Для бахмутян продовжує працювати “Укрпошта”: де можна отримати пенсії?

Семаковська Тетяна 14:05, 16 Березня 2023

ukrposhta 3f39cВід 24 лютого “Укрпошта” була єдиною установою у Бахмуті, яка надавала поштові та фінансові послуги. Філія працювала, доки це було можливим.

Редакція поспілкувалася із начальницею Укрпошти ВПЗ Бахмут-11 Ганною Фесенко, аби дізнатись, де і як зараз працює відділення. 

Бахмутянка розповіла, що попри серйозну небезпеку продовжує працювати та надавати послуги своїм землякам. Однак через цілодобові обстріли їй з колегами довелося виїжджати з рідного міста. Також нам стало відомо, що один працівник залишився у Бахмуті, і немає намірів виїжджати.

336596565 735021524954420 268113337149748741 n f0fd7

Робота кипить попри обстріли. Фото: Ганна Фесенко

“Наразі я працюю керівником пересувного відділення з точкою базування у місті Покровськ. Своїх співмешканців я не покинула. Ми продовжуємо обслуговувати мешканців Бахмута з місцем виплати у місті Часів Яр. Як і раніше ми надаємо послуги селищам та містам Бахмутського району, Сіверської, Соледарської та Званівської громад. 15 березня почали обслуговувати Часів Яр. У цьому місяці з Бахмуту дуже мало людей, у Сіверську та селах приблизно, як і завжди”, – повідомила жінка.

Внаслідок війни штат відділення значно скоротився. До початку повномасштабного російського вторгнення на пошті працювало 25 осіб, після цього залишилось дев’ять людей, а зараз – тільки три.

336504090 874164240320717 4524461472239935814 n 1ee10

Людям розвозять необхідне. Фото: Ганна Фесенко

“Наразі наша бригада складається лише з трьох осіб: керівника, листоноші та водія. Інші працівники нашого відділення у Бахмуті вимушені були крокувати далі, у більш безпечні регіони України. Тут зараз дуже небезпечно”, – розповіла Ганна.

За її словами, зараз дуже складно щось запланували, тому графік роботи мобільного відділення коригується в залежності від обставин. Наприклад, минулого тижня працівники Укрпошти виплачували пенсії, субсидії та соціальні виплати в населених пунктах Сіверськ, Свято-Покровське і Різниківка. Також листоноші привезли місцевим мешканцям товари першої необхідності.

336233165 226494283245461 5364965975515073930 n 429af

Ось так працюють в Укрпошті. Фото: Ганна Фесенко

Співробітники Укрпошти продовжують надавати послуги населенню в містах, селищах, які перебувають під постійними обстрілами.

“Для наших громадян дуже важливо не залишитися без підтримки та фінансового супроводу. Ми сподіваємось, що все буде добре і якнайшвидше повернемось до рідного міста. Навіть попри те, що особисто в мене, у багатьох людей житло зруйноване вщент”, – резюмувала Ганна Фесенко.

Фото: Фейсбук

Читайте також: У Броварах бахмутяни можуть отримати ряд реабілітаційних послуг у лікарні

Додавайтесь в наш Телеграм Бахмут живе тут, отримуйте інформацію про події в Бахмуті та бахмутян в евакуації.

А це наш цікавий і яскравий Інстаграм – підписуйтесь!

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

Семаковська Тетяна 13:58, 10 Січня 2025
Послуги в ЦНАП
Адміністративні послуги для населення / фото ombudsman.gov.ua

15 січня представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі можуть записатись на консультацію.

Про це повідомляє Центр підтримки “З Бахмутом у серці м. Дніпро”.

Бахмутський ЦНАП: послуги в Дніпрі

Мешканці громади мають можливість отримати наступні послуги:

  • актуалізувати дані в реєстрі територіальної громади (РТГ);
  • внести зміни до інформації про особу, що міститься в РТГ;
  • зняти особу із задекларованого/зареєстрованого місця проживання;
  • отримати витяг із реєстру територіальної громади;
  • подати повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій.

Додатково фахівець ЦНАПу надаватиме допомогу щодо довідок про правову належність нерухомого майна, яка виникла до 1 січня 2013 року.

Як потрапити на прийом

Прийом громадян відбудеться 15 січня (середа) в Центрі підтримки бахмутян “З Бахмутом у серці. Дніпро”. Осередок розташований за адресою: вулиця Макарова, 1-Б. Бахмутян чекатимуть з 09:00 до 16:00.

Консультації за зазначеними послугами можливо отримати дистанційно з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 16:00 за номерами:

  • +38 (099) 667 9206;
  • +38 (098) 850 0561;
  • +38 (068) 851 5089 (представник відділу реєстрації місця проживання).

Запис на отримання адміністративних послуг та довідок БТІ єдиний. Також можна звернутися на електронні скриньки:

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як пенсіонеру чи пенсіонерці оформити інвалідність в 2025 році: гід

Семаковська Тетяна 17:00, 6 Січня 2025

З 1 січня 2025 року в Україні більше не працюють медико-соціальні експертні комісії (МСЕК). Президент України Володимир Зеленський ліквідував їх Законом №12178. Тож, відтепер, аби оформити інвалідність потрібно буде пройти обстеження експертної команди.

Як оформити інвалідність в 2025 році для людини старшого віку — читайте в матеріалі.

Як оформити інвалідність пенсіонеру в Україні

Оформити інвалідність в 2025 році стане простіше. Прозорість процедури мають забезпечити новостворені експертні команди, які будуть працювати замість МСЕК. За інформацією Міністерства охорони здоров’я людині потрібно пройти кілька етапів для оформлення інвалідності.

Примітка. Важливо, що для осіб, які отримали від МСЕК до 31 грудня 2024 року, довідки, акти, висновки, індивідуальні програми реабілітації), усі ці документи залишаються чинними та є підставами для отримання визначених законодавством гарантій, пільг, виплат, допомоги, відстрочок тощо.

Ось перелік дій:

  • зверніться до лікуючого лікаря, він оцінить стан вашого здоров’я, а за необхідності проведе необхідні обстеження та сформує направлення на оцінювання до експертної команди;
  • підготуйте документи для повсякденного функціонування особи (паспорт, РНОКПП (за наявності), військово-обліковий документ (за наявності, медичні документи, що підтверджують діагноз та в яких відображено актуальний стан здоров’я, зокрема документи про раніше встановлену інвалідність, документи, що засвідчують причини інвалідності (за наявності);
  • разом із лікарем оберіть заклад та форму проведення оцінювання, зверніть увагу, що вона обирається залежно від ваших потреб та стану з урахуванням низки критеріїв: очно, заочно, дистанційно;
  • очікуйте поки адміністратор закладу, який ви обрали, перевірить ваше направлення та документи;
  • на вашу електронну пошту надійде повідомлення про час та дату оцінювання.

Оцінка інвалідності

У визначений час та дату відбудеться оцінювання експертною командою. Під час нього члени експертної команди розглядають вашу справу. Якщо особі встановлюють інвалідність, вона отримує рішення та рекомендації, які є частиною індивідуальної програми реабілітації.

Після цього, інформація з рішення буде передаватися через електронну систему до Міністерства соціальної політики України. Її будуть використовувати для призначення пенсії або соціальних виплат, послуг тощо.

Водночас експертна команда може направити особу на додаткове медичне обстеження. Це можливо лише один раз. Розгляд справи експертною командою не має тривати понад 30 днів. Зазначимо, що у випадку, коли особа не згодна з рішенням команди вона може поскаржитись на результати через лікуючого лікаря або подати скаргу до Центру оцінювання функціонального стану особи.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Послуги в ЦНАП

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

15 січня представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі […]

Як пенсіонеру чи пенсіонерці оформити інвалідність в 2025 році: гід

З 1 січня 2025 року в Україні більше не працюють медико-соціальні експертні комісії (МСЕК). Президент України Володимир Зеленський ліквідував їх Законом №12178. Тож, відтепер, аби […]

Як закрити ФОП офлайн та онлайн: гід

Бувають випадки, коли людина, яка є фізичною особою-підриємцем (ФОП), вирішує припинити свою підприємницьку діяльність. Це можна зробити у декілька кроків як онлайн, так і офлайн. […]

12:00, 05.01.2025 Скопіч Дмитро

Ідентифікаційний код дитини: як його оформити

Ідентифікаційний код — довідка, у якій вказано обліковий номер платника податків. Цей документ вважається необхідною умовою для багатьох процедур, зокрема, оформлення паспорта чи отримання освіти […]

11:00, 05.01.2025 Скопіч Дмитро

Допомога малозабезпеченим сім’ям: на що варто чекати з 1 січня 2025 року

Допомога малозабезпеченим сім’ям вже з 1 січня 2025 року суттєво зросте. Це відбудеться попри те, що прожитковий мінімум, від якого залежить розмір допомоги, залишиться на […]

14:40, 03.01.2025 Скопіч Дмитро