Як абітурієнтам вступити на бакалавра до ЗВО онлайн?

Семаковська Тетяна 15:10, 6 Липня 2023

Вступники f5c27

З 1 липня в Україні розпочався ключовий етап вступної кампанії — реєстрація електронних кабінетів для більшості вступників. Міністерство освіти і науки з державним підприємством «Інфоресурс» розробили алгоритм онлайн-вступу до закладів вищої освіти (ЗВО).

Про це повідомляє Міносвіти.

Цьогорічним абітурієнтам необхідно зробити наступні кроки.

Зареєструвати кабінет

Особистий кабінет можна зареєструвати з 1 липня у будь-який зручний час, зокрема після початку прийому заяв.

На сайті треба зазначити:

  • логін (пошту, до якої маєте доступ);
  • пароль;
  • серію та номер документа про освіту;
  • номер, РІN-код та рік отримання сертифіката ЗНО/НМТ або тип та номер документа, що посвідчує особу, або реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП, ІПН);
  • контактні номери;
  • завантажити фото (не селфі);
  • додати інші документи про освіту (за потреби).

Пройти творчі конкурси і співбесіди

Із 3 до 10 липня (до 25 липня тільки на контракт) обов’язково треба зареєструватися на випробування в електронному кабінеті.

Для цього є спеціальний модуль: «Реєстрація на вступне випробування (співбесіда, творчий конкурс, фахове випробування)». Такі заяви дають можливість взяти участь у співбесідах та творчих конкурсах (триватимуть з 7 до 18 липня). Уже з 19 липня, у разі успішного складання іспитів, абітурієнти можуть подавати заяви на вступ. До слова, творчі конкурси та співбесіди на контракту форму навчання проводитимуть до 31 липня.

«Заяви на вступні випробування не є заявами на вступ. Це різні типи заяв. Якщо ви вступаєте за співбесідою або творчим конкурсом, вам треба подати обидва типи заяв в електронному кабінеті», — наголосили в Міносвіти.

Вступити лише за результатами НМТ/ЗНО

З 19 до 31 липня абітурієнтам потрібно подати заяви на вступ до обраного закладу.

Для цього треба обрати в електронному кабінеті:

  • ступінь, який хочете здобути (молодший бакалавр, бакалавр, магістр);
  • основу вступу (освіту);
  • спеціальність;
  • конкурсну пропозицію;
  • форму здобуття освіти;
  • джерело фінансування;
  • зазначити пріоритетність (для заяв на бюджет);
  • завантажити мотиваційний лист.

Відстежувати статус заяви

До 5 серпня майбутні студенти отримають рекомендації до зарахування. 

Після цього потрібно: 

  • підтвердити вибір місця навчання; 
  • виконати вимоги до зарахування; 
  • укласти договір на надання освітніх послуг.

Як зареєструвати електронний кабінет?

Нагадаємо, вступники можуть зареєструвати електронні кабінети на сайті https://vstup.edbo.gov.ua/.

Реєстрація відбувається за кількома напрямками:

  • до закладів фахової передвищої освіти (початок подання заяв — 10 липня);
  • до закладів вищої освіти (початок подання заяв — 19 липня);
  • до закладів професійної (професійно-технічної) освіти (початок подання заяв — 1 липня).

Детальні інструкції щодо роботи в електронних кабінетах доступні за посиланням

Хто має зареєструвати електронні кабінети?

Усі вступники до закладів фахової передвищої та вищої освіти мають реєструвати електронні кабінети та подавати електронні заяви (окрім невеликого винятку, визначеного Порядками приймання). 

Вступники до закладів професійно-технічної освіти цьогоріч уперше зможуть подати заяви на вступ онлайн. Або ж за власним бажанням — у паперовому вигляді.

Коли це потрібно зробити?

Електронні кабінети працюватимуть до 30 листопада. Тобто зареєструвати кабінет можна як в окремо передбачений для цього період — до початку подання заяв, так і впродовж часу приймання заяв, визначеного за відповідними напрямами вступу.

Читайте також: Як бахмутянам ознайомитися з результатами НМТ?

Нагадаємо, для цьогорічних абітурієнтів в Україні запрацювала «гаряча лінія» для запитань про вступну кампанію. Для мешканців тимчасово окупованих територій працюватиме урядова «гаряча лінія» 15-45 та 0 800 504 425.

Раніше, на початку червня, для вступників запрацював чат-бот «ОсвітаВсім». Сервіс містить у собі актуальну інформацію щодо особливостей та основних дат цьогорічної вступної кампанії.

Фото: з відкритих джерел

Бахмут живе тут! Підписуйтесь на наш телеграм, тут завжди оперативні новини про місто, найсвіжіші фото та відео

А це наш цікавий і яскравий Інстаграм – підписуйтесь!

Коли нараховують “дитячі” гроші в Україні: що варто знати батькам у 2025 році

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 17:00, 10 Липня 2025
“Дитячі” виплати / фото НБУ

Щомісячна виплата допомоги на дитину — важлива фінансова підтримка для багатьох українських родин. Проте часто батьки не знають, коли саме вона надходить.

Детальніше про те, коли у 2025 році приходять дитячі гроші — в матеріалі Бахмут IN.UA.

Коли нараховують “дитячі” гроші в Україні у 2025

Державна допомога при народженні дитини залишається фіксованою і становить 41 280 гривень для дітей, які з’явилися на світ після 30 квітня 2014 року. Виплата здійснюється частинами: спочатку родина отримує одноразову суму 10 320 грн, а решта — по 860 грн щомісяця протягом трьох років.

Багатьох батьків цікавить, коли саме ці кошти надходять на банківську картку у 2025 році. Відповідно до чинного порядку, чіткої дати виплати не існує, оскільки вона залежить від перерахування коштів Державною казначейською службою. Цей процес відбувається на початку кожного місяця.

Після надходження грошей до банківської установи їх зарахування на картки отримувачів може тривати до трьох днів. У середньому родини отримують допомогу з 5 до 15 числа кожного місяця, хоча фактичне зарахування може розпочатися вже з 4 числа. Таким чином, затримки на кілька днів — не виняток, а звична практика.

Ця щомісячна допомога є гарантованою державою, однак її надходження залежить від графіка роботи казначейства та обраного банку.

Куди звертатися, якщо дитячі гроші не надійшли

Інколи трапляється, що батьки отримують виплати із запізненням. Це пов’язано з тим, що органи Державної казначейської служби здійснюють платежі з урахуванням ресурсного забезпечення єдиного казначейського рахунку та пріоритетності видатків.

Під час повномасштабної війни кошти насамперед спрямовуються на національну безпеку та оборону, тож можливі затримки з соціальними виплатами.

Якщо допомога не надходить упродовж звичного періоду, слід звернутися до спеціалістів органів соціального захисту населення за місцем фактичного або тимчасового перебування, або зателефонувати на урядову гарячу лінію за номером 15-45.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як у Києві потрапити на прийом у Бахмутський ЦНАП

Семаковська Тетяна 14:20, 8 Липня 2025
Бахмутський ЦНАП
ЦНАП для бахмутян / фото Бахмутська міськрада

9 липня 2025 року фахівці Центру надання адміністративних послуг та відділу реєстрації Бахмутської міської ради проведуть прийом бахмутян, які мешкають у Києві та Київській області. Записатись на консультацію можна за номером телефону.

Про це повідомляє Центр підтримки бахмутян у місті Київ.

Бахмутський ЦНАП в Києві

Прийом громадян запланований у середу, 9 липня 2025 року, за адресою: місто Київ, провулок Машинобудівний, 28, кабінет 204 (Солом’янський район, станція метро “Шулявська”) з 10:00 до 14:00. Потрапити на прийом можна за попереднім записом за телефонами:

  • +380 (98) 850 0561;
  • +380 (99) 667 9206;
  • +380 (68) 851 5089 (представник відділу реєстрації).

В установі мешканці Бахмутської громади можуть:

  • актуалізувати дані в реєстрі територіальної громади (РТГ);
  • внести зміни до інформації про особу, що міститься в РТГ;
  • зняти особу із задекларованого / зареєстрованого місця проживання;
  • отримати витяг із реєстру територіальної громади;
  • подати повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій.

Додатково фахівець ЦНАП здійснюватиме допомогу у заповненні та поданні заяв до Міжнародного реєстру збитків тим бахмутянам, які не мають можливості зробити це самостійно через портал “Дію” або потребують допомоги.

Зазначається, що для подання такої заяви необхідно мати електронний цифровий підпис або Дія. Підпис.

Як отримати консультацію

Консультації за зазначеними послугами можна отримати й дистанційно з понеділка по п’ятницю, з 10:00 до 16:00, за номерами: +38 (098) 850 0561, +38 (099) 667 9206 або +380 (68) 851 5089.

Також можна звернутися на електронні скриньки: 

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Коли нараховують “дитячі” гроші в Україні: що варто знати батькам у 2025 році

Щомісячна виплата допомоги на дитину — важлива фінансова підтримка для багатьох українських родин. Проте часто батьки не знають, коли саме вона надходить. Детальніше про те, […]

17:00, 10.07.2025 Скопіч Дмитро
Бахмутський ЦНАП

Як у Києві потрапити на прийом у Бахмутський ЦНАП

9 липня 2025 року фахівці Центру надання адміністративних послуг та відділу реєстрації Бахмутської міської ради проведуть прийом бахмутян, які мешкають у Києві та Київській області. […]

“Пакунок школяра”: уряд ініціював грошову допомогу в 5 тисяч гривень для першокласників

В Україні запроваджують нову ініціативу соціальної підтримки родин — “Пакунок школяра”. Це одноразова виплата у розмірі 5 000 гривень, яку надаватимуть батькам першокласників для підготовки […]

14:45, 07.07.2025 Скопіч Дмитро
Кафе в Дніпрі

Круасани та піца: де смачно й дешево поїсти у Дніпрі

У Дніпрі проживає чимало переселенців з різних областей України. Люди знайшли тут тимчасовий дім та роботу. Немало у Дніпрі й бахмутян, які вже адаптувалися до […]

Послуги в ЦНАП

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

2 липня представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі […]