Кожен зареєстрований платник єдиного податку в державному реєстрі може надіслати запит на отримання спеціального витягу. Він дозволяє підтвердити факт того, що фізична особа-підприємець (ФОП) веде власну діяльність та регулярно сплачує податки.
Детальніше про те, які дані містяться у витязі платників єдиного податку та як саме його отримати, дізнавайтесь в матеріалі Бахмут IN.UA.
Що таке витяг з реєстру платників єдиного податку
Спеціальний витяг з Державного реєстру платників єдиного податку — це документ, який підтверджує статус фізичної особи-підприємця (ФОП) як особи, яка є платником єдиного податку. Крім того, цей документ підтверджує факт перебування ФОП на спрощеній системі оподаткування, обліку та звітності, а також обрані ним види господарської діяльності.
Він містить велику кількість різноманітної інформації про ФОП, а саме:
- код ЄДРПОУ або серія та номер паспорта (у випадку відмови фізичної особи від присвоєння номера наводяться паспортні дані);
- найменування для юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові для фізичної особи;
- податкова адреса суб’єкта господарювання;
- місце провадження господарської діяльності;
- дата (період) обрання або переходу на спрощену систему оподаткування;
- дата реєстрації;
- ставка єдиного податку;
- група платника єдиного податку;
- види господарської діяльності І та ІІ груп;
- дата виключення з реєстру платників єдиного податку.
Як отримати витяг
Для того, щоб отримати витяг, потрібно особисто звернутися до головного управління Державної податкової служби України або до Міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків зі спеціальним запитом за формою. В ньому потрібно буде вказати:
- найменування контролюючого органу, до якого звертається ФОП;
- код за ЄДРПОУ, реєстраційний номер облікової картки або серія (за наявності) та номер паспорта;
- способ отримання витягу — в електронному чи фізичному форматі.
Надіслати запит можна й через Електронний кабінет податкової служби. Для цього потрібно:
- перейти на сайт Електронного кабінету Державної податкової служби за посиланням;
- здійснити вхід до особистого кабінету;
- перейти в розділ “Заяви” та обрати пункт “Запити для отримання інформації”;
- створити запит, підписати електронним підписом та його до органів ДПС за формою F1302101.
Читайте також:
- Прожитковий мінімум та мінімальна зарплата у 2025 році: на які зміни варто чекати українцям
- Що робити, якщо не прийшла субсидія: корисний алгоритм дій
- Технічний паспорт на квартиру: для чого він потрібен і як отримати
Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!