Новий склад Молодіжної ради Бахмута оберуть онлайн: реєстрація

Микола Ситник 14:56, 19 Березня 2024
Молодь запрошують долучитися до ради Бахмута
Обрання нового складу Молодіжної ради Бахмута / фото Facebook

Активну молодь із Бахмутської громади запрошують долучитися до участі в молодіжній раді 2024-2026 років. Установчі збори організації відбудуться в онлайн-форматі 2 травня 2024 року. Наразі триває приймання заяв потенційних представників Молодіжної ради Бахмута.

Про це повідомляє Управління молодіжної політики та у справах дітей Бахмутської міської ради.

Хто може стати представником Молодіжної ради Бахмута

Примітка. Молодіжна рада — це консультативно-дорадчий орган, створений при міських, сільських, районних і обласних радах для консультування, розробки та реалізації молодіжної політики. Це місток між молоддю та владою.

До нового складу молодіжної ради оберуть представників різних громадських організацій та учбових закладів Бахмутської громади. Це мають бути громадяни України віком від 14 до 35 років, які є:

  • представниками громадських об’єднань та / або відокремлених підрозділів громадських об’єднань, підприємств, установ, організацій, що провадять діяльність у сфері молодіжної політики, які зареєстровані в установленому порядку та / або проводять діяльність на території Бахмутської міської територіальної громади (за згодою);
  • представниками закладів освіти, кандидатури яких подаються учнівським або студентським самоврядуванням кожного навчального закладу (за згодою);
  • жителями Бахмутської міської територіальної громади, які делегуються до складу молодіжної ради з урахуванням вимог Типового положення (за згодою);
  • представниками молодіжних центрів із правом дорадчого голосу (за згодою).

До складу Молодіжної ради Бахмутської громади можуть обрати не більше одного представника від кожного інституту громадянського суспільства, що виявив бажання увійти до складу молодіжної ради.

Молодіжна рада Бахмута: як подати документи

Для участі в установчих зборах до ініціативної групи необхідно подати заяву, підписану уповноваженою особою керівного органу інституту громадянського суспільства або від молоді відповідної адміністративно-територіальної одиниці (якщо претендент подає заяву самостійно).

Зразок заяви на участь в установчих зборах доступний за цим посиланням. Документи треба надіслати до 4 квітня 2024 року. Заяви приймають у форматі скан-копій на електронну адресу [email protected] (крім вихідних та святкових днів). У листі треба зазначити тему з позначкою “Молодіжна рада”.

Телефон для довідок: +38 (050) 294 6358 (Тетяна Постоєва). Для отримання додаткової інформації звертайтесь із 8:00 до 17:00.

До слова, установчі збори Молодіжної ради Бахмута 2024-2026 років відбудуться 2 травня. Про точний час зустрічі організатори повідомлять додатково.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як оформити декретні виплати онлайн: покроковий гід

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 13:00, 25 Грудня 2024
Вагінтість / фото ілюстративне, iStock

Кожна жінка має право на декретні виплати державні виплати у зв’язку з вагітністю та пологами. Зазвичай, підставою для такого є листок непрацездатності, який можна отримати медичному закладові. Утім, чи можна зробити все в онлайн?

Редакція Бахмут IN.UA розповідає, як отримати декретні виплати та чи можна їх оформити через “Дію”.

Декретні виплати в Україні

Допомога у зв’язку з вагітністю та пологами, або її ще називають декретні виплати — це обов’язкова державна виплата, яку отримує кожна жінка після отримання спеціального лікарняного статусу. Він гарантується довідкою.

Отримати виплати можуть як жінки, що працюють, так і безробітні. Перша категорія отримає допомогу у розмірі 100% середньої заробітної плати коштом ПФУ за весь період декретної відпустки, а друга — лише 25% від прожиткового мінімуму або 730 гривень на місяць.

Чи можна оформити виплати в онлайн

На жаль, в Україні немає можливості оформити декретну відпустку та виплати повністю у форматі онлайн. Для цього потрібно звертатися до органу соціального захисту населення за місцем проживання та надати туди документи.

Як оформити декретні виплати жінкам, які офіційно працевлаштовані

Для жінок, які офіційно працевлаштовані, потрібно звернутися до органу соціального захисту населення із наступними документами:

  • заява із зазначенням дати початку відпустки;
  • листок непрацездатності.

Для жінок, які працюють за сумісництвом, також мають право отримати допомогу у зв’язку з вагітністю та пологами від обох роботодавців. Для цього потрібні:

  • заява із зазначенням дати початку відпустки;
  • копія листка непрацездатності, засвідчена підписом керівника і печаткою за основним місцем роботи;
  • довідка про доходи за основним місцем роботи.

Як оформити декретні виплати жінкам, які є ФОП

Для жінок, які зареєстровані як ФОП, процедура трошки інша, адже їх сума виплат залежить від кількості днів відпустки та розміру ЄСВ, який сплачувався вагітною.

Виплати оформлюються у Пенсійному фонді України з тимчасової непрацездатності, за місцем реєстрації ФОП. При цьому необхідно подати:

  • заява-розрахунок, у якій обчислена сума декретних;
  • листок непрацездатності;
  • довідка про сплату ЄСВ за останні 12 місяців (включно з місяцем виходу в декретну відпустку);
  • номер банківського рахунку для отримання соціальної допомоги (2604 для підприємців).

Також такій категорії знадобляться паспорт, код РНОКПП, трудова книжка (за наявності) та виписка з Єдиного державного реєстру. 

Як оформити декретні виплати жінкам, які зареєстровані в центрі зайнятості як безробітна

Для отримання виплат слід звернутися до органу соціального захисту населення за місцем проживання.

Необхідні документи:

  • заява за встановленою формою (про призначення усіх видів соціальної допомоги) ;
  • листок непрацездатності;
  • довідка з Центру зайнятості про перебування на обліку;
  • номер банківського рахунку для отримання соціальної допомоги.

Як оформити декретні виплати жінкам, які не працюють

Для отримання виплат жінкам, які не працюють, слід звернутися до органу соціального захисту населення за місцем проживання.

Необхідні документи:

  • заява за встановленою формою (про призначення усіх видів соціальної допомоги);
  • листок непрацездатності;
  • довідка з Центру зайнятості про те, що жінка не перебуває на обліку;
  • номер банківського рахунку для отримання соціальної допомоги.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як оформити опікунство в Україні під час війни: гід по процедурі

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 12:00, 23 Грудня 2024
Опікунство в Україні / фото ілюстративне, iStock

Оформлення опікунства в Україні було складним процесом. Війна зробила це питання більш актуальним, адже багато людей втратили власних родичів. Через це українцям доводиться оформлювати документи опіки.

Редакція Бахмут IN.UA розповідає про процедуру оформлення опікунства в Україні та про те, як саме стати опікуном дитини чи літньої людини.

Як оформити опікунство в Україні

З питань оформлення опікунства краще звернутися до фахівця, який знає всі нюанси цього процесу. Утім, бувають ситуації, коли фінансове становище сім’ї не дозволяє зробити цього. У такому випадку потрібно діяти самостійно, звертаючись до необхідних органів зі спеціальними заявками.

Як оформити опікунство над дитиною

Стати опікуном для дитини може будь-яка повнолітня дієздатна особа. Якщо у списку є родичі, то перевагу віддаватимуть саме таким особам, при умові відповідності необхідним критеріям. 

Для того, щоб стати опікуном для дитини, потрібно звернутися до органів опіки за місцем перебування з відповідною заявою та пакетом документів, у які входять:

Перелік документів:

  • копія паспорта;
  • копія РНОКПП;
  • копія свідоцтва про шлюб або витяг з Державного реєстру актів цивільного стану;
  • копія документа з унікальним номером запису в Єдиному державному демографічному реєстрі, якщо є;
  • довідка про зарплату за останні 6 місяців або декларація про доходи ФОП за попередній календарний рік;
  • документ з підтвердженням права власності або користування житлом;
  • висновок про стан здоров’я кандидата і чоловіка/дружини;
  • довідки нарколога і психіатра для всіх, хто мешкає з кандидатом;
  • витяг про наявність або відсутність судимості кандидата і чоловіка/дружини;
  • письмова згода чоловіка/дружини, засвідчена нотаріусом;
  • письмова згода всіх повнолітніх осіб, які мешкають з кандидатом (нотаріально завірена або написана в присутності ССД).

Під час воєнного стану, родичі або хрещений батько/мати, які хрестили дитину до того, як вона залишилась без батьків, разом з заявою подають:

  • копію паспорта;
  • документи з підтвердженням родинних зв’язків з дитиною;
  • довідку від нарколога і психіатра;
  • довідку про наявність/відсутність судимості.

Зазначимо, що опікунство можна оформити тільки над дітьми, позбавленими батьківського піклування або сиротами. А що робити, якщо потрібно оформити опікунство без позбавлення батьківських прав? Наприклад, коли дитина втратила рідних, але підтвердити цей факт неможливо. У такому випадку потрібно звернутися до поліції, щоб її представники провели розслідування та признали їх зниклими безвісти за особливих обставин. Вже після отримання довідки про встановлення відповідного статусу можна звертатися до органів опіки.

Як опікунство над літньою людиною

Опікунство над літньою людиною — це складніший процес, адже його можна оформити при умовах, якщо людина не є дієздатною. Відповідний статус має визнати суд.

Стати опікуном для літньої людини може будь-який родич, який має забезпечити захист прав та інтересів літньої людини, зокрема, належний догляд і гідні умови життя.

Для оформлення необхідно звернутися до органів опіки з наступними документами:

  • заява;
  • копія та оригінал паспорта;
  • медична довідка;
  • автобіографія;
  • свідоцтво про шлюб (за наявності);
  • довідка про доходи;
  • довідка про відсутність судимості;
  • документи про наявність житлоплощі;
  • згода сім’ї на спільне проживання.
  • Органи опіки перевіряють житлові умови і визначають, чи немає перешкод для призначення заявника опікуном.

Як оформити пільги при опікунстві 

Якщо сім’ї, на опіці яких знаходиться недієздатна літня людина, мають потребу в отриманні пільги, то їм потрібно додатково звертатися до ЦНАПу чи в районну держадміністрацію зі спеціальною заявою та наступними документами:

  • паспорт або інший документ, що посвідчує особу, яка потребує надання соціальних послуг;
  • копія документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб;
  • довідка до акта огляду медико-соціальною експертною комісією (за наявності інвалідності);
  • копія рішення суду про обмеження цивільної дієздатності або визнання недієздатною особи, яка потребує надання соціальних послуг (для недієздатних осіб та осіб, цивільна дієздатність яких обмежена);
  • копія рішення суду або органу опіки та піклування про призначення опікуна або піклувальника особі, яка потребує надання соціальних послуг (за наявності опікуна або піклувальника);
  • документ, що підтверджує повноваження представника органу опіки та піклування;
  • копія паспорта опікуна або піклувальника особи.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як оформити декретні виплати онлайн: покроковий гід

Кожна жінка має право на декретні виплати державні виплати у зв’язку з вагітністю та пологами. Зазвичай, підставою для такого є листок непрацездатності, який можна отримати […]

13:00, 25.12.2024 Скопіч Дмитро

Як оформити опікунство в Україні під час війни: гід по процедурі

Оформлення опікунства в Україні було складним процесом. Війна зробила це питання більш актуальним, адже багато людей втратили власних родичів. Через це українцям доводиться оформлювати документи […]

12:00, 23.12.2024 Скопіч Дмитро

Як отримати витяг з реєстру платників єдиного податку

Кожен зареєстрований платник єдиного податку в державному реєстрі може надіслати запит на отримання спеціального витягу. Він дозволяє підтвердити факт того, що фізична особа-підприємець (ФОП) веде […]

14:00, 22.12.2024 Скопіч Дмитро

“Невідповідність майновим критеріям”: чи можуть ВПО отримати виплати після відмови

Станом на грудень 2024 року для призначення допомоги на проживання внутрішньо переміщена особа повинна відповідати майновим критеріям, інакше у виплаті їй відмовляти. Проте, навіть, якщо […]

Послуги в ЦНАП

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

18 грудня представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі […]