Внутрішньо переміщені особи, які зареєстровані у Києві, можуть отримати гуманітарну допомогу у вигляді товарів гігієни та теплих ковдр.
Видача відбувається за ініціативи благодійного фонду “Арх. Михаїла”
Допомога переселенцям Київ
Отримати гуманітарну допомогу можуть переселенці, які зареєстровані у місті Києві. Пріоритет мають маломобільні та соціально незахищені категорії населення:
ВПО з окупованих територій та зони бойових дій;
громадяни, що втратили житло внаслідок війни;
багатодітні родини;
малозабезпечені сім’ї;
люди з інвалідністю та потребою в постійному сторонньому догляді.
Переселенці можуть отримати наступні товари:
дитячі памперси;
памперси дорослі для людей з інвалідністю;
вологі серветки;
теплі ковдри.
Як отримати допомогу
Подайте заявку за посиланням, в анкеті вкажіть свої особисті дані. Після цього заповніть форму за ще одним лінком. Зверніть увагу, що заявки, в яких відсутні прикріплені документи на підтвердження соціального статусу, не будуть розглядатися.
Гуманітарна підтримка видається переселенцям у Києві за такою адресою: Саксаганського, 121а. Якщо у вас залишилися питання, телефонуйте за номером: 096 197 0895.
В Україні продовжує діяти спеціалізований грант, який дозволяє підприємцям та підприємицям отримати кошти на започаткування чи розвиток бізнесу. Процедура оформлення відбувається через застосунок “Дія”, що значно спрощує процес подачі заявки на отримання до 500 000 гривень.
Детальніше про те, як працює грантова програма через “Дію” та як нею скористатися, дізнавайтесь в матеріалі Бахмут IN.UA.
Грант для українських підприємців
Щоб підтримати бізнес під час дії воєнного стану, в Україні розробили декілька грантових проєктів, які дозволяють громадянам відкрити власну справу чи розвивати вже наявну. Вони дозволяють отримати від 50 000 до 250 000 гривень, а для тих, чиє місце діяльності та місце реєстрації знаходиться в Харкові або Харківській області, розмір допомоги зросте до 500 тисяч гривень.
Отримані кошти можна витратити на:
придбання обладнання;
закупівлю сировини;
орендну плату (не більше 25% від суми гранту);
оренду обладнання;
маркетинг та рекламу;
франчайзинг.
Хто може скористатися програмою та які умови отримання гранту
Скористатися грантовою програмою через “Дію” можуть фізичні особи, що планують відкрити ФОП (Фізична особа-підприємець), дійсні ФОП та юридичні особи, які:
не перебувають і не працюють на тимчасово окупованій території України;
не працюють на території росії;
не перебувають під санкціями;
щодо яких не порушували справи про банкрутство;
які не притягувались до кримінальної відповідальності за корупцію;
не мають заборгованості перед бюджетом;
не виробляють та/або не реалізують зброю, алкогольні напої, тютюнові вироби та не займаються обміном валют;
не є кредитними, страховими організаціями, інвестиційними, недержавними пенсійними фондами, професійними учасниками ринку цінних паперів, ломбардами.
Головною ж умовою надання гранту є виконання певних дій. Кошти надаватимуться, якщо ви:
створите хоча б одне робоче місце;
здійснюватимете діяльність не менше 3 років;
сплачуватимете податки в бюджет, зокрема, за працевлаштування робітників.
Як подати заявку
Подати заявку на отримання грошової допомоги на відкриття власної справи чи розвиток вже наявного бізнесу можна за допомогою вебпортала “Дія”. Для цього потрібно:
зареєструватися чи авторизуватися в кабінеті громадянина за допомогою BankID або електронного підпису;
заповнити онлайн-заявку за посиланням;
додати бізнес-план за вказаною формою (з прикладом відповідного бізнес-плану можна ознайомитися за посиланням);
підписати заявку електронним підписом та відправити.
Заявку розглядатимуть представники Державного центру зайнятості протягом 15 робочих днів. Про результати розгляду заявки додатково повідомлять в “Дії”.
Якщо представники Державного центру зайнятості погодили заявку на отримання грантової допомоги, то потрібно звернутися до найближчого відділення Ощадбанку протягом 20 робочих днів. Це необхідно для відкриття рахунку та укладення угоди на отримання коштів.
Довідка ОК-7 — це документ, який містить індивідуальні відомості про застраховану особу з реєстру. Вона надає інформацію про суми заробітної плати для закриття єдиного соціального внеску та страховий стаж за період із 2011 року. Довідку можуть вимагати й для отримання й під час отримання допомоги від різних благодійних організацій.
Редакція Бахмут IN.UA розповідає, що це документ, для чого він потрібен та як його оформити.
Що таке довідка ОК-7
Довідка ОК-7 — документ, який містить інформацію про страховий стаж і заробітну плату, з якої сплачується єдиний соціальний внесок з 2011 року. Вона зазвичай використовується для визначення страхового стажу, на основі якого йде розрахунок сум лікарняних виплат, допомоги по безробіттю тощо.
Як отримати довідку ОК-7
Наразі отримати довідку ОК-7 можна декількома способами.
Перший — через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (зокрема через застосунок ПФУ). Для цього потрібно:
натиснути “Вхід” та авторизуватися на порталі або логіну, або системи ID.GOV.UA, або Дія.Підпис;
обрати розділ “Комунікації з ПФУ” та пункт “Додати запит на отримання електронних документів”;
обрати в полі “Тип звернення” необхідну довідку;
заповнити необхідні дані, при цьому деякі загальні вже будуть заповнені системою;
надати згоду на передачу та обробку своїх персональних даних;
натиснути “Відправити до ПФУ”.
Другий — через вебпортал “Дія”. Для отримання довідки цим способом необхідно:
зареєструватися або авторизуватися на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID;
обрати розділ “Послуги” та знайти там оформлення Довідки ОК-7;
перевірити коректність своїх даних у профілі, оновити їх за необхідності, надіслати запит на довідку.
Як отримати Довідку ОК-7 офлайн
Третій — офлайн. Ви можете звернутися до територіального органу Пенсійного фонду України із запитом на отримання довідки ОК-7 з Реєстру застрахованих осіб. При цьому можуть знадобитися наступні документи:
копія паспорта громадянина України або інший документ, який посвідчує особу;
документ, який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером паспорта;
документи, що дають змогу ідентифікувати застраховану особу та її законного представника чи піклувальника або представника закладу, який здійснює опіку та піклування;
документи, що посвідчують особу представника та її повноваження діяти від імені особи, яку він представляє, а також засвідчені копії документів, що дають змогу ідентифікувати особу.
Бахмутська міська рада у співпраці з Гуманітарним хабом «Єднання» Покровської МВА отримали першу велику партію непродовольчих товарів для ВПО, які перемістились із Покровського району і […]
У селищі міського типу Щербинівка триває робота Соціального гардеробу. Громадська організація “Зграя” привезла зимові речі для місцевих. Як можна отримати речі та за яким графіком […]
Родина бахмутян Марина й Андрій раніше жили в центрі міста, виховували двох дітей 5-річного Микиту та 2-річну Майю. В травні 2022 року сім’я разом з […]