерний паритет у представництві органів влади? Бо чим більш різноманітний склад у органі влади за гендерним представництвом, і за віком, і за професіями, то тим кращі рішення будуть в раді, тим краще громаді. Будуть враховуватись різні досвіди і це на користь проєктам рішень, їх ефективності”, — резюмує пані Оксана Ярош.

    Яка ж ситуація загалом в Україні

    За даними ЦВК України станом на 16.02.2023 року найбільша кількість жінок працює у сільських радах, йдеться про майже 42%.

    Світу потрібно ще 134 роки, аби досягти гендерної рівності 

    За даними звіту Global Gender Gap Global Gender Gap Report за 2024 рік Україна посіла  63 місце з 145.

    “За нинішніх темпів прогресу для досягнення повного паритету знадобиться 134 роки. Це станеться у 2158 році, тобто приблизно за пʼять поколінь”, — зазначають у звіті.

    Гендерний розрив вимірюється у 146 країнах світу за чотирма показниками:

    • розрив у сфері охорони здоров’я й виживання;
    • розрив у рівні освіти;
    • розрив економічної участі й можливостей;
    • розрив у розширенні політичних прав і можливостей.

    За даними звіту, гендерний розрив у сфері охорони здоровʼя й виживання є найбільш подоланим і становить 96%. За ним іде розрив у сфері освіти (94,9%) і розрив у сфері економічної участі та можливостей (60,5%).

    Найгірший показник гендерного розриву в розширенні політичних прав і можливостей — він складає 22,5%.

    “Для досягнення паритету в освітніх досягненнях знадобиться ще 20 років, для подолання розриву в політичних можливостях — 169 років, а для досягнення економічного паритету — 152 роки. Час для подолання гендерного розриву в сфері охорони здоровʼя й виживання залишається невизначеним”,відмітили у звіті.

    Матеріал створено у співпраці з Волинським прес-клубом

    Читайте також:

    Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

    Хто і за що призначає премії по 500% у Бахмутській міській раді

    Ганна Бокова 12:00, 18 Січня 2024
    Ілюстрація Бахмут IN.UA

    Журналісти “Бахмут IN.UA” помітили значне підвищення зарплат співробітників Бахмутської міської ради, тому вирішили дослідити процедуру, за якою ухвалюють рішення про такі зарплати. Ми дізнавались, чи є якісь плани й звіти по виконаних роботах та чи визначені критерії, за якими можна об’єктивно оцінити ефективність роботи.

    Отримавши відповіді на декілька запитів, ми проконсультувалися з експертами та попросили оцінити досконалість цієї процедури. 

    З початку повномасштабного вторгнення для розподілу бюджетних коштів не потрібні рішення сесій, не потрібно збирати депутатів, пояснювати, переконувати, бо рішення ухвалює лише керівництво військової адміністрації. Звітів на сайті міської ради немає, публічних звітів також немає. Єдиний інструмент, який діє, — публічні запити. Тому процес отримання й аналізу інформації іноді займає декілька місяців.

    У чому проблема?

    коментарі про зарплату посадовцям у Бахмуті
    Коментарі про зарплату посадовцям у Бахмуті / скриншот

    Ми зробили запити та опублікували матеріали щодо зарплат мера, начальників управлінь міської ради та директорів комунальних підприємств. 

    Також оприлюднювали інформацію про те, що для бахмутських комунальних підприємств виділено 17 мільйонів гривень. Після обурень бахмутян щодо роботи підприємств зруйнованого міста заступник міського голови прокоментував причини таких витрат. 

    Цікаво, що на прохання виділити відповідальних осіб в міськраді, які б могли професійно відповідати на запити бахмутян в телеграм-каналі, міська рада відмовила. Цей канал мешканці створили для обміну інформацією з питань отримання компенсації за зруйноване житло та іншим актуальним запитам, які з’явились під час війни.

    Пояснили тим, що це не передбачено законодавством. Що виглядає дещо не послідовним, враховуючи, що працівники Бахмутської міської ради замість своїх прямих обов’язків, передбачених в посадових інструкціях, у деяких випадках, виконують нові пов’язані з війною. До прикладу, начальниця Управління муніципального розвитку організовує дозвілля для бахмутян у Центрі підтримки в Дніпрі, а начальниця Управління охорони здоров’я організовує видачу гуманітарної допомоги в Одесі. 

    Зарплата співробітників Бахмутської міської ради виросла в декілька разів

    Ми помітили, що зарплата начальників управлінь та заступників Бахмутської міської ради з початком повномасштабного вторгнення стала значно вищою, іноді в декілька разів. До прикладу, у січні 2022 року посадовій особі на місці начальниці управління економічного розвитку нараховано близько 22 тисяч гривень.

    На той момент цю посаду обіймала Марина Юхно. У поточному році обов’язки керівника в цьому управлінні виконує Тетяна Татаринова. У січні 2023 року їй нараховано 38 тисяч гривень, у жовтні 2023 року — 50 тисяч гривень.

    Бахмут
    Попри те, що Бахмут зруйнований — місцеві Управління продовжують працювати в евакуації / скриншот

    Ще один приклад: начальнику фінансового управління у січні та лютому 2022 року було нараховано близько 18 тисяч гривень, на той момент посаду обіймав Дмитро Підкуйко. У січні 2023 року на цій посаді Тетяні Соловйовій нараховано 54 тисячі гривень, у лютому 2023 року 114,5 тисяч гривень — це найвища зарплата за період з січня по жовтень 2023 року. Працівник на цій посаді до повномасштабного вторгнення, коли працювали підрядники, постійно відбувалися різні тендери і потрібно було подавати проєкти рішень, готуватися до сесії, звітувати депутатам, отримував майже в десять разів менше.

    Голові військової адміністрації у лютому 2023 року нараховано 100,7 тисячі гривень. А його заступнику Олександру Марченко за цей період – 73,5 тисячі гривень. Найбільша зарплата за лютий 2023 року, яку ми бачили через публічні запити, була у секретаря Бахмутської міської ради Ганни Петриєнко-Полухіної — 140,6 тисячі гривень.

    Середня зарплата в Україні

    Гроші у руках
    Середня зарплата в Україні / фото ілюстративне

    Скоріш за все, ви вже порівнюєте свою зарплату зі зарплатами чиновників. Ми також вирішили її порівняти, але з середньою по Україні. 

    Так, за інформацією голови комітету Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики Данила Гетманцева середня зарплата в Україні (за виключенням тимчасово окупованих територій) у першому кварталі 2023 року склала 15 436 гривень, у другому – 17 176 гривень. Це інформація Державної служби статистики. Найбільші зарплати за перше півріччя 2023 року в Україні були у наступних сферах: 

    • інформація та телекомунікації – 36 544 гривень;
    • фінансова та страхова діяльність – 32 944 гривень;
    • авіаційний транспорт – 28 177 гривень;
    • професійна, наукова та технічна діяльність – 21 862 гривень;
    • державне управління й оборона, обов’язкове соціальне страхування – 20 506 гривень.

    Як оцінюється ефективність роботи посадових осіб Бахмутської міської ради?

    Після оприлюднення зарплат начальників управлінь в соціальних мережах було бурхливе обговорення — найпоширеніше питання: “За що люди отримують таку зарплату?!”. Про що ми й спитали додатково. Зазначимо, що ще у першому запиті ми поставили це питання, проте не отримали на нього відповіді.   

    Нам лише надали положення про преміювання, змінене під час воєнного стану. Але в ньому немає критеріїв, за якими можна визначити ефективність роботи співробітника. До прикладу, кількість залучених коштів, створених партнерств, поданих заявок на міжнародних донорів, проведених заходів для підтримання іміджу міської ради чи задоволення потреб бахмутян. Є тільки загальні показники: 

    • своєчасне виконання доручень керівництва; 
    • стан виконання обов’язків; 
    • дотримання трудової дисципліни тощо. 

    Повний перелік показників надаємо у скриншоті.

    Положення про преміювання працівників Бахмутської міської ради та окремих підрозділів
    Положення про преміювання працівників Бахмутської міської ради та окремих підрозділів / скриншот

    Хто призначає премії у Бахмутській міській раді?

    Ми повторно запитали, хто ухвалює рішення про призначення премії і як визначається її розмір. Запитання звучало так: “Чи визначені у Бахмутській міській раді особисті критерії ефективності співробітників? Надайте перелік цих критеріїв та плани їхнього виконання на всіх начальників управлінь, заступників міського голови, секретаря міськради, голови військової адміністрації”.

    положення про преміювання
    Пояснення, хто відповідальний за преміювання / скриншот

    Щодо особи, то тут приблизно зрозуміло: заступникам міського голови, секретарю ради та керівниці справами виконкому призначає премії голова Бахмутської військової адміністрації Олексій Рева, начальникам управлінь — заступник голови Олександр Марченко.  

    Чи є в Бахмутській міськраді критерії преміювання

    Бахмутська міськрада
    Бахмутська міськрада / фото з відкритих джерел

    Чітко визначених критеріїв немає, ми їх не отримали, як і планів та звітів про їхнє виконання. Щодо осіб, яким призначає премії Рева, вказано формулювання “за ініціативою міського голови”. Відповідно, індикаторів не існує, оскільки це особисте рішення керівника, жодним іншим чином не зафіксоване.

    Щодо преміювання начальників управлінь нам надали подання всіх на заступника міського голови, який ухвалює рішення щодо виплат премій. Всі подання за результати роботи в листопаді підписані 12 грудня. Тут кожна посадова особа описує, чим займалася протягом місяця, і вказує розмір премії, який хоче отримати. 

    До прикладу, Тетяна Татаринова, яка тимчасово виконує обов’язки начальниці Управління економічного розвитку, ріст зарплати якої ми розглядали вище. Вона описує свою роботу: надання гуманітарної допомоги бахмутянам у Кропивницькому, участь в форумі у Варшаві, де міська рада вела перемовини щодо відбудови міста та просить встановити премію у розмірі 350% і надбавку за досягнення 50% від посадового окладу. 

    Бачимо, що у поданні описано діяльність і не вказано результати роботи. Частина робіт, за яку Тетяна Татаринова просить її преміювати, не входить у її посадові обов’язки. Під час війни реальні обов’язки змінилися, а формальні посадові — ні. 

    Якщо повернутися до того положення про преміювання, за яким призначаються додаткові фінансові винагороди, то можна помітити, що у відповідях начальники управлінь не спираються на ці показники. Тобто наявна процедура преміювання не відповідає чинному положенню.

    Розмір премії співробітників Бахмутської ради не має обмежень

    Цікаво, що кожен начальник управління по-різному оцінює свою ефективність. До прикладу, начальниця фінансового управління просить 500% премії. 

    Виникає питання, на скільки максимально можна оцінити свою ефективність і попросити доплат? Згідно з новим положенням про преміювання, “розмір премії не має обмежень максимального розміру”. Формулювання вже було змінено під час повномасштабного вторгнення.

    Розміри премій не має максимального розміру
    Розміри премій не має максимального розміру / скриншот

    Оскільки, крім подання на заступника військової адміністрації з копією на начальника відділу кадрового забезпечення, ми не отримали інших документів про визначення розміру премій, робимо висновки, що премію встановлюють такою, як людина просить — без змін та поправок.   

    У міськраді вважають, що мешканці не мають оцінювати розміри премій та ефективність їхньої роботи    

    Ми також питали у Бахмутської міської ради, яким чином бахмутяни можуть оцінити ефективність роботи посадових осіб, на що в запиті нам повідомили, що це не передбачено законодавством. 

    Оцінка преміювання у Бахмуті
    Відповідь на запит редакції / скриншот

    Чому нас має турбувати розмір премій посадовців?

    Нагадаємо, що кошти з бюджету, які отримують як зарплати співробітники міської ради, — це податки підприємств та їхніх працівників, зареєстрованих на території громади. Сьогодні це в більшості кошти від зарплат військових.

    Звіт про бюджет
    Звіт про про бюджет / скриншот

    Ми вже пояснювали, що громада має знати куди і чому витрачаються бюджетні кошти. 

    Ще раз, бюджетних коштів немає, це є наші з вами гроші. Монополії на інформацію теж немає, це є наша з вами інформація. Є звичайно деякі обмеження, але вони мають бути обґрунтовані,

    Надія Бабинська // експертка з відкритих даних

    Премії для ОМС: за що варто доплачувати. Оцінка експерта

    Ми попросили бізнес-консультантку, старшу проєктну менеджерку Команди підтримки реформ Мінекономіки у 2017-2020 роках Ганну Білик оцінити процедуру призначення премій у Бахмутській міській раді. Для цього надали відповіді на запити, положення та подання. 

    “Преміювати за виконання посадових обов’язків — хибна практика. Преміювати я завжди раджу за досягнення або перевиконання планових показників, втілені ініціативи, що якісно та кількісно впливають на життя людей. Також раджу ставити показники більш конкретно, щоб зменшити суб’єктивний фактор при оцінці. Наприклад тут вказано: якісно виконувати доручення керівників. Як це зрозуміти, що таке якісно? Наприклад, без повернень документів на допрацювання або виконання без запізнення у визначені терміни”, — зауважила експертка з кадрових питань.

    постановка цілей по СМАРТ
    Постановка цілей по СМАРТ / фото marketer.ua

    Ганна Білик зазначила, що така ситуація не лише у Бахмутській міськраді. Чиновники отримують високі зарплати або незрозуміло за що, або за безпосередні обов’язки, не маючи чітких KPI (ключових показників ефективності) та не є клієнтоорієнтованим.

    Відсутність конкретики у показниках ефективності державних органів є наслідком відсутності чіткої стратегії, яка б визначала результати їхньої роботи, та відповідних компетенцій в осіб, що складають відповідну документацію. В цілому на рівні законодавства тема KPI та оцінювання покрита більш менш, а от виконання цього законодавства в силу різних причин кульгає.

    У менеджменті є підхід до постановки цілей по SMART. Цього підходу бракує для держслужбовців. Це означає що цілі специфічні (s), вимірюванні (м), амбіційні (а), але реалістичні ( r) та обмежені в часі (т). Але головне: премія не може бути тільки за те, що ти маєш робити базово за посадовою інструкцією. Премія — це екстра зусилля,

    пояснює // Ганна Білик

    Щодо оцінки ефективності преміювання, експертка додає, що попри те, що оцінює роботу співробітника саме керівник, органи місцевої влади мають бути клієнтоорієнтовані та брати до уваги фідбек (відгук, зворотний зв’язок) своїх “клієнтів”. Проте якщо немає стратегії та показників, що можуть публічно обговорюватися з громадою, то і спиратися нема на що.

    Активним громадянам, які хочуть впливати, Ганна Білик радить вивчити плани і стратегії Бахмутської міської ради і вимагати через публічні запити звітів про виконання.

    Яке рішення?

    Журналісти Громадського медіапорталу “Бахмут IN.UA” на підставі отриманих відповідей визначили, що на сьогодні у Бахмутській міській раді не існує KPI у співробітників. Чинним положенням про преміювання, на яке спираються у відповіді на запит посадовці, вони не керуються. Тобто в поданнях не звертаються до тих критеріїв преміювання, які вказані у положенні. 

    У таких умовах призначення премій залежить від самооцінки співробітника та бажання керівника. Положення було переглянуто вже під час воєнного стану: премії стали безрозмірними, а чіткі критерії так і не з’явилися.

    Загальної стратегії роботи організації, на яку можна було б спиратися в оцінці ефективності міської ради, на сьогодні також не існує. Це означає, що юридично громада не може впливати на розміри зарплат.

    Тобто й оцінити, чи заслужили працівники міської ради премії, об’єктивно не можливо. Для цього потрібно спочатку створити стратегію і відповідно до загальних показників вивести KPI кожному керівнику.

    Саме з таким проханням: створити стратегію і визначити показники ефективності роботи співробітників, ми звернемося до Бахмутської міської ради.

    Якщо у вас є пропозиції по цьому зверненню пишіть нам на пошту: [email protected]

    Читайте також:

    Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

     

    “Розпродують залишки товару”: голова Донецької ОВА розповів про роботу магазинів у Покровську

    Місто Покровськ на Донеччині опинилося в скрутному стані. Наразі в ньому залишилися три крамниці, один лікар і півтори тисячі мешканців. Про це в ефірі телемарафону […]

    Важливо

    Виплати за зруйноване житло на ТОТ: Мінрегіон готує пілотну програму компенсацій

    Внутрішньо переміщені особи, житло яких розташована на тимчасово окупованих територіях, зможуть претендувати на компенсацію. Про це повідомили у пресслужбі Міністерства розвитку громад та територій, відповідаючи […]

    Гроші на опалення: у Краматорську видадуть по 19 400 грн на сім’ю

    Мешканці Краматорська мають можливість отримати грошову компенсацію на придбання твердого палива для опалення. Йдеться про допомогу в розмірі 19 400 гривень на одне домогосподарство одержувача. […]

    17:00, 16.07.2025 Скопіч Дмитро

    У Києві стартує безплатне навчання водіїв громадського транспорту: деталі

    У Києві відкрито набір на курси підготовки водіїв і водійок тролейбусів. Навчання розпочнеться 1 серпня на базі КП “Київпастранс” та є безплатним. Після завершення курсу […]

    15:30, 16.07.2025 Скопіч Дмитро
    костянтинівка

    Наплив людей великий: як дронові атаки на Добропілля вплинули на евакуацію

    На Донеччині триває евакуація населення. Через збільшення дронових атак на Добропілля, збільшилась кількість людей, які бажають виїхати з міста. Наплив людей досить великий, через що […]