Напередодні українські захисники просунулися на південному фланзі Бахмута. ЗСУ мають успіхи в Курдюмівці та Кліщіївці. На північному фланзі міста-фортеці ситуація залишається складною.
Про це повідомляє боєць ЗСУ і автор Telegram-каналу «Бахмутський Демон».
За його словами, окупантам вдається втримати оборону за рахунок перекидання резервів.
Курдюмівка та Кліщіївка — є наше просування вперед. Незначне, але рух зберігаємо. Під Берхівкою досі складна ситуація, поки не вдається пі*арів вибити, вони тримаються за рахунок великих резервів.
Куп’янський напрямок — набіги пі*арів вдається відбити, на Лиманському напрямку місцями ходимо в контратаки.
«Бахмутський Демон» // боєць ЗСУ
Поточна ситуація на фронті в районі Бахмута за даними DeepStateMapLive. Фото: скріншот
Військовий журналіст Богдан Мірошников додав, що Сили оборони мали додатковий успіх у Кліщіївці. Також є незначне просування ЗСУ у районі Курдюмівки, Озарянівки та Андріївки.
Він пояснив, чому нашим захисникам важко рухатися у цьому районі.
1. Лінія Кліщіївка-Озарянівка-Майорськ прикриває великий прямокутник розміром 14 на 10 км аж до траси М03.
2. Лінія є фактично останніми підготовленими рубежами оборони окупантів на південному фланзі Бахмута. Якщо вони її втратять — наші воїни отримають можливість охопити Бахмут з півдня.
3. Також, у разі втрати цієї лінії оркам на більшості ділянок доведеться відходити з одного боку до Бахмута, а з іншого — до траси М03.
4. Кліщіївка поміж всіх н.п. на лінії є найбільшим за площею та щільністю забудови селищем. Тому його так важко проходити.
5. Звільнення хоча б одного з селищ на лінії серйозно порушить цілісність оборони там. Може статися каскадне обрушення фронту від Кліщіївки принаймні до району південніше Озарянівки, а в глибину — куди зможемо дійти у першу добу, а потім далі розвинути успіх.
У таких умовах наступними важливими ділянками будуть безпосередньо Майорськ, райони н.п. Опитне, Кодема, світлодарська дуга, а також траса М03.
Після того у Сил Оборони зʼявиться вибір вектору подальших дій. Тому що він доволі широкий. Там і Попасна, і сам Бахмут, і обхід Горлівки з півночі.
Але це буде потім. Зараз наша піхота прогризає лінію від Кліщіївки до Майорська. Туди окупанти стягнули дуже значну кількість сил для оборони.
Нагадаємо, за минулий тиждень Сили оборони звільнили від росіян ще один квадратний кілометр на південному фланзі Бахмута. Загальна площа деокупованої території на Бахмутському напрямку вже склала 44 квадратних кілометри.
Про загальну ситуацію на Бахмутському напрямку читайте в хроніці подій «Битва за Бахмут».
Фото: Генштаб
Бахмут живе тут! Підписуйтесь на наш телеграм, тут завжди оперативні новини про місто, найсвіжіші фото та відео
А це наш цікавий і яскравий Інстаграм – підписуйтесь!
Президент України Володимир Зеленський розглянув електронну петицію щодо надання Бахмуту звання “Місто-герой України” та офіційно підтримав її, доручивши відповідним органам влади опрацювати питання в межах їхніх повноважень.
Про це повідомив Олександр Бабенко, бахмутський депутат.
Зеленський підтримав петицію про присвоєння Бахмуту звання міста-героя
Президент України Володимир Зеленський розглянув та підтримав електронну петицію №22/254196-еп “Про надання звання “Місто-герой України” місту Бахмут Бахмутського району Донецької області”, яку підтримали 25 тисяч громадян. Таку відповідь оприлюднив Олександр Бабенко, бахмутський депутат.
У документі, який надав депутат, зазначено, що петиція була опублікована 16 жовтня 2025 року на сайті Офіційного інтернет-представництва Президента України.
Володимир Зеленський подякував ініціаторам звернення за активну громадянську позицію. Водночас подання щодо надання почесної відзнаки вноситься на розгляд Президенту України Кабінетом Міністрів України та обласними військовими адміністраціями.
З огляду на це, Президент України звернувся до Прем’єр-міністра України Юлії Свириденко та начальника Донецької обласної військової адміністрації Вадима Філашкіна з проханням опрацювати порушене в електронній петиції питання відповідно до їхньої компетенції.
Про результати розгляду громадськість буде поінформована Кабінетом Міністрів України та Донецькою обласною військовою адміністрацією.
У застосунку “Дія” з’явилася нова послуга — компенсація автоцивілки для ветеранів та ветеранок зі статусом учасника бойових дій (УБД) або осіб з інвалідністю внаслідок війни. Поліс може стати повністю безплатною.
Ветерани та ветеранки зі статусом УБД або особи з інвалідністю внаслідок війни можуть отримати компенсацію вартості автоцивілки онлайн. Половину вартості поліса компенсує страхова компанія, іншу половину — держава. У результаті автоцивілка стає безплатною.
Подати заявку на компенсацію можуть ті, хто:
має посвідчення ветерана в застосунку “Дія”;
оформив договір після 1 січня 2025 року з використанням пільги; користується авто з об’ємом двигуна до 2500 см³ або електромобілем до 100 кВт;
використовує транспорт для особистих потреб.
Як подати заявку
Для того, щоб скористатися новою програмою, потрібно:
оновити застосунок “Дія” та авторизуватися у ньому;
обрати розділ “Сервіси” та пункт “Ветеран PRO”;
знайти “Компенсацію автоцивілки”;
зазначити пільговий договір, який має підтягнутися автоматично;
Президент України Володимир Зеленський розглянув електронну петицію щодо надання Бахмуту звання “Місто-герой України” та офіційно підтримав її, доручивши відповідним органам влади опрацювати питання в межах […]
У застосунку “Дія” з’явилася нова послуга — компенсація автоцивілки для ветеранів та ветеранок зі статусом учасника бойових дій (УБД) або осіб з інвалідністю внаслідок війни. […]
У грудні 1991 року жителі тодішнього Артемівська взяли участь у Всеукраїнському референдумі щодо підтримки Акту проголошення незалежності України та виборах першого Президента. Більшість містян підтримали […]
Росіяни звітують про надання житла мешканцям окупованої Попасної, що на Луганщині. Людям не дають постійного житла, а лише кімнати у гуртожитках. При цьому за три […]
Зимова погода з опадами, ожеледицею та зниженням температур суттєво впливає на проведення евакуацій з прифронтових громад Донеччини. Волонтери змушені коригувати маршрути, зменшувати кількість рейсів і […]