Як курсуватиме безкоштовний евакуаційний поїзд із Донеччини в серпні?

Семаковська Тетяна 17:06, 27 Липня 2023

Евакуація d0a39

В Донецькій області продовжується обов’язкова евакуація цивільних мешканців. За рішенням Урядового Координаційного штабу, з 18 квітня 2023 року обов’язкова евакуація здійснюється до Житомирської області. У серпні потяг із Покровська до Бердичева відправлятиметься 2, 10, 18 та 26 числа.

Про це інформує Донецька облдержадміністрація.

Нагадаємо, що з 8 липня евакуація до Житомирської області здійснюватиметься спеціальним поїздом, один раз на вісім днів по парним дням. У серпні потяг із Покровська до Бердичева відправлятиметься о 14:15 — 2, 10, 18 та 26 числа.

Як зареєструватися на евакуацію?

Щоб безкоштовно виїхати до безпечного регіону та врятувати свою родину від постійних обстрілів, необхідно: 

  • залишити заявку за телефоном 0988903318 або 0662856290;
  • для евакуації тяжко хворих і осіб з інвалідністю потрібно телефонувати за номерами: 0997104872, 0993115336, 0993115314, 0961086048, 0961085224; 
  • дістатися до місця збору, звідки буде безкоштовний підвіз до евакуаційного поїзду в Покровську; 
  • оселитися у Житомирській області (проживання безкоштовне).

Евакуація df631Інструкція з евакуації. Інфографіка: Донецька облдержадміністрація

Що чекає на переселенців на Житомирщині?

Влада надає внутрішньо переміщеним особам (ВПО) такі соціальні гарантії, як:

  • безкоштовне житло у закладах комунальної власності (визначених місцями компактного проживання) Житомирської області;
  • щомісячна виплата допомоги на проживання ВПО;
  • гуманітарна допомога;
  • психологічна допомога;
  • медична допомога тощо.

Евакуація1 21a4c

Контакти для евакуації. Інфографіка: Донецька облдержадміністрація

До кого звернутися, аби евакуювати дитину?

З питань евакуації з Донецької області звертайтеся до представників місцевої влади або ж за номером: (098) 890-33-18.

Для евакуації тяжкохворих та осіб з інвалідністю звертайтеся за телефонами: (099) 710-48-72, (099) 311-53-14, (099) 311-53-36, (096) 108-60-48 та (096) 108-52-24.

Нагадуємо, гарячі лінії евакуаційних груп «Білий Янгол» на напрямках:

  • Авдіївський — 066-56-19-102.
  • Мар’їнський — 066-56-10-102.
  • Бахмутський — 066-56-15-102.
  • Великоновосілківський — 066-56-11-102.
  • Лиманський — 066-56-16-102.

Читайте також: «Укрзалізниця» запустила потяг Київ — Слов’янськ: розклад і ціна

До слова, жителі Торецької громади можуть безкоштовно евакуюватися до Дніпра. Автобус відправляється завтра, 28 липня.

Нагадаємо, ВПО з Бахмутської громади та Бахмутського району можуть отримати колісні крісла у Центрі підтримки бахмутян у Києві та Київській області «#Яповернусь_Бахмут».

Раніше ми писали, що «Укрзалізниця» оновила правила повернення коштів за квитки. Тепер пасажирам повертатимуть повну вартість проїзного документа за купе і половину вартості плацкарта.

Фото: «УЗ»

Бахмут живе тут! Підписуйтесь на наш телеграм, тут завжди оперативні новини про місто, найсвіжіші фото та відео

А це наш цікавий і яскравий Інстаграм – підписуйтесь!

Як перевірити бронь від мобілізації у 2024 році: пояснення

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 15:00, 3 Грудня 2024
Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу image-8.png
Бронювання / фото ілюстратине, Unsplash

Під час воєнного стану в Україні триває мобілізація. Водночас певні категорії працівників мають право на бронювання.

Детальніше про те, як саме перевірити наявність броні від мобілізації в Україні у 2024 році, дізнавайтесь в матеріалі Бахмут IN.UA.

Як перевірити бронь від мобілізації

Бронювання працівників відбувається за допомогою спеціалізованих рішень Мінекономіки за списками, які погоджуються з Міноборони. Самостійно перевірити, чи є бронь від мобілізації наразі можна декількома способами.

Перший спосіб — офлайн. Для цього потрібно звернутися до роботодавця або безпосередньо до територіального центру комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП) за місцем проживання, чиї співробітники зможуть надати актуальну інформацію про наявність бронювання.

Другий спосіб — онлайн. Для цього необхідно скористатися додатком “Резерв+”.

Як перевірити бронь від мобілізації онлайн

Для того, щоб перевірити наявність броні від мобілізації, потрібно зайти в додаток “Резерв+” від Міноборони та скористатися наступним алгоритмом дій:

  • авторизуватися в застосунку “Резерв+”;
  • відкрити інформацію в електронному військово-обліковому документі.

Зазначимо, що електронний військово-обліковий документ містить в собі всю наявну інформацію зі спеціального реєстру призовників “Оберіг”. Зокрема, мова йде й про наявність відстрочки чи бронювання від мобілізації.

Відновлене бронювання в “Дія”: як працюватиме

1 грудня 2024 року Кабінет міністрів опублікував постанову №1362 про внесення змін до порядку бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час. В першу чергу, документ відновив можливість бронювання в застосунку “Дія”.

Згідно з документом, військовозобов’язаним працівникам критично важливих підприємств чи установ, які підлягають бронюванню, має нараховуватися заробітна плата, не нижча за розмір мінімальної зарплати по країні, помноженої на коефіцієнт 2,5.

Наразі бронювання відбуватиметься лише через застосунок “Дія” за наступним алгоритмом:

  • керівнику підприємства чи уповноваженій особі потрібно зареєструватися, чи авторизуватися в електронному кабінеті на порталі “Дія”;
  • знайти розділ “Послуги” та обрати там “Бронювання працівників”;
  • перевірити дані про компанію та заповнити дані про працівників, яких потрібно забронювати;
  • підписати документ та відправити дані.

Подані заявки оброблятимуться протягом 72 годин. Про результат розгляду заяв додатково повідомлять в електронному кабінеті на порталі та у застосунку “Резерв+”.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як отримати витяг з ЄДР для ФОП через портал “Дія”: покрокова інструкція

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 16:49, 2 Грудня 2024
Витяг для ФОП / фото ілюстративне, Unsplash

Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР) — спеціалізований документ, який є прямим підтвердженням наявності у підприємця чи підприємниці зареєстрованого бізнесу. В ньому також міститься інформація про діяльність компанії.

Детальніше про те, що це за документ та як його отримати через портал “Дія”, дізнавайтесь в матеріалі Бахмут IN.UA.

Витяг з ЄДР через “Дію”

Витяг з ЄДР — це один з найважливіших документів для підприємств на території України. Він містить важливу інформацію про юридичний стан підприємця чи підприємниці, а також про діяльність компанії протягом усього періоду її існування протягом всього його періоду діяльності. Документ часто є необхідним елементом в реалізації бізнесу, зокрема, під час підписання договорів чи для отримання послуг у банках.

Як отримати витяг з ЄДР для ФОП онлайн

Документ наразі можна оформити не тільки через нотаріуси або ЦНАПи, але й через портал “Дія” за декілька хвилин. Вона платна та коштує 110 гривень. Для цього потрібно:

  • перейти на портал “Дія” та натиснути “Отримати витяг“;
  • авторизуватися за допомогою BankID, Дія.Підпис або електронного підпису;
  • перевірити вказані особисті дані, які автоматично підтягуються з реєстрів;
  • якщо вказані дані вірні, то потрібно оплатити послугу за допомогою банківської картки або Google Pay/Apple Pay/Privat Pay;
  • готовий витяг надійде в розділ з отриманими документами через декілька хвилин, про що прийде додаткове сповіщення.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як перевірити бронь від мобілізації у 2024 році: пояснення

Під час воєнного стану в Україні триває мобілізація. Водночас певні категорії працівників мають право на бронювання. Детальніше про те, як саме перевірити наявність броні від […]

15:00, 03.12.2024 Скопіч Дмитро

Як отримати витяг з ЄДР для ФОП через портал “Дія”: покрокова інструкція

Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР) — спеціалізований документ, який є прямим підтвердженням наявності у підприємця чи підприємниці […]

16:49, 02.12.2024 Скопіч Дмитро

Як дізнатись загальний страховий стаж онлайн: алгоритм дій

Загальний страховий стаж — це необхідний елемент роботи будь-якого працівника й працівниці в Україні, який гарантує йому соціальний захист й різноманітні можливості, зокрема, виплати.  Детальніше […]

14:50, 02.12.2024 Скопіч Дмитро

єМалятко: як зареєструвати дитину через “Дія” та які функції доступні

єМалятко — це особлива функція в застосунку “Дія”, яка дозволяє батькам новонародженої дитини зареєструвати її народження, а також отримати доступ до різноманітних послуг та державних […]

11:45, 02.12.2024 Скопіч Дмитро

Допомога по безробіттю у 2024 році: як почати отримувати виплати

В Україні діє державна програма, яка надає можливість отримувати регулярні грошові виплати безробітним громадянам. З 1 жовтня 2024 року запрацювали норми, які внесли відчутні зміни […]

12:00, 30.11.2024 Скопіч Дмитро