Продуктові набори у Харкові: як отримати

Семаковська Тетяна 10:10, 29 Грудня 2023

Члени родин загиблих чи зниклих безвісти Героїв України, які проживають у місті Харків, можуть отримати гуманітарну допомогу. Йдеться про продуктовий набір.

Про це повідомляє гуманітарний центр “Акварена”.

Допомога родичам зниклих безвісти

Гуманітарна допомога надається для сімей загиблих або зниклих безвісти Захисників України. Це можуть бути як ВПО, так і місцеві мешканці Харкова. Розмір допомоги становить один продуктовий набір, що розрахований на одну сім’ю.

Щоб отримати продуктовий набір потрібно заповнити анкету за посиланням.

Хто може отримати допомогу

Сім’ї Героїв України можуть отримати гуманітарну допомогу у вигляді продуктових наборів за таких умов:

  • Члени їхніх сімей загинули або зникли безвісти під час виконання військового обов’язку захисту України;
  • проживають у місті Харкові.

Після заповнення анкети з Вами зв’яжуться та нададуть інформацію про те, як отримати підтримку.

Допомога переселенцям у Харкові

Ви можете звернутися до гуманітарного центру з різними запитами, якщо ви цього потребуєте:

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Нова грантова допомога від Естонської ради: як українцям отримати до 210 000 гривень на власну справу

Семаковська Тетяна 18:05, 4 Грудня 2025

Естонська рада у справах біженців запускає новий етап проєкту RISE, у межах якого постраждалі від війни зможуть отримати грантову допомогу в розмірі до 210 000 гривень на розвиток власної справи. Скористатися можливістю долучитися до ініціативи можуть й ВПО.

Про це повідомили представники Естонської ради.

Грантова допомога постраждалим від війни українцям

Естонська рада у справах біженців запустила новий етап прийому заявок на програму “Стійкі ініціативи для самозайнятості” у межах проєкту RISE.

Програма призначена для українців, чиї родини постраждали від війни (втрата житла, роботи чи майна, поранення, полон, зникнення, статус ВПО чи ветерана), а також для місцевих підприємців, чий бізнес постраждав через воєнні дії.

Умови участі

Учасники можуть належати до двох груп:

  • люди з ідеями для запуску мікробізнесу (пріоритет);
  • власники невеликих чинних бізнесів до 10 працівників, яким потрібна підтримка.

Серед інших умов участі виділяють:

  • громадянство України та проживання в країні;
  • для чинного бізнесу — зареєстрований ФОП на момент подачі заявки;
  • бізнес має працювати у Дніпропетровській, Кіровоградській, Полтавській, Харківській або Черкаській області;
  • учасник є засновником або власником бізнесу;
  • відсутні податкові борги, судові чи корупційні провадження, а також процес ліквідації або банкрутства;
  • наймані працівники (якщо є) оформлені офіційно.

Також для участі потрібно мати стабільний інтернет та будь-який сучасний пристрій — ноутбук, комп’ютер або планшет.

Перевага надається тим, хто не отримував подібної підтримки впродовж останніх 12 місяців і не отримував грантів від ERC. Виключення — випадки, коли заявник або члени сім’ї постраждали внаслідок війни.

З чого складається програма

Програма складається з трьох компонентів:

  • серія онлайн-тренінгів від партнера — Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts;
  • авторський тренінг зі стійкості для підприємців протягом трьох тижнів;
  • менторський онлайн-супровід упродовж чотирьох місяців.

Крім того, учасники, які зможуть захистити власний бізнес-проєкт зможуть отримати гранти на закупівлю активів для найперспективніших бізнес-планів:

  • до 2 000 доларів США (84 000 гривень) для підтримки запуску нового бізнесу;
  • до 5 000 доларів США (210 000 гривень) для розширення або відновлення існуючого мікробізнесу.

Зазначається, що надається безкоштовно і безповоротно, за умови його цільового використання згідно з угодою.

Як подати заявку

Для того, щоб подати заявку, потрібно ознайомитися з повною інформацією про програму та заповнити форму за посиланням. Кінцевий термін подачі — 21 грудня 2025 року.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Куди звертатися бахмутянам за консультацією щодо житлового ваучера

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 15:50, 4 Грудня 2025
Бахмутський ЦНАП / фото Бахмут IN.UA

З 1 грудня дві категорії переселенців з окупованих територій, майно яких знищене, можуть подати заявку на житловий ваучер в “Дії”. Зокрема, й бахмутяни.

Куди звертатися мешканцям Бахмута за допомогою при подачі заяви — редакції повідомили у Бахмутській МВА.

У Бахмутській МВА розповіли, як мешканці громади можуть подати заяву на житловий ваучер

У МВА повідомили, що мешканці Бахмутської громади можуть отримати офлайн консультацію щодо оформлення житлового ваучера безпосередньо за місцем проживання — у Центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП). Для тих, хто не має можливості звернутися особисто, працює гаряча лінія за номером: +380 (95) 498 7615.

Зазначимо, що оформити його можуть дві категорії ВПО з ТОТ:

  • ВПО, які мають статус учасника бойових дій;
  • особи з інвалідністю внаслідок війни.

Учасник не повинен отримувати іншу житлову допомогу або мати чинну заявку в єВідновленні. До заявника не можуть бути застосовані санкції та має бути відсутня судимість за злочини проти держави.

Примітка. Житловий ваучер — це нова програма, яка дозволяє ВПО, які мають статус учасника бойових дій або особи з інвалідністю внаслідок війни, отримати грошову допомогу в розмірі 2 000 000 гривень на купівлю власного житла. Зараз ініціатива знаходиться на першому етапі, проте згодом Уряд планує розширити її на інші категорії внутрішньо переміщених осіб, чиї домівки залишились на ТОТ.

Також нам повідомили, що зараз готують і розміщують прості інструкції, як подати заяву через застосунок “Дія” на житловий ваучер. Ці інформаційні матеріали планують розмістити в осередках підтримки бахмутян у різних містах України.

Наразі подати заявку на отримання житлового ваучера можна лише за допомогою застосунку “Дія”. Для цього потрібно:

  • оновити застосунок до останньої версії;
  • перейти в розділ “Послуги для ВПО”, а далі обрати “Заява на житловий ваучер”;
  • підтвердити склад сім’ї: чоловік або дружина має надати згоду на обробку персональних даних через Дія.Підпис (у разі відсутності згоди протягом 36 годин заява анулюється);
  • підписати заяву за допомогою “Дія.Підпис” та надіслати її.

Усі дані підтягнуться автоматично, тобто користувачу не потрібно буде подавати додаткові документи. У МВА зазначають, що подання заяв через ЦНАПи або нотаріусів стане можливим протягом наступних чотирьох місяців.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Реєстр тварин

“Безпритульних може стати менше”: який вплив матиме Єдиний реєстр домашніх тварин

Днями у Мінцифри повідомили, що в Україні незабаром планують запровадити Єдиний реєстр домашніх тварин. Згодом кожна тварина буде мати свій електронний ветеринарний паспорт. Редакція запитала […]

Вокзал в Бахмуті

“Він бачив більше сліз, ніж РАЦС”: історія Бахмутського вокзалу від працівників станції

Станція Бахмутського залізничного вокзалу була відкрита 1913 року — з того часу вокзал став місцем прибуття та відправлення пасажирів, а безліч людських доль вирішувалася прямо […]

Волонтери

“Волонтер — не професія, а стан душі”: як бахмутяни наближають Перемогу

Сьогодні, 5 грудня, відзначається Міжнародний день волонтера. Для України це особливий день. Саме завдяки нашим волонтерам щодня Україна стає на крок ближчою до перемоги. Ці […]

13:59, 05.12.2023 Микола Ситник