10 мільйонів гривень на поточний ремонт доріг у Торецькій громаді, 243 тисячі на пальне й 30 тисяч гривень на канцелярію з логотипом.
Розбираємо останні найбільші закупівлі відомств Торецька Бахмутського району на порталі Прозорро.
Торецьк Новини
Управління житлово-комунального господарства Торецької міської військової адміністрації у червні оголосило закупівлю на ремонт доріг Торецької громади. Загальна вартість послуги — майже 10 мільйонів гривень.
У документації до закупівлі зазначається, що ремонт необхідний через складність руху транспорту для перевезення поранених, евакуації населення, доставляння гуманітарної допомоги та іншої логістики, пов’язаної з бойовими діями.
Йдеться про дороги у населених пунктах: Торецьк, Щербинівка, Залізне, Північне, Нью-Йорк:
У закупівлі зазначається термін виконання робіт до 15 вересня цього року.
Торецька міська військова адміністрація на початку липня замовила 500 літрів дизельного пального вартістю 28 тисяч гривень. 10 одиниць архівних стелажів для відомства вартували 53,5 тисячі гривень. Ремонт офісної техніки обійшовся у понад 27 тисяч гривень. 46,1 тисячі гривень коштувало військовій адміністрації 862 літри пального.
Також для відомства придбали брендову продукцію з логотипом, а саме — понад 500 одиниць канцелярії, браслетів та парасольок загальною вартістю понад 30 тисяч гривень.
Торецьк: Медицина
Для Центру первинної медико-санітарної допомоги Торецька придбали 6 одиниць меблів вартістю 11 тисяч гривень.
Також для центру придбали 4770 літрів дизельного пального, що вартувало 243,2 тисячі гривень. 26 одиниць світильників вартували ще 19,8 тисячі гривень.
10 мільйонів на реконструкцію Слов’янської лікарні, 112 мільйонів на утримання доріг та понад 30 мільйонів на техніку. Аналізуємо на Прозорро найбільші закупівлі Донецької області у листопаді 2024 року. За цей місяць бюджетні кошти витратили на утримання гуртожитку для ВПО, технічну сіль, капремонт будівель після російських обстрілів та інше.
Слов’янськ та Святогірськ: ремонти та підготовка до зими
На початку місяця Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської військової адміністрації замовили реконструкцію медичної будівлі (йдеться про амбулаторію № 7) вартістю майже 10 мільйонів гривень. Будівля амбулаторії сильно постраждала під час ворожих обстрілів влітку 2022 року
Додаткові роботи по реконструкції цієї ж, амбулаторії № 7, вартістю у понад 6,8 мільйона гривень опублікували на Прозорро пізніше, 8 листопада.
Також Управління ЖКГ Слов’янська проведуть роботи з капітального ремонту житлового будинку, пошкодженого через російські обстріли, це вартуватиме більш як 6,6 мільйона гривень.
В 1 мільйон гривень може обійтися 20 тонн технічної солі з протизлежувальною добавкою для КП “Благоустрій” Слов’янської міської ради.
У понад 2,3 мільйона гривень може обійтися обслуговування будівель та приміщень для розміщення ВПО для Маріупольського міського соціального гуртожитку у Дніпрі, Києві та Чернівцях. Наразі триває кваліфікація переможця.
Святогірська міська рада витратить понад 2,5 мільйона гривень на послуги з вивезення твердих побутових відходів, йдеться про 3 400 метрів кубічних неконтрольованих звалищ відходів, що утворилися внаслідок тимчасової окупації на території Святогірської МТГ, тендер на етапі кваліфікації переможця.
Машини й дороги: що купляє “Вода Донбасу” та місцева залізниця
Для комунального підприємства “Вода Донбасу” планують купити каналопромивну машину на шасі FORD TRUCKS 1833 DC, вона вартуватиме 10,2 мільйона гривень.
Комунальний заклад “Донецький обласний спеціалізований фаховий коледж спортивного профілю імені Сергія Бубки” замовив 6 велосипедів загальною вартістю 1,3 мільйона гривень.
Йдеться про трекові велосипеди, а саме:
Argon 18 Sum Pro Dura Ace Di2, (М)
Argon 18 Sum Pro Dura Ace Di2, (L)
Велосипед трековий DRAG Blue Bird Track (556мм)
Велосипед трековий DRAG Blue Bird Track (576мм)
Велосипед трековий DRAG Pista Comp Track (520мм)
Велосипед трековий DRAG Pista Comp Track (550мм)
Вартість велосипеда Argon 18 Sum Pro Dura Ace Di2 в середньому 412 тисяч гривень:
У серпні цього року “Донецький обласний спеціалізований фаховий коледж спортивного профілю імені Сергія Бубки” замовляв 7 велосипедів, загальною вартістю майже 1,3 мільйона гривень.
У понад 3 мільйони гривень може обійтися телескопічний гідравлічний автогідропідіймач для Донецької залізниці, триває кваліфікація переможця тендера.
КП “Комунтех” Новогродівки Покровського району придбає напівпричіп (низькорамний трал) з вантажністю понад 40 тонн, його вартість майже 4,5 мільйона гривень. Серед учасників лише ТОВ “Торговий Дім Будшляхмаш”, він же переможець.
Великоновосілківська селищна рада Волноваського району придбає автокран вартістю у більш як 8,3 мільйона гривень, підрядник один — ПП “Виробничо-комерційне підприємство “Альфатекс”, наразі триває кваліфікація переможця.
Екскаватор одноківшевий колісний Hyundai R180W-9S куплятимуть для Управління комунального господарства Костянтинівки вартуватиме понад 8 мільйонів гривень.
Сіверська міська рада Бахмутського району придбає екскаватор-навантажувач вартістю більш як 6,3 мільйона гривень.
Житлово-комунальний відділ Покровської міськради замовив послуги перевезення спеціалізованим напівпричепом на базі вантажного автомобіля, це вартувало більш як 1,1 мільйона гривень. Також у відомстві замовляли надання послуг спецтехнікою:
Це вартувало більше ніж 2,8 мільйона гривень.
Утримання доріг
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (Краматорський та Бахмутський райони) до квітня 2025 року вартуватиме 32,6 мільйона гривень.
Учасник та переможець тендеру — ТОВ “Славдорстрой”, який з 2016 року отримав замовлень на майже 12 мільярдів гривень. Успіх компанії значною мірою базується на перших контрактах із ПАТ «Донбасенерго», яке, за даними розслідувачів, пов’язане із родиною експрезидента Януковича, а також компанія пов’язана з владою Донецької області, пишуть журналісти “Вчасно”. Наразі тендер на етапі кваліфікації переможця.
На етапі подання пропозицій тендери на: утримання автомобільних доріг Краматорського району, що може вартувати ще у понад 112,4 мільйона гривень, а також Краматорського та Покровського районів — понад 32,5 мільйона гривень.
Нагадаємо, що ми аналізували роботу таких Бахмутських КП за півтора року — 2023 та перше півріччя 2024:
“Бахмут-вода”;
“Бахмутська житлова управляюча компанія;
Опитненське сільське комунальне підприємство “ПРОГРЕС”
Бахмутське бюро технічної інвентаризації”,
А також роботу “Управління розвитку міського господарства та капітального будівництва Бахмутської міської ради”.
Переглянути інформацію про витрати комунальних підприємств та зарплати керівників КП можна за посиланням. Крім того, ми зверталися до директорів цих комунальних підприємств та до керівництва Бахмута прокоментувати конкретні обов’язки робітників, які досі продовжують працювати у бахмутських КП в евакуації. А ще, чому не звітують про роботу, якщо отримують фінансування з бюджету? Чи отримують відсоток зарплати працівники, які перебувають у штаті, але не виконують обов’язків? Чи заброньовані ці працівники від служби в ЗСУ? І загалом, який стратегічний сенс має утримання КП міста в евакуації. Втім, отримати коментарі усно нам не вдалося, за більш як тиждень, нам відповіли вже на запит.
Інновації та партнерство — стратегічний сенс КП
У відповідь на запит нам надали таку відповідь: “Стратегічний сенс роботи комунальних підприємств в умовах воєнного стану має проактивний та адаптивний підходи, які фокусуються на інноваціях, партнерстві, дотриманні законодавства, комунікації та моніторингу”.
Що робили комунальні підприємства у 2023-2024 роках?
Як повідомляють у Бахмутській ВА, комунальні підприємства після окупації міста й евакуації:
звітують до всіх Державних служб України, профільних департаментів та Управлінь Бахмутської міської ради;
надають обґрунтовані відповіді на запити від населення щодо поховання громадян на території Бахмутської МТГ під час воєнного стану;
ведуть постійний моніторинг доступної інформації масштабів руйнування, та її періодичного оновлення, підприємством ведеться постійний моніторинг та оцінка збитків завданих у ході бойових дій.
Детально про роботу кожного підприємства — читайте нижче.
КП “Бахмут-Вода”
У відповіді на запит нам повідомили, що, КП “Бахмут-вода” наразі продовжує роботу з абонентського обслуговування, формує відповіді на запити пенсійного фонду у кабінеті підприємства, звернення абонентів через сайт Абонент інфо, пошту тощо. КП бере участь у судових процесах щодо стягнення боргів за водопостачання та водовідведення, на початок повномасштабного вторгнення це 41 позовна заява та 171 заява про видачу судового наказу про стягнення боргу за послуги водопостачання та водовідведення на користь КП. Крім того, стягують заборгованості, які виникли в абонентів, і які подали до початку воєнного стану. Здають в оренду спецтранспорт, проводять періодичну підготовку документації, а також формують та викладають на Прозорро документацію для здачі техніки в оренду.
Перелічені задачі крім директора, Романа Спічкіна, керівництво КП включає такі посади:
головний бухгалтер;
начальник планового відділу;
начальник служби реалізації;
заступник начальника служби реалізації;
начальник відділу кадрів;
начальник юридичного відділу;
начальник водопровідних мереж.
Штатну кількість працівників “Бахмут-води” складає 101 працівник, з них 4 виконують посадові обов’язки, з іншими дія трудового договору призупинена.
Робота КП КП “Бахмут-вода” обійшлася бюджету на липень 2024 року у понад 2,5 мільйона гривень на фінансову підтримку для безперебійної роботи та виплати заробітної плати, 90,8 тисячі гривень на оренду приміщень і оплату комунальних послуг. Також 49,8 тисячі гривень на програмне забезпечення. На придбання та реєстрацію спеціалізованої техніки ще 41 тисяча гривень, а також запчастини для автомобільного транспорту — 67,4 тисячі гривень. Паливо для перевезення гуманітарної допомоги до осередків підтримки мешканців громади вартувало ще 94,8 тисячі гривень. Так за півтора року 2024 на функціонування КП бюджет Бахмута витратив понад 2,8 мільйона гривень.
КП “Бахмутська житлова управляюча компанія”
Як повідомили у Бахмутській міськраді, КП “Бахмутська житлова управляюча компанія” продовжує надавати послуги мешканцям громади, які на теперішній час мають статус ВПО. Серед них — видача різних довідок.
КП надає довідки про склад сім’ї або зареєстрованих осіб: у 2023 році видано 224 таких довідок, у 2024 році — 325 довідок, які стосуються 476 осіб.
На підприємстві збереглася актуалізована база даних мешканців міста, завдяки чому надають такі довідки, в тому числі й жителям будинків, які створили ОСББ та знаходились у самостійному управлінні.
У штаті КП на липень 2024 — 5 працівників, 4 з яких виконують свої обов’язки, серед них зокрема директор підприємства та головний бухгалтер, який формує кошториси, складає звітності тощо.
Робота “Бахмутської житлової управляючої компанії” обходиться бюджету у більш як 6.8 мільйонів гривень. Витрати КП включають: фінансову підтримку для безперебійної роботи та виплати заробітної плати — 6.8 мільйона гривень, придбання та реєстрацію техніки й обладнання — 30,9 тисячі гривень, а також придбання палива для доставляння гуманітарної допомоги до осередків підтримки мешканців громади 14,9 тисячі гривень.
“БАХМУТЕЛЕКТРОТРАНС”, КП “ПРОГРЕС” забезпечують перевезення гуманітарної допомоги, надають допомогу транспортом комунальної власності Бахмутської міської територіальної громади для забезпечення підтримки мешканців Бахмутської міської територіальної громади, в умовах воєнного стану. Витрати з бюджету на КП “ПРОГРЕС” склали більше ніж 3,1 мільйона гривень, це:
фінансова підтримка для безперебійної роботи та виплати заробітної плати складають 3,1 мільйона гривень;
придбання та реєстрація техніки й обладнання для потреб КП — 2,9 тисячі гривень;
придбання палива для доставляння гуманітарної допомоги до осередків підтримки мешканців громади ще 11,2 тисячі гривень.
Штатна чисельність працівників “Прогресу” складає 37,5, з них 2 виконують обов’язки.
Найбільш детальний звіт з кількісними показниками роботи ми отримали по роботі «Бахмутське бюро технічної інвентаризації». Вони протягом липня — грудня 2023 року:
надали 3213 консультацій;
отримали 3438 запитів від державних реєстраторів, суддів, правоохоронних органів та звернень (скарг) громадян;
876 осіб звернулося на особистий прийом;
обробили звернення та надали 1863 довідки про правову належність нерухомого майна (безплатних за запитами державних реєстраторів, суддів, правоохоронців та платних за зверненнями громадян, адвокатів, нотаріусів);
надали 610 письмових роз’яснень,
47 відповідей на звернення громадян через «урядову гарячу лінію»
За 9 місяців 2024:
надали 2544 консультації;
отримали 2181 запит від державних реєстраторів;
1213 осіб звернулося на особистий прийом за отриманням платних послуг;
надали 1204 довідки.
На роботу Бахмутського БТІ з бюджету витратили близько 1,1 мільйона гривень, серед витрат — зарплати, комп’ютерна техніка, канцтовари, програмне забезпечення та інші витрати. На липень 2024 у штаті КП 5 працівників, 4 з яких виконують свої обов’язки, один працівник проходить військову службу за контрактом, робоче місце за ним зберігається. За інформацією Бахмутської ВА, підприємство найбільше працює з населенням в евакуації.
Приймають на роботу та контролюють дисципліну: які обов’язки виконують директори КП
Що входить до переліку посадових обов’язків керівників КП. Серед іншого, керівництво, наприклад:
забезпечує дотримання правил охорони праці та техніки безпеки;
обирає форми й системи оплати праці;
встановлює працівникам розміри тарифних ставок, посадових окладів, премій, винагород, надбавок і доплат на умовах визначених чинним законодавством України та колективним договором;
вживає заходів заохочення і накладає дисциплінарні стягнення відповідно до правил внутрішнього трудового розпорядку.
Працівники, які перебувають у штаті КП, але не виконують обов’язків не отримують коштів — повідомили у Бахмутській ВА. Також у відповіді зазначили, що заброньовані від призову під час мобілізації лише директори КП, решта працівників не заброньовані.
Комунальні підприємства в Бахмуті, за винятком Бюро технічної інвентаризації, надали загальні звіти, без чітких кількісних показників роботи. Відсутність конкретних результатів роботи в евакуації та відкритої інформації щодо стратегії діяльності КП, призводить до формування неоднозначної суспільної думки про доцільність їхнього існування під час окупації та руйнування міста.
На тлі цих обставин у громади виникає резонне питання: “Яка роль комунальних підприємств для міста, яке зараз не має можливості використовувати їхній потенціал у стратегічно важливих напрямках?” Відповідь на це питання залишається недостатньо зрозумілою для мешканців.
Якщо ж місцева влада і КП проводять важливу роботу в умовах евакуації або мають довгострокові плани, спрямовані на відновлення міста, ефективна комунікація цих дій з громадою стала б критично важливим елементом. Прозорі звіти та інформація про конкретні кроки й досягнення КП допоможуть не тільки уникнути хибних суджень, але й підтримають довіру громади в цей складний період.
10 мільйонів на реконструкцію Слов’янської лікарні, 112 мільйонів на утримання доріг та понад 30 мільйонів на техніку. Аналізуємо на Прозорро найбільші закупівлі Донецької області у […]
У матеріалі Бахмут та Сіверськодонецьк: як працюють комунальні підприємства в евакуації та у скільки обходяться міським бюджетам редакція досліджувала роботу КП окупованого Бахмута в евакуації. […]
Що купували для Бахмутського району в евакуації за серпень, вересень та жовтень. Розбираємо найбільші закупівлі керівництва міст району на порталі Прозорро. Соледар Управління соцзахисту Соледарської […]
Бахмутські посадовці в евакуації отримують чималі премії та зарплати. Наприклад, за період січень-червень 2024 року Олексій Рева, начальник ВА Бахмута отримав понад 600 тисяч гривень […]
Що купує керівництво села Званівка в останні місяці. Розбираємо найбільші закупівлі відомств на порталі Прозорро. Званівка — село у Бахмутському районі, адміністративний центр Званівської об’єднаної […]