Як отримати пенсійне посвідчення: короткий гід на процедуру

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 10:00, 29 Березня 2025
Оформлення пенсійного посвідчення / фото ілюстративне, iStock

Пенсійне посвідчення — це офіційний документ, що підтверджує статус пенсіонера. Воно надає право громадянам та громадянкам на отримання спеціальних соціальних пільг від ПФУ, зокрема, грошових виплат.

Редакція Бахмут IN.UA розповідає, як отримати пенсійне посвідчення в Україні у 2025 році.

Пенсійне посвідчення 2025

Пенсійне посвідчення — документ, що підтверджує призначення пенсії. Цей документ виготовляють на основі запиту, який подається до територіального органу Пенсійного фонду України (ПФУ).

Якщо особа, якій призначається пенсія, не досягла повноліття або є недієздатною, заява на виготовлення пенсійного посвідчення подається батьками чи іншими законними представниками отримувача пенсії.

Як оформити пенсійне посвідчення у ПФУ

Наразі існує три способи, завдяки яким можна отримати пенсійне посвідчення:

  • через особисте звернення до територіального органу Пенсійного фонду України;
  • за допомогою вебпорталу електронних послуг ПФУ.

Як отримати пенсійне посвідчення офлайн

Для оформлення пенсійного посвідчення необхідно звернутись до територіального органу Пенсійного фонду України із заявою. При собі також треба мати:

  • документ, що посвідчує особу, або документ, що підтверджує повноваження особи як представника;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків або серії та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
  • зразок підпису (для електронного пенсійного посвідчення);
  • фото (кольорове, розміром 3*2,5 міліметри, зроблена не пізніше ніж 6 місяців тому, обличчя займає 70-80% фото).

Посвідчення буде готово протягом 30 календарних днів.

Як оформити пенсійне посвідчення онлайн

Отримати пенсійне посвідчення можна онлайн / фото ілюстративне, ПФУ

Якщо подавати заяву через сервіси ПФУ, то потрібно:

  • авторизуватися на порталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП);
  • обрати розділ “Щодо пенсійного забезпечення” та вибрати “Заява на виготовлення пенсійного посвідчення”;
  • обрати опцію виготовлення пенсійного посвідчення в електронній формі;
  • заповнити онлайн-форму, додати скан-копії необхідних документів і натиснути “Сформувати заяву”;
  • перевірити дані та надіслати заяву до ПФУ, підписавши її за допомогою КЕП.

Результати опрацювання заяви можна відстежити в розділі “Мої звернення”, “Статус звернення” на порталі.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

30 тис грн на нову професію: жінок у Києві запрошують до навчання

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 16:00, 16 Травня 2025
Центр зайнятості / фото Суспільне

У Києві жінки можуть опанувати нові професії безплатно. Наразі реалізується програма, яка дозволяє жінкам опанувати професії, зокрема водійки трамвая чи машиністки екскаватора.

Про це повідомляється на офіційному сайті Київської міської державної адміністрації.

Навчання для жінок у Києві 2025

Київський міський центр зайнятості продовжує підтримувати жінок у розширенні їхніх професійних можливостей. Наразі реалізується програма, яка дозволяє жінкам опанувати нові професії. На сьогодні доступні 31 спеціальність, зокрема:

  • водійка трамвая, тролейбуса або автобуса;
  • операторка верстатів з програмним керуванням;
  • фрезерувальниця;
  • електрогазозварниця;
  • машиністка екскаватора;
  • столярка та інші.

Навчання проходить за підтримки роботодавців. Вони надають місця для проходження практики та зобов’язуються працевлаштувати випускниць після завершення курсів.

Вартість навчання повністю покривається службою зайнятості — в межах 10 прожиткових мінімумів для працездатних осіб (до 30 280 гривень). Якщо вартість перевищує цю суму, різницю може компенсувати роботодавець або сама учасниця проєкту.

Хто може долучитися до програми

Участь у програмі можуть взяти жінки, які проживають у Києві чи Київській області, незалежно від рівня освіти. Учасниця може самостійно обрати професію з запропонованого переліку, а також навчальний заклад, що має відповідну ліцензію. Тривалість навчання залежить від обраної спеціальності та може тривати до 10 місяців.

Як подати заявку

Заявку можна подати як офлайн — особисто звернувшись до Центру зайнятості, так і онлайн — через відповідну форму за посиланням. Розгляд анкети триває до 5 робочих днів.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як оформити учнівський квиток у Києві у 2025 році: гід по процедурі

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 14:30, 16 Травня 2025
Проїздна картка / фото Київська міська рада

У 2025 році учнівський квиток залишається одним із головних документів школяра, які мешкають у Києві. Він підтверджує статус учня та дає право на низку пільг, зокрема безоплатний проїзд у громадському транспорті. Документ у столиці видається безплатно, але для його отримання потрібно пройти нескладну процедуру реєстрації.

Детальніше про те, як оформити електронний учнівський квиток у 2025 році — в матеріалі Бахмут IN.UA.

Як оформити учнівський квиток у 2025

Електронний учнівський квиток — це спеціальна програма, яка реалізується в Києві. Він підтверджує статус учня та надає право на пільговий проїзд у громадському транспорті.

У 2025 році жителі столиці можуть оформити електронний учнівський квиток для дитини через додаток “Київ Цифровий”. Для цього одному з батьків необхідно:

  • авторизуватись у власному профілі;
  • внести необхідні дані про дитину;
  • додати картку дитини до свого акаунту;
  • завантажити фото для учнівського квитка;
  • подати заявку на виготовлення електронного квитка;
  • здійснити оплату онлайн або у банківському відділенні.

Процедура оформлення включає кілька етапів:

  • заявка передається до навчального закладу, де проходить перевірку та підтвердження;
  • після цього замовлення надсилають на друк.

Увесь процес виготовлення квитка можна відстежувати в особистому кабінеті. Орієнтовний термін — до одного місяця.

У разі втрати або пошкодження документа слід звернутися до служби підтримки. Старий квиток буде заблоковано, після чого можна подати заявку на новий. Якщо учень змінює школу, необхідно оформити новий квиток з оновленими даними.

Якщо пластиковий учнівський квиток уже додано в застосунок, його можна легко перевести в цифрову версію через налаштування. Для дітей, які ще не мають смартфона, передбачена альтернатива — пластиковий учнівський квиток, прив’язаний до електронної системи.

Які пільги надає квиток

Учнівський квиток у 2025 році дає право на безплатний проїзд у міському громадському транспорті. Пільга діє з 1 вересня до кінця червня та поширюється на всі види транспорту: метро, тролейбуси, трамваї та автобуси.

В електронному квитку також можна зазначити додаткову інформацію — адресу проживання, резус-фактор і групу крові дитини. Окрім цього, учнівський квиток дозволяє відвідувати муніципальні театри та музеї зі знижкою.

Щоб скористатися правом на безплатний проїзд, учень повинен валідувати квиток під час поїздки.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

30 тис грн на нову професію: жінок у Києві запрошують до навчання

У Києві жінки можуть опанувати нові професії безплатно. Наразі реалізується програма, яка дозволяє жінкам опанувати професії, зокрема водійки трамвая чи машиністки екскаватора. Про це повідомляється […]

16:00, 16.05.2025 Скопіч Дмитро

Як оформити учнівський квиток у Києві у 2025 році: гід по процедурі

У 2025 році учнівський квиток залишається одним із головних документів школяра, які мешкають у Києві. Він підтверджує статус учня та дає право на низку пільг, […]

14:30, 16.05.2025 Скопіч Дмитро

Пільги на комуналку для багатодітних родин у 2025: хто має право та як оформити

Багатодітні родини, які виховують трьох і більше дітей, мають право на оформлення різних видів державної допомоги. Серед них — спеціальні житлово-комунальні пільги, що значно полегшують […]

16:35, 15.05.2025 Скопіч Дмитро
Послуги в ЦНАП

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

14 травня представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі […]

Квартирне питання: скільки коштує купівля та оренда житла в Києві у 2025 році

Через постійні загрози та евакуації з прифронтових регіонів дедалі більше українців обирають Київ як відносно безпечне місце для тимчасового або постійного проживання. На цьому тлі […]

15:50, 08.05.2025 Скопіч Дмитро