В Україні працює цілодобова “гаряча лінія” щодо проходження ВЛК

Семаковська Тетяна 10:30, 4 Квітня 2024
Гаряча лінія для військових / фото АрміяInform

Минулого року в Україні запрацювала “гаряча лінія” з питань проходження військово-лікарської комісії, за роботу якої відповідає Міністерство охорони здоров’я України. Її оператори цілодобово надають відповіді на питання, що пов’язані з проходженням військово-лікарської комісії (ВЛК) та медико-соціальної експертної комісії (МСЕК).

Про це інформує Міністерство охорони здоров’я України.

Що таке ВЛК

Військово-лікарська комісія або ВЛК — це комісія лікарів, що здійснює медичний огляд, на основі якого визначають придатність за станом здоров’я до військової служби призовників. Вони також установлюють факт наявності травм (поранень, контузій, каліцтв), які виникли під час виконанням обов’язків військової служби/проходженням військової служби, а також визначають потребу у лікування/реабілітації.

Номер “гарячої лінії”

Оператори “гарячої лінії” працюють цілодобово. Вони надаватимуть відповіді на питання, які виникають під час проходження військово-лікарської комісії (ВЛК) та медико-соціальної експертної комісії (МСЕК). Щоб отримати допомогу від фахівців у сфері охорони здоров’я, потрібно звернутися за номером: 0 (800) 602 019.

Українці зможуть дізнатися інформацію щодо того:

  • як саме буде проходити ВЛК;
  • яке медичне обслуговування можна отримати у цивільних закладах; 
  • якими мають бути ваші дії щодо проходження реабілітації.
  • коли потрібно проходити МСЕК;
  • що потрібно робити при проходженні МСЕК;
  • які документи потрібні при проходженні МСЕК.

Також на “гарячій лінії” громадяни можуть отримати консультації медичних працівників різних спеціальностей, зокрема щодо лікування за кордоном.

“Гаряча лінія” Міноборони

Якщо потрібна підтримка у питаннях проходження ВЛК у військових закладах охорони здоров’я, процедури оскарження рішень ВЛК та інших питань — звертайтеся на “!гарячу лінію” Міністерство оборони України за номером: 0 (800) 500 442.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Пільги на комуналку для багатодітних родин у 2025: хто має право та як оформити

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 16:35, 15 Травня 2025
Розрахунок пільг / фото Міністерство соціальної політики України

Багатодітні родини, які виховують трьох і більше дітей, мають право на оформлення різних видів державної допомоги. Серед них — спеціальні житлово-комунальні пільги, що значно полегшують оплату житла, комунальних послуг та закупівлю побутового палива.

Детальніше про те, які житлово-комунальні пільги мають багатодітні родини у 2025 році та як їх оформити — в матеріалі Бахмут IN.UA.

Пільги для багатодітних родин у 2025 році

У 2025 році багатодітні родини в Україні мають право на пільги з оплати житлово-комунальних послуг, серед яких особливо варто виділити 50% знижку на:

  • оплату житла в межах норм, передбачених законодавством (21 кв. м загальної площі житла на кожного члена сім’ї, який постійно проживає в житловому приміщенні (будинку), та додатково 10,5 кв. м на сім’ю);
  • користування комунальними послугами (газопостачання, електропостачання, водопостачання та інші), а також вартість скрапленого балонного газу для побутових потреб (у межах встановлених норм);
  • вартість твердого та рідкого пічного побутового палива (у разі відсутності центрального, газового або електроопалення).

Хто може отримати пільги

Комунальні пільги надаються родинам, у яких середньомісячний сукупний дохід на одну особу за попередні 6 місяців не перевищує встановлений поріг (у 2025 році — 4 240 гривень).

У прикладі, наведеному Міністерством соціальної політики, мати трьох дітей із сукупним місячним доходом 10 000 гривень має середньомісячний дохід на одну особу — 2 500 гривень. Це менше за встановлений поріг, тому така сім’я має право на пільги.

Зазначається, що пільги надаються незалежно від виду житла та форми власності.

Як оформити пільгу

Сім’ї можуть оформити пільги на житлово-комунальні послуги трьома способами:

  • онлайн через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (ПФУ) або мобільний застосунок “Пенсійний фонд”;
  • особисто звернувшись до сервісного центру Пенсійного фонду, органу соцзахисту або ЦНАПу;
  • електронною поштою — надіславши заяву та сканкопії документів на адресу: [email protected].

Для розгляду питання щодо призначення пільг необхідно подати:

  • заяву про надання пільг на оплату ЖКП, а також на придбання твердого палива та скрапленого газу за визначеною формою;
  • довідки про наявність у житловому приміщенні пічного опалення та/або кухонного вогнища на твердому паливі (якщо оформлюється пільга на паливо).

Зазначимо, що якщо сім’я проживає не за місцем реєстрації, а за іншою адресою, слід надати документ, що підтверджує фактичне місце проживання (наприклад, довідку про статус ВПО або акт обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства).

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

Семаковська Тетяна 10:55, 13 Травня 2025
Послуги в ЦНАП
Адміністративні послуги для населення / фото ombudsman.gov.ua

14 травня представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі можуть записатись на консультацію.

Про це повідомляє осередок підтримки “З Бахмутом у серці. Дніпро”.

Бахмутський ЦНАП: послуги в Дніпрі

Мешканці громади мають можливість отримати наступні послуги:

  • актуалізувати дані в реєстрі територіальної громади (РТГ);
  • внести зміни до інформації про особу, що міститься в РТГ;
  • зняти особу із задекларованого/зареєстрованого місця проживання;
  • отримати витяг із реєстру територіальної громади;
  • подати повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій.

Додатково фахівець ЦНАПу надаватиме допомогу щодо довідок про правову належність нерухомого майна, яка виникла до 1 січня 2013 року.

Як потрапити на прийом

Прийом громадян відбудеться 15 травня в Центрі підтримки бахмутян “З Бахмутом у серці. Дніпро”. Осередок розташований за адресою: вулиця Макарова, 1-Б. Бахмутян чекатимуть з 09:00 до 15:00.

Консультації за зазначеними послугами можливо отримати дистанційно з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 16:00 за номерами:

  • +38 (099) 667 9206;
  • +38 (098) 850 0561;
  • +38 (068) 851 5089 (представник відділу реєстрації місця проживання).

Запис на отримання адміністративних послуг та довідок БТІ єдиний. Також можна звернутися на електронні скриньки:

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Пільги на комуналку для багатодітних родин у 2025: хто має право та як оформити

Багатодітні родини, які виховують трьох і більше дітей, мають право на оформлення різних видів державної допомоги. Серед них — спеціальні житлово-комунальні пільги, що значно полегшують […]

16:35, 15.05.2025 Скопіч Дмитро
Послуги в ЦНАП

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

14 травня представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі […]

Квартирне питання: скільки коштує купівля та оренда житла в Києві у 2025 році

Через постійні загрози та евакуації з прифронтових регіонів дедалі більше українців обирають Київ як відносно безпечне місце для тимчасового або постійного проживання. На цьому тлі […]

15:50, 08.05.2025 Скопіч Дмитро

Одноразова грошова допомога у Львові: як ВПО можуть отримати підтримку від міста

Громадяни та громадянки, які проживають на території Львівської міської територіальної громади, можуть отримати одноразову грошову допомогу від міста. Ця норма стосується не лише місцевих мешканців, […]

14:25, 06.05.2025 Скопіч Дмитро

Базова соціальна допомога в Україні у 2025: хто і скільки отримуватиме від держави

Соціальна допомога — це форма державної підтримки, яка надається вразливим верствам населення для забезпечення базових життєвих потреб. Вона включає грошові виплати, субсидії, пільги та інші […]

12:33, 04.05.2025 Скопіч Дмитро