Українці, які мають інвалідність чи рідних, які потребують інклюзивного вагона в потягу відтепер зможуть замовити вагон в онлайн-режимі.
Про це повідомляє прес-служба Укрзалізниці.
Навіщо зробили послугу?
Раніше людині з інвалідністю потрібно було приїхати на вокзал, аби забронювати інклюзивне місце, зробити це з дому онлайн було неможливо.
Тепер є два функціонали одночасно:
- можливість замовити вагон безпосередньо у касі, як резервна;
- можливість замовити місце онлайн.
Для кого призначені інклюзивні вагони?⠀
Цей сервіс призначено для осіб з інвалідністю І групи або дітей з інвалідністю, пасажирів на кріслах колісних та осіб, які їх супроводжують.
Як замовити інклюзивне місце онлайн?
Заявку на інклюзивний вагон необхідно подати через онлайн-сервіс принаймні за 3 доби до дати запланованої подорожі. Подати заявку тут: https://services.uz.gov.ua/special-carriage?fbclid=IwAR0j5yfL4txmCzw-99eqX6BATx6QCW2YidVoaWEO-kCgztvLeU6ZanE1HNY
Упродовж 24 годин оператори Укрзалізниці візьмуть заявку в роботу та зв’яжуться із замовником послуги. Отримати та сплатити квитки можна в касі не пізніше ніж за 1 годину до відправлення поїзда. Статус вашої заявки можна уточнити за номером: 0 800 503 111.
Додамо, що люди з інвалідністю також можуть скористатися послугою замовлення вокзального помічника, який допоможе з багажем і посадкою.
Замовити вокзального помічника тут: https://services.uz.gov.ua/zamovlennya-pomichnyka?fbclid=IwAR3zwg40NCdOiDrOfqQMqKp6v8jYA3Adq11gjoJIvG8unEGpOLxBGk-oB0g
Фото: з відкритих джерел
Бахмут живе тут! Підписуйтесь на наш телеграм, тут завжди оперативні новини про місто, найсвіжіші фото та відео
А це наш цікавий і яскравий Інстаграм – підписуйтесь!