Діти в евакуації: як склалася доля у вихованців Торецького центру реабілітації

Семаковська Тетяна 13:45, 27 Грудня 2023
Діти з Торецька / фото соцмережі

23 дитини з Торецького центру соціально-психологічної реабілітації знайшли прихисток в навчально-реабілітаційному центрі №21 Оболонського району міста Києва. Діти були змушені евакуюватися через війну. Близько року вони шукали постійний дім, встигли тимчасово побувати й на Закарпатті, але домівку їм надали у столиці.

Представник Торецького центру соціально-психологічної реабілітації розповів, як зараз працює заклад та в яких умовах живуть діти.

Торецьк. Діти в евакуації

Торецьк розташований за 23 кілометри від Бахмута. Зараз місто постійно обстрілюють росіяни. Нещодавно звідти частково евакуювали медзаклад, а самі жителі поступово залишають місто. Раніше тут у громаді проживало 66 тисяч осіб, станом на 31 жовтня 2023 року залишилося близько 12 тисяч. Евакуація триває.

До війни у Торецьку працював Центр соціально-психологічної реабілітації, де вчилися дітки від 3 до 18 років з неблагополучних сімей. Заклад евакуювався з 43-ма підопічними. Близько року він переїздив з одного місце на інше. Остаточний прихисток дітям надали у столиці, в навчально-реабілітаційному центрі №21 Оболонського району.

Тут живуть 23 дитини, решту вихованців вже знайшли дім або їм виповнилося 18 років. З ними продовжує тримати зв’язок міськрада.

Дітки зараз передані на повне державне забезпечення до столичного інтернату, тобто вони там на обліку. Наш заклад у режимі простою. Рік ми мандрували з дітьми по Україні і потім от достукалися до Київської ради, тож нас прийняли,

каже у коментарі Бахмут IN.UA // представник Центру

Також співрозмовник додає, що працівники центру приїжджають до нової домівки, спілкуються з дітками. У малечі насичений графік та гарні умови для проживання. Діти мають можливість
розвиватися, пройти реабілітацію, записатися до психолога, звернутися за допомогою до медиків тощо.

Торецька громада підтримує дітей гуманітарною допомогою, запевняє представник Центру. Крім того, на зимових канікулах для дітей планують святкові заходи у столичному хабі, який допомагає переселенцям з Торецька.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як перевірити бронь від мобілізації у 2024 році: пояснення

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 15:00, 3 Грудня 2024
Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу image-8.png
Бронювання / фото ілюстратине, Unsplash

Під час воєнного стану в Україні триває мобілізація. Водночас певні категорії працівників мають право на бронювання.

Детальніше про те, як саме перевірити наявність броні від мобілізації в Україні у 2024 році, дізнавайтесь в матеріалі Бахмут IN.UA.

Як перевірити бронь від мобілізації

Бронювання працівників відбувається за допомогою спеціалізованих рішень Мінекономіки за списками, які погоджуються з Міноборони. Самостійно перевірити, чи є бронь від мобілізації наразі можна декількома способами.

Перший спосіб — офлайн. Для цього потрібно звернутися до роботодавця або безпосередньо до територіального центру комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП) за місцем проживання, чиї співробітники зможуть надати актуальну інформацію про наявність бронювання.

Другий спосіб — онлайн. Для цього необхідно скористатися додатком “Резерв+”.

Як перевірити бронь від мобілізації онлайн

Для того, щоб перевірити наявність броні від мобілізації, потрібно зайти в додаток “Резерв+” від Міноборони та скористатися наступним алгоритмом дій:

  • авторизуватися в застосунку “Резерв+”;
  • відкрити інформацію в електронному військово-обліковому документі.

Зазначимо, що електронний військово-обліковий документ містить в собі всю наявну інформацію зі спеціального реєстру призовників “Оберіг”. Зокрема, мова йде й про наявність відстрочки чи бронювання від мобілізації.

Відновлене бронювання в “Дія”: як працюватиме

1 грудня 2024 року Кабінет міністрів опублікував постанову №1362 про внесення змін до порядку бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час. В першу чергу, документ відновив можливість бронювання в застосунку “Дія”.

Згідно з документом, військовозобов’язаним працівникам критично важливих підприємств чи установ, які підлягають бронюванню, має нараховуватися заробітна плата, не нижча за розмір мінімальної зарплати по країні, помноженої на коефіцієнт 2,5.

Наразі бронювання відбуватиметься лише через застосунок “Дія” за наступним алгоритмом:

  • керівнику підприємства чи уповноваженій особі потрібно зареєструватися, чи авторизуватися в електронному кабінеті на порталі “Дія”;
  • знайти розділ “Послуги” та обрати там “Бронювання працівників”;
  • перевірити дані про компанію та заповнити дані про працівників, яких потрібно забронювати;
  • підписати документ та відправити дані.

Подані заявки оброблятимуться протягом 72 годин. Про результат розгляду заяв додатково повідомлять в електронному кабінеті на порталі та у застосунку “Резерв+”.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як отримати витяг з ЄДР для ФОП через портал “Дія”: покрокова інструкція

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 16:49, 2 Грудня 2024
Витяг для ФОП / фото ілюстративне, Unsplash

Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР) — спеціалізований документ, який є прямим підтвердженням наявності у підприємця чи підприємниці зареєстрованого бізнесу. В ньому також міститься інформація про діяльність компанії.

Детальніше про те, що це за документ та як його отримати через портал “Дія”, дізнавайтесь в матеріалі Бахмут IN.UA.

Витяг з ЄДР через “Дію”

Витяг з ЄДР — це один з найважливіших документів для підприємств на території України. Він містить важливу інформацію про юридичний стан підприємця чи підприємниці, а також про діяльність компанії протягом усього періоду її існування протягом всього його періоду діяльності. Документ часто є необхідним елементом в реалізації бізнесу, зокрема, під час підписання договорів чи для отримання послуг у банках.

Як отримати витяг з ЄДР для ФОП онлайн

Документ наразі можна оформити не тільки через нотаріуси або ЦНАПи, але й через портал “Дія” за декілька хвилин. Вона платна та коштує 110 гривень. Для цього потрібно:

  • перейти на портал “Дія” та натиснути “Отримати витяг“;
  • авторизуватися за допомогою BankID, Дія.Підпис або електронного підпису;
  • перевірити вказані особисті дані, які автоматично підтягуються з реєстрів;
  • якщо вказані дані вірні, то потрібно оплатити послугу за допомогою банківської картки або Google Pay/Apple Pay/Privat Pay;
  • готовий витяг надійде в розділ з отриманими документами через декілька хвилин, про що прийде додаткове сповіщення.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Розбитий Часів Яр

Виживають під обстрілами: у Часів Ярі залишаються 800 мешканців

Прифронтовий Часів Яр розташований неподалік Бахмута та лінії зіткнення. Щодня російські окупанти накривають місто з артилерії й авіації. Попри небезпеку в Часів Ярі досі перебувають […]

17:53, 20.12.2023 Микола Ситник

Бахмутський фермер розповів, як працюють аграрії за кілька кілометрів від фронту

Аграрії Донеччини у надзвичайно складних умовах продовжують працювати на продовольчу безпеку регіону і країни. За інформацією Донецької ОВА, в області вже зібрали урожай ранніх зернових […]

17:32, 24.08.2023 Микола Ситник
Євген Ткачев

Бахмутський волонтер розповів, як допомогти тваринам пережити холод

Вже кілька днів по всій Україні температура на стовпчиках знизилася до мінусової за°C. Від холоду та хуртовини страждають не тільки люди та дороги, але й […]