Плануємо набрати 100 учнів: як працює Бахмутський педколедж в Жовтих Водах

Семаковська Тетяна 14:29, 27 Лютого 2023

272628531 1023597725219231 2842461722834840881 n fe027Минулого року через російське вторгнення чимало українські навчальних закладів з прифронтових територій були змушені евакуюватися. Бахмутські ВНЗ теж не стали виключенням, редакція дізналася як зараз працює педагогічний фаховий коледж.

Бахмутський педагогічний фаховий коледж наразі працює у Жовтих Водах, що на Дніпропетровщині. Навчання відбувається онлайн, про це нам повідомила заступниця директора Марина Рубцова. За її словами, наразі у такому режимі працює вся область з міркувань безпеки.

“Ми випустили усіх учнів, які в нас були минулого року, в 2022. Здійснили набір, він трішки менший, ніж ми планували. Однак, ми зберегли майже увесь свій контингент, на заочному відділені деякі наші студенти взяли академвідпустки у зв’язку з місцем перебування і неможливістю доєднатися навіть до дистанційного навчання. Такі випадки є, але вони поодинокі”, — розповідає Марина Рубцова.

Стосовно колективу, то його також вдалося зберегти – педагоги працюють у дистанційному форматі. Чимало викладачів знаходяться також в Жовтих Водах.

“Ми тут орендували приміщення й організовуємо роботу, шукаємо можливості для різного режиму роботи. Якщо буде можливість, то плануємо і навчання офлайн, але наразі всі працюють та навчаються дистанційно, бо немає умов для безпечного середовища, тобто немає сховищ”.

10 березня о 17:00 Бахмутський педколедж проведе День відкритих дверей онлайн, запрошують усіх охочих доєднатися. У планах педколеджу набрати близько 100 нових учнів.

Фото: Фейсбук

Читайте також: Як безкоштовно підготуватись до НМТ-2023 онлайн

Додавайтесь в наш Телеграм Бахмут живе тут, отримуйте інформацію про події в Бахмуті та бахмутян в евакуації.

А це наш цікавий і яскравий Інстаграм – підписуйтесь!

Як перевірити бронь від мобілізації у 2024 році: пояснення

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 15:00, 3 Грудня 2024
Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу image-8.png
Бронювання / фото ілюстратине, Unsplash

Під час воєнного стану в Україні триває мобілізація. Водночас певні категорії працівників мають право на бронювання.

Детальніше про те, як саме перевірити наявність броні від мобілізації в Україні у 2024 році, дізнавайтесь в матеріалі Бахмут IN.UA.

Як перевірити бронь від мобілізації

Бронювання працівників відбувається за допомогою спеціалізованих рішень Мінекономіки за списками, які погоджуються з Міноборони. Самостійно перевірити, чи є бронь від мобілізації наразі можна декількома способами.

Перший спосіб — офлайн. Для цього потрібно звернутися до роботодавця або безпосередньо до територіального центру комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП) за місцем проживання, чиї співробітники зможуть надати актуальну інформацію про наявність бронювання.

Другий спосіб — онлайн. Для цього необхідно скористатися додатком “Резерв+”.

Як перевірити бронь від мобілізації онлайн

Для того, щоб перевірити наявність броні від мобілізації, потрібно зайти в додаток “Резерв+” від Міноборони та скористатися наступним алгоритмом дій:

  • авторизуватися в застосунку “Резерв+”;
  • відкрити інформацію в електронному військово-обліковому документі.

Зазначимо, що електронний військово-обліковий документ містить в собі всю наявну інформацію зі спеціального реєстру призовників “Оберіг”. Зокрема, мова йде й про наявність відстрочки чи бронювання від мобілізації.

Відновлене бронювання в “Дія”: як працюватиме

1 грудня 2024 року Кабінет міністрів опублікував постанову №1362 про внесення змін до порядку бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час. В першу чергу, документ відновив можливість бронювання в застосунку “Дія”.

Згідно з документом, військовозобов’язаним працівникам критично важливих підприємств чи установ, які підлягають бронюванню, має нараховуватися заробітна плата, не нижча за розмір мінімальної зарплати по країні, помноженої на коефіцієнт 2,5.

Наразі бронювання відбуватиметься лише через застосунок “Дія” за наступним алгоритмом:

  • керівнику підприємства чи уповноваженій особі потрібно зареєструватися, чи авторизуватися в електронному кабінеті на порталі “Дія”;
  • знайти розділ “Послуги” та обрати там “Бронювання працівників”;
  • перевірити дані про компанію та заповнити дані про працівників, яких потрібно забронювати;
  • підписати документ та відправити дані.

Подані заявки оброблятимуться протягом 72 годин. Про результат розгляду заяв додатково повідомлять в електронному кабінеті на порталі та у застосунку “Резерв+”.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як отримати витяг з ЄДР для ФОП через портал “Дія”: покрокова інструкція

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 16:49, 2 Грудня 2024
Витяг для ФОП / фото ілюстративне, Unsplash

Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР) — спеціалізований документ, який є прямим підтвердженням наявності у підприємця чи підприємниці зареєстрованого бізнесу. В ньому також міститься інформація про діяльність компанії.

Детальніше про те, що це за документ та як його отримати через портал “Дія”, дізнавайтесь в матеріалі Бахмут IN.UA.

Витяг з ЄДР через “Дію”

Витяг з ЄДР — це один з найважливіших документів для підприємств на території України. Він містить важливу інформацію про юридичний стан підприємця чи підприємниці, а також про діяльність компанії протягом усього періоду її існування протягом всього його періоду діяльності. Документ часто є необхідним елементом в реалізації бізнесу, зокрема, під час підписання договорів чи для отримання послуг у банках.

Як отримати витяг з ЄДР для ФОП онлайн

Документ наразі можна оформити не тільки через нотаріуси або ЦНАПи, але й через портал “Дія” за декілька хвилин. Вона платна та коштує 110 гривень. Для цього потрібно:

  • перейти на портал “Дія” та натиснути “Отримати витяг“;
  • авторизуватися за допомогою BankID, Дія.Підпис або електронного підпису;
  • перевірити вказані особисті дані, які автоматично підтягуються з реєстрів;
  • якщо вказані дані вірні, то потрібно оплатити послугу за допомогою банківської картки або Google Pay/Apple Pay/Privat Pay;
  • готовий витяг надійде в розділ з отриманими документами через декілька хвилин, про що прийде додаткове сповіщення.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як перевірити бронь від мобілізації у 2024 році: пояснення

Під час воєнного стану в Україні триває мобілізація. Водночас певні категорії працівників мають право на бронювання. Детальніше про те, як саме перевірити наявність броні від […]

15:00, 03.12.2024 Скопіч Дмитро

Як отримати витяг з ЄДР для ФОП через портал “Дія”: покрокова інструкція

Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР) — спеціалізований документ, який є прямим підтвердженням наявності у підприємця чи підприємниці […]

16:49, 02.12.2024 Скопіч Дмитро

Як дізнатись загальний страховий стаж онлайн: алгоритм дій

Загальний страховий стаж — це необхідний елемент роботи будь-якого працівника й працівниці в Україні, який гарантує йому соціальний захист й різноманітні можливості, зокрема, виплати.  Детальніше […]

14:50, 02.12.2024 Скопіч Дмитро

єМалятко: як зареєструвати дитину через “Дія” та які функції доступні

єМалятко — це особлива функція в застосунку “Дія”, яка дозволяє батькам новонародженої дитини зареєструвати її народження, а також отримати доступ до різноманітних послуг та державних […]

11:45, 02.12.2024 Скопіч Дмитро

Допомога по безробіттю у 2024 році: як почати отримувати виплати

В Україні діє державна програма, яка надає можливість отримувати регулярні грошові виплати безробітним громадянам. З 1 жовтня 2024 року запрацювали норми, які внесли відчутні зміни […]

12:00, 30.11.2024 Скопіч Дмитро