Хмельниччина готова прийняти евакуйованих з Торецької громади: де шукати прихисток

Валентина Славінська Славінська Валентина 11:25, 1 Липня 2024
Підтримка дітей
Допомога / ілюстративне фото з Pexels

Гуманітарний хаб Торецької громади у Хмельницькому надає інформацію про можливості тимчасового проживання для евакуйованих мешканців. Відомо, що Хмельницька область готова прийняти переселенців, пропонуючи житло та гуманітарну допомогу.

Редакція Бахмут IN.UA дізналась деталі в Катерини Наголяк, операторки колл-центру обласної адміністрації.

Евакуація до Хмельниччини

У зв’язку з загостренням ситуації в Торецькій громаді, Хмельницька область активно готується до приймання евакуйованих.

Звернутися на гарячу лінію обласної Хмельницької адміністрації можна за номером +380 (93) 170 2560, або ж безпосередньо зателефонувати за контактами у місцях прихистку:

  • Білогірськ: +380 (98) 249 1155;
  • Волочиська: +380 (67) 775 5239;
  • Городоцька: +380 (97) 510 3071;
  • Красилівська: +380 (96) 918 1782;
  • Кам’янець-Подільський: +380 (96) 133 7732;
  • Полонне: +380 (67) 383 0617;
  • Сахновецька: +380 (67) 909 5269;
  • Старокостянтинів: +380 (96) 718 5937;
  • Теофіпольська: +380 (97) 649 9415.

Варіанти проживання та підтримка

Хмельницька область пропонує різноманітні варіанти житла для евакуйованих:

  • соціальні гуртожитки та готелі в місті Хмельницькому;
  • житло в інших містах та районах області;
  • приватні будинки в сільській місцевості;
  • можливість поселення одразу після прибуття;
  • надання гуманітарної допомоги волонтерськими центрами та територіальними громадами.

Загалом, на сьогодні кількість вільних місць по Хмельницькій області сягає 823.

Приїжджайте до нас. В нас дуже привітні люди й всім ми обов’язково надамо консультацію якнайкраще, та поселимо якнайкраще.

Катерина Наголяк // операторка колл-центру

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як дізнатися IBAN рахунку в мобільних застосунках Приватбанку, Монобанку та Ощадбанку

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 13:00, 15 Лютого 2025
Банківські картки / фото ілюстративне, iStock

IBAN — це міжнародний номер банківського рахунку, який має кожен власник/ця банківської картки. Він є важливою умовою для швидких та безпечних фінансових операцій між банками різних країн.

Детальніше про те, як дізнатися власний IBAN-код в мобільних застосунках Приватбанку та Монобанку, дізнавайтесь в матеріалі Бахмут IN.UA.

Навіщо потрібен IBAN-код

У сучасному фінансовому світі IBAN є ключовим елементом для швидких та безпечних міжнародних і внутрішніх платежів. Він уніфікує банківські реквізити, спрощує перекази та мінімізує ризик помилок. Він також оптимізує рух міжнародних переказів у системі SWIFT.

З чого складається IBAN / фото Приватбанк

IBAN в Україні складається з літер UA та 29 символів числових символів. Умовно ці символи можна поділити на дві групи. Перша десятка — це код країни, який потрібен для перевірки достовірності рахунку в автоматичному порядку. Наступні шість знаків — це спеціальний код банку. За ними йдуть символи другої групи, які вже відображають номер рахунку користувача/чки.

Як дізнатися номер IBAN-код в ПриватБанк

Щоб дізнатися свій персональний IBAN в ПриватБанк потрібно:

  • авторизуватися в застосунку Privat24 та увійти в кабінет;
  • натиснути на будь-яку картку на головній сторінці, після чого відкриваються подробиці щодо рахунку, включно з IBAN.

Також у застосунку можна отримати повні реквізити, включно з IBAN-кодом та ІПН/ЄДРПОУ. Для цього потрібно повторити вказану процедуру та обрати у правому верхньому куті розділ “Реквізити”.

Як дізнатися номер IBAN-код в Монобанк

Щоб дізнатися IBAN в Монобанк потрібно:

  • увійти в мобільний додаток Monobank та авторизуватися;
  • натиснути на будь-яку картку на головній сторінці;
  • знайти меню “Налаштування” та натиснути на розділ “Реквізити картки” (для поповнення за IBAN);
  • після відкриється меню, де будуть відображатися особисті дані, зокрема IBAN та ІПН/ЄДРПОУ.

Як дізнатись свій IBAN-код в Ощад 

Для того, щоб дізнатися міжнародний банківський рахунок за системою IBAN в застосунку Ощадбанку, потрібно:

  • увійти в мобільний додаток Ощад та авторизуватися в ньому;
  • перейти до головного меню та клікнути на необхідну картку;
  • обрати розділ “Інформація”, де під рахунком буде зазначений ваш IBAN.

Також дізнатися код через Ощадбанк можна скориставшись чат-ботом на сайті банку чи звернувшись за допомогою до оператора.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як військовослужбовцю отримати дозвіл на зброю: покроковий гід

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 11:00, 15 Лютого 2025
Дозвіл на зброю / фото ілюстративне, Depositphotos

З початку війни в Україну діє програма, котра дозволяє військовослужбовцям та військовослужбовицям отримати дозвіл на придбання мисливської зброї за спрощеною процедурою.

Детальніше про те, як саме військовим отримати дозвіл на зброю за спрощеною процедурою, дізнавайтесь в матеріалі Бахмут IN.UA.

Дозвіл на зброю для військовослужбовців

Процедура отримання дозволу на зброю в Україні під час воєнного стану регулюється наказом № 170. Цей же документ й регламентує можливість придбання наступних видів зброї за спрощеною процедурою:

  • нарізна зброя — це гвинтівки чи карабіни, призначені для полювання на оленів та інших представників великогабаритної дичини;
  • гладкоствольна зброя — це рушниці чи гвинтівки, які призначені для полювання на птиць, зайців та інших представників дрібної дичини;
  • недалекобійна чи скорострільна зброя — це пістолети чи пістолети-кулемети, що використовують патрони з гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. 

З якого віку можна отримати дозвіл на зброю

Дозвіл на зброю — це процедура, яка напряму пов’язана з віком потенційного отримувача документа. Наразі в Україні можна отримати дозвіл:

  • з 18 років на придбання холодної чи пневматичної зброї, а також придбання та зберігання (носіння) газових пістолетів;
  • з 21 років на мисливську гладкоствольну зброю (рушниці чи дробовики);
  • з 21 років на травматичну зброю (стосується лише для певної категорій громадян залежно від займаної посади та виконання службових обов’язків);
  • з 25 років на мисливську зброю з нарізним дулом (гвинтівка AR-15 чи АК-47/АК-74).

Куди подавати документи на отримання дозволу

Наразі в Україні є декілька способів, які дозволять отримати дозвіл на зброю військовослужбовцю військовослужбовиці.

Перший — це офлайн. Для цього потрібно звернутися до територіального сервісного центру МВС за місцем проживання та подати туди відповідну заяву з необхідним переліком документів.

Другий — онлайн, через Єдине вікно звернення громадян. Для цього потрібно авторизуватися на порталі державних послуг за допомогою електронного підпису та заповнити спеціальну форму, до якої необхідно додати скановані версії необхідного переліку документів. Якщо всі інструкції було виконано правильно, заявка автоматично передається до органів поліції. Вже після відповідальні працівники поліції перевіряють людину в усіх реєстрах та базах даних, на основі яких формулюють дозвіл.

Третій — безпосередньо будь-якому магазинові зброї, де консультанти можуть надати послугу з допомоги в підготовці необхідних документів для отримання дозволу. Вже після магазин самостійно передає зібрані документи до відповідного органу для розгляду. 

Документ готуватиметься протягом наступних 30 днів.

Перелік документів для отримання дозволу на зброю військовому

Спрощена схема для військових дає змогу пришвидшити процес отримання дозволів, що є дуже важливим елементом у період війни для забезпечення безпеки країни та захисту громадян. Скористатися нею можуть:

  • військовослужбовці ЗСУ та інших військових формувань України;
  • члени територіальної оборони;
  • працівники правоохоронних органів. 

При поданні заяв на отримання дозволу необхідно буде надати:

  • копії паспорта (1, 2, 11 сторінки) та ідентифікаційного коду (якщо паспорт — це ID-картка, то окрім неї знадобиться витяг про реєстрацію місця проживання);
  • документ, що підтверджує наявність страховку Цивільної відповідальності власників зброї;
  • форму 5 та копію картки-замінника або довідку про закріплення зброї, котрі можна отримати безпосередньо на базі військової частини; 
  • чек щодо сплати державного мита за розгляд заявки;
  • дві фотокартки, розміром 3х4 см.

За наявності до заяви слід також додати:

  • копію військового квитка осіб рядового, сержантського і старшинського складу, військового квитка офіцера запасу;
  • копію посвідчення члена громадського формування з охорони громадського порядку.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як дізнатися IBAN рахунку в мобільних застосунках Приватбанку, Монобанку та Ощадбанку

IBAN — це міжнародний номер банківського рахунку, який має кожен власник/ця банківської картки. Він є важливою умовою для швидких та безпечних фінансових операцій між банками […]

13:00, 15.02.2025 Скопіч Дмитро

Як військовослужбовцю отримати дозвіл на зброю: покроковий гід

З початку війни в Україну діє програма, котра дозволяє військовослужбовцям та військовослужбовицям отримати дозвіл на придбання мисливської зброї за спрощеною процедурою. Детальніше про те, як […]

11:00, 15.02.2025 Скопіч Дмитро

Які міжнародні фонди виплачують допомогу українцям? Оновлений список

Вимушені переселенці й переселенки часто опиняються без засобів для існування, втрачаючи житло, роботу та стабільний дохід. Вирішити ситуацію допомагають різноманітні фонди та організації, надаючи ВПО […]

10:00, 15.02.2025 Скопіч Дмитро

Чи може військовозобов’язаний обирати місце проходження ВЛК

В Україні продовжується воєнний стан та мобілізація громадян, важливою частиною якої є військово-лікарська комісія (ВЛК). Направлення громадян її проходження для подальшого призову на військову службу […]

17:35, 13.02.2025 Скопіч Дмитро
Послуги в ЦНАП

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

19 лютого представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі […]