Паспортний сервіс, ЦНАП та Дія: як отримати картку ID

Семаковська Тетяна 17:51, 28 Вересня 2023
ІД-картка/ фото UKURIER.GOV.UA

Сьогодні більшість українців переходять на електронні документи, а також оформляють картку з електронним носієм. Як отримати ID-паспорт в Україні, скільки коштує така послуга та де її можна зробити офлайн й онлайн.

Журналісти «Бахмут. IN.UA» розказують, як легко та швидко отримати картку ID.

Як оформити ID-картку

Паспорт-книжечка все ще дійсний/ з відкритих джерел

ID-картка — це Ваш паспорт громадянина України, який видається за новим зразком, раніше українці засвідчували свою особу за допомогою паспорта-книжечки.  

Новий паспорт роблять у формі невеликої картки, яка містить безконтактний електронний носій. 

Де зробити ID паспорт

Паспортний сервіс/ з відкритих джерел

Для того, щоб оформити ID-картку потрібно звернутися у одну із нижче перелічених установ:

  • у ЦНАП за місцем проживанням;
  • у паспортний сервіс;
  • до підрозділу Державної міграційної служби.

Навіщо потрібна ID-картка

  • Вам потрібна ID-картка, якщо Вам виповнилося 25 або 45 років, але ви не вклеїли фото у старий паспорт-книжку протягом місяця;
  • Ви можете просто за власним бажанням обміняти паспорт-книжку на ID-картку.

Крім того, якщо ви втратили, зіпсували, загубили чи просто вийшли заміж й вам потрібно внести нові дані у паспорт — то вам також видадуть ID-картку.

Зверніть увагу, що паспорт-книжка зразка 1994 року дійсний, бо за законом України у нього немає кінцевої дати чинності.

Оформлення ID-карти через Дію

Оформити ID-картку можна через Дію, але тільки в тому випадку, якщо ви вже маєте її фізично. Після того, як ви зміните паспорт-книжечку на ID-картку, новий документ автоматично підтягнеться в Дію. Так ви зможете користуватися паспортом за допомогою смартфона.

Оформлення ID-карти через Центр надання адміністративних послуг або паспортний сервіс 

Зробити ID картку можна через ЦНАП або паспортний стіл за місцем проживання. Для цього потрібно записатися на прийом та прийти у зазначений час.

Скільки коштує оформити ID-картку

Ціни на оформлення ID-картки/ скріншот
  • Якщо особі виповнилося 14 років й вона робить ІД-картку вперше – ціна 540 грн, термін виготовлення 20 робочих днів;
  • Якщо особа хоче отримати ID-картку замість паспорта старого зразку 1994 року – ціна 990 гривень, термін виготовлення 20 робочих днів, швидке виготовлення триває 10 днів, але коштує 1360 гривень;
Ціна на оформлення документів у Паспортному сервісі/ скріншот
  • Обмін ID-картки коштує 990 гривень, термін виготовлення 20 робочих днів;
  • Терміновий обмін ID-картки коштує 1 360 гривень, термін виготовлення 10 робочих днів;
Ціна за виготовлення термінового документа/ скріншот

Правила оформлення ID картки

Правила оформлення ID-картки прості:

  • потрібно звернутися до місцевого ЦНАПу, Паспортного сервісу чи Міграційної Служби та записатися на прийом;
  • для осіб, які оформлюють паспорт вперше за досягненням 14 років, — свідоцтво про народження, а для осіб старше 14 років потрібен паспорт громадянина України та ідентифікаційний податковий номер (за умови його наявності);
  • у зазначену дату та час ви прибуваєте до ЦНАПу, паспортного сервісу, чи Міграційної служби із документами;
  • під час прийому ви вказуєте свою особисті дані уповноваженому працівнику, робите знімок для ID-картки;
  • після цього ви сплачуєте вартість оформлення картки, зберігаєте квитанцію;
  • із собою вам дадуть документ, де потрібно прописати свої паролі до картки;
  • очікуйте повідомлення про готовність документа;
  • після цього прибуваєте у пункт видачі й отримуєте ID-картку.

Зверніть увагу, що особа віком від 14 до 18 років, яка має зареєстроване місце проживання — під час оформлення паспорта може за бажанням подати запит на отримання РНОКПП з подальшим відображенням у паспорті.

Читайте також: Як вступити до університету абітурієнту з ТОТ без документів про загальну освіту?

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Які медичні послуги можна отримати в бахмутській лікарні в Броварах: актуальний перелік

Семаковська Тетяна 14:15, 12 Грудня 2025

У Бахмутській лікарні в Броварах надають понад десяток послуг за пакетами медичної допомоги для відвідувачів. У закладі працює 68 лікарів.

Які послуги за пакетами медичної допомоги можна отримати у Бахмутській лікарні в Броварах, які лікарі тут працюють зараз та як записатися — читайте в матеріалі Бахмут IN.UA.

Бахмутська лікарня в Броварах: послуги

Відповідно до укладених договорів із Національною службою здоров’я України, у центрі діятиме низка пакетів медичної допомоги. Пацієнти зможуть безплатно отримати:

  • хірургічні операції для дорослих та дітей у стаціонарі;
  • стаціонарне лікування без операцій;
  • профілактику, діагностику, спостереження та лікування в амбулаторних умовах;
  • мамографію;
  • гістероскопію;
  • езофагогастродуоденоскопію;
  • колоноскопію;
  • цистоскопію;
  • хіміотерапевтичне лікування дорослих і дітей з онкологічними захворюваннями
    в амбулаторних і стаціонарних умовах;
  • медичну реабілітацію немовлят, народжених передчасно або з патологіями,
    протягом перших трьох років життя;
  • стоматологічну допомогу дорослим і дітям;
  • ведення вагітності в амбулаторних умовах;
  • хірургічні операції в умовах стаціонару одного дня;
  • амбулаторну реабілітацію дорослих та дітей;
  • стоматологічну допомогу окремим категоріям військових та ветеранів
    (група послуг №2);
  • первинну медичну допомогу;
  • розширені послуги первинної допомоги окремим категоріям громадян,
    які захищали незалежність і територіальну цілісність України.

Усі ці послуги держава оплачує через НСЗУ. Щоб отримати їх безплатно, пацієнту потрібно мати електронне направлення від сімейного лікаря, терапевта, педіатра або лікаря-спеціаліста.
Без направлення можна звернутися лише до гінеколога, психіатра, стоматолога (в разі ургентної допомоги), а також до лікаря, який веде пацієнта з хронічним захворюванням.

Чи є платні послуги?

Центр також пояснив, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №781 від 5 липня 2024 року, частина послуг може надаватися на платній основі. Це стосується двох груп випадків.

1. Повна оплата медичних послуг

Юридичні та фізичні особи оплачують повну вартість у разі, якщо:

  • пацієнт звертається без направлення лікаря (за винятком ситуацій, коли направлення не потрібне за законом);
  • послуги надаються за договорами з юридичними особами;
  • послуги не входять до програми медичних гарантій.

2. Оплата додаткових послуг

Додаткову оплату здійснюють у випадках, коли:

  • пацієнт хоче отримати медичну допомогу за місцем проживання або перебування за власним бажанням, якщо для цього немає медичних показань;
  • пацієнт самостійно обирає лікуючого лікаря під час спеціалізованого планового лікування у стаціонарі.

Які лікарі працюють в лікарні?

Станом на 1 грудня 2025 року в лікувально-діагностичному центрі працює 68 лікарів, серед яких:

  • лікар-онколог;
  • лікар-хірург-онколог;
  • лікар з ультразвукової діагностики;
  • лікар-хірург-проктолог;
  • лікар з функціональної діагностики;
  • лікар-терапевт;
  • лікар-педіатр;
  • лікар-невролог дитячий;
  • лікар-хірург дитячий;
  • лікар-ендоскопіст;
  • лікар-хірург;
  • лікар-анестезіолог;
  • лікар-акушер-гінеколог;
  • лікар-стоматолог-терапевт;
  • лікар-стоматолог-ортодонт;
  • лікар-стоматолог-ортопед;
  • лікар-дерматовенеролог;
  • лікар-невропатолог;
  • лікар-рентгенолог;
  • лікар-психіатр;
  • лікар-психіатр дитячий;
  • лікар-уролог;
  • лікар-кардіолог;
  • лікар-гастроентеролог;
  • лікар-нейрохірург;
  • лікар з лікувальної фізкультури;
  • лікар фізичної та реабілітаційної медицини;
  • лікар-алерголог;
  • лікар-ендокринолог;
  • лікар-ортопед-травматолог;
  • лікар-отоларинголог;
  • лікар-отоларинголог дитячий;
  • лікар-анестезіолог дитячий;
  • лікар-офтальмолог;
  • лікар-ревматолог;
  • лікар-інтерн.

Бахмутська лікарня, реєтратура: як записатися на прийом?

Амбулаторні відділення працюють щодня з 8:00 до 20:00, у дві зміни, за гнучким графіком. Стаціонарні відділення працюють цілодобово, без вихідних, за змінним графіком. Сам заклад, КНП “БЛІЛ м. Бахмут, працює цілодобово, без вихідних. Для запису, звертайтесь за телефоном:

  • +380 (67) 117 0181;
  • +380 (67) 114 1088;
  • +380 (50) 060 3990.

До теми:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Яку допомогу можуть отримати військові з Часів Яра

Семаковська Тетяна 11:20, 12 Грудня 2025

Часовоярська міська військова адміністрація має кілька програм, які передбачають грошову підтримку військовозобов’язаних, чинних військових, ветеранів та родин загиблих захисників.

Про це на запит редакції Бахмут IN.UA повідомили в Часовоярській МВА.

Часів Яр: виплати військовим

Для мешканців Часовоярської громади, які долучилися до війська під час мобілізації або підписали контракт на строк не менше трьох років, передбачена низка програм грошової допомоги. Зокрема, розпорядження начальника міської військової адміністрації №227рр від 9 грудня 2024 року дозволяє вказаним категоріям отримати одноразову виплату в розмірі 10 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, або 30 280 гривень.

Окремо в МВА розробили програму соціального захисту та підтримки військовослужбовців ЗСУ, ветеранів війни, їхніх сімей, родин загиблих та осіб, зниклих безвісти за особливих обставин. Згідно з її положеннями, чинним військовим, учасникам бойових дій та ветеранам, зареєстрованим у громаді, передбачена щорічна одноразова матеріальна допомога в розмірі 20 000 гривень.

Програмою також передбачена підтримка родин загиблих захисників, осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, та військовослужбовців, звільнених з полону:

  • виплата одноразової матеріальної допомоги на поховання Захисників і Захисниць України;
  • виплата щорічної одноразової матеріальної допомоги членам сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України;
  • забезпечення санаторно-курортним лікуванням ветеранів війни та членів їхніх сімей, а також членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України;
  • надання одноразової матеріальної допомоги сім’ям осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, з-поміж військовослужбовців;
  • надання одноразової матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з полону.

Які документи потрібні для оформлення допомоги

Для отримання допомоги потрібно надати завірені копії таких документів:

  • паспорта;
  • реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта з відміткою про відмову від прийняття такого номера;
  • документа, який підтверджує статус військовослужбовця ЗСУ або ветерана війни згідно із законами України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та “Про військовий обов’язок і військову службу”;
  • документа, що підтверджує реєстрацію місця проживання на території Часовоярської міської територіальної громади — наприклад, витягу з реєстру територіальної громади, у тому числі сформованого через портал “Дія”;
  • банківських реквізитів у форматі IBAN;
  • заяви та згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”.

Куди звертатися за допомогою

Звертатися для отримання допомоги потрібно до відповідальних осіб:

  • військовозобов’язаним під час мобілізації та контрактникам — Перепелятник Артем Сергійович (+380 (95) 362 8926, з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00);
  • чинним військовослужбовцям ЗСУ, ветеранам та їхнім родинам — Хроменко Олеся Олександрівна (+380 (50) 598 4522, з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00).

Чому можуть відмовити в наданні допомоги

У наданні матеріальної допомоги може бути відмовлено у разі:

  • якщо наданий неповний пакет документів;
  • якщо надані документи не підтверджують статуси військовослужбовців ЗСУ, учасників бойових дій, ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України, членів сімей осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, або військовослужбовців, звільнених з полону;
  • якщо виявлено факт надання недостовірних даних чи документів;
  • у разі повторного звернення протягом поточного календарного року в межах бюджетного періоду;
  • в інших випадках.

Як зазначено у відповіді на запит редакції Бахмут IN.UA, громадяни, яким відмовили у допомозі, можуть оскаржити рішення в адміністративному або судовому порядку.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

субсидія нарахування

Субсидія на комуналку: як її отримати на опалювальний сезон 2023-2024, інструкція

У 2023-2024 році українці зможуть отримати субсидію на опалювальний період, вона надається на оплату житлово-комунальних послуг та витрати на управління багатоквартирним будинком. Субсидія призначається з […]

Заявка в «Дії» на компенсацію за житло

Як подати заявку в «Дії» на компенсацію за житло: покрокова інструкція з фото

Бахмутяни можуть подавати заявку на компенсацію в застосунку «Дія». Його можна завантажити на телефон, ноутбук чи комп’ютер. Заявку необхідно подавати, щоб отримати грошову компенсацію за […]

16:07, 30.08.2023 Микола Ситник
Школярі 531ea

Як зарахувати дитину до школи після повернення в Україну з-за кордону: інструкція

Сім’ї, які повертаються в Україну з-за кордону, можуть повторно зарахувати своїх дітей до українських шкіл. Для цього батькам необхідно зібрати пакет документів.  Редакція Бахмут IN.UA […]