У застосунку Дія запустили бета-тест нової функції для українців, яка дозволяє оформлювати шлюб онлайн. Долучитися до тестування можна вже зараз.
Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Нова функція в Дії
За словами Михайла Федорова, нова функція буде працювати наступним чином: пара, яка хоче зареєструвати шлюб онлайн, повинна обрати дату для церемонії по відеозвʼязку, але не раніше ніж за п’ять днів до її проведення. Після цієї процедури в Дії з’явиться свідоцтво про реєстрацію шлюбу, який також можна замовити у фізичному варіанти.
Як зареєструватися на бета-тест
Для того, щоб зареєструватися в бета-тесті, потрібні дві людини — наречений та наречена, які повинні відповідати наступним критеріям:
є повнолітніми громадянами України;
мають ID-картку чи закордонний паспорт у Дії;
мають ідентифікаційний код;
не одружені або офіційно розлучені.
Якщо пара відповідає критеріям відбору, то їм потрібно записатися на бета-тестування за посиланням.
Міністерство внутрішніх справ (МВС) України запустило застосунок екстреної допомоги “112”, який дозволяє викликати необхідні служби навіть без мобільного зв’язку.
Про це повідомив Ігор Клименко, Міністр внутрішніх справ України.
МВС запустило застосунок екстреної допомоги “112”
МВС презентувало застосунок екстреної допомоги “112”, який працює без мобільного зв’язку.
У разі критичної ситуації користувач здійснює дзвінок через застосунок, після чого оператор оцінює обставини та скеровує на місце відповідну службу — поліцію, рятувальників, медиків або газову службу.
Найбільш корисним застосунок є в укриттях або підвалах, де відсутній мобільний сигнал, у районах зі слабким чи нестабільним покриттям, а також під час аварій або перебоїв у роботі стільникових мереж.
“Ми будемо розширювати функціональність “112”. Серед наступних кроків — опція виклику жестовою мовою, щоб сервіс був максимально доступним для всіх користувачів. 112 — це про можливість отримати допомогу за будь-яких умов. Навіть коли інші канали зв’язку недоступні“, — зауважив Ігор Клименко, Міністр внутрішніх справ України.
Як завантажити застосунок
Завантажити застосунок можна за одним із посилань нижче, яке відповідає операційній системі телефону:
Військовослужбовці час від часу мають надавати акт перевірки сімейного стану. Особливо це стосується випадків, коли необхідно звернутися за звільненням зі служби через необхідність постійного догляду за членом сім’ї, зокрема особою з інвалідністю I або II групи, тяжкохворим родичем чи за відсутності інших осіб, здатних забезпечити такий догляд.
Детальніше про те, як отримати акт перевірки сімейного стану — в матеріалі Бахмут IN.UA.
Як отримати акт перевірки сімейного стану
Від 15 липня 2025 року набули чинності зміни, якими врегульовано порядок отримання акту перевірки сімейного стану військовослужбовця. Документ є підставою для звільнення відповідно до абзаців 13 і 14 пункту 3 частини 12 статті 26 Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу”.
Отримати акт можна двома способами. Перший — подати рапорт на ім’я командира військової частини за затвердженою формою. Другий — безпосередньо через звернення до територіального центру комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП) за місцем проживання особи, яка потребує догляду. Його можна подати як особисто, так і поштою.
Для нього необхідно подати оригінали або нотаріально завірені копії наступних документів:
форму, затверджену наказом Міністерства оборони України;
документи, що підтверджують родинний зв’язок, наприклад, свідоцтво про народження або паспорт особи, яка потребує допомоги;
документи, що підтверджують потребу у догляді — довідка про встановлення інвалідності I або II групи, висновок медичної комісії про потребу у постійному догляді, або інші медичні документи (витяги з історії хвороби), якщо вони підтверджують неможливість самообслуговування людини;
документи, що підтверджують відсутність інших осіб, здатних здійснювати догляд (свідоцтво про смерть інших родичів, документи про інвалідність родичів тощо);
документи про склад сім’ї та спільне проживання (довідка про склад сім’ї, довідка про зареєстроване місце проживання);
інші додаткові документи за потреби (судові рішення, довідка з соцзахисту про призначення догляду тощо).
Після надходження рапорту або заяви командир військової частини протягом трьох днів надсилає запит до ТЦК та СП. Керівник центру впродовж одного дня призначає комісію, яка перевіряє сімейні обставини, вивчає документи, відвідує місце проживання та користується державними реєстрами.
Перевірка триває до десяти календарних днів, а у разі надсилання додаткових запитів — до 15 днів. За результатами складається акт перевірки сімейного стану у трьох примірниках, які надсилають військовій частині та військовослужбовцю не пізніше ніж за п’ять днів після оформлення документа.
Загальний строк від подання рапорту чи заяви до отримання акту може сягати 24 календарних днів. Новий порядок встановлює чітку процедуру дій для військовослужбовців, які потребують звільнення за сімейними обставинами.
В Україні набирає популярності гра Hamster Kombat, яка обіцяє легкий пасивний дохід. Втім, вона може бути небезпечною одразу з кількох причин. “Бахмут IN.UA” в рамках […]
Російська армія пішла у наступ на північних кордонах України, а саме — на Харківщині. Ситуація на полі бою для українського війська залишається складною, але контрольованою, […]