Main menu

14 11490Робота над розробкою бренду тривала декілька місяців. За словами представників команди BRANDVILLE, саме гарна комунікація з мешканцями та їх зацікавленість сприяли гарному результату.

«По-перше, ми дуже раді співпраці з Бахмутською громадою. Ми отримали найповнішу програму, про яку лише могли мріяти), тобто саме таку ми і просимо від організаторів у кожній громаді. Для нас були організовані зустрічі з різними представниками, аби ми могли почути різних стейкхолдерів майбутнього бренду. По-друге, ми відчули зацікавленість громади, відбулися обговорення та консультування, спільна толока над розробкою бренду - все це дуже мотивує нашу команду працювати далі. І на завершення, на передодні ми були на території громади, поглянули на місто і околиці у літню пору - і це чудово!» - розказала Людмила Ничай, фасилітатор проєкту, співзасновник ГО «Конгрес активістів культури».

Чому обрали бренд став саме таким читайте в матеріалі.

104213831 897601824092316 2952295064747757934 n d60a0

"Під час прогулянки набережною Бахмутки, ми відчули, що тут саме так затишно і приємно як у гостях у добрих друзів. Хай вам щастить і користуйтесь на здоров’я нашим спільним результатом", - каже Людмила.