Як у Дії зареєструватися на НМТ-2024: інструкція

Микола Ситник 13:40, 24 Березня 2024
НМТ-2024
Реєстрація на НМТ-2024 в Дії / фото Міносвіти

Минулого тижня розпочалась реєстрація для участі в Національному мультипредметному тесті. Майбутні учасники НМТ можуть створити персональний кабінет за допомогою мобільного застосунку Дія, що пришвидшує процедуру. Для реєстрації важливо мати ID-картку або закордонний паспорт у Дії.

Про це повідомляє Міністерство освіти і науки України.

НМТ-2024: як зареєструватись через Дію

Реєстрація для участі в НМТ розпочинається зі створення персонального кабінету за допомогою спеціального сервісу, доступного на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО). Відтепер вступники можуть створити персональний кабінет швидше і зручніше за допомогою Дії. Для цього потрібно надіслати копію цифрового паспорта через Дію — так персональні дані, необхідні для реєстрації, будуть завантажені до сервісу реєстрації автоматично. Відтепер не потрібно вручну вводити інформацію про себе та додатково завантажувати копії паспорта і картки платника податків.

Нагадаємо, реєстрація для участі НМТ розпочалась 14 березня і триватиме до 11 квітня 2024 року.

Покрокова інструкція з реєстрації на НМТ-2024 в Дії

Для цього необхідно:

  • крок 1. Зайдіть на сторінку спеціального сервісу “Реєстрація для участі в НМТ”. Ознайомившись із запропонованим документами, вам потрібно натиснути на кнопку “Розпочати реєстрацію”.
  • крок 2. Виберіть опцію “Створити за допомогою Дії”.
  • крок 3. Натисніть на QR-код або відскануйте його камерою смартфона, на якому встановлена Дія та підтвердіть відправлення копії паспорта Дія.Підписом.
  • крок 4. У сервісі реєстрації заповніть коротку стандартну форму, у якій важливо зазначити такі дані:
  • контактну інформацію;
  • обрати категорію “випускник поточного року” або “випускник минулих років”;
  • зазначити навчальний предмет на вибір серед запропонованого переліку;
  • вибрати населений пункт в Україні, де плануєте перебувати в дні проведення іспиту, чи населений пункт за кордоном, де бажаєте складати НМТ;
  • завантажити копію документа про освіту (якщо ви випускник 2024 року — завантажити довідку з місця навчання, якщо закінчили школу в попередні роки — копію атестата чи свідоцтва про повну загальну середню освіту);
  • після проходження вищезазначених кроків обов’язково треба натиснути кнопку “Надіслати на обробку”, щоб дані пішли на оброблення до регіонального центру оцінювання якості освіти.
Реєстрація на НМТ-2024
Реєстрація на НМТ в застосунку Дія / колаж Бахмут IN.UA
Реєстрація на НМТ-2024
Реєстрація на НМТ в Дії / колаж Бахмут IN.UA

Важливо. Саме ваш персональний кабінет є інструментом зв’язку з регіональним центром оцінювання якості освіти. У персональному кабінеті ви отримаєте повідомлення про успішну реєстрацію. 

До слова, відтепер для входу в персональний кабінет можна використовувати Дія.Підпис. Для цього перейдіть на сторінку персонального кабінету, оберіть варіант “Вхід за допомогою застосунку Дія”, натисніть на QR-код або скануєте його камерою смартфона, на якому є Дія та пройдіть перевірку за фото.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

МВС запустило застосунок “112”: як працює екстрений виклик без мобільного зв’язку

Семаковська Тетяна 13:00, 21 Грудня 2025
Застосунок “112” / фото МВС

Міністерство внутрішніх справ (МВС) України запустило застосунок екстреної допомоги “112”, який дозволяє викликати необхідні служби навіть без мобільного зв’язку.

Про це повідомив Ігор Клименко, Міністр внутрішніх справ України.

МВС запустило застосунок екстреної допомоги “112”

МВС презентувало застосунок екстреної допомоги “112”, який працює без мобільного зв’язку.

У разі критичної ситуації користувач здійснює дзвінок через застосунок, після чого оператор оцінює обставини та скеровує на місце відповідну службу — поліцію, рятувальників, медиків або газову службу.

Найбільш корисним застосунок є в укриттях або підвалах, де відсутній мобільний сигнал, у районах зі слабким чи нестабільним покриттям, а також під час аварій або перебоїв у роботі стільникових мереж.

Ми будемо розширювати функціональність “112”. Серед наступних кроків — опція виклику жестовою мовою, щоб сервіс був максимально доступним для всіх користувачів. 112 — це про можливість отримати допомогу за будь-яких умов. Навіть коли інші канали зв’язку недоступні“, — зауважив Ігор Клименко, Міністр внутрішніх справ України.

Як завантажити застосунок

Завантажити застосунок можна за одним із посилань нижче, яке відповідає операційній системі телефону:

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як отримати акт перевірки сімейного стану в 2025-2026 роках

Семаковська Тетяна 12:20, 21 Грудня 2025
Військові на фронті / фото Генштаб ЗСУ

Військовослужбовці час від часу мають надавати акт перевірки сімейного стану. Особливо це стосується випадків, коли необхідно звернутися за звільненням зі служби через необхідність постійного догляду за членом сім’ї, зокрема особою з інвалідністю I або II групи, тяжкохворим родичем чи за відсутності інших осіб, здатних забезпечити такий догляд.

Детальніше про те, як отримати акт перевірки сімейного стану — в матеріалі Бахмут IN.UA.

Як отримати акт перевірки сімейного стану

Від 15 липня 2025 року набули чинності зміни, якими врегульовано порядок отримання акту перевірки сімейного стану військовослужбовця. Документ є підставою для звільнення відповідно до абзаців 13 і 14 пункту 3 частини 12 статті 26 Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу”.

Отримати акт можна двома способами. Перший — подати рапорт на ім’я командира військової частини за затвердженою формою. Другий — безпосередньо через звернення до територіального центру комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП) за місцем проживання особи, яка потребує догляду. Його можна подати як особисто, так і поштою.

Для нього необхідно подати оригінали або нотаріально завірені копії наступних документів:

  • форму, затверджену наказом Міністерства оборони України;
  • документи, що підтверджують родинний зв’язок, наприклад, свідоцтво про народження або паспорт особи, яка потребує допомоги;
  • документи, що підтверджують потребу у догляді — довідка про встановлення інвалідності I або II групи, висновок медичної комісії про потребу у постійному догляді, або інші медичні документи (витяги з історії хвороби), якщо вони підтверджують неможливість самообслуговування людини;
  • документи, що підтверджують відсутність інших осіб, здатних здійснювати догляд (свідоцтво про смерть інших родичів, документи про інвалідність родичів тощо);
  • документи про склад сім’ї та спільне проживання (довідка про склад сім’ї, довідка про зареєстроване місце проживання);
  • інші додаткові документи за потреби (судові рішення, довідка з соцзахисту про призначення догляду тощо).

Після надходження рапорту або заяви командир військової частини протягом трьох днів надсилає запит до ТЦК та СП. Керівник центру впродовж одного дня призначає комісію, яка перевіряє сімейні обставини, вивчає документи, відвідує місце проживання та користується державними реєстрами.

Перевірка триває до десяти календарних днів, а у разі надсилання додаткових запитів — до 15 днів. За результатами складається акт перевірки сімейного стану у трьох примірниках, які надсилають військовій частині та військовослужбовцю не пізніше ніж за п’ять днів після оформлення документа.

Загальний строк від подання рапорту чи заяви до отримання акту може сягати 24 календарних днів. Новий порядок встановлює чітку процедуру дій для військовослужбовців, які потребують звільнення за сімейними обставинами.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

МВС запустило застосунок “112”: як працює екстрений виклик без мобільного зв’язку

Міністерство внутрішніх справ (МВС) України запустило застосунок екстреної допомоги “112”, який дозволяє викликати необхідні служби навіть без мобільного зв’язку. Про це повідомив Ігор Клименко, Міністр […]

Як отримати акт перевірки сімейного стану в 2025-2026 роках

Військовослужбовці час від часу мають надавати акт перевірки сімейного стану. Особливо це стосується випадків, коли необхідно звернутися за звільненням зі служби через необхідність постійного догляду […]

Важливо

Які медичні послуги можна отримати в бахмутській лікарні в Броварах: актуальний перелік

У Бахмутській лікарні в Броварах надають понад десяток послуг за пакетами медичної допомоги для відвідувачів. У закладі працює 68 лікарів. Які послуги за пакетами медичної […]

Важливо

Яку допомогу можуть отримати військові з Часів Яра

Часовоярська міська військова адміністрація має кілька програм, які передбачають грошову підтримку військовозобов’язаних, чинних військових, ветеранів та родин загиблих захисників. Про це на запит редакції Бахмут […]

На що українці можуть витратити “зимову тисячу”: перелік товарів та послуг

В Україні продовжується реалізація національної програми “Зимова підтримка”, в межах якої надають 1 000 гривень з державного бюджету. На що саме можна витратити кошти? Детальніше […]