Як вступникам із Бахмута підтвердити вибір місця навчання: інструкція

Семаковська Тетяна 14:39, 26 Липня 2023

Абітурієнти ae10f

Абітурієнти, які отримали рекомендацію до зарахування в омріяний заклад освіти, мають підтвердити місце навчання. Міністерство освіти і науки України спільно з державним підприємством «Інфоресурс» розробили зручну інструкцію та зібрали важливу інформацію, щоб майбутні студенти розібралися з цим швидко і легко.

Як підтвердити місце навчання?

У закладі освіти під час виконання вимог до зарахування: 

  • підпишіть заяву онлайн за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або «Дія.Підпис»;
  • або власноруч підпишіть роздруковану заяву і завантажте її сканкопію в електронний кабінет.

В електронному кабінеті

  • для всіх вступників — підпишіть заяву за допомогою КЕП або «Дія.Підпис»;
  • лише для вступників, які перебувають на території, деокупованій після 1 вересня 2022 року або за кордоном, і не можуть отримати КЕП на ID-картку — завантажте сканкопію власноруч підписаної заяви.

Накласти КЕП

  1. У модулі «Подані заяви на вступ» виділіть позначкою потрібну заяву зі статусом «Рекомендовано (бюджет)» або «Рекомендовано (контракт)» та натисніть «Підтвердити вибір місця здобуття освіти».  
  2. Підтвердіть, що ви попереджені про обов’язковість подання військовозобов’язаними громадянами України військово-облікового документа (позначка встановлюється усіма вступниками, незалежно від статі). 
  3. Оберіть пункт «Накласти кваліфікований електронний підпис» та натисніть кнопку «Накласти КЕП». 
  4. Виберіть центр сертифікації, який видав вам ключ, завантажте файл ключа, зазначте пароль до нього та натисніть кнопку «Підписати». 
  5. Оновіть сторінку, щоб переконатися, що заява успішно підписана. Навпроти неї мають з’явитися дата і час підписання. 

Важливо: накласти КЕП в електронному кабінеті можуть ті вступники, у даних яких зазначено реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП). 

Для вступників, які реєструвалися на НМТ 2023 року, ці дані будуть внесені автоматично. Іншим вступникам треба звернутися до приймальної комісії закладу вищої освіти (ЗВО) для внесення інформації до бази.

Завантажити сканкопії заяви 

  1. У модулі «Подані заяви на вступ» виділіть позначкою потрібну заяву зі статусом «Рекомендовано (бюджет)» або «Рекомендовано (контракт)», натисніть «Друк електронної заяви», заповніть додаткові дані й натисніть «Так».
  2. Роздрукуйте заяву та власноруч підпишіть. Якщо немає можливості роздрукувати, напишіть таку ж заяву власноруч і підпишіть.  
  3. Повторно виділіть позначкою потрібну заяву і натисніть «Підтвердити вибір місця здобуття освіти». 
  4. Підтвердіть, що ви попереджені про обов’язковість подання військовозобов’язаними громадянами України військово-облікового документа (позначка встановлюється усіма вступниками, незалежно від статі). 
  5. Оберіть пункт «Завантажити сканкопію власноруч підписаної заяви» та завантажте файл у форматі .JPG, .JPEG чи .PDF розміром не більш як 2 МБ.
  6. Оновіть сторінку, щоб переконатися, що заява успішно підписана. Навпроти неї мають з’явитися дата і час підписання. 

Скасувати вибір 

  1. Виділіть позначкою потрібну заяву та натисніть «Скасувати підтвердження вибору місця здобуття освіти (анулювати КЕП/видалити файл)». 
  2. Ознайомтеся з текстом попередження та натисніть «Підтвердити». 

Важливо: скасувати вибір місця навчання вступник може тільки до моменту підтвердження закладом освіти виконання вимог до зарахування.

Ознайомитися з детальною відеоінструкцією можна за посиланням.

Дедлайни підтвердження місця навчання на бюджет

  • 29 липня (12:00) — фаховий молодший бакалавр на основі базової середньої освіти (БСО) (9-ти класів);
  • 18 серпня (12:00) — фаховий молодший бакалавр на основі повної загальної середньої освіти (ПЗСО) (11-ти класів), кваліфікаційного рівня (КР);
  • 8 серпня (18:00) — молодший бакалавр, бакалавр, магістр на основі ПЗСО або НРК5 (з дипломом молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра, фахового молодшого бакалавра);
  • 29 серпня (18:00) — магістр на основі бакалавра (спеціаліста, магістра).

Читайте також: Як абітурієнтам правильно подати заяву на вступ до коледжу?  

Як писати і куди надсилати мотиваційний лист вступника — читайте тут.

Нагадаємо, з 1 липня в Україні розпочався ключовий етап вступної кампанії — реєстрація електронних кабінетів для більшості вступників. Міністерство освіти і науки з державним підприємством «Інфоресурс» розробили алгоритм онлайн-вступу до закладів вищої освіти (ЗВО).

Раніше ми писали, як вступникам із ТОТ подати документи до закладів вищої освіти.

Фото: zn.ua

Бахмут живе тут! Підписуйтесь на наш телеграм, тут завжди оперативні новини про місто, найсвіжіші фото та відео

А це наш цікавий і яскравий Інстаграм – підписуйтесь!

Коли нараховують “дитячі” гроші в Україні: що варто знати батькам у 2025 році

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 17:00, 10 Липня 2025
“Дитячі” виплати / фото НБУ

Щомісячна виплата допомоги на дитину — важлива фінансова підтримка для багатьох українських родин. Проте часто батьки не знають, коли саме вона надходить.

Детальніше про те, коли у 2025 році приходять дитячі гроші — в матеріалі Бахмут IN.UA.

Коли нараховують “дитячі” гроші в Україні у 2025

Державна допомога при народженні дитини залишається фіксованою і становить 41 280 гривень для дітей, які з’явилися на світ після 30 квітня 2014 року. Виплата здійснюється частинами: спочатку родина отримує одноразову суму 10 320 грн, а решта — по 860 грн щомісяця протягом трьох років.

Багатьох батьків цікавить, коли саме ці кошти надходять на банківську картку у 2025 році. Відповідно до чинного порядку, чіткої дати виплати не існує, оскільки вона залежить від перерахування коштів Державною казначейською службою. Цей процес відбувається на початку кожного місяця.

Після надходження грошей до банківської установи їх зарахування на картки отримувачів може тривати до трьох днів. У середньому родини отримують допомогу з 5 до 15 числа кожного місяця, хоча фактичне зарахування може розпочатися вже з 4 числа. Таким чином, затримки на кілька днів — не виняток, а звична практика.

Ця щомісячна допомога є гарантованою державою, однак її надходження залежить від графіка роботи казначейства та обраного банку.

Куди звертатися, якщо дитячі гроші не надійшли

Інколи трапляється, що батьки отримують виплати із запізненням. Це пов’язано з тим, що органи Державної казначейської служби здійснюють платежі з урахуванням ресурсного забезпечення єдиного казначейського рахунку та пріоритетності видатків.

Під час повномасштабної війни кошти насамперед спрямовуються на національну безпеку та оборону, тож можливі затримки з соціальними виплатами.

Якщо допомога не надходить упродовж звичного періоду, слід звернутися до спеціалістів органів соціального захисту населення за місцем фактичного або тимчасового перебування, або зателефонувати на урядову гарячу лінію за номером 15-45.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як у Києві потрапити на прийом у Бахмутський ЦНАП

Семаковська Тетяна 14:20, 8 Липня 2025
Бахмутський ЦНАП
ЦНАП для бахмутян / фото Бахмутська міськрада

9 липня 2025 року фахівці Центру надання адміністративних послуг та відділу реєстрації Бахмутської міської ради проведуть прийом бахмутян, які мешкають у Києві та Київській області. Записатись на консультацію можна за номером телефону.

Про це повідомляє Центр підтримки бахмутян у місті Київ.

Бахмутський ЦНАП в Києві

Прийом громадян запланований у середу, 9 липня 2025 року, за адресою: місто Київ, провулок Машинобудівний, 28, кабінет 204 (Солом’янський район, станція метро “Шулявська”) з 10:00 до 14:00. Потрапити на прийом можна за попереднім записом за телефонами:

  • +380 (98) 850 0561;
  • +380 (99) 667 9206;
  • +380 (68) 851 5089 (представник відділу реєстрації).

В установі мешканці Бахмутської громади можуть:

  • актуалізувати дані в реєстрі територіальної громади (РТГ);
  • внести зміни до інформації про особу, що міститься в РТГ;
  • зняти особу із задекларованого / зареєстрованого місця проживання;
  • отримати витяг із реєстру територіальної громади;
  • подати повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій.

Додатково фахівець ЦНАП здійснюватиме допомогу у заповненні та поданні заяв до Міжнародного реєстру збитків тим бахмутянам, які не мають можливості зробити це самостійно через портал “Дію” або потребують допомоги.

Зазначається, що для подання такої заяви необхідно мати електронний цифровий підпис або Дія. Підпис.

Як отримати консультацію

Консультації за зазначеними послугами можна отримати й дистанційно з понеділка по п’ятницю, з 10:00 до 16:00, за номерами: +38 (098) 850 0561, +38 (099) 667 9206 або +380 (68) 851 5089.

Також можна звернутися на електронні скриньки: 

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Коли нараховують “дитячі” гроші в Україні: що варто знати батькам у 2025 році

Щомісячна виплата допомоги на дитину — важлива фінансова підтримка для багатьох українських родин. Проте часто батьки не знають, коли саме вона надходить. Детальніше про те, […]

17:00, 10.07.2025 Скопіч Дмитро
Бахмутський ЦНАП

Як у Києві потрапити на прийом у Бахмутський ЦНАП

9 липня 2025 року фахівці Центру надання адміністративних послуг та відділу реєстрації Бахмутської міської ради проведуть прийом бахмутян, які мешкають у Києві та Київській області. […]

“Пакунок школяра”: уряд ініціював грошову допомогу в 5 тисяч гривень для першокласників

В Україні запроваджують нову ініціативу соціальної підтримки родин — “Пакунок школяра”. Це одноразова виплата у розмірі 5 000 гривень, яку надаватимуть батькам першокласників для підготовки […]

14:45, 07.07.2025 Скопіч Дмитро
Кафе в Дніпрі

Круасани та піца: де смачно й дешево поїсти у Дніпрі

У Дніпрі проживає чимало переселенців з різних областей України. Люди знайшли тут тимчасовий дім та роботу. Немало у Дніпрі й бахмутян, які вже адаптувалися до […]

Послуги в ЦНАП

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

2 липня представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі […]