Компенсація роботодавцю за працевлаштування ВПО: уряд збільшив суму

Семаковська Тетяна 11:31, 29 Грудня 2023

З 2024 року роботодавці, які працевлаштували внутрішньо переміщених осіб отримуватимуть більшу суму компенсації. Раніше її виплачували виходячи із суми 6 700 гривень на місяць, а з 2024 такі компенсації прив’язали до розміру мінімальної зарплати, яка з 1 січня складатиме 7100 грн.

Таке рішення ухвалив Кабмін, повідомляє Міністерство Економіки.

Компенсація за працевлаштування ВПО

Уряд, на засідання 27 грудня, збільшив загальну тривалість надання компенсації витрат з двох до трьох місяців роботодавцю за працевлаштування переселенців та до 6 місяців — за працевлаштування ВПО з інвалідністю.

Відомо, що зміниться і сам розмір компенсацій. Раніше компенсація вираховувалася від суми 6700 грн на місяць, зараз компенсації прив’язали до розміру мінімальної зарплати, яка підвищиться на 400 гривень.

У Мінекономіки пояснюють, якщо роботодавець приймає на роботу ВПО, то наступного року він отримає право на компенсацію до 24 тисяч гривень за таку особу. Якщо це буде ВПО з інвалідністю, то такі виплати можуть складати до 48 тисяч гривень на кожного відповідного працівника.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Податки на паузі: як мобілізованим підприємцям уникнути боргу

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 13:40, 29 Травня 2025
Шеврон ЗСУ / фото Генштаб

Мобілізовані підприємці — як фізичні особи-підприємці (ФОП), так і самозайняті особи — мають право на пільги, які передбачають від сплати податків та подання звітності на період проходження військової служби. Це дозволяє уникнути боргів.

Детальніше про роботу цього механізму розповіли представники 72-ї окремої механізованої бригади ЗСУ.

Пільги для мобілізованих ФОП в Україні

Для мобілізованих підприємців, які сплачують єдиний податок за 1 або 2 групою, закон дозволяє призупинити обов’язки щодо:

  • сплати авансових внесків з єдиного податку;
  • сплати військового збору;
  • подання податкової звітності.

Строк призупинення — до 6 місяців після завершення воєнного стану або до дати демобілізації.

Пільги можна оформити на будь-якому етапі мобілізації, що дозволяє уникнути нарахування податкових зобов’язань та відповідальності за їх несплату.

Які пільги передбачено для самозайнятих осіб

Самозайняті особи, мобілізовані до лав Збройних сил України, також можуть скористатися податковими пільгами. Зокрема, вони звільняються від сплати:

  • податку на доходи фізичних осіб (ПДФО);
  • військового збору;
  • єдиного податку.

Термін подання заяви — протягом 10 днів після демобілізації або завершення лікування (якщо особа проходила лікування).

Перелік документів та процедура подання заяви

Для отримання пільг необхідно подати до податкової за місцем реєстрації або онлайн через Електронний кабінет платника такі документи:

  • заяву;
  • документи, що підтверджують проходження військової служби.

Що робити, якщо підприємець має найманих працівників

Для мобілізованих підприємців, які мають найманих працівників, передбачено додаткові механізми. Зокрема, підприємець може уповноважити іншу особу на виплату заробітної плати. Уповноважена особа зобов’язана утримувати та нараховувати відповідні податки.

Сам підприємець має сплатити податкові зобов’язання протягом 180 днів після демобілізації. При цьому за цей період штрафні санкції не застосовуються.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

Семаковська Тетяна 15:00, 27 Травня 2025
Послуги в ЦНАП
Адміністративні послуги для населення / фото ombudsman.gov.ua

28 травня представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі можуть записатись на консультацію.

Про це повідомляє осередок підтримки “З Бахмутом у серці. Дніпро”.

Бахмутський ЦНАП: послуги в Дніпрі

Мешканці громади мають можливість отримати наступні послуги:

  • актуалізувати дані в реєстрі територіальної громади (РТГ);
  • внести зміни до інформації про особу, що міститься в РТГ;
  • зняти особу із задекларованого/зареєстрованого місця проживання;
  • отримати витяг із реєстру територіальної громади;
  • подати повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій.

Додатково фахівець ЦНАПу надаватиме допомогу щодо довідок про правову належність нерухомого майна, яка виникла до 1 січня 2013 року.

Як потрапити на прийом

Прийом громадян відбудеться 28 травня в Центрі підтримки бахмутян “З Бахмутом у серці. Дніпро”. Осередок розташований за адресою: вулиця Макарова, 1-Б. Бахмутян чекатимуть з 09:00 до 15:00.

Консультації за зазначеними послугами можливо отримати дистанційно з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 16:00 за номерами:

  • +38 (099) 667 9206;
  • +38 (098) 850 0561;
  • +38 (068) 851 5089 (представник відділу реєстрації місця проживання).

Запис на отримання адміністративних послуг та довідок БТІ єдиний. Також можна звернутися на електронні скриньки:

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Міськрада дала 17 млн грн на підприємства Бахмута

17 млн грн на комунальні підприємства: у міськраді прокоментували обурення бахмутян

8 листопада редакція опублікувала матеріал про те, скільки коштів виділила міськрада на комунальні підприємства міста Бахмут. На КП “Бахмут-Вода”, Бахмутський комбінат комунальних підприємств, Опитненське сільське […]

БТІ робота Бахмут

Бахмутяни скаржаться на роботу БТІ: як розв’язати проблему із довідками

На початку липня 2023 року комунальне підприємство “Бахмутське бюро технічної інвентаризації” після довготривалої перерви відновило роботу в столиці. Серед основних послуг, які надають фахівці, — довідки про […]

Боротьба між вчителями та смартфонами: як вчаться школярі з Бахмута

Другий рік навчання українських школярів під час воєнного стану розпочався. Школи Бахмута протягом цього періоду працюють тільки в онлайн форматі. Хоча всі учасники навчального процесу […]