Скільки підприємців працювало в Бахмуті до війни та хто платив найбільший податок до бюджету?

Семаковська Тетяна 17:17, 13 Вересня 2023

До повномасштабної війни в Бахмуті працювали малі та середні підприємства та приватні ФОПи. На жаль, не всі змогли відновити свою роботу в евакуації, загалом у місті було понад 500 підприємств, ще більше фізичних осіб, які платили найбільші податки в місцевий бюджет.

Бахмутська міська рада у відповідь на запит редакції надала статистику по бізнесу Бахмута та його громади.

Бізнес в Бахмуті до війни

За даними міськради станом на 1 січня 2022 року кількість малих і середніх підприємств зареєстрованих на території Бахмутської міської територіальної громади складала 509 одиниць. 

Ще більше було фізичних осіб – підприємців налічували 2996 осіб на всю Бахмутську громаду.

Відокремлений облік малого та середнього бізнесу по Бахмутській міській територіальній громаді та по м. Бахмут не ведеться.

Скільки податків сплачували бахмутські підприємці?

За 2021 рік до бюджету Бахмутської міськради підприємці сплатили понад 57 тис. грн податків.

З них станом на 31 січня 2021 року :

  • 150 суб’єктів господарювання – юридичних осіб сплатили до бюджету близько 9 тис. грн;
  • 23 суб’єкти господарювання – сільськогосподарські товаровиробники сплатили до бюджету понад 4 тис. грн;
  • 2 593 фізичні особи – сплатили до бюджету понад  43 тис. грн.

Податки в Бахмут за 2022 та 2023 рік

За 2022 рік до бюджету Бахмутської територіальної громади надійшло 31 538 грн єдиного податку.

Станом на 1 вересня 2023 року до бюджету Бахмутської міської територіальної
громади надійшло лише 12 596 грн єдиного податку від платників, які продовжують
сплачувати податки. Тобто кількість платників скорочуються. З них:

  • 27 суб’єктів господарювання – юридичних осіб сплатили до бюджету
    1 691 грн;
  • 1 суб’єкт господарювання – сільськогосподарські товаровиробники сплатили
    до бюджету 42 грн;
  • 780 фізичні особи – підприємці сплатили до бюджету 10 862 грн.

Нагадаємо, що ми робили цикл матеріалів про бізнес Бахмута, більше у матеріалі: Війна не зламає бахмутян: добірка інтерв’ю з підприємцями, які продовжили свою справу в евакуації

Фото: з відкритих джерел

Бахмут живе тут! Підписуйтесь на наш телеграм, тут завжди оперативні новини про місто, найсвіжіші фото та відео

А це наш цікавий і яскравий Інстаграм – підписуйтесь!

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

Семаковська Тетяна 13:58, 10 Січня 2025
Послуги в ЦНАП
Адміністративні послуги для населення / фото ombudsman.gov.ua

15 січня представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі можуть записатись на консультацію.

Про це повідомляє Центр підтримки “З Бахмутом у серці м. Дніпро”.

Бахмутський ЦНАП: послуги в Дніпрі

Мешканці громади мають можливість отримати наступні послуги:

  • актуалізувати дані в реєстрі територіальної громади (РТГ);
  • внести зміни до інформації про особу, що міститься в РТГ;
  • зняти особу із задекларованого/зареєстрованого місця проживання;
  • отримати витяг із реєстру територіальної громади;
  • подати повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій.

Додатково фахівець ЦНАПу надаватиме допомогу щодо довідок про правову належність нерухомого майна, яка виникла до 1 січня 2013 року.

Як потрапити на прийом

Прийом громадян відбудеться 15 січня (середа) в Центрі підтримки бахмутян “З Бахмутом у серці. Дніпро”. Осередок розташований за адресою: вулиця Макарова, 1-Б. Бахмутян чекатимуть з 09:00 до 16:00.

Консультації за зазначеними послугами можливо отримати дистанційно з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 16:00 за номерами:

  • +38 (099) 667 9206;
  • +38 (098) 850 0561;
  • +38 (068) 851 5089 (представник відділу реєстрації місця проживання).

Запис на отримання адміністративних послуг та довідок БТІ єдиний. Також можна звернутися на електронні скриньки:

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як пенсіонеру чи пенсіонерці оформити інвалідність в 2025 році: гід

Семаковська Тетяна 17:00, 6 Січня 2025

З 1 січня 2025 року в Україні більше не працюють медико-соціальні експертні комісії (МСЕК). Президент України Володимир Зеленський ліквідував їх Законом №12178. Тож, відтепер, аби оформити інвалідність потрібно буде пройти обстеження експертної команди.

Як оформити інвалідність в 2025 році для людини старшого віку — читайте в матеріалі.

Як оформити інвалідність пенсіонеру в Україні

Оформити інвалідність в 2025 році стане простіше. Прозорість процедури мають забезпечити новостворені експертні команди, які будуть працювати замість МСЕК. За інформацією Міністерства охорони здоров’я людині потрібно пройти кілька етапів для оформлення інвалідності.

Примітка. Важливо, що для осіб, які отримали від МСЕК до 31 грудня 2024 року, довідки, акти, висновки, індивідуальні програми реабілітації), усі ці документи залишаються чинними та є підставами для отримання визначених законодавством гарантій, пільг, виплат, допомоги, відстрочок тощо.

Ось перелік дій:

  • зверніться до лікуючого лікаря, він оцінить стан вашого здоров’я, а за необхідності проведе необхідні обстеження та сформує направлення на оцінювання до експертної команди;
  • підготуйте документи для повсякденного функціонування особи (паспорт, РНОКПП (за наявності), військово-обліковий документ (за наявності, медичні документи, що підтверджують діагноз та в яких відображено актуальний стан здоров’я, зокрема документи про раніше встановлену інвалідність, документи, що засвідчують причини інвалідності (за наявності);
  • разом із лікарем оберіть заклад та форму проведення оцінювання, зверніть увагу, що вона обирається залежно від ваших потреб та стану з урахуванням низки критеріїв: очно, заочно, дистанційно;
  • очікуйте поки адміністратор закладу, який ви обрали, перевірить ваше направлення та документи;
  • на вашу електронну пошту надійде повідомлення про час та дату оцінювання.

Оцінка інвалідності

У визначений час та дату відбудеться оцінювання експертною командою. Під час нього члени експертної команди розглядають вашу справу. Якщо особі встановлюють інвалідність, вона отримує рішення та рекомендації, які є частиною індивідуальної програми реабілітації.

Після цього, інформація з рішення буде передаватися через електронну систему до Міністерства соціальної політики України. Її будуть використовувати для призначення пенсії або соціальних виплат, послуг тощо.

Водночас експертна команда може направити особу на додаткове медичне обстеження. Це можливо лише один раз. Розгляд справи експертною командою не має тривати понад 30 днів. Зазначимо, що у випадку, коли особа не згодна з рішенням команди вона може поскаржитись на результати через лікуючого лікаря або подати скаргу до Центру оцінювання функціонального стану особи.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Телеграм канал 6a0ee

Чи буде для бахмутян телеграм-канал для спілкування з владою

Минулого тижня пройшла онлайн-зустріч бахмутян та представників міської ради з народною депутаткою Оленою Шуляк, яка є однією з ініціаторів законопроєкту №7198 про компенсацію за пошкодження […]

17:54, 09.08.2023 Микола Ситник
Опитування для бахмутських підприємців

Опитування для бахмутських підприємців: як долучитися

Сьогодні, 3 вересня, в Україні відзначається День підприємця. В умовах повномасштабної війни росії проти України частині бахмутян вдалося зберегли свої підприємства, які продовжують розвиватися. Редакція […]

14:06, 03.09.2023 Микола Ситник
Марія Грищенко

Діалоги з владою: соціологиня Марія Грищенко про залучення громади до відбудови Бахмута

Дискусія про відбудову Бахмута вже активно ведеться на різних рівнях, в тому числі й на міжнародному. Утім, зараз бахмутяни хочуть бачити активні кроки від міської […]