Переселенцям з Бахмута виплачуватимуть компенсацію за придбання електроприладів для обігріву. Цю ініціативу запровадило Управління соцзахисту. З моменту оголошення старту прийом заявок до управління звернулися близько 500 людей.
Про це в коментарі “Бахмут IN.UA” повідомила представниця Бахмутської міськради.
Компенсація за електроприлади
Прийом заявок на отримання компенсації за електроприлади для обігріву стартував 15 листопада. З цього часу на гарячу лінію Бахмутської МВА надійшло понад 500 звернень про отримання компенсації. Можливість отримання коштів за придбані прилади викликала великий ажіотаж.
“Дуже багато дзвінків приймаємо. За минулий і за цей тиждень прийняли приблизно більш ніж 500 дзвінків. Це неочікувано велика цифра, і я думаю, що вона буде лише збільшуватися. Виявилося, щоб багато бахмутян купують прилади для обігріву. Люди дуже цікавляться цим питанням і кажуть, що задоволені можливістю отримати компенсацію”, — зазначили в міськраді.
Розгляд заявок щодо отримання компенсації триватиме 15 діб з моменту отримання необхідних документів. У разі погодження заявки,кошти мають прийти на банківську картку. Одна родина може отримати компенсацію лише за один електроприлад.
“Гроші надходитимуть людям тільки на банківську картку. Готівкою нікому її (компенсацію — ред.) не видаватимуть. Тому наявність банківського рахунку обов’язкова для отримання компенсації. Серед умов отримання коштів — надання реквізитів розрахункового рахунку в банку, де людина отримує соціальні або інші виплати. Згідно затвердженого положення про надання компенсації за придбання електрообігрівачів, компенсація надаватиметься за один електрообігрівач на одне домогосподарство”, — розповіли в коментарі “Бахмут IN.UA”.
Компенсація за електрообігрівач, як подати заявку
Щоб отримати компенсацію, необхідно надати такі документи:
- заяву на компенсацію (у довільній формі);
- оригінал документа, що підтверджує факт придбання електроприладу: фіскальний чек, товарний чек чи видаткова накладна, що містить інформацію про товар, ціну, дату та місце придбання товару;
- копію паспорта громадянина України з інформацією щодо зареєстрованого місця проживання;
- копію ідентифікаційного коду;
- копію довідки про взяття на облік ВПО;
- копію документа з реквізитами банківського рахунку.
Копії документів мають бути завірені особистим підписом заявника. Для цього на копіях треба зробити напис — “Копія вірна”, дата, підпис, прізвище та ініціали заявника.
Зібрані документи потрібно відправити на відділення Нової Пошти №251 у місті Київ. Отримувач — Наталія Коваленко, +380 (99) 713 3980. Доставку оплачує відправник.
Прийом документів триватиме до 15 квітня 2025 року.
Читайте також:
- У двох містах Рівненської області ВПО реєструватимуть на грошову допомогу від ООН
- Ціни на газ у 2024-2025: скільки треба платити українцям
- Зимова підтримка від благодійників: на яку допомогу можуть розраховувати українці в холодну пору
Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!