Main menu

13 fa38bВ логотипі ви побачите - поєднання козацької історії з сучасним баченням і відчуттям міста та громади в цілому. Команда BRANDVILLE разом з мешканцями громади та працівниками міської ради створили логотип, слоган, позиціонування та фірмовий стиль Бахмутської ОТГ. Як виглядає новий бренд громади на сувенірній продукції, дивіться далі в презентації.   

Нагадаємо, що BRANDVILLE - соціальний проект студії LOGOGO та CONGRESS OF CULTURAL ACTIVISTS, спрямований на покращення візуального іміджу українських сіл, ОТГ та міст. Команда BRANDVILLE для знайомства з очікуваннями мешканців проводила тренінг, опитування, приймала пропозиції он-лайн. Потім після голосування за різні варіанти обрали саме цей.

14 e672b

«З напрацьованих пропозицій було багато прихильників варіанту лого зі стилізованою буквою Б. Робочий варіант слогану був пов’язаний з Бахмутською фортецею – «Моя громада – моя фортеця». Але при обговоренні ми зрозуміли, що концентруватись тільки на Бахмуті, не правильно по відношенню до приєднаних селищних рад, а в слогані відчувається якась закритість. Ми не хочемо, щоб місто вважали закритим, наприклад, інвестори та гості. Тому в остаточному варіанти вирішили об’єднати декілька елементів з трьох найкращих варіантів, та замінити слоган», - розказує начальниця відділу внутрішньої політики Бахмутської міської ради Світлана Кудрявих.

Робочі варіанти бренду:

18 5d325

17 2c120

16 c6b72

15 06bd1

Після поєднання елементів трьох найбільше обговорюваних в робочій групі брендів, отримали остаточний варіант. 

1 f3998

3 89174

4 7bd8e

5 8fb28

6 fd40d

7 4dfde

8 2e11d

9 71f68

10 cb0a5

11 ed964

12 8bd44