Як зробити електронний підпис в Приват24: покроковий гід

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 12:00, 23 Березня 2025
Електроний підпис / фото ілюстративне, iStock

Електронний підпис (ЕЦП) — це електронні дані, які забезпечують цілісність документів та ідентифікують особу. Ця технологія дозволяє підписувати електронні документи, користуватися електронними послугами та навіть реєструватися на державних порталах. А отримати її можна в декілька кліків, використовуючи платформу Приват24.

Детальніше про те, як оформити електронний підпис в Приват24, дізнавайтесь в матеріалі Бахмут IN.UA.

Електронний підпис 2025

Електронний підпис (ЕЦП) — це електронні дані, які забезпечують цілісність документів та ідентифікують особу. Електронний підпис може зберігатися у вигляді MobileID, підпису на ID-картці чи на “токені”, захищеному носії інформації.

Електрону варіацію підпису можна використовувати для:

  • підписання електронних документів;
  • отримання доступу до певних електронних ресурсів;
  • реєструватися та взаємодіяти з різними опціями на державних порталах.

Як згенерувати електронний підпис в Приват24

Клієнти ПриватБанку можуть отримати ЕЦП онлайн за допомогою особистого кабінету в застосунку Приват24.

Для того, щоб отримати підпис SmartID в мобільному застосунку, потрібно:

  • авторизуватися в Приват24. Для цього перейдіть на офіційний сайт ПриватБанку. У верхньому правому куті треба натиснути на кнопку Приват24 та ввести свої дані для входу, після чого варто підтвердити операцію за допомогою SMS-коду або телефонного дзвінка;
  • натиснути на розділ “Сервіси” та обрати “Бізнес”;
  • знайти та натиснути на пункт Електронний цифровий підпис для фізичних осіб”;
  • перевірити дані та ввести пароль для SmartID, після чого генерувати;
  • підтвердити операцію за допомогою дзвінка, пуш-повідомлення в Приват24 або СМС.

Вже готовий підпис можна завантажити для збереження на власний електронний девайс.

Варто зазначити, що для коректного створення та використання ЕЦП може знадобитися встановлення спеціального розширення для браузера або додаткового програмного забезпечення.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як ВПО отримати безплатні ваучери на навчання у 2025 році: покроковий гід

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 15:45, 24 Квітня 2025
Навчання за ваучером / фото ілюстративне, Freepik

В Україні діє спеціальна державна програма, яка дозволяє внутрішньо переміщеним особам (ВПО) отримати ваучери на навчання за різними професіями. Вона спрямована на те, щоб надати переселенцям можливість здобути знання в нових сферах діяльності для подальшого працевлаштування.

Детальніше про те, як працює програма у 2025 році та як ВПО отримати ваучери на навчання — в матеріалі Бахмут IN.UA.

Ваучери на навчання для ВПО

Програму надання ваучерів на навчання реалізують установи Державної служби зайнятості. Вони дозволяють вразливим категоріям населення здобути професійні навички та розпочати кар’єру в новій сфері.

Вартість ваучера не може перевищувати 30 280 гривень. Якщо вартість навчання перевищує цю суму, то роботодавець або фізична особа доплачує різницю самостійно.

Хто може отримати ваучер на навчання

Участь у програмі безплатного навчання можуть взяти особи, які вже мають професійно-технічну, фахову передвищу або вищу освіту та не зареєстровані в службі зайнятості як безробітні. Зокрема, це стосується ВПО та таких категорій населення:

  • громадяни віком старше 45 років, страховий стаж яких становить не менш як 15 років, до досягнення пенсійного віку;
  • звільнені з військової служби, до досягнення ними пенсійного віку та за умови звернення протягом трьох років з дня звільнення;
  • звільнені зі служби в органах внутрішніх справ, Держслужбі спецзв’язку та захисту інформації, органах цивільного захисту, податковій міліції, Бюро економічної безпеки або Державній кримінально-виконавчій службі у зв’язку зі скороченням штату або за станом здоров’я — за наявності вислуги не менше 10 років;
  • особи, які були позбавлені особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України та звільнені з полону;
  • особи з інвалідністю;
  • особи, які у період воєнного стану отримали поранення, контузію, каліцтво або захворювання внаслідок військової агресії, перебуваючи безпосередньо в районах проведення бойових дій, — за наявності відповідних рекомендацій в індивідуальному реабілітаційному плані, незалежно від встановлення їм інвалідності.

Як подати заявку

Подати заявку на отримання ваучера на навчання можна за посиланням. При цьому фізичній особі потрібно буде вказати:

  • прізвище, ім’я, по батькові (ПІБ);
  • номер телефону та електронну адресу;
  • вид освіти;
  • категорію, яка дозволяє брати участь у програмі;
  • бажаний регіон навчання;
  • центр зайнятості, де планується отримання ваучера (потрібно вказати область і філію).

Заявку опрацьовуватимуть протягом трьох робочих днів.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Довідка про виплачені суми пільг або житлової субсидії: як отримати документ

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 14:30, 24 Квітня 2025
Оформлення довідки онлайн / фото ілюстративне, iStock

Довідка про виплачені суми пільг або житлової субсидії — це важливий документ для соціально вразливих категорій населення, які отримують державну підтримку. Така довідка може знадобитися під час подання заяв на інші форми допомоги, оформлення соціальних виплат чи для підтвердження доходів. У 2025 році процес її отримання став зручнішим — громадяни можуть звернутися за нею онлайн.

Детальніше про те, як отримати документ у 2025 році, розповіли експерти Юридичного порадника для ВПО.

Як отримати довідку про виплачені пільги або субсидії

Отримання довідки про виплачені суми пільг або житлової субсидії є важливим кроком для багатьох громадян, особливо для вразливих категорій населення, які мають право на пільги чи субсидії.

Цей документ необхідний для підтвердження отриманої допомоги та може знадобитися під час заповнення декларацій або для інших офіційних процедур.

Як оформити довідку онлайн

Вебпортал ПФУ / фото Пенсійного фонду України

Громадяни та громадянки можуть отримати довідку про виплачені пільги або субсидії за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України. Для цього потрібно:

  • зайти на вебпортал за допомогою електронного підпису (КЕП), BankID або Дія.Підпису;
  • після авторизації у лівій панелі меню під назвою “Комунікація з ПФУ” обрати вкладку “Запит на отримання електронних документів”;
  • у графі “Тип звернення” вибрати “Довідка про розмір виплачених пільг/житлової субсидії”;
  • заповнити всі обов’язкові поля, позначені спеціальним знаком, після чого перевірити інформацію та надіслати запит.

Через кілька хвилин у лівому верхньому меню, натиснувши кнопку “Мої звернення”, можна буде ознайомитися зі статусом заявки. Якщо статус документа — “Виконано”, його можна завантажити та використовувати за потреби.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як ВПО отримати безплатні ваучери на навчання у 2025 році: покроковий гід

В Україні діє спеціальна державна програма, яка дозволяє внутрішньо переміщеним особам (ВПО) отримати ваучери на навчання за різними професіями. Вона спрямована на те, щоб надати […]

15:45, 24.04.2025 Скопіч Дмитро

Довідка про виплачені суми пільг або житлової субсидії: як отримати документ

Довідка про виплачені суми пільг або житлової субсидії — це важливий документ для соціально вразливих категорій населення, які отримують державну підтримку. Така довідка може знадобитися […]

14:30, 24.04.2025 Скопіч Дмитро

Компенсація за оренду житла військовим у 2025 році: розмір і умови

В Україні затверджено порядок грошової компенсації за оренду житла для військових, який дозволяє суттєво спростити процедуру найму. Проте для її отримання необхідно виконати чітку послідовність […]

16:15, 23.04.2025 Скопіч Дмитро

Чи потрібно включати в заяву на допомогу ВПО всіх членів сім’ї: пояснення юристів

Допомога для ВПО — це спеціалізована державна програма, на яку можуть розраховувати переселенці при виїзді у безпечні регіони України. Утім, нерідко вони ставлять питанням: “А […]

15:00, 23.04.2025 Скопіч Дмитро

Статус УБД під час війни: які документи для цього потрібні

Учасник бойових дій — це особливий статус, який підтверджений документами. Він дозволяє військовослужбовцям, які брали участь в обороні країни отримати різні соціальні пільги. Редакція Бахмут […]

10:00, 20.04.2025 Скопіч Дмитро