У зв’язку з оновленням договорів, медичні заклади проводять масштабну кампанію з перепідписання декларацій між пацієнтами та сімейними лікарями. Пацієнтам необхідно звернутися до свого сімейного лікаря для оновлення документів.
Редакція Бахмут IN.UA дізналась деталі в лікарки Лариси Шкарупи.
Декларації з сімейними лікарями
Амбулаторія №11 (Бахмутська філія) Дарницького району Києва проводить масове оновлення декларацій між пацієнтами та сімейними лікарями у зв’язку з новими вимогами договорів. Це необхідно для забезпечення безперервності медичного обслуговування та актуалізації даних пацієнтів.
Пацієнтам необхідно оновити свої дані для продовження обслуговування в рамках Програми державних медичних гарантій.
Амбулаторія №11, розташована за адресою: місто Київ, Дарницький район, вулиця Здолбунівська 3Б, зауважує, що для забезпечення безперервності медичного обслуговування всім пацієнтам необхідно оновити свої дані.
Процедура оновлення даних:
- очікуйте телефонний дзвінок від вашого сімейного лікаря або медичної сестри;
- будьте готові надати актуальну контактну інформацію;
- за потреби, зверніться самостійно за номером +380 (50) 637 9420.
Якщо ви не отримали дзвінок від свого медичного закладу, це може бути пов’язано з:
- зміною вашого номера телефону;
- технічними проблемами зв’язку;
- вашим перебуванням за кордоном.
“Ми просто оновлюємо всі декларації, кожен лікар оновлює декларацію зі своїм пацієнтом. Ми обдзвонюємо всіх пацієнтів, навіть тих хто закордоном. Буває люди не відповідають, бо хтось змінив номер телефону і тд”, – зауважує Лариса Шкарупа.
Читайте також:
- Амбулаторія №11 у Києві змінює назву: пацієнтам необхідно оновити дані
- Як у Києві потрапити на прийом у Бахмутський ЦНАП (нова адреса)
- Бахмутська лікарня в Броварах: графік роботи, телефон та послуги
Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!