Допомога по безробіттю: як її оформити у 2025 році

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 12:00, 19 Січня 2025
Допомога по безробіттю / фото ілюстративне, iStock

В Україні існує державна програма, яка надає можливість отримувати регулярні грошові виплати безробітним громадянам. Вона діє й під час воєнного стану.

Редакція Бахмут IN.UA розповідає про те, як громадянам почати отримувати фінансову допомогу у зв’язку з безробіттям у 2025 році та на яку суму вони зможуть розраховувати.

Як оформити допомогу у зв’язку з безробіттям у 2025 році

Оформлення допомоги по безробіттю — це одна з можливих послуг, яку надають в центрах зайнятості. Утім, якщо у громадянина немає можливості звернутися до найближчої установи, то оформити виплати можна в електронному форматі.

Статус безробітного надається з першого дня реєстрації у центрі зайнятості за особистою заявою людини. Це означає, що з того ж дня громадянин може отримувати грошову допомогу.

Хто може отримати допомогу у зв’язку з безробіттям

У 2025 році допомогу по безробіттю можна отримати лише за умови, якщо страховий стаж громадянина протягом 12 місяців до моменту реєстрації особи як безробітної, становитиме не менше ніж 7 місяців.

Крім того, більшості безробітним строк надання допомоги визначатимуть залежно від страхового стажу по наступному співвідношенні:

  • до 3 років — 180 календарних днів;
  • від 3 до 6 років — 210 календарних днів;
  • від 6 до 12 років — 240 календарних днів;
  • від 12 до 18 років — 270 календарних днів;
  • від 18 до 24 років — 300 календарних днів;
  • від 24 до 30 років — 330 календарних днів;
  • понад 30 років — 360 календарних днів.

Як оформити виплати

Грошову допомогу по безробіттю можна оформити двома способами:

  • онлайн — через портал “Дія” чи електронний кабінет на сайті центру занятості;
  • офлайн — у будь-якому центрі зайнятості.

При собі необхідно мати:

  • паспорт громадянина України чи будь-який інший документ, що посвідчує особу та громадянство;
  • ідентифікаційний код (ІПН);
  • документ, що підтверджує останнє місце роботи (трудова книжка, договорі чи документ про звільнення);
  • документ про наявність освіти;
  • військовий обліковий документ, якщо громадянин є військовозобов’язаним;
  • заява про припинення трудового договору (для ВПО або осіб з територій бойових дій), у разі неможливості його припинити у роботодавця;
  • посвідка на постійне проживання або посвідка біженця або особи, яка потребує додаткового захисту або якій надано тимчасовий захист.

Розмір грошової допомоги по безробіттю у 2025 році

У 2025 році були внесені суттєві зміни до законодавства, які змінили розмір допомоги по безробіттю. Так, грошова виплата залежить від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня календарного року. Вона також не може перевищувати її.

Розмір мінімальної заробітної плати у 2025 році становить 8000 грн. Таким чином максимальна допомога по безробіттю 2025 становить — 8 000 гривень. У 2024 році цей показник становив 7 100 гривень.

Мінімальний розмір допомоги по безробіттю у 2025 році становить 1500 гривень. Таку суму виплачують особам, які не мають страхового стажу. Якщо ж він є, то мінімальна допомога становитиме 3 000 гривень.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як перевірити готовність закордонного паспорта: гід по процедурі

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 18:00, 17 Червня 2025
Кордон України та Молдови / фото з Вікіпедії

В Україні є можливість перевірити готовність закордонного паспорта — документа, який дає право перетинати державний кордон, а також який слугує підтвердженням громадянства України в будь-якій частині світу. Здійснити перевірку можна онлайн через вебсайт ДМС України.

Детальніше про те, як перевірити готовність закордонного паспорта — в матеріалі Бахмут IN.UA.

Як перевірити, чи готовий закордонний паспорт

Закордонний паспорт є основним документом для виїзду за кордон громадян та громадянок. Його наявність дозволяє перетинати державний кордон, а також слугує підтвердженням громадянства України.

Готовність біометричного закордонного паспорта можна перевірити через офіційний сайт Державної міграційної служби України. Для цього слід виконати кілька простих кроків:

  • перейти на сайт ДМС України;
  • у меню “Сервіси” обрати розділ “Перевірка стану оформлення документів”;
  • заповнити запропоновану форму, де у першому полі потрібно вказати тип документа — “Паспорт громадянина України для виїзду за кордон”;
  • обрати, для кого оформлювався документ — для дорослого чи дитини;
  • ввести серію та номер паспорта.

Після заповнення форми система надасть інформацію про стан виготовлення документа. Якщо він готовий, то його можна забрати.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

Семаковська Тетяна 14:00, 17 Червня 2025
Послуги в ЦНАП
Адміністративні послуги для населення / фото ombudsman.gov.ua

18 червня представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі можуть записатись на консультацію.

Про це повідомляє осередок підтримки “З Бахмутом у серці. Дніпро”.

Бахмутський ЦНАП: послуги в Дніпрі

Мешканці громади мають можливість отримати наступні послуги:

  • актуалізувати дані в реєстрі територіальної громади (РТГ);
  • внести зміни до інформації про особу, що міститься в РТГ;
  • зняти особу із задекларованого/зареєстрованого місця проживання;
  • отримати витяг із реєстру територіальної громади;
  • подати повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій.

Додатково фахівець ЦНАПу надаватиме допомогу щодо довідок про правову належність нерухомого майна, яка виникла до 1 січня 2013 року.

Як потрапити на прийом

Прийом громадян відбудеться 18 червня в Центрі підтримки бахмутян “З Бахмутом у серці. Дніпро”. Осередок розташований за адресою: вулиця Макарова, 1-Б. Бахмутян чекатимуть з 09:00 до 15:00.

Консультації за зазначеними послугами можливо отримати дистанційно з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 16:00 за номерами:

  • +38 (099) 667 9206;
  • +38 (098) 850 0561;
  • +38 (068) 851 5089 (представник відділу реєстрації місця проживання).

Запис на отримання адміністративних послуг та довідок БТІ єдиний. Також можна звернутися на електронні скриньки:

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як перевірити готовність закордонного паспорта: гід по процедурі

В Україні є можливість перевірити готовність закордонного паспорта — документа, який дає право перетинати державний кордон, а також який слугує підтвердженням громадянства України в будь-якій […]

18:00, 17.06.2025 Скопіч Дмитро
Послуги в ЦНАП

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

18 червня представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі […]

“Укрзалізниця” призначила додатковий поїзд із Києва до Ужгорода

“Укрзалізниця” повідомила про запуск додаткового поїзда №284/283 за маршрутом “Ужгород — Київ — Ужгород”. Його призначили спеціально на пікові дати червня, щоб забезпечити зручне пересування […]

13:00, 07.06.2025 Скопіч Дмитро

Дітям військових компенсуватимуть вартість навчання: хто може отримати

Держава повністю покриє витрати на контрактне навчання у 2024-2025 навчальному році для дітей українських захисників і захисниць. Перші тисяча сертифікатів уже передаються цьогорічним випускникам бакалаврату […]

15:00, 05.06.2025 Скопіч Дмитро

Податки на паузі: як мобілізованим підприємцям уникнути боргу

Мобілізовані підприємці — як фізичні особи-підприємці (ФОП), так і самозайняті особи — мають право на пільги, які передбачають від сплати податків та подання звітності на […]

13:40, 29.05.2025 Скопіч Дмитро