Бахмут та Сіверськодонецьк: як працюють комунальні підприємства в евакуації та у скільки обходяться міським бюджетам 

Марія Носуля Носуля Марина 19:00, 21 Жовтня 2024
Ілюстрація Бахмут IN.UA

Попри евакуацію комунальні підприємства деяких зруйнованих міст продовжують працювати, купують техніку, керівникам та працівникам нараховують зарплати. Бахмут та Сіверськодонецьк — не виняток. 

Редакція Бахмут IN.UA у співпраці з медіа  Фарватер Схід  проаналізували комунальні підприємства Бахмута й Сіверськодонецька. Наші колеги аналізували свої КП, які, як і Бахмутські, залишилися працювати в евакуації.  

Як працюють комунальні підприємства окупованих міст

У Бахмуті з населенням близько 73 тисячі людей до початку повномасштабної війни та окупації міста працювало 8 комунальних підприємств. У Сіверськодонецьку з населенням у понад 115 тисяч налічували 22 комунальних підприємства до окупації міста росіянами. 

Більшість КП і Бахмута, і Сіверськодонецька функціонують і зараз, їх керівництво отримує заробітні плати, періодично КП проводять закупівлі, міські бюджети підтримують їх безперебійну роботу. 

Що роблять працівники й керівництво цих КП, як звітують за пророблену роботу та скільки витрачають коштів з бюджету на утримання комунальних підприємств міст в окупації. Детальніше в матеріалах Бахмут IN.UA та Фарватер Схід. 

Бахмут. Комунальні підприємства

Ми аналізували роботу таких Бахмутських КП за півтора року — 2023 та перше півріччя 2024: 

  • “Бахмутське бюро технічної інвентаризації”,
  • “Бахмут-вода”, 
  • “Опитненьське сільське комунальне підприємство “ПРОГРЕС”, 
  • “Бахмутська житлова управляюча компанія,
  • “Бахмутське бюро технічної інвентаризації”. 

А також роботу “Управління розвитку міського господарства та капітального будівництва Бахмутської міської ради”.

Витрати комунальних підприємств. У скільки обходиться міському бюджету їх утримання

Управління розвитку міського господарства та капітального будівництва у відповідь на запит редакції  подає такі витрати станом на 1 липня 2024 року:  

  • заробітна плата працівників, а це понад 2,6 мільйона гривень;
  • витрати на електронні журнали, програмне забезпечення та канцелярське приладдя, що разом складає ще 17,6 тисячі гривень за період. 

Серед працівників нараховують 20,5 штатних одиниць, з яких 10 виконують свої обов’язки.

Що ж до зарплати керівництва, то заступниця начальника Управління — Надія Трофимова отримала у 2023 році — 541,5 тисячі гривень заробітної плати, а з січня по червень 2024 року — 324,8 тисячі гривень. Місячна зарплата Надії Трофимової коливається від 37 тисяч до 80 тисяч гривень. Загалом, зарплатний фонд Управління за 2023 рік складає 45,7 мільйона гривень, а за пів року 2024 — понад 22 мільйони гривень. 

КП “Бахмут-вода”.

Витрати на комунальне підприємство включають:

  • фінансову підтримку для безперебійної роботи та виплати заробітної плати — понад 2,5 мільйонів гривень;
  • оренду приміщень і оплату комунальних послуг — 90,8 тисячі гривень; 
  • програмне забезпечення — 49,8 тисячі гривень; 
  • придбання та реєстрація спеціалізованої техніки — 41 тисяча гривень; 
  • запчастини для автомобільного транспорту — 67,4 тисячі гривень;
  • паливо для перевезення гуманітарної допомоги до осередків підтримки мешканців громади — 94,8 тисячі гривень. 

У відповіді на запит, нам повідомили, що КП не виконує свою діяльність у повному обсязі, а тому планів роботи немає, як і  у КП “Опитненьське сільське комунальне підприємство “ПРОГРЕС” та  КП “Бахмутська житлова управляюча компанія”. 

Ще додали, що фінансова підтримка цим підприємствам надається рахунком міського бюджету.

Штатну кількість працівників “Бахмут-води” складає 101 працівник, з них 4 виконують посадові обов’язки, з іншими дія трудового договору призупинена. 

Заробітна плата керівника підприємства, Романа Спічкіна сягає від 34 тисяч до 137 тисяч гривень, залежно від місяця. Загалом Роман Спічкін заробив понад 903 тисячі гривень за 2023 рік і 292 тисячі гривень за пів року 2024. 

Загальний фонд заробітної плати “Бахмут-води” складає більш як 5,6 мільйона гривень у 2023 році й 2,3 мільйона гривень за перше півріччя 2024.  

 КП “Опитненьське сільське комунальне підприємство “ПРОГРЕС” 

Серед витрат на підприємство: 

  • фінансова підтримка для безперебійної роботи та виплати заробітної плати складають 3,1 мільйона гривень; 
  • придбання та реєстрація техніки й обладнання для потреб КП — 2,9 тисячі гривень; 
  • придбання палива для доставляння гуманітарної допомоги до осередків підтримки мешканців громади ще 11,2 тисячі гривень.

Штатна чисельність працівників “Прогресу” складає 37,5, з них 2 виконують обов’язки.

Роман Гапєєв, керівник підприємства,  за 2023 рік отримав заробітну плату більш як 273 тисячі гривень, а з січня по червень 2024 — понад 136 тисяч гривень. Його щомісячна зарплата, на відміну від інших керівників та керівниць КП Бахмута незмінна і складає 22,7 тисячі гривень. Плани роботи КП не надають, бо наразі у повному обсязі підприємство не виконує свою роботу.

“Бахмутська житлова управляюча компанія

Витрати КП включають: 

  • фінансову підтримку для безперебійної роботи та виплати заробітної плати — 6.8 мільйона гривень;
  •  придбання та реєстрація техніки й обладнання для потреб КП — 30,9 тисячі гривень; 
  • придбання палива для доставляння гуманітарної допомоги до осередків підтримки мешканців громади 14,9 тисячі гривень.

КП наразі не виконує роботу в повному обсязі.  На липень 2024 у штаті КП 5 працівників, 4 з яких виконують свої обов’язки, один працівник проходить військову службу за контрактом, робоче місце за ним зберігається. Заробітна плата керівника Олександра Бондарєва за 2023 рік склала 845 тисяч гривень, за перше півріччя 2023 — понад 286 тисяч гривень. Місячна зарплата коливається від мінімальної у 15 тисяч гривень до 153,8 тисячі торік, а тепер сягає до від 34 до 86 тисяч максимальної оплати праці. Загальний фонд заробітної плати КП сягає понад 3,2 мільйона за 2023 рік і більш як 568 тисяч за перше півріччя 2024 року. 

“Бахмутське бюро технічної інвентаризації”

Витрати склали більш як 1,1 мільйона гривень, серед них: 

Витрати КП “Бюро технічної інвентаризації” / скриншот відповіді на запит

У штаті КП — 7 працівників, 5 з них виконують свої обов’язки та отримують заробітну плату. 

“Бюро технічної інвентаризації” відновило роботу у липні 2023 року, втім планів роботи у КП не надають, аргументуючи тим, що діяльність підприємства залежить від попиту осіб, що звертаються за послугами, відтак планувати діяльність недоцільно. 

 У КП надали звіт про роботу, а саме: консультації, платні послуги, довідки тощо: 

Виконані БТІ роботи за період / скриншот відповіді на запит

Керівник КП Андрій Атаманченко за друге півріччя 2023 отримав понад 212 тисяч гривень, а за перше півріччя року 2024 — більш як 319 тисяч гривень. Минулого року зарплата Атаманченка була у середньому 23 тисячі гривень, за виключенням жовтня, тоді він отримав понад 70. Цього ж року зарплата керівника БТІ стартує від 40 і сягає 96 тисяч у березні.

Зростання зарплат деяких керівників КП у 2024 році фіксують і колеги з Сіверськодонецька. Зокрема, якщо минулого року середньомісячна заробітна платня директора КП «Сєвєродонецьккомунсервіс» з середніх 42 тисяч у квітні-жовтня 2023 року збільшилася майже на третину і складає у середньому 65 тисяч у 2024 році.

Загальний фонд заробітної плати Бахмутського БТІ за період червень-грудень 2023 сягає понад 532 тисячі гривень, а за січень-червень 2024 — 795,8 тисячі гривень. 

Серед усіх вказаних КП лише БТІ відновило роботу в евакуації, відтак звітує про пророблену роботу. У листопаді 2023 року редакція писала про скарги жителів Бахмутської громади на роботу БТІ. Тоді бахмутяни повідомляли про такі проблеми: довге очікування довідок, відсутність чітких термінів відповіді, непрофесійне спілкування, зокрема грубість у розмовах, скидання телефонного дзвінка тощо.

Кошти на КП у 2023 році

У жовтні 2023 році для бахмутських комунальних підприємств виділили близько 17 мільйонів гривень.

Зокрема для підприємства “Бахмут-Вода” торік виділили майже 5,9 мільйона гривень. 

КП “Бахмутелектротранс” отримав близько 4 мільйонів гривень, а витратив понад 3 мільйони гривень. З них 60 тисяч гривень витратили на оренду приміщень та оплату комунальних послуг.

На Бахмутську житлову управляючу компанію виділили 4 мільйони гривень.

На Бахмутський комбінат комунальних підприємств виділили 2 мільйони гривень, а станом на 1 жовтня виділили понад 1 мільйон гривень.

На підприємство “Прогрес” тоді виділили 1 мільйон гривень

У відповідь на матеріал читачі Бахмут IN.UA висловили обурення виділенням коштів на КП зруйнованого міста в окупації. 

Олександр Марченко, заступник начальника Бахмутської МВА, у коментарі редакції пояснював, що “Відбувається робота, пов’язана з функціонуванням підприємств. На сьогодні підприємства не ліквідовувались. Виконується робота, пов’язана з документацією. Тому і гроші виділялись. У нас існують програми по підтримці комунальних підприємств, роботі комунальних підприємств. У 2022 році, а також у 2023 роках вносились зміни до цих програм. І кошти вже виділялись у 2023 році”. 

Що роблять КП в евакуації? 

Крім офіційних запитів редакція намагалася зв’язатися з Управлінням розвитку міського господарства та капітального будівництва Бахмутської міської ради аби запитати конкретні обов’язки робітників, які досі продовжують працювати у бахмутських КП в евакуації. А також прокоментувати премії працівників. А ще, чому не звітують про роботу, якщо отримують фінансування з бюджету? Чи отримують відсоток зарплати працівники, які перебувають у штаті, але не виконують обов’язків? Чи заброньовані ці працівники від служби в ЗСУ? І загалом, який стратегічний сенс має утримання КП міста в евакуації. Виконувачка обов’язків начальниці Управління  розвитку міського господарства та капітального будівництва відмовилася спілкуватися з журналістами й кинула слухавку. З директорами КП зв’язатися теж не вдалося.

Ми зверталися за коментарями в телефонах і месенджерах та відкладали матеріал, оскільки в пресслужбі попросили час на коментарі. Зрештою відмовились відповідати усно або оперативно письмово й повідомили, що дадуть відповіді лише на ще один запит, відтак відповіді на наші питання ми мусимо чекати ще. Ми оновимо матеріал щойно отримаємо відповіді.

До порівняння, фонд заробітної плати працівників “Сєвєродонецьктеплокомуненерго” за пів року становить майже 6 мільйонів гривень разом з ЄСВ. Ці витрати складаються із заробітної плати 11 діючих працівників та 50 робітників, які знаходяться у статусі “простою не з вини працівників” з оплатою у 2/3 посадового окладу. Фактично більшість працівників отримають платню не за виконану роботу, а за те, що вони є.

Загальний фонд бюджету Бахмута — 408 мільйонів гривень, частина бюджету йде в тому числі на підтримку комунальних підприємств в евакуації: безперебійну роботу, виплату заробітних плат, оренду приміщень тощо. 

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Гуртожиток для ВПО, сіль і техніка: на що витрачають гроші у Донецькій області в листопаді

Марія Носуля Носуля Марина 12:00, 21 Листопада 2024
В’їзд у Донецьку область / фото: Громадське радіо

10 мільйонів на реконструкцію Слов’янської лікарні, 112 мільйонів на утримання доріг та понад 30 мільйонів на техніку. Аналізуємо на Прозорро найбільші закупівлі Донецької області у листопаді 2024 року. За цей місяць бюджетні кошти витратили на утримання гуртожитку для ВПО, технічну сіль, капремонт будівель після російських обстрілів та інше.

Слов’янськ та Святогірськ: ремонти та підготовка до зими

На початку місяця Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської військової адміністрації замовили реконструкцію медичної будівлі (йдеться про амбулаторію № 7) вартістю майже 10 мільйонів гривень. Будівля амбулаторії сильно постраждала під час ворожих обстрілів влітку 2022 року

Додаткові роботи по  реконструкції цієї ж, амбулаторії № 7, вартістю у понад 6,8 мільйона гривень опублікували на Прозорро пізніше, 8 листопада.

Ремонт амбулаторії / фото: 6262. Сайт міста Слов’янська

Також Управління ЖКГ Слов’янська проведуть  роботи з капітального ремонту житлового будинку, пошкодженого через російські обстріли, це вартуватиме більш як 6,6 мільйона гривень. 

В 1 мільйон гривень може обійтися 20 тонн технічної солі  з протизлежувальною добавкою для КП  “Благоустрій” Слов’янської міської ради. 

У понад 2,3 мільйона гривень може обійтися обслуговування будівель та приміщень для розміщення  ВПО для Маріупольського міського соціального гуртожитку у Дніпрі, Києві та Чернівцях. Наразі триває кваліфікація переможця.

Святогірська міська рада витратить понад 2,5 мільйона гривень на послуги з вивезення твердих побутових відходів, йдеться про 3 400 метрів кубічних  неконтрольованих звалищ відходів, що утворилися внаслідок тимчасової окупації на території Святогірської МТГ, тендер на етапі кваліфікації переможця.

Машини й дороги: що купляє “Вода Донбасу” та місцева залізниця

Для комунального підприємства “Вода Донбасу” планують купити каналопромивну машину на шасі FORD TRUCKS 1833 DC, вона вартуватиме 10,2 мільйона гривень. 

FORD TRUCKS 1833 DC / ілюстрація Бахмут IN.UA

Комунальний заклад “Донецький обласний спеціалізований фаховий коледж спортивного профілю імені Сергія Бубки” замовив 6 велосипедів загальною вартістю 1,3 мільйона гривень.

Йдеться про трекові велосипеди, а саме:

  • Argon 18 Sum Pro Dura Ace Di2, (М)
  • Argon 18 Sum Pro Dura Ace Di2, (L)
  • Велосипед трековий DRAG Blue Bird Track (556мм)
  • Велосипед трековий DRAG Blue Bird Track (576мм)
  • Велосипед трековий DRAG Pista Comp Track (520мм)
  • Велосипед трековий DRAG Pista Comp Track (550мм)

Вартість велосипеда Argon 18 Sum Pro Dura Ace Di2 в середньому 412 тисяч гривень:

Argon 18 Sum Pro Dura-Ace Di2 / фото: LeaderOnline

У серпні цього року “Донецький обласний спеціалізований фаховий коледж спортивного профілю імені Сергія Бубки” замовляв 7 велосипедів, загальною вартістю майже 1,3 мільйона гривень.

У понад 3 мільйони гривень може обійтися телескопічний гідравлічний автогідропідіймач для Донецької залізниці, триває кваліфікація переможця тендера.  

КП “Комунтех” Новогродівки Покровського району придбає напівпричіп (низькорамний трал) з вантажністю понад 40 тонн, його вартість майже 4,5 мільйона гривень. Серед учасників лише ТОВ “Торговий Дім Будшляхмаш”, він же переможець. 

Великоновосілківська селищна рада Волноваського району придбає автокран вартістю у більш як 8,3 мільйона гривень, підрядник один — ПП “Виробничо-комерційне підприємство “Альфатекс”, наразі триває кваліфікація переможця. 

Екскаватор одноківшевий колісний Hyundai R180W-9S куплятимуть для Управління комунального господарства Костянтинівки вартуватиме понад 8 мільйонів гривень. 

Сіверська міська рада Бахмутського району придбає екскаватор-навантажувач вартістю більш як 6,3 мільйона гривень.

Житлово-комунальний відділ Покровської міськради замовив послуги перевезення спеціалізованим напівпричепом на базі вантажного автомобіля, це вартувало більш як 1,1 мільйона гривень. Також у відомстві замовляли надання послуг спецтехнікою:

Надання послуг спецтехнікою / скриншот договору

Це вартувало більше ніж 2,8 мільйона гривень. 

Утримання доріг

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (Краматорський та Бахмутський райони) до квітня 2025 року вартуватиме 32,6 мільйона гривень.

Учасник та переможець тендеру — ТОВ “Славдорстрой”, який з 2016 року отримав замовлень на майже 12 мільярдів гривень. Успіх компанії  значною мірою базується на перших контрактах із ПАТ «Донбасенерго», яке, за даними розслідувачів, пов’язане із родиною експрезидента Януковича, а також компанія пов’язана з владою Донецької області, пишуть журналісти  “Вчасно”. Наразі тендер на етапі кваліфікації переможця.

Віктор Янукович / фото Вікіпедія

На етапі подання пропозицій тендери на:  утримання автомобільних доріг Краматорського району, що може вартувати ще у понад 112,4 мільйона гривень, а також Краматорського та Покровського районів — понад 32,5 мільйона гривень. 

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!



“Проактивний та адаптивний підходи”: бахмутське керівництво повідомило, для чого працюють КП окупованого Бахмута

Марія Носуля Носуля Марина 14:00, 12 Листопада 2024
Ілюстрація Бахмут IN.UA

У матеріалі Бахмут та Сіверськодонецьк: як працюють комунальні підприємства в евакуації та у скільки обходяться міським бюджетам редакція досліджувала роботу КП окупованого Бахмута в евакуації. Ми надіслали запит до міської ради, де спитали, який стратегічний сенс зараз має робота комунальних підприємств? 

Нагадаємо, що ми аналізували роботу таких Бахмутських КП за півтора року — 2023 та перше півріччя 2024: 

  • “Бахмут-вода”; 
  • “Бахмутська житлова управляюча компанія; 
  • Опитненське сільське комунальне підприємство “ПРОГРЕС” 
  • Бахмутське бюро технічної інвентаризації”, 

А також роботу “Управління розвитку міського господарства та капітального будівництва Бахмутської міської ради”.

Переглянути інформацію про витрати комунальних підприємств та зарплати керівників КП можна за посиланням. Крім того, ми зверталися до директорів цих комунальних підприємств та до керівництва Бахмута прокоментувати конкретні обов’язки робітників, які досі продовжують працювати у бахмутських КП в евакуації. А ще, чому не звітують про роботу, якщо отримують фінансування з бюджету? Чи отримують відсоток зарплати працівники, які перебувають у штаті, але не виконують обов’язків? Чи заброньовані ці працівники від служби в ЗСУ? І загалом, який стратегічний сенс має утримання КП міста в евакуації. Втім, отримати коментарі усно нам не вдалося, за більш як тиждень, нам відповіли вже на запит.

Інновації та партнерство — стратегічний сенс КП

Відповідь Бахмутської ВА / скриншот

У відповідь на запит нам надали таку відповідь: “Стратегічний сенс роботи комунальних підприємств в умовах воєнного стану має проактивний та адаптивний підходи, які фокусуються на інноваціях, партнерстві, дотриманні законодавства, комунікації та моніторингу”.

Що робили комунальні підприємства у 2023-2024 роках?

Як повідомляють у Бахмутській ВА, комунальні підприємства після окупації міста й евакуації: 

  • звітують до всіх Державних служб України, профільних департаментів та Управлінь Бахмутської міської ради;
  • надають обґрунтовані відповіді на запити від населення щодо поховання громадян на території Бахмутської МТГ під час воєнного стану;
  • ведуть постійний моніторинг доступної інформації масштабів руйнування, та її періодичного оновлення, підприємством ведеться постійний моніторинг та оцінка збитків завданих у ході бойових дій.

Детально про роботу кожного підприємства — читайте нижче.

КП “Бахмут-Вода”

У відповіді на запит нам повідомили, що, КП “Бахмут-вода”  наразі продовжує роботу з абонентського обслуговування, формує відповіді на запити пенсійного фонду у кабінеті підприємства, звернення абонентів через сайт Абонент інфо, пошту тощо. КП бере участь у судових процесах щодо стягнення боргів за водопостачання та водовідведення, на початок повномасштабного вторгнення це 41 позовна заява та 171 заява про видачу судового наказу про стягнення боргу за послуги водопостачання та водовідведення на користь КП. Крім того, стягують заборгованості, які виникли в абонентів, і які подали до початку воєнного стану. Здають в оренду спецтранспорт, проводять періодичну підготовку документації, а також формують та викладають на Прозорро документацію для здачі техніки в оренду.

Перелічені задачі крім директора, Романа Спічкіна, керівництво КП включає такі посади:

  • головний бухгалтер;
  • начальник планового відділу;
  • начальник служби реалізації;
  • заступник начальника служби реалізації;
  • начальник відділу кадрів;
  • начальник юридичного відділу;
  • начальник водопровідних мереж.

Штатну кількість працівників “Бахмут-води” складає 101 працівник, з них 4 виконують посадові обов’язки, з іншими дія трудового договору призупинена.

Робота КП КП “Бахмут-вода” обійшлася бюджету на липень 2024 року у понад 2,5 мільйона гривень на фінансову підтримку для безперебійної роботи та виплати заробітної плати, 90,8 тисячі гривень на оренду приміщень і оплату комунальних послуг. Також 49,8 тисячі гривень на програмне забезпечення. На придбання та реєстрацію спеціалізованої техніки ще 41 тисяча гривень, а також запчастини для автомобільного транспорту — 67,4 тисячі гривень. Паливо для перевезення гуманітарної допомоги до осередків підтримки мешканців громади вартувало ще 94,8 тисячі гривень. Так за півтора року 2024 на функціонування КП бюджет Бахмута витратив понад 2,8 мільйона гривень. 

КП “Бахмутська житлова управляюча компанія”

Як повідомили у Бахмутській міськраді, КП “Бахмутська житлова управляюча компанія” продовжує надавати послуги мешканцям громади, які на теперішній час мають статус ВПО. Серед них — видача різних довідок. 

КП надає довідки про склад сім’ї або зареєстрованих осіб: у 2023 році видано 224 таких довідок, у 2024 році — 325 довідок, які стосуються 476 осіб. 

На підприємстві збереглася актуалізована база даних мешканців міста, завдяки чому надають такі довідки, в тому числі й жителям будинків, які створили ОСББ та знаходились у самостійному управлінні.

У штаті КП на липень 2024 — 5 працівників, 4 з яких виконують свої обов’язки, серед них зокрема директор підприємства та головний бухгалтер, який формує кошториси, складає звітності тощо.

Робота “Бахмутської житлової управляючої компанії” обходиться бюджету у більш як 6.8 мільйонів гривень. Витрати КП включають: фінансову підтримку для безперебійної роботи та виплати заробітної плати — 6.8 мільйона гривень, придбання та реєстрацію техніки й обладнання — 30,9 тисячі гривень, а також придбання палива для доставляння гуманітарної допомоги до осередків підтримки мешканців громади 14,9 тисячі гривень.

“Бахмутська житлова управляюча компанія”

“БАХМУТ-ВОДА”, “БАХМУТСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ”

“БАХМУТЕЛЕКТРОТРАНС”, КП “ПРОГРЕС” забезпечують перевезення гуманітарної допомоги, надають допомогу транспортом комунальної власності Бахмутської міської територіальної громади для забезпечення підтримки мешканців Бахмутської міської територіальної громади, в умовах воєнного стану.  Витрати з бюджету на  КП “ПРОГРЕС” склали більше ніж 3,1 мільйона гривень, це:

  • фінансова підтримка для безперебійної роботи та виплати заробітної плати складають 3,1 мільйона гривень; 
  • придбання та реєстрація техніки й обладнання для потреб КП — 2,9 тисячі гривень; 
  • придбання палива для доставляння гуманітарної допомоги до осередків підтримки мешканців громади ще 11,2 тисячі гривень.

Штатна чисельність працівників “Прогресу” складає 37,5, з них 2 виконують обов’язки.

Найбільш детальний звіт з кількісними показниками роботи ми отримали по роботі «Бахмутське бюро технічної інвентаризації».  Вони протягом липня — грудня 2023 року: 

  • надали 3213 консультацій;
  • отримали  3438 запитів від державних реєстраторів, суддів, правоохоронних органів та звернень (скарг) громадян;
  •   876 осіб звернулося на особистий прийом;
  • обробили звернення та надали 1863 довідки про правову належність нерухомого майна (безплатних за запитами державних реєстраторів, суддів, правоохоронців та платних за зверненнями громадян, адвокатів, нотаріусів); 
  • надали 610 письмових роз’яснень, 
  • 47 відповідей на звернення громадян через «урядову гарячу лінію» 

За 9 місяців 2024: 

  • надали 2544 консультації; 
  • отримали 2181 запит від державних реєстраторів;
  • 1213 осіб звернулося на особистий прийом за отриманням платних послуг;
  • надали 1204 довідки. 

На роботу Бахмутського БТІ з бюджету витратили близько 1,1 мільйона гривень, серед витрат — зарплати, комп’ютерна техніка, канцтовари, програмне забезпечення та інші витрати. На липень 2024 у штаті КП 5 працівників, 4 з яких виконують свої обов’язки, один працівник проходить військову службу за контрактом, робоче місце за ним зберігається. За інформацією Бахмутської ВА, підприємство найбільше працює з населенням в евакуації.

Приймають на роботу та контролюють дисципліну: які обов’язки виконують директори КП

Що входить до переліку посадових обов’язків керівників КП. Серед іншого, керівництво, наприклад: 

  • забезпечує дотримання правил охорони праці та техніки безпеки;
  • обирає форми й системи оплати праці;
  • встановлює працівникам розміри тарифних ставок, посадових окладів, премій, винагород, надбавок і доплат на умовах визначених чинним законодавством України та колективним договором;
  • вживає заходів заохочення і накладає дисциплінарні стягнення відповідно до правил внутрішнього трудового розпорядку.

Працівники, які перебувають у штаті КП, але не виконують обов’язків не отримують коштів — повідомили у Бахмутській ВА. Також у відповіді зазначили, що заброньовані від призову під час мобілізації лише директори КП, решта працівників не заброньовані. 

Комунальні підприємства в Бахмуті, за винятком Бюро технічної інвентаризації, надали загальні звіти, без чітких кількісних показників роботи. Відсутність конкретних результатів роботи в евакуації та відкритої інформації щодо стратегії діяльності КП, призводить до формування неоднозначної суспільної думки про доцільність їхнього існування під час окупації та руйнування міста.

На тлі цих обставин у громади виникає резонне питання: “Яка роль комунальних підприємств для міста, яке зараз не має можливості використовувати їхній потенціал у стратегічно важливих напрямках?” Відповідь на це питання залишається недостатньо зрозумілою для мешканців.

Якщо ж місцева влада і КП проводять важливу роботу в умовах евакуації або мають довгострокові плани, спрямовані на відновлення міста, ефективна комунікація цих дій з громадою стала б критично важливим елементом. Прозорі звіти та інформація про конкретні кроки й досягнення КП допоможуть не тільки уникнути хибних суджень, але й підтримають довіру громади в цей складний період.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Гуртожиток для ВПО, сіль і техніка: на що витрачають гроші у Донецькій області в листопаді

10 мільйонів на реконструкцію Слов’янської лікарні, 112 мільйонів на утримання доріг та понад 30 мільйонів на техніку. Аналізуємо на Прозорро найбільші закупівлі Донецької області у […]

12:00, 21.11.2024 Носуля Марина

“Проактивний та адаптивний підходи”: бахмутське керівництво повідомило, для чого працюють КП окупованого Бахмута

У матеріалі Бахмут та Сіверськодонецьк: як працюють комунальні підприємства в евакуації та у скільки обходяться міським бюджетам редакція досліджувала роботу КП окупованого Бахмута в евакуації. […]

14:00, 12.11.2024 Носуля Марина

Поштові перевезення та новорічні подарунки: що купували для Бахмутського району за останні місяці

Що купували для Бахмутського району в евакуації за серпень, вересень та жовтень. Розбираємо  найбільші закупівлі керівництва міст району на порталі Прозорро. Соледар  Управління соцзахисту Соледарської […]

17:20, 04.11.2024 Носуля Марина

Премії та зарплати бахмутських посадовців та що з ними не так. Пояснюємо у відео

Бахмутські посадовці в евакуації отримують чималі премії та зарплати. Наприклад, за період січень-червень 2024 року Олексій Рева, начальник ВА Бахмута отримав понад 600 тисяч гривень […]

Бензин, ремонт автівок та адвокатські послуги: що купували для Званівки за останні місяці

Що купує керівництво села Званівка в останні місяці. Розбираємо найбільші закупівлі відомств на порталі Прозорро.  Званівка — село у Бахмутському районі, адміністративний центр Званівської об’єднаної […]

16:00, 23.10.2024 Носуля Марина