Діти, які постраждали від війни: як отримати гроші та юридичну допомогу

Семаковська Тетяна 11:10, 10 Грудня 2024
Діти, які отримали поранення внаслідок війни можуть отримати допомогу / фото ілюстративне, Pexel

В Україні діє комплексна допомога дітям, які отримали поранення під час війни. Йдеться про ушкодження здоров’я, одержані від вибухових речовин, боєприпасів і військового озброєння. Такі діти можуть отримати одноразову грошову допомогу в розмірі 11 тисяч гривень, а також ряд інших послуг. Допомогу надає СОС Дитячі містечка.

Як отримати допомогу на дитину від СОС Дитячі містечка — читайте в матеріалі.

Діти: допомога після поранення

Отримати допомогу можуть діти, які отримали поранення (ушкодження здоров’я, отримані від вибухових речовин, боєприпасів і військового озброєння) внаслідок російського вторгнення в Україну та члени їх сімей.

Ось перелік допомоги, яку можна отримати:

  • одноразова грошова допомога (11 тисяч гривень);
  • допомога в проходженні реабілітації;
  • допомога з ліками та засобами реабілітації;
  • допомога в проходженні медичного обстеження;
  • індивідуальна психологічна та логопедична допомога;
  • індивідуальні онлайн заняття зі шкільної програми
  • гуманітарна допомога;
  • юридична допомога: консультації, супровід в оформленні інвалідності, соціальних виплат, та інших спеціальних статусів;
  • інші послуги відповідно до потреб дітей і сімей.

Як подати заявку на допомогу дитячі містечка?

Подати заяву на отримання допомоги можуть мешканці всієї України. Для цього потрібно заповнити форму за посиланням. Заповнювати форму можуть для дітей, які проживають на території України та для дітей, які отримали поранення, але наразі перебувають поза межами країни.

Зверніть увагу, що вам потрібно буде надати підтверджуючі документи про поранення дитини:

  • паспорт законного представника дитини;
  • ідентифікаційний код законного представника дитини;
  • свідоцтво про народження/або паспорт дитини, яка отримала пораненням чи інше ушкодження здоров’я внаслідок російського вторгнення в Україну;
  • ідентифікаційний код дитини, яка отримала пораненням чи інше ушкодження здоров’я внаслідок російського вторгнення в Україну (за наявністю);
  • реквізити картки заявника (номер IBAN);
  • медична виписка дитини, яка отримала пораненням внаслідок російського вторгнення в Україну;
  • довідка від Національної поліції або витяг про внесення випадку до Єдиного реєстру досудових розслідувань (за наявністю).

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Технічний паспорт на квартиру: для чого він потрібен і як отримати

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 14:35, 11 Грудня 2024
Технічний паспорт / фото ілюстративне, iStock

Технічний паспорт нерухомості — це детальний документ, що містить опис фізичних характеристик об’єкта, таких, як площа, об’єм чи конструктивні елементи. Цей документ є невіддільною частиною документації, яка необхідна для процесів купівлі-продажу чи реєстрації інших прав на нерухомість.

Редакція Бахмут IN.UA розповідає, що таке технічний паспорт, а також ділиться алгоритмом дій для його оформлення.

Технічний паспорт на нерухомість в Україні 

Технічний паспорт на нерухомість — це важлива частина загальної документації щодо певної будівлі, яка містить опис характеристик об’єкта, таких, як площа, об’єм, конструктивні елементи й матеріали, з яких він збудований. Він формується на основі технічної інвентаризації та відображає стан об’єкта на конкретну дату. 

Загалом, цей документ часто використовується під час:

  • купівлі-продажу, щоб підтвердити власність та характеристики об’єкта;
  • оформлення спадщини на певний об’єкт нерухомості;
  • реконструкції або перепланування, щоб задокументувати зміни в об’єкті;
  • процесу зміни власника;
  • оподаткування для визначення податкової вартості об’єкта;
  • розгляду справ у суді, як доказ технічних характеристик об’єкта. 

Як зробити паспорт на квартиру

Відповідно до Постанови Кабміну №488, технічний паспорт на об’єкт нерухомості надається за результатами технічної інвентаризації, під час якої спеціалісти Бюро технічної інвентаризації (БТІ) здійснюють обстеження об’єкта нерухомого майна, проводять необхідні вимірювання та розрахунки.

Для того, щоб подати заявку  необхідно звернутися до суб’єкта господарювання, що має відповідну ліцензію на виконання таких робіт. Таким органом є БТІ. При цьому необхідно надати наступний перелік документів:

  • заява власника або уповноваженої особи. 
  • документи, що посвідчують особу заявника та підтверджують наявність у нього права власності на об’єкт нерухомого майна;
  • документи, який підтверджує право власності на земельну ділянку (якщо це приватний будинок чи дачна садиба). 
  • проєктна документація (якщо є). 
  • довідка про присвоєння поштової адреси. 

Чи можливо відновити документ

Бувають випадки, коли власник об’єкта нерухомості, втрачає технічний паспорт. У такому випадку потрібно звернутися до бюро технічної інвентаризації (БТІ), яке видавало вам оригінал документа, та написати заявку щодо відновлення. До неї потрібно додати документ, який підтверджує право власності на нерухомість. 

Зазначимо, що у випадках, коли громадянин отримував технічний паспорт у БТІ, які знаходяться в районі бойових дій, потрібно уточнити актуальне місцеперебування та графік роботи. Бахмутяни ж можуть отримати довідки від бюро в ЦНАПах.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Тисяча від Зеленського: як отримати кошти та задонатити їх ЗСУ

Семаковська Тетяна 12:00, 8 Грудня 2024
Донат для ЗСУ / фото ілюстративне, Depositphotos

Державна програма “Зимова єПідтримка”, в межах якої кожен громадянин України зможе отримати 1 000 гривень, вже діє на території країни. Отримані кошти можна спрямувати на купівлю товарів українського виробництва чи оплату різноманітних послуг. Виплату також можна пожертвувати ЗСУ.

Редакція Бахмут IN.UA розповідає про два способи, як можна використати отриману 1 000 гривень для підтримки захисників та захисниць України.

“Зимова єПідтримка”: як отримати “тисячу Зеленського”

1 000 гривень у вигляді одноразової державної виплати в межах програми “Зимова єПідтримка” вже доступна для людей будь-якого віку, які живуть в Україні.

Заявку на отримання коштів можна подати через “Дію” впродовж трьох місяців зими 2024 та 2025 років. Виплати надходитимуть на карту “Національного кешбеку”. Для того, щоб отримати кошти через “Дію”, потрібно:

  • встановити чи оновити застосунок;
  • обрати у розділі “Сервіси” послугу “Національний кешбек”, а в ній — “Зимова підтримка”;
  • натиснути кнопку “Розпочати” та почати оформлювати заявку на отримання виплати;
  • надіслати заявку та очікувати кошти протягом кількох днів, але не більше 10.

Зазначається, що у випадку, якщо потенційний отримувач коштів вже є учасником програми “Національний кешбек” та відкрив спеціальний рахунок в одному із банків, то в застосунку “Дія” запропонують обрати наявний рахунок або відкрити нову картку.

Саму 1 000 гривень можна витратити до 31 грудня 2025 року.

Як задонатити гроші “Зимова єПідтримка” ЗСУ

Витратити тисячу від держави можна на різні потреби, зокрема, направити її на донат для ЗСУ через благодійний фонд. 

Залежно від банку, зробити це можна у кілька способів. Наприклад, для донату через застосунок “ПриватБанку” потрібно зайти у “Сервіси”, обрати “Платежі” та “Допомога армії”. Далі потрібно фонд з переліку, куди саме направиться донат, після чого обрати картку та закинути кошти.

Задонатити можна також і в застосунку monobank, де потрібно зайти у “Витратити кошти”. В переліку необхідно знайти “Благодійність”, після чого перед користувачем відкриється список із популярних зборів від різних благодійних фондів.

Зазначимо, що задонатити можна будь-яку суму — від 1 гривні та до всієї тисячі, отриманої в межах програми “Зимова єПідтримка”.

Купівля військових облігацій

Інший спосіб, який можна використати для підтримки армії — це купівля військових облігацій. Номінальна вартість державної облігації зараз становить саме 1 000 гривень, що дозволяє використати кошти з програми “Зимова єПідтримка” для їх купівлі. Інвестовані кошти буде спрямовано на забезпечення макрофінансових потреб держави, зокрема, на розвиток сектору безпеки на оборони.

Купити облігації наразі можна в застосунку “Дія”. Для цього потрібно:

  • зайти у “Дію”;
  • на головному екрані обрати пункт “Військові облігації”.
  • обрати облігацію за назвою українських міст чи територій, їх кількість та партнера;
  • підписати документи про купівлю та оплатити.

Зазначимо, що людина, котра купила облігації, отримає власні кошти назад з певним відсотком зверху.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Технічний паспорт на квартиру: для чого він потрібен і як отримати

Технічний паспорт нерухомості — це детальний документ, що містить опис фізичних характеристик об’єкта, таких, як площа, об’єм чи конструктивні елементи. Цей документ є невіддільною частиною […]

14:35, 11.12.2024 Скопіч Дмитро

Тисяча від Зеленського: як отримати кошти та задонатити їх ЗСУ

Державна програма “Зимова єПідтримка”, в межах якої кожен громадянин України зможе отримати 1 000 гривень, вже діє на території країни. Отримані кошти можна спрямувати на […]

Виплати ВПО в грудні 2024 року: на які зміни варто чекати переселенцям

З 1 грудня 2024 року в Україні продовжать виплачувати грошову допомогу на проживання внутрішньо переміщеним особам (ВПО), які потребують державної підтримки. Проте, деяким переселенцям доведеться […]

11:00, 08.12.2024 Скопіч Дмитро

5 романтичних фільмів, які обов’язкові для перегляду парам

Додати трохи романтики у вечори пар досить легко — достатньо обійняти коханого чи кохану та включити романтичні фільми на телевізорі чи навіть телефоні. Вони здатні […]

10:00, 08.12.2024 Скопіч Дмитро
Послуги в ЦНАП

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

11 грудня представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі […]