У Дії більше недоступна послуга “Допомога ВПО”: які зміни чекають переселенців

Семаковська Тетяна 10:44, 1 Листопада 2023
Дія запроваджує нові послуги / Мінцифри

З 1 листопада у застосунку Дія тимчасово буде відсутня комплексна послуга “Допомога ВПО”. Цю функцію оновлюватимуть. Відтак, одним із нововведень стане те, що виплати отримуватимуть діти ВПО, які народилися після переїзду сімʼї.

Про це повідомляє Мінцифри

Допомога ВПО у Дії

З 1 листопада послуга “Допомога для ВПО” буде тимчасово недоступною в Дії, втім у Мінцифрі обіцяють, що повернуть функціонал із покращенням.

Зверніть увагу, якщо вам необхідно отримати довідку ВПО чи оформити допомогу, поки сервіс у Дії не працює, зможете зробити це офлайн за місцем проживання.

Які нові послуги отримуватимуть переселенці

  • Подати заяву можна буде одразу на всю родину: дітей, чоловіка чи дружину.
  • Виплати отримуватимуть діти ВПО, які народилися після переїзду сімʼї.
  • Зміняться умови виплат: фокус буде на громадянах, які перебувають у складних обставинах.

Важливо, якщо ви отримували допомогу раніше, то ви одержуватимете її ще протягом кількох місяців. Уряд з 1 серпня продовжив виплати ще на пів року. Далі допомогу буде пролонговано тим громадянам, які відповідають умовам.

Що не зміниться у Дії?

Як і раніше, буде доступна послуга зі зміни фактичного проживання, а також скасування статусу ВПО.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як перевірити статус виплат ВПО онлайн: покроковий гід

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 11:00, 19 Липня 2025
Робота за ноутбуком / фото ілюстративне

Внутрішньо переміщені особи (ВПО) можуть перевірити статус своїх соціальних виплат онлайн, без необхідності відвідувати ЦНАП.

Детальніше про те, як скористатися електронним сервісом та перевірити статус ВПО — в матеріалі Бахмут IN.UA.

Як перевірити статус виплат ВПО онлайн

В Україні значно спростили процес подання документів на виплати для ВПО, а також створили можливість відстежувати статус без потреби відвідувати ЦНАП. Для цього достатньо зареєструватися в особистому кабінеті на сайті того ЦНАПу, до якого ви подавали заяву.

Для цього потрібно:

  • ввести у Google назву ЦНАПу, до якого ви зверталися;
  • перейти на його офіційний сайт і знайти розділ “Реєстрація на вебпорталі”;
  • заповнити реєстраційну форму, вказавши особисті дані та електронну адресу;
  • створити пароль і завершити реєстрацію;
  • увійти в кабінет та знайти розділ на кшталт “Стан справ” (назва може різнитися залежно від сайту);
  • ввести номер справи й отримати детальну інформацію про її статус.

На електронному порталі ЦНАП також можна:

  • подавати нові заяви на адміністративні послуги;
  • переглядати статус і деталі вже поданих звернень;
  • отримувати онлайн-консультації щодо соціального захисту;
  • користуватися додатковими послугами, які пропонує конкретний ЦНАП.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

Семаковська Тетяна 14:00, 14 Липня 2025
Послуги в ЦНАП
Адміністративні послуги для населення / фото ombudsman.gov.ua

16 липня представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі можуть записатись на консультацію.

Про це повідомляє осередок підтримки “З Бахмутом у серці. Дніпро”.

Бахмутський ЦНАП: послуги в Дніпрі

Мешканці громади мають можливість отримати наступні послуги:

  • актуалізувати дані в реєстрі територіальної громади (РТГ);
  • внести зміни до інформації про особу, що міститься в РТГ;
  • зняти особу із задекларованого/зареєстрованого місця проживання;
  • отримати витяг із реєстру територіальної громади;
  • подати повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій.

Додатково фахівець ЦНАПу надаватиме допомогу щодо довідок про правову належність нерухомого майна, яка виникла до 1 січня 2013 року.

Як потрапити на прийом

Прийом громадян відбудеться 16 липня в Центрі підтримки бахмутян “З Бахмутом у серці. Дніпро”. Осередок розташований за адресою: вулиця Макарова, 1-Б. Бахмутян чекатимуть з 09:00 до 15:00.

Консультації за зазначеними послугами можливо отримати дистанційно з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 16:00 за номерами:

  • +38 (099) 667 9206;
  • +38 (098) 850 0561;
  • +38 (068) 851 5089 (представник відділу реєстрації місця проживання).

Запис на отримання адміністративних послуг та довідок БТІ єдиний. Також можна звернутися на електронні скриньки:

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

1000 гривень купюра

1000 гривень для ВПО на медогляд: як переселенцям у Полтаві отримати кошти

Переселенці, які проживають у Полтаві та мають потребу у медичному огляді, можуть отримати ваучер на 1000 гривень. Він покриє витрати в медичних центрах «Мій лікар». […]