Амстердам та Лондон: Нова пошта повідомила, де відкриють нові відділення 

Семаковська Тетяна 15:34, 13 Листопада 2023
Відкриття Нової Пошти в Угорщині / Фейсбук

Нова пошта” анонсувала нові країни Європи, де планують відкрити відділення. У списку є 18 міст, серед яких Лондон, Париж, Амстердам та інші.

Про це повідомив співзасновник компанії “Нова пошта” Володимира Поперешнюк у Facebook.

Нова пошта у Європі

Нещодавно представники “Нова пошта” оприлюднили графік запуску нових відділень у Європі на кінець 2023 року, а також майже увесь 2024 рік. Так, першими на черзі стануть Мілан (Італія) та Париж (Франція). Філії пошти з’являться там до кінця 2023 року. 

У 2024 році планується відкриття відділень у:

  • Мадриді (Іспанія);
  • Стамбулі (Туреччина);
  • Софії (Болгарія);
  • Лондоні (Великобританія); 
  • Дубліні (Ірландія); 
  • Амстердамі (Нідерланди); 
  • Брюсселі (Бельгія); 
  • Берні (Швейцарія);
  • Лісабоні (Португалія); 
  • Любляні (Словенія); 
  • Загребі (Хорватія); 
  • Афінах (Греція); 
  • Копенгагені (Данія); 
  • Стокгольмі (Швеція);
  • Осло (Норвегія).

За словами Володимира Поперешнюка, оприлюднювати планів на відкриття нових відділень в низці країн, де компанія поки що не представлена, є ризиком. Він також додав, що вірить в команду та успіх в реалізації амбіцій компанії на просторах Європи.

Детальніше про те, в які місяці планують відкривати нові відділення за кордоном, на інфографіці.

Список міст / Фейсбук

Нова пошта в інших країнах

Станом на листопад 2023 року українська компанія має свої відділення в десяти країнах світу, це: 

  • Естонія;
  • Латвія;
  • Литва;
  • Молдова;
  • Німеччина;
  • Польща;
  • Румунія;
  • Словаччина; 
  • Угорщина;
  • Чехія.

Як користуватися НП за кордоном для відправлення посилки в Україну?

  • Принести посилку із речами;
  • Вказати оператору ПІБ англійською мовою, номер телефона, електронну пошту отримувача та номер відділення, або номер поштомату чи адресу для доставки кур’єром;
  • Оплатити послуги та чекати.

Що можна відправляти в Україну?

Людина, яка хоче скористатися послугами “Нова пошта” за кордоном, може відправляти:

  • особисті речі;
  • техніку;
  • одяг;
  • харчові продукти в заводському пакуванні, для яких не потрібно особливих умов зберігання (до 10 кг); 
  • книжки.

Що не можна відправляти Новою Поштою:

  • харчові продукти, які потребують особливих умов зберігання;
  • поштові марки та гроші;
  • алкоголь, тютюн, наркотичні речовини;
  • вітаміни та ліки;
  • фарби, лаки, парфуми та будь-які інших речовини з легкозаймистими властивостями;
  • товари подвійного і військового призначення;
  • товари тваринного походження;
  • антикваріат;
  • насіння. 

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як МСЕК встановлює інвалідність: пояснення

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 16:10, 19 Червня 2024
МСЕК / фото ілюстративне

В Україні під час дії воєнного стану значно спростили процедуру проходження медико-соціальної експертної комісії (МСЕК). Зараз вона надає послуги для встановлення інвалідності як цивільним, так і військовим.

Детальніше про те, як проходить процедура встановлення інвалідності в МСЕК, читайте в матеріалі Бахмут IN.UA.

Що таке МСЕК

Медико-соціальна експертна комісія (МСЕК) — спеціальний заклад в системі охорони здоров’я, що проводить медико-соціальну експертизу. Саме його представники мають право на встановлення:

  • групи інвалідності (І, ІІ, ІІІ група);
  • відсотку втрати працездатності;
  • потреби в протезуванні, ортезуванні та інших допоміжних засобах реабілітації;
  • індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю;
  • медичних показань на право одержання автомобіля з ручним керуванням або пристосованого автомобіля.

Довідка МСЕК є підставою для нарахування одноразової грошової допомоги та оформлення інших соціальних пільг, зокрема, у протезуванні. 

Які документи потрібні для проходження МСЕК

Для проходження МСЕК потрібно подати наступні документи:

  • паспорт громадянина України (якщо паспорт у формі ID-картки, то також треба надати витяг з реєстру територіальної громади);
  • довідка про присвоєння реєстраційного номера платника податків;
  • для чоловіків від 18 до 60 років військовий квиток (тимчасове посвідчення військовозобовʼязаного) чи посвідчення про приписку до призовної дільниці або довідка ТЦК про перебування на військовому обліку;
  • людям, яких позбавляли особистої свободи внаслідок війни або інтернували в нейтральних державах, потрібно надати довідку про перебування у місцях несвободи внаслідок збройної агресії проти України.

Потім лікарські консультативні комісії подають до МСЕК такі документи:

  • направлення на МСЕК (форма №088/о);
  • медичну документацію, оригінали (виписки з амбулаторної карти форма 025/о, виписки з історії хвороби стаціонарного хворого форма 027/о) та амбулаторну картку хворого;
  • результати лабораторних та інших досліджень, що підтверджують діагноз або стан і ступінь його важкості;
  • план медичної, професійної й індивідуальної реабілітації;
  • документи, що підтверджують причинний зв’язок з інвалідністю;
  • документи, що підтверджують безперервну тимчасову непрацездатність протягом чотирьох місяців.

Коли проходить МСЕК

Комісія проводить огляд тимчасово непрацездатної особи, що звернулася для проведення медико-соціальної експертизи, протягом п’яти робочих днів з дня надходження направлення до МСЕК.

За наявності підстав для заочного проведення медико-соціальної експертизи, комісія проводить експертизу протягом трьох робочих днів з дня надходження направлення лікарсько-консультативної комісії.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як продовжити отримання субсидій та пільг: що треба знати донеччанам

Валентина Славінська Славінська Валентина 15:20, 19 Червня 2024
субсидія нарахування
Субсидія / фото ілюстративне

Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області повідомляє, що людям, які отримували житлово-комунальні субсидії або пільги станом на 24 лютого 2022 року, необхідно до 1 липня 2024 року звернутися за їх продовженням.

Про це розповіла начальниця Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області Наталія Рад на брифінгу, що відбувся 19 червня.

Субсидії та пільги 2024

Головне управління ПФУ у Донецькій області завершує фінансування соціальних виплат за червень. На ці потреби виділили 4 548,6 мільйонів гривень для 667,5 тисяч отримувачів. 

Деяким українцям необхідно виконати додаткові дії, аби не втратити право на субсидії та пільги.

Для цього варто звернутися до 1 липня 2024 року за продовженням житлової субсидії, якщо ви одночасно відповідаєте всім наступним критеріям:

  • є отримувачем/чкою житлово-комунальної субсидії або пільги;
  • був/ла отримувачем субсидії або пільги станом на 24 лютого 2022 року;
  • проживав/ла (чи проживає) на тимчасово окупованій території чи в зоні активних бойових дій;
  • з початку повномасштабної агресії не звертався/лася до органів соціального захисту населення чи Пенсійного фонду України за перепризначенням субсидії або пільги.

Способи звернення

Подати заяву та необхідні документи до органу Пенсійного фонду України можна:

  • онлайн (через вебпортал, мобільний застосунок “Пенсійний фонд” або портал Дія);
  • поштою (на адресу Головного управління: 49008, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Надії Алексєєнко, 106);
  • особисто (через сервісні центри ПФУ, уповноважених посадових осіб територіальних громад, ЦНАПи).

Потрібні документи

Для перепризначення субсидії необхідно подати:

  • заяву;
  • декларацію;
  • договір оренди житла, у окремих випадках;
  • копію договору про реструктуризацію заборгованості;
  • документи, що підтверджують місце проживання тощо.

Адреси сервісних центрів ПФУ на території Донецької області:

  • місто Краматорськ, вулиця Південна, 21;
  • місто Словянськ, вулиця Соборна, 3; вулиця Університетська, 58 (відділення Приватбанку);
  • місто Лиман, вулиця Лесі Українки, 20а;
  • місто Дружківка, вулиця Ярослава Мудрого, 40;
  • місто Костянтинівка, вулиця Ціолковського, 25; вулиця Ціолковського, 27 (відділення Приватбанку);
  • місто Покровськ, вулиця Центральна, 154; вулиця Пирогова, 2 (відділення Приватбанку);
  • місто Селидове, вулиця Героїв Праці, 6;
  • місто Новогродівка, вулиця Центральна, 19 (Будинок дитячої творчості);
  • місто Добропілля, проспект Шевченка, 15 (УСЗН); м-н Молодіжний, 3 (відділення Приватбанку);
  • смт Олександрівка, вулиця Самарська, 5;
  • місто Мирноград, вулиця Центральна, 13.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

310280713 410755141254710 2640552091732832378 n 5d320

Робота під обстрілами: як працює Укрпошта в Бахмуті?

У Бахмуті зі всієї банківської та поштової інфраструктури працює лише центральне відділення Укрпошти по вул. Миру. Це єдина установа на все місто та сусідні селища, […]

1000 гривень купюра

1000 гривень для ВПО на медогляд: як переселенцям у Полтаві отримати кошти

Переселенці, які проживають у Полтаві та мають потребу у медичному огляді, можуть отримати ваучер на 1000 гривень. Він покриє витрати в медичних центрах «Мій лікар». […]

Міськрада дала 17 млн грн на підприємства Бахмута

17 млн грн на комунальні підприємства: у міськраді прокоментували обурення бахмутян

8 листопада редакція опублікувала матеріал про те, скільки коштів виділила міськрада на комунальні підприємства міста Бахмут. На КП “Бахмут-Вода”, Бахмутський комбінат комунальних підприємств, Опитненське сільське […]