Як ВПО отримати 100 тис. грн на власну справу в Тернополі

Микола Ситник 15:10, 2 Квітня 2024
Подання заявки онлайн
Написання грантової заявки / фото з відкритих джерел

Внутрішньо переміщені особи (ВПО) та сім’ї з Тернопільської громади, які постраждали від війни, можуть отримати грантове фінансування на власний бізнес. Йдеться про 100 тисяч гривень на започаткування, розвиток чи відновлення власної справи.

Про це повідомляє Тернопільська міська рада.

100 тисяч гривень на власний бізнес у Тернополі

Програма підтримки населення триватиме в Тернопільській міській громаді протягом березня-жовтня 2024 року. У межах цього конкурсу домогосподарства ВПО і місцевого населення можуть отримати мікрогранти на власний бізнес.

Заявки на грантове фінансування приймає Тернопільська обласна організація Товариства Червоного Хреста України. Загалом автори 60 найкращих бізнес-ідей отримають до 100 тисяч гривень.

Подати заявки на участь у програмі можуть:

  • домогосподарства ВПО з реєстрацією в Тернопільській міській громаді (з 24 лютого 2022 року), які мають можливість проводити господарську діяльність на території громади (започаткувати, розвинути або відновити релоковану, перенесену на нове місце власну справу);
  • домогосподарства місцевого населення, які постраждали від наслідків війни (ветерани війни або члени сімей ветеранів, особи, які припинили власну справу чи втратили роботу).

Сектори діяльності, які можуть претендувати на фінансування: 

  • сільське господарство;
  • виробництво;
  • послуги;
  • торгівля.

Основним отримувачем допомоги є працездатний член домогосподарства віком від 18 до 65 років. Отримувачами такої допомоги можуть бути домогосподарства за критеріями вразливості:

  1. з опікою людей похилого віку (старше 65 років) та осіб з інвалідністю І та / або ІІ груп;
  2. родини, що виховують двох та більше неповнолітніх дітей (до 18 років);
  3. батьки одинаки (відповідно до 135 статті Сімейного кодексу України);
  4. безробітні (без обліку та які перебувають на обліку Центру зайнятості).

Як подати заявку на грант?

Для цього необхідно:

  • перейти за посиланням, завантажити зразок анкети учасника програми грошової допомоги та шаблон бізнес-плану;
  • заповнити анкету у друкованому вигляді та подати разом із пакетом документів (оригінали та ксерокопії).

Документи, необхідні для подачі на конкурс:

  • паспорт (обов’язково);
  • картка фізичної особи-платника податків (обов’язково);
  • документ, який підтверджує соціальний статус (для одиноких годувальників та багатодітних сімей);
  • свідоцтва про народження дітей (для сімей з дітьми, багатодітних сімей та одиноких годувальників);
  • пенсійні посвідчення із зазначенням групи інвалідності (для осіб з інвалідністю та людей похилого віку);
  • довідка з Центру зайнятості (якщо на обліку);
  • довідка з персоніфікації (ОК-5) або довідка про розмір пенсії на кожного члена домогосподарства (обов’язково);
  • документи, які засвідчують господарську діяльність заявника (якщо є в наявності: ФОП, ліцензії, сертифікати).

Приймання документів здійснюється в будні, з 10:00 до 15:00, за адресою: Тернопіль, вулиця Мостова Бічна, 6. Подати заявку необхідно до 15 квітня 2024 року.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Чи може військовозобов’язаний обирати місце проходження ВЛК

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 17:35, 13 Лютого 2025
Військові / фото ілюстративне, УНІАН

В Україні продовжується воєнний стан та мобілізація громадян, важливою частиною якої є військово-лікарська комісія (ВЛК). Направлення громадян її проходження для подальшого призову на військову службу може здійснюватися незалежно від місця їх перебування на військовому обліку. 

Редакція Бахмут IN.UA розповідає про процес проходження ВЛК та те, чи може військовозобов’язаний самостійно обирати місце проходження комісії.

ВЛК в Україні 2025

Військово-лікарська комісія або ВЛК — це спеціальна комісія лікарів, що здійснює військово-лікарську експертизу. Основне завдання цієї процедури — це визначити загальний ступінь придатності громадянина чи громадянки до військової служби або навчання у військовому навчальному закладі.

Направлення на проходження військово-лікарняної комісії надається винятково за рішенням начальника ТЦК та СП. Це означає, що о військовозобов’язані не можуть самостійно обирати, де їм зручно пройти ВЛК.

Зазначимо, що у 2025 році процес отримання направлення на ВЛК бус суттєво спрощеним, адже 23 січня 2025 року в “Резерв+” стартувало бета-тестування сервісу електронного направлення. 

Воно працює наступним чином: спочатку користувач подає спеціальний запит, після чого керівник ТЦК підтверджує його та надає сповіщення з усією необхідну інформацію, зокрема, номер реєстрації направлення та адресу медичного закладу.

Спочатку ця функція працюватиме для громадян, які самостійно бажають пройти ВЛК. Згодом ця опція стане доступною також для тих, хто отримав паперову повістку на проходження комісії.

Етапи проходження військово-лікарської комісії у 2025 році

Після вручення відповідної повістки, військовозобов’язаний повинен прийти для проходження комісії. Наразі основні її складники наступні:

  • медичний огляд;
  • психологічна діагностика.

Військовозобов’язаний громадянин чи громадянка перед проходженням ВЛК повинен/на пройти медичний огляд, який охоплює діагностичні процедури. Це вимірювання зросту та ваги, артеріального тиску, визначення порушень зору та слуху, аналізи крові.

Після медичного огляду, військовозобов’язана особа повинна пройти психологічний тест, який потрібен для визначення психологічного стану та його оцінка. 

Після того, як особа пройде медичний і психологічний огляд, вона отримає направлення на ВЛК у військовій частині, де військові лікарі визначають придатність до служби в армії.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

Семаковська Тетяна 11:45, 13 Лютого 2025
Послуги в ЦНАП
Адміністративні послуги для населення / фото ombudsman.gov.ua

19 лютого представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі можуть записатись на консультацію.

Про це повідомляє Центр підтримки “З Бахмутом у серці. Дніпро”.

Бахмутський ЦНАП: послуги в Дніпрі

Мешканці громади мають можливість отримати наступні послуги:

  • актуалізувати дані в реєстрі територіальної громади (РТГ);
  • внести зміни до інформації про особу, що міститься в РТГ;
  • зняти особу із задекларованого/зареєстрованого місця проживання;
  • отримати витяг із реєстру територіальної громади;
  • подати повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій.

Додатково фахівець ЦНАПу надаватиме допомогу щодо довідок про правову належність нерухомого майна, яка виникла до 1 січня 2013 року.

Як потрапити на прийом

Прийом громадян відбудеться 19 лютого (середа) в Центрі підтримки бахмутян “З Бахмутом у серці. Дніпро”. Осередок розташований за адресою: вулиця Макарова, 1-Б. Бахмутян чекатимуть з 09:00 до 15:00.

Консультації за зазначеними послугами можливо отримати дистанційно з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 16:00 за номерами:

  • +38 (099) 667 9206;
  • +38 (098) 850 0561;
  • +38 (068) 851 5089 (представник відділу реєстрації місця проживання).

Запис на отримання адміністративних послуг та довідок БТІ єдиний. Також можна звернутися на електронні скриньки:

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Чи може військовозобов’язаний обирати місце проходження ВЛК

В Україні продовжується воєнний стан та мобілізація громадян, важливою частиною якої є військово-лікарська комісія (ВЛК). Направлення громадян її проходження для подальшого призову на військову службу […]

17:35, 13.02.2025 Скопіч Дмитро
Послуги в ЦНАП

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

19 лютого представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі […]

Контракти для українців 18-24 років: які умови надаватимуть молодим добровольцям

11 лютого в Україні розпочалася реалізація проєкту “Контракт 18-24”. Він направлений на молодих українців та українок вікової категорії 18-24 роки, які прагнуть долучитися до Сил оборони […]

16:30, 12.02.2025 Скопіч Дмитро

Як отримати статус учасника бойових дій в автоматичному режимі: пояснення

В Україні продовжує діяти спеціальна послуга від Мінветеранів з Мінцифрою, яка дозволяє військовим отримати статус учасника бойових дій (УБД) в автоматичному режимі. Для цього не […]

14:00, 12.02.2025 Скопіч Дмитро

Що зміниться для ФОПів у 2025 році: детальний гід

У 2025 році для підприємців почали діяти нові правила, це стосується й ФОП. Це пов’язано з тим, що з 1 січня зросли податки та змінилися […]

17:30, 10.02.2025 Скопіч Дмитро