В Україні завершується прийом заяв до ЗВО: встигніть подати документи

Семаковська Тетяна 12:22, 30 Липня 2023

Вступники 32789

У понеділок, 31 липня, о 18:00 завершиться прийом заяв до закладів вищої освіти (ЗВО) на бюджет і контракт. Мова йде про вступ на бакалавра, молодшого бакалавра, магістра медичного, ветеринарного та фармацевтичного спрямувань.

Про це нагадує Міністерство освіти і науки України.

«Після закінчення прийому заяв заклади освіти можуть проводити додатковий набір лише на контракт. Тож не зволікайте», — наголосили в Міносвіти.

Докладні інструкції з реєстрації електронного кабінету та подання заяв до ЗВО 

Покрокова інструкція дозволить правильно подати документи до омріяного закладу освіти:

Вступники на бюджет можуть отримати одну рекомендацію

До 5 серпня (включно) триватиме автоматичний розподіл бюджетних місць за алгоритмом адресного розміщення державного (регіонального) замовлення. 

Зверніть увагу, що вступник зможе отримати лише одну рекомендацію на бюджет.

Якщо в електронному кабінеті статус заяви зміниться з «Допущено до конкурсу» на «Рекомендовано (бюджет)», це означатиме, що ви отримали своє бюджетне місце. І в такому разі до 18:00 8 серпня ви маєте підтвердити вибір місця навчання та виконати вимоги до зарахування. Сам процес зарахування на бюджет триватиме до 10 серпня.

Рекомендацій на контракт може бути безліч

Надання рекомендацій на контракт розпочнеться з 9 серпня. Отримати рекомендацію можна за будь-якою кількістю заяв, а зарахування до закладу освіти — до 30 серпня.

Читайте також: Як вступникам із Бахмута підтвердити вибір місця навчання: інструкція  

Як писати і куди надсилати мотиваційний лист вступника — читайте тут.

Раніше ми писали, як вступникам із ТОТ подати документи до закладів вищої освіти.

Фото: з відкритих джерел

Бахмут живе тут! Підписуйтесь на наш телеграм, тут завжди оперативні новини про місто, найсвіжіші фото та відео

А це наш цікавий і яскравий Інстаграм – підписуйтесь!

Як закрити ФОП офлайн та онлайн: гід

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 12:00, 5 Січня 2025
Процесс закриття ФОП можна пройти через “Дію” / фото ілюстративне, Дія

Бувають випадки, коли людина, яка є фізичною особою-підриємцем (ФОП), вирішує припинити свою підприємницьку діяльність. Це можна зробити у декілька кроків як онлайн, так і офлайн.

Редакція Бахмут IN.UA розповідає, як правильно закрити ФОП.

Як закрити ФОП

Закриття фізичної особи-підприємця — це процес, який потребує ретельної підготовки. Перше, що варто зробити в такому випадку — це перевірити наявність штрафів та заборгованостей по єдиному податку. Його треба сплатити за останній місяць, в якому ви закриваєтесь. Також потрібно перевірити й надати податкову звітність.

Важливим кроком у підготовці є закриття всіх наявних рахунків підприємства шляхом подачі відповідної заяви до свого банку. Для цього треба сформувати виписку про рух коштів по всім рахункам з дати можливої податкової перевірки по день офіційного закриття підприємства.

Як закрити ФОП через “Дію”

Для того, щоб закрити підприємство через “Дію” потрібно:

  • скасувати всі ліцензії, форми №20-ОПП та касовий апарат (за наявності);
  • авторизуватися на порталі “Дія”;
  • обрати послугу “Закриття ФОП”;
  • заповнити та подати заяву про закриття ФОП.

Заява на закриття фізичних осіб-підприємців буде відправлена автоматично до ЄДР (єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) та до ДПС (державна податкова служба України). Вже після того, як нові дані будуть внесені до ЄДР, підприємцю треба подати спеціальну ліквідаційну звітність, а саме декларацію платника єдиного податку та звіт по єдиному соціальному внеску (ЄСВ).

Як закрити ФОП офлайн

Для того, щоб закрити фізичну особу-підприємця офлайн, потрібно звернутися до ЦНАПу із заявою за встановленою формою. В окремих випадках потрібно додати ідентифікаційний код.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Ідентифікаційний код дитини: як його оформити

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 11:00, 5 Січня 2025
Оформлення документів / фото ілюстративне, Unsplash

Ідентифікаційний код — довідка, у якій вказано обліковий номер платника податків. Цей документ вважається необхідною умовою для багатьох процедур, зокрема, оформлення паспорта чи отримання освіти в університетах.

Редакція Бахмут IN.UA розповідає, що таке ідентифікаційний код, а також те, як батькам оформити цей документи для дитини.

Ідентифікаційний код: що це за документ

Ідентифікаційний код — це важлива довідка, яка містить обліковий номер платника податків. Його присвоює Державна податкова служба України (ДПС) кожному громадянину та громадянці.

Документ часто використовується в різних сферах діяльності. Зокрема, ідентифікаційний код потрібен для:

  • оформлення паспорта з 14 або 16 років;
  • вступу до ЗВО чи іншого навчального закладу;
  • отримання аліментів;
  • отримання призів на змаганнях;
  • отримання спадщини;
  • прийняття в дар майна;
  • прийняття спонсорської допомоги тощо.

Час отримання ідентифікаційного коду не обмежений законодавчо, зокрема, його можна отримати одразу після народження дитини. 

Як отримати ідентифікаційний код для дитини

Для того, щоб отримати довідку для дитини, її батькам потрібно відвідати контролюючий орган ДПС за своєю податковою адресою чи місцем проживання. У випадку, якщо люди тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання або не мають постійного місця проживання в Україні, можна звернутися до будь-якого контролюючого органу.

Також отримати ідентифікаційний код дитині можна в межах реалізації експериментального проєкту єМалятко, з деталями якого можна ознайомитися за посиланням.

Які документи необхідні

Для оформлення ідентифікаційного коду дитині необхідно надати наступні документи представникам ДПС:

  • заява;
  • документ, що посвідчує особу (в ньому повинні бути вказані ПІБ, дату та місце народження неповнолітньої особи, для якої буде видано ідентифікаційний код);
  • паспорти батьків або одного з батьків чи усиновителя, опікуна, піклувальника;
  • свідоцтво про народження дитини.

Облікові картки за формою №1ДР подаються одним із батьків, якщо дитині не виповнилося 14 років. Така норма діє за наявності свідоцтва про народження дитини та документа, що посвідчує особу одного із батьків.

Документ створять протягом трьох робочих днів з моменту звернення батьків щодо оформлення.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як закрити ФОП офлайн та онлайн: гід

Бувають випадки, коли людина, яка є фізичною особою-підриємцем (ФОП), вирішує припинити свою підприємницьку діяльність. Це можна зробити у декілька кроків як онлайн, так і офлайн. […]

12:00, 05.01.2025 Скопіч Дмитро

Ідентифікаційний код дитини: як його оформити

Ідентифікаційний код — довідка, у якій вказано обліковий номер платника податків. Цей документ вважається необхідною умовою для багатьох процедур, зокрема, оформлення паспорта чи отримання освіти […]

11:00, 05.01.2025 Скопіч Дмитро

Допомога малозабезпеченим сім’ям: на що варто чекати з 1 січня 2025 року

Допомога малозабезпеченим сім’ям вже з 1 січня 2025 року суттєво зросте. Це відбудеться попри те, що прожитковий мінімум, від якого залежить розмір допомоги, залишиться на […]

14:40, 03.01.2025 Скопіч Дмитро

Як зміняться ціни на пальне в Україні у 2025 році: пояснення

Ціна на пальне у 2025 році — це питання, яке дуже турбує водіїв. Її підвищення може призвести до збільшення витрат на обслуговування автомобілю. Редакція Бахмут […]

14:00, 02.01.2025 Скопіч Дмитро
Послуги в ЦНАП

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

8 січня представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі […]