Наскільки громадськість Донеччини залучена до процесів ухвалення рішень в обладміністрації: аналіз

Марія Носуля Носуля Марина 14:20, 31 Липня 2024

Загалом, за інформацією Донецької обласної адміністрації, яку редакція отримала у відповідь на запит, налічується понад 30 Робочих груп, Координаційних рад та Комісій при Департаментах та Управліннях обласної адміністрації. 

Скільки представників громадськості, тобто фізичних підприємців, юридичних осіб, а також представників громадських організацій та спілок налічують у цих робочих групах?

Департамент економіки

500 гривень на столі
Гроші на столі / фото з відкритих джерел

У Департаменті економіки налічують 10 комісій, рад і робочих груп, а саме:

Регіональна рада підприємців в Донецькій області складається із 34 осіб та має 29 представників та представниць Громадських організацій, ФОПів і товариств з обмеженою відповідальністю.

Координаційна рада з розробки, моніторингу та оцінки результатів реалізації стратегії розвитку області, науково-експертні групи за напрямами стратегічних цілей налічує 18 осіб у складі, без представників та представниць громадського сектору. 

Регіональна комісія з проведення оцінки та попереднього конкурсного відбору інвестиційних програм і проєктів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися коштом державного фонду регіонального розвитку із загального складу у 14 осіб має 6 представників та представниць громадських організацій та спілок.

Міжвідомча Робоча група з питань забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати на території Донецької області складається з 18 осіб, без представників та представниць громадськості. 

Конкурсна комісія з відбору проєктів суб’єктів малого і середнього підприємництва має 11 представників та представниць громадськості, а саме ФОПи, товариства з обмеженою відповідальністю, приватних підприємств та громадських організацій з 35 загального складу. 

Обласна тимчасова комісія з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат складається з 23 осіб і має 1 представника ради об’єднання роботодавців.

Робоча група з проведення стратегічної екологічної оцінки проєкту стратегії розвитку Донецької області на період до 2027 року та планів заходів з її реалізації, налічує 7 осіб серед яких представник громадської спілки “Екосистема”.

Робоча група з впровадження підходу смартспеціалізації у розробку Стратегії розвитку Донецької області на період до 2027 року та планів заходів з її реалізації складається з 19 осіб, серед яких представники та представниці облдержадміністрації, юридичних осіб, представник громадської спілки, а також товариств з обмеженою відповідальністю: загалом громадськість представляють 7 осіб.

Координаційна група з розробки проєктів Стратегії розвитку Донецької області до 2027 року та плану заходів з її реалізації включає 12 осіб, серед яких голова наглядової ради громадської організації.

Робочі групи з підготовки пропозицій до Стратегії розвитку Донецької області налічують разом 159 осіб, серед яких представники й представниці облдержадміністрації, міських та сільських рад, комунальних підприємств, товариств з обмеженою відповідальністю, міжнародних організацій, юридичних осіб, приватних акціонерних товариств, громадських організацій та спілок:

  • Робоча група з економічного розвитку і зайнятості населення: 52 особи серед яких 21 представник/ниці громадського сектору.
  • Підвищення спроможності громад надавати якісні послуги населенню: 43 учасники групи з 8 представниками громадськості, серед яких 4 представників/ниць громадських організацій, де 2 представників – ГО “Український Донецький куркуль”.
  • Робоча група з людського розвитку:  35 осіб, серед яких 8 представників/ниць громадського сектору.
  • Розбудова безпечного суспільства: 29 учасників/ць та 8 з ник представників/ць громадськості. У складі 4 громадські організації, представники/ниці 2 з них – ГО “Український Донецький куркуль”.

Департамент капітального будівництва

У Департаменті капітального будівництва обласної адміністрації на запит журналістів повідомили: “За результатами розгляду в межах компетенції інформуємо, що департамент не є розпорядником запитуваної інформації у розумінні Закону України «Про доступ до публічної інформації»”.

Управління фізичної культури та спорту Донецької обласної державної адміністрації

В Управлінні створили Комісію з відбору претендентів на призначення стипендій спортсменам та тренерам Донецької області, де налічується 13 осіб.  Склад комісії по прізвищах на запит Бахмут IN.UA не надали.

Управління містобудування та архітектури

Координаційна група з питань планування комплексного відновлення територій при координаційній раді з питань стабілізації ситуації на деокупованих територіях Донецької області та їх реінтеграції.

У складі є 32  представники та представниці облдержадміністрації, військових адміністрацій районів, комунальних підприємств, а також  Донецького національного університету. Представників чи представниць громадського сектору у складі немає.

Керівництво Донецької облдержадміністрації / сайт відомства

Департамент екології та природних ресурсів

У Департаменті діє обласна комісія з питань екологічної безпеки, що складається з 18 представників  та представниць облдержадміністрації, ЖКГ, ДСНС, державного геокадастру у Донецькій області. та начальник Краматорської лабораторії спостережень за забрудненням атмосферного повітря Донецького регіонального центру з гідрометеорології

Також у Департаменті створили робочу групу з підготовки пропозицій до проєкту Регіонального плану управління відходами в Донецькій області до 2034 року, у складі групи –  62 представники та представниці облдержадміністрації, районних адміністрацій, Донецького технічного університету, військових адміністрацій. Представників/ць громадських організацій, ФОПів чи юридичних осіб немає у складі групи.  

У комісії з питань здійснення державного моніторингу в галузі охорони атмосферного повітря та управління якістю атмосферного повітря налічують 63 особи. Серед них: представники та представниці облдержадміністрації, районних, міських та сільських рад. 1 представник громадської організації “Всеукраїнська екологічна ліга”.

Також представниця Маріупольської лабораторії спостережень гідрометеорологічної обсерваторії Донецького регіонального центру метеорології, начальниця відділу охорони навколишнього середовища ТОВ “Енергомашспецсталь”, представниця Краматорської лабораторії спостережень Донецького регіонального центру метеорології, представник НКМЗ (Новокраматорський машинобудівний завод), представник Краматорського феросплавного заводу.

Представники ТОВ “Донбасенерго” Слов’янська ТЕЦ, ДТЕК Курахівська ТЕЦ, Миронівська ТЕЦ, Вуглегірська ТЕЦ, директор “Мирноградвугілля”, представник Добропільське Шахтоуправління, ТОВ “Енергосталь” Курахове. 

У Департамент освіти й науки діє координаційна група з питань освітніх потреб та психологічної підтримки у складі з 15 представників обласної адміністрації, міськрад, методичного центру, громадськість у групі не представлена. 

Департамент охорони здоров’я 

Краматорська лікарня / з відкритих джерел

Регіональна координаційна рада з питань громадського здоров’я  налічує 24 особи, серед яких по одному представнику/ці громадських організацій:

  • ГО “Донецька обласна організація Союз осіб з інвалідністю”;
  • ГО “Фундація підтримки осіб старшого віку”;
  • ГО “Покровська районна організація Союз осіб з інвалідністю”;
  • обласна ГО “Перемога”;
  • ГО “Наша допомога”.

У Координаційній групі з питань медичного реагування є 17 осіб серед яких представники й представниці облдержадміністрації, міських рад, Держспоживслужби, Донецького медичного університету, громадськість не представлена. 

Управління місцевого самоврядування

В Управління місцевого самоврядування налічується 10 груп.

Координаційна група з питань відновлення інфраструктури. У складі є з 20 осіб, крім облдержадміністрації також Донецькоблгаз, ДТЕК, Укрзалізниця без представників чи представниць громадських організацій, підприємців, юридичних осіб чи товариств. 

Координаційна група з питань комплексного відновлення територій, у складі налічують 32 особи без представників чи представниць громадськості. 

Координаційна група з питань економіки при координаційній раді з питань стабілізації ситуації на деокупованих територіях  складається з 19 осіб, де крім облдержадміністрації також підприємства ПриватБанк, Укрпошта, Укрзалізниця без громадськості. 

Координаційна група з питань безпеки, у складі – представники та представниці облдержадміністрації, угрупування “Хортиця”, ДСНС, поліція. Загалом – 15 осіб без участі громадськості.

Координаційна група з питань гуманітарного реагування, у складі якої – 18 осіб без залучення громадськості: представники й представниці облдержадміністрації, Маріупольського дитячого кістковотуберкульозного санаторію.

Координаційна група з питань відновлення роботи органів державної влади, загалом у групі – 17 осіб. Крім представників та представниць облдержадміністрації, Сіверсько-Донецького басейнового управління, також прокуратури, юстиції, представників громадськості немає у складі. 

Донецька область / сайт облдержадміністрації

Координаційна група з питань соціального захисту налічує 11 осіб, серед яких теж немає представників чи представниць громадськості. 

Координаційна група з питань медичного реагування із 17 осіб включає представників та представниць облдержадміністрації, районних адміністрацій, комунальних установ, Донецького медичного університету. 

Координаційна група з питань інформаційної політики налічує 12 осіб, серед яких, крім облдержадміністрації також залучені громадські організації, редактори газет та онлайн-змі, товариства з обмеженою відповідальністю. Загалом, це 5 представників та представниць громадськості. 

У Департаменті  житлово-комунального господарства налічують 2 робочі групи: 

Обласна Робоча група по контролю за ходом підготовки об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період 2024-2025 років, у складі 14 осіб, без представників чи представниць громадськості.

Як і у Робочій групі з реалізації прав на житло окремих категорій внутрішньо переміщених осіб та осіб, які виїхали з території України внаслідок збройної агресії російської федерації, при Координаційному центрі підтримки цивільного населення при Донецькій обласній державній адміністрації, де у складі 13 осіб, серед яких представники й представниці облдержадміністрації та військових адміністрацій без залучення громадськості.

Управління сім’ї та молоді

Родина / фото ілюстративне

Налічує 1 регіональну Координаційну раду з питань сімейної політики, гендерної рівності, запобігання та протидії домашньому насильству і протидії торгівлі людьми 

У склад Ради входили 19 осіб. Серед них, крім адміністрації також 4 представники й представниці громадських організацій, та гендерних питань ООН. 

Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації 

У Департаменті створений Координаційний центр підтримки цивільного населення, що налічує 41 особу, серед яких представники громадської організації, благодійного фонду та обласної організації Червоного Хреста, – разом 3 представники/ниці громадського сектору.

Також Рада з питань соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, де у складі 19 осіб, серед яких 9 представників та представниць громадських організацій. 

Департамент інвестиційно-інноваційного розвитку і зовнішніх відносин

Департамент має Регіональний офіс міжнародного співробітництва Донецької області, де у складі 28 осіб без представників громадськості. 

Наразі не в усіх Робочих групах, Координаційних радах та Комісіях обласної адміністрації представлені голоси громади. Більшість учасників та учасниць робочих груп, рад та комісій — це представники та представниці органів влади обласного та місцевого рівня.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Гуртожиток для ВПО, сіль і техніка: на що витрачають гроші у Донецькій області в листопаді

Марія Носуля Носуля Марина 12:00, 21 Листопада 2024
В’їзд у Донецьку область / фото: Громадське радіо

10 мільйонів на реконструкцію Слов’янської лікарні, 112 мільйонів на утримання доріг та понад 30 мільйонів на техніку. Аналізуємо на Прозорро найбільші закупівлі Донецької області у листопаді 2024 року. За цей місяць бюджетні кошти витратили на утримання гуртожитку для ВПО, технічну сіль, капремонт будівель після російських обстрілів та інше.

Слов’янськ та Святогірськ: ремонти та підготовка до зими

На початку місяця Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської військової адміністрації замовили реконструкцію медичної будівлі (йдеться про амбулаторію № 7) вартістю майже 10 мільйонів гривень. Будівля амбулаторії сильно постраждала під час ворожих обстрілів влітку 2022 року

Додаткові роботи по  реконструкції цієї ж, амбулаторії № 7, вартістю у понад 6,8 мільйона гривень опублікували на Прозорро пізніше, 8 листопада.

Ремонт амбулаторії / фото: 6262. Сайт міста Слов’янська

Також Управління ЖКГ Слов’янська проведуть  роботи з капітального ремонту житлового будинку, пошкодженого через російські обстріли, це вартуватиме більш як 6,6 мільйона гривень. 

В 1 мільйон гривень може обійтися 20 тонн технічної солі  з протизлежувальною добавкою для КП  “Благоустрій” Слов’янської міської ради. 

У понад 2,3 мільйона гривень може обійтися обслуговування будівель та приміщень для розміщення  ВПО для Маріупольського міського соціального гуртожитку у Дніпрі, Києві та Чернівцях. Наразі триває кваліфікація переможця.

Святогірська міська рада витратить понад 2,5 мільйона гривень на послуги з вивезення твердих побутових відходів, йдеться про 3 400 метрів кубічних  неконтрольованих звалищ відходів, що утворилися внаслідок тимчасової окупації на території Святогірської МТГ, тендер на етапі кваліфікації переможця.

Машини й дороги: що купляє “Вода Донбасу” та місцева залізниця

Для комунального підприємства “Вода Донбасу” планують купити каналопромивну машину на шасі FORD TRUCKS 1833 DC, вона вартуватиме 10,2 мільйона гривень. 

FORD TRUCKS 1833 DC / ілюстрація Бахмут IN.UA

Комунальний заклад “Донецький обласний спеціалізований фаховий коледж спортивного профілю імені Сергія Бубки” замовив 6 велосипедів загальною вартістю 1,3 мільйона гривень.

Йдеться про трекові велосипеди, а саме:

  • Argon 18 Sum Pro Dura Ace Di2, (М)
  • Argon 18 Sum Pro Dura Ace Di2, (L)
  • Велосипед трековий DRAG Blue Bird Track (556мм)
  • Велосипед трековий DRAG Blue Bird Track (576мм)
  • Велосипед трековий DRAG Pista Comp Track (520мм)
  • Велосипед трековий DRAG Pista Comp Track (550мм)

Вартість велосипеда Argon 18 Sum Pro Dura Ace Di2 в середньому 412 тисяч гривень:

Argon 18 Sum Pro Dura-Ace Di2 / фото: LeaderOnline

У серпні цього року “Донецький обласний спеціалізований фаховий коледж спортивного профілю імені Сергія Бубки” замовляв 7 велосипедів, загальною вартістю майже 1,3 мільйона гривень.

У понад 3 мільйони гривень може обійтися телескопічний гідравлічний автогідропідіймач для Донецької залізниці, триває кваліфікація переможця тендера.  

КП “Комунтех” Новогродівки Покровського району придбає напівпричіп (низькорамний трал) з вантажністю понад 40 тонн, його вартість майже 4,5 мільйона гривень. Серед учасників лише ТОВ “Торговий Дім Будшляхмаш”, він же переможець. 

Великоновосілківська селищна рада Волноваського району придбає автокран вартістю у більш як 8,3 мільйона гривень, підрядник один — ПП “Виробничо-комерційне підприємство “Альфатекс”, наразі триває кваліфікація переможця. 

Екскаватор одноківшевий колісний Hyundai R180W-9S куплятимуть для Управління комунального господарства Костянтинівки вартуватиме понад 8 мільйонів гривень. 

Сіверська міська рада Бахмутського району придбає екскаватор-навантажувач вартістю більш як 6,3 мільйона гривень.

Житлово-комунальний відділ Покровської міськради замовив послуги перевезення спеціалізованим напівпричепом на базі вантажного автомобіля, це вартувало більш як 1,1 мільйона гривень. Також у відомстві замовляли надання послуг спецтехнікою:

Надання послуг спецтехнікою / скриншот договору

Це вартувало більше ніж 2,8 мільйона гривень. 

Утримання доріг

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Донецькій області (Краматорський та Бахмутський райони) до квітня 2025 року вартуватиме 32,6 мільйона гривень.

Учасник та переможець тендеру — ТОВ “Славдорстрой”, який з 2016 року отримав замовлень на майже 12 мільярдів гривень. Успіх компанії  значною мірою базується на перших контрактах із ПАТ «Донбасенерго», яке, за даними розслідувачів, пов’язане із родиною експрезидента Януковича, а також компанія пов’язана з владою Донецької області, пишуть журналісти  “Вчасно”. Наразі тендер на етапі кваліфікації переможця.

Віктор Янукович / фото Вікіпедія

На етапі подання пропозицій тендери на:  утримання автомобільних доріг Краматорського району, що може вартувати ще у понад 112,4 мільйона гривень, а також Краматорського та Покровського районів — понад 32,5 мільйона гривень. 

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!



“Проактивний та адаптивний підходи”: бахмутське керівництво повідомило, для чого працюють КП окупованого Бахмута

Марія Носуля Носуля Марина 14:00, 12 Листопада 2024
Ілюстрація Бахмут IN.UA

У матеріалі Бахмут та Сіверськодонецьк: як працюють комунальні підприємства в евакуації та у скільки обходяться міським бюджетам редакція досліджувала роботу КП окупованого Бахмута в евакуації. Ми надіслали запит до міської ради, де спитали, який стратегічний сенс зараз має робота комунальних підприємств? 

Нагадаємо, що ми аналізували роботу таких Бахмутських КП за півтора року — 2023 та перше півріччя 2024: 

  • “Бахмут-вода”; 
  • “Бахмутська житлова управляюча компанія; 
  • Опитненське сільське комунальне підприємство “ПРОГРЕС” 
  • Бахмутське бюро технічної інвентаризації”, 

А також роботу “Управління розвитку міського господарства та капітального будівництва Бахмутської міської ради”.

Переглянути інформацію про витрати комунальних підприємств та зарплати керівників КП можна за посиланням. Крім того, ми зверталися до директорів цих комунальних підприємств та до керівництва Бахмута прокоментувати конкретні обов’язки робітників, які досі продовжують працювати у бахмутських КП в евакуації. А ще, чому не звітують про роботу, якщо отримують фінансування з бюджету? Чи отримують відсоток зарплати працівники, які перебувають у штаті, але не виконують обов’язків? Чи заброньовані ці працівники від служби в ЗСУ? І загалом, який стратегічний сенс має утримання КП міста в евакуації. Втім, отримати коментарі усно нам не вдалося, за більш як тиждень, нам відповіли вже на запит.

Інновації та партнерство — стратегічний сенс КП

Відповідь Бахмутської ВА / скриншот

У відповідь на запит нам надали таку відповідь: “Стратегічний сенс роботи комунальних підприємств в умовах воєнного стану має проактивний та адаптивний підходи, які фокусуються на інноваціях, партнерстві, дотриманні законодавства, комунікації та моніторингу”.

Що робили комунальні підприємства у 2023-2024 роках?

Як повідомляють у Бахмутській ВА, комунальні підприємства після окупації міста й евакуації: 

  • звітують до всіх Державних служб України, профільних департаментів та Управлінь Бахмутської міської ради;
  • надають обґрунтовані відповіді на запити від населення щодо поховання громадян на території Бахмутської МТГ під час воєнного стану;
  • ведуть постійний моніторинг доступної інформації масштабів руйнування, та її періодичного оновлення, підприємством ведеться постійний моніторинг та оцінка збитків завданих у ході бойових дій.

Детально про роботу кожного підприємства — читайте нижче.

КП “Бахмут-Вода”

У відповіді на запит нам повідомили, що, КП “Бахмут-вода”  наразі продовжує роботу з абонентського обслуговування, формує відповіді на запити пенсійного фонду у кабінеті підприємства, звернення абонентів через сайт Абонент інфо, пошту тощо. КП бере участь у судових процесах щодо стягнення боргів за водопостачання та водовідведення, на початок повномасштабного вторгнення це 41 позовна заява та 171 заява про видачу судового наказу про стягнення боргу за послуги водопостачання та водовідведення на користь КП. Крім того, стягують заборгованості, які виникли в абонентів, і які подали до початку воєнного стану. Здають в оренду спецтранспорт, проводять періодичну підготовку документації, а також формують та викладають на Прозорро документацію для здачі техніки в оренду.

Перелічені задачі крім директора, Романа Спічкіна, керівництво КП включає такі посади:

  • головний бухгалтер;
  • начальник планового відділу;
  • начальник служби реалізації;
  • заступник начальника служби реалізації;
  • начальник відділу кадрів;
  • начальник юридичного відділу;
  • начальник водопровідних мереж.

Штатну кількість працівників “Бахмут-води” складає 101 працівник, з них 4 виконують посадові обов’язки, з іншими дія трудового договору призупинена.

Робота КП КП “Бахмут-вода” обійшлася бюджету на липень 2024 року у понад 2,5 мільйона гривень на фінансову підтримку для безперебійної роботи та виплати заробітної плати, 90,8 тисячі гривень на оренду приміщень і оплату комунальних послуг. Також 49,8 тисячі гривень на програмне забезпечення. На придбання та реєстрацію спеціалізованої техніки ще 41 тисяча гривень, а також запчастини для автомобільного транспорту — 67,4 тисячі гривень. Паливо для перевезення гуманітарної допомоги до осередків підтримки мешканців громади вартувало ще 94,8 тисячі гривень. Так за півтора року 2024 на функціонування КП бюджет Бахмута витратив понад 2,8 мільйона гривень. 

КП “Бахмутська житлова управляюча компанія”

Як повідомили у Бахмутській міськраді, КП “Бахмутська житлова управляюча компанія” продовжує надавати послуги мешканцям громади, які на теперішній час мають статус ВПО. Серед них — видача різних довідок. 

КП надає довідки про склад сім’ї або зареєстрованих осіб: у 2023 році видано 224 таких довідок, у 2024 році — 325 довідок, які стосуються 476 осіб. 

На підприємстві збереглася актуалізована база даних мешканців міста, завдяки чому надають такі довідки, в тому числі й жителям будинків, які створили ОСББ та знаходились у самостійному управлінні.

У штаті КП на липень 2024 — 5 працівників, 4 з яких виконують свої обов’язки, серед них зокрема директор підприємства та головний бухгалтер, який формує кошториси, складає звітності тощо.

Робота “Бахмутської житлової управляючої компанії” обходиться бюджету у більш як 6.8 мільйонів гривень. Витрати КП включають: фінансову підтримку для безперебійної роботи та виплати заробітної плати — 6.8 мільйона гривень, придбання та реєстрацію техніки й обладнання — 30,9 тисячі гривень, а також придбання палива для доставляння гуманітарної допомоги до осередків підтримки мешканців громади 14,9 тисячі гривень.

“Бахмутська житлова управляюча компанія”

“БАХМУТ-ВОДА”, “БАХМУТСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ”

“БАХМУТЕЛЕКТРОТРАНС”, КП “ПРОГРЕС” забезпечують перевезення гуманітарної допомоги, надають допомогу транспортом комунальної власності Бахмутської міської територіальної громади для забезпечення підтримки мешканців Бахмутської міської територіальної громади, в умовах воєнного стану.  Витрати з бюджету на  КП “ПРОГРЕС” склали більше ніж 3,1 мільйона гривень, це:

  • фінансова підтримка для безперебійної роботи та виплати заробітної плати складають 3,1 мільйона гривень; 
  • придбання та реєстрація техніки й обладнання для потреб КП — 2,9 тисячі гривень; 
  • придбання палива для доставляння гуманітарної допомоги до осередків підтримки мешканців громади ще 11,2 тисячі гривень.

Штатна чисельність працівників “Прогресу” складає 37,5, з них 2 виконують обов’язки.

Найбільш детальний звіт з кількісними показниками роботи ми отримали по роботі «Бахмутське бюро технічної інвентаризації».  Вони протягом липня — грудня 2023 року: 

  • надали 3213 консультацій;
  • отримали  3438 запитів від державних реєстраторів, суддів, правоохоронних органів та звернень (скарг) громадян;
  •   876 осіб звернулося на особистий прийом;
  • обробили звернення та надали 1863 довідки про правову належність нерухомого майна (безплатних за запитами державних реєстраторів, суддів, правоохоронців та платних за зверненнями громадян, адвокатів, нотаріусів); 
  • надали 610 письмових роз’яснень, 
  • 47 відповідей на звернення громадян через «урядову гарячу лінію» 

За 9 місяців 2024: 

  • надали 2544 консультації; 
  • отримали 2181 запит від державних реєстраторів;
  • 1213 осіб звернулося на особистий прийом за отриманням платних послуг;
  • надали 1204 довідки. 

На роботу Бахмутського БТІ з бюджету витратили близько 1,1 мільйона гривень, серед витрат — зарплати, комп’ютерна техніка, канцтовари, програмне забезпечення та інші витрати. На липень 2024 у штаті КП 5 працівників, 4 з яких виконують свої обов’язки, один працівник проходить військову службу за контрактом, робоче місце за ним зберігається. За інформацією Бахмутської ВА, підприємство найбільше працює з населенням в евакуації.

Приймають на роботу та контролюють дисципліну: які обов’язки виконують директори КП

Що входить до переліку посадових обов’язків керівників КП. Серед іншого, керівництво, наприклад: 

  • забезпечує дотримання правил охорони праці та техніки безпеки;
  • обирає форми й системи оплати праці;
  • встановлює працівникам розміри тарифних ставок, посадових окладів, премій, винагород, надбавок і доплат на умовах визначених чинним законодавством України та колективним договором;
  • вживає заходів заохочення і накладає дисциплінарні стягнення відповідно до правил внутрішнього трудового розпорядку.

Працівники, які перебувають у штаті КП, але не виконують обов’язків не отримують коштів — повідомили у Бахмутській ВА. Також у відповіді зазначили, що заброньовані від призову під час мобілізації лише директори КП, решта працівників не заброньовані. 

Комунальні підприємства в Бахмуті, за винятком Бюро технічної інвентаризації, надали загальні звіти, без чітких кількісних показників роботи. Відсутність конкретних результатів роботи в евакуації та відкритої інформації щодо стратегії діяльності КП, призводить до формування неоднозначної суспільної думки про доцільність їхнього існування під час окупації та руйнування міста.

На тлі цих обставин у громади виникає резонне питання: “Яка роль комунальних підприємств для міста, яке зараз не має можливості використовувати їхній потенціал у стратегічно важливих напрямках?” Відповідь на це питання залишається недостатньо зрозумілою для мешканців.

Якщо ж місцева влада і КП проводять важливу роботу в умовах евакуації або мають довгострокові плани, спрямовані на відновлення міста, ефективна комунікація цих дій з громадою стала б критично важливим елементом. Прозорі звіти та інформація про конкретні кроки й досягнення КП допоможуть не тільки уникнути хибних суджень, але й підтримають довіру громади в цей складний період.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Гуртожиток для ВПО, сіль і техніка: на що витрачають гроші у Донецькій області в листопаді

10 мільйонів на реконструкцію Слов’янської лікарні, 112 мільйонів на утримання доріг та понад 30 мільйонів на техніку. Аналізуємо на Прозорро найбільші закупівлі Донецької області у […]

12:00, 21.11.2024 Носуля Марина

“Проактивний та адаптивний підходи”: бахмутське керівництво повідомило, для чого працюють КП окупованого Бахмута

У матеріалі Бахмут та Сіверськодонецьк: як працюють комунальні підприємства в евакуації та у скільки обходяться міським бюджетам редакція досліджувала роботу КП окупованого Бахмута в евакуації. […]

14:00, 12.11.2024 Носуля Марина

Поштові перевезення та новорічні подарунки: що купували для Бахмутського району за останні місяці

Що купували для Бахмутського району в евакуації за серпень, вересень та жовтень. Розбираємо  найбільші закупівлі керівництва міст району на порталі Прозорро. Соледар  Управління соцзахисту Соледарської […]

17:20, 04.11.2024 Носуля Марина

Премії та зарплати бахмутських посадовців та що з ними не так. Пояснюємо у відео

Бахмутські посадовці в евакуації отримують чималі премії та зарплати. Наприклад, за період січень-червень 2024 року Олексій Рева, начальник ВА Бахмута отримав понад 600 тисяч гривень […]

Бензин, ремонт автівок та адвокатські послуги: що купували для Званівки за останні місяці

Що купує керівництво села Званівка в останні місяці. Розбираємо найбільші закупівлі відомств на порталі Прозорро.  Званівка — село у Бахмутському районі, адміністративний центр Званівської об’єднаної […]

16:00, 23.10.2024 Носуля Марина