Як донеччанам отримати компенсацію за працевлаштованих ВПО

Семаковська Тетяна 14:30, 24 Травня 2023

kompensaciya za pracevlashtyvannya VPO 543f7

Після початку повномасштабної війни Уряд запровадив програму надання компенсації роботодавцям за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб (ВПО). Вона регулюється Постановою КМУ № 331 від 20 березня 2022 року.

Про це інформує Донецький обласний центр зайнятості.

Проєкт націлений на стимулювання підприємців брати на роботу ВПО і пришвидшення адаптації та зайнятості людей, які переїхали з небезпечних регіонів. Програма продовжує діяти і в поточному році.

Розмір компенсації

Сума компенсації роботодавцю дорівнює розміру мінімальної заробітної плати — 6700 гривень. Ці кошти держава виплачує за кожну працевлаштовану внутрішньо переміщену особу впродовж двох місяців.

Як скористатися послугою?

Для отримання компенсації через центр зайнятості необхідно подати:

  • заяву про компенсацію витрат, форма якої затверджена Державним центром зайнятості;
  • копію наказу про працевлаштування особи;
  • документ що підтверджує працевлаштування на умовах, передбачених Порядком;
  • відомості про працівників, які є застрахованими особами;
  • копію довідки про взяття на облік ВПО.

Контактні телефони та електронні адреси центрів зайнятості Донецької області можна переглянути за посиланням.

Як скористатися послугою онлайн?

Для подання заяви в електронній формі через «Портал Дія» необхідно:

  • створити особистий електронний кабінет користувача на порталі, пройти електронну ідентифікацію та автентифікацію;
  • заповнити, підписати та подати заяву, яка формується засобами «Портал Дія».

Читайте також: Як у Вільногірській громаді дбають про ВПО та їхній комфорт в евакуації?: дослідження ГО «Бахмутська фортеця»

За даними Донецького обласного центру зайнятості, з початку 2023 року компенсацію отримали 76 роботодавців регіону за працевлаштування 174 переселенців.

Потрібна консультація щодо отримання компенсації?

Якщо у Вас виникли питання або потрібна детальна консультація щодо отримання компенсації, телефонуйте до call-центру Донецької обласної служби зайнятості за номером: 0 800 33 61 67.

Раніше ми писали, про те, де та як працюють Центри підтримки та осередки для бахмутян в Україні.

Фото: з відкритих джерел

Бахмут живе тут! Підписуйтесь на наш телеграм, тут завжди оперативні новини про місто, найсвіжіші фото та відео

А це наш цікавий і яскравий Інстаграм – підписуйтесь!

Уряд зрівняв умови іпотеки для мобілізованих у програмі єОселя: деталі

Семаковська Тетяна 13:00, 14 Грудня 2025
єОселя / фото ілюстративне, Pexels

Уряд ухвалив зміни до програми доступного кредитування, завдяки яким мобілізовані українці тепер можуть отримати іпотеку під 3% річних — на тих самих умовах, що й військові за контрактом.

Про це повідомили в Міністерстві цифрової трансформації України

Нові умови єОселі для мобілізованих

Мобілізовані військові отримали право на іпотеку під 3% річних у межах державної програми єОселя. Раніше така ставка була доступна лише для військових за контрактом, силовиків, медиків, педагогів та науковців. До змін мобілізовані могли оформити кредит лише на загальних умовах під 7%.

Також уряд встановив нові фіксовані межі площі житла, яке можна придбати за програмою, незалежно від кількості членів сім’ї. Для квартири максимально дозволено 115,5 м², для житлового будинку — 125,5 м².

В міністерстві додали, що програмою доступного кредитування населення для подальшої купівлі житла вже скористалися 21 864 родини, серед яких 6 438 — це військовослужбовці за контрактом та ветерани. Загальна сума виданих кредитів становить 37,4 мільярда гривень.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Що робити, якщо право власності на житло є лише в БТІ: пояснення Мін’юсту

Семаковська Тетяна 12:30, 12 Грудня 2025
Будинок в Бахмуті / фото Іван Сидоров

Власники нерухомості, чиї права були оформлені до 2013 року в Бюро технічної інвентаризації (БТІ) та зберігаються лише на паперових носіях, можуть безоплатно зареєструвати їх у Державному реєстрі прав. Це особливо актуально в умовах воєнного стану через ризик втрати документів.

Детальніше про те, як подати заяву на реєстрацію прав на нерухоме майно розповіли в Міністерстві юстиції України.

Державна реєстрація прав на нерухоме майно: як її пройти

У частини громадян право власності на нерухомість було зареєстроване до 1 січня 2013 року в БТІ. Відповідні дані відсутні в базах Державного реєстру права, хоча самі документи залишаються актуальними та продовжують визнаватися державою.

Право власності таких власників підтверджується паперовими документами, зокрема свідоцтвом про право власності чи договором купівлі-продаж. Реєстрація в Держреєстрі не є обов’язковою нормою для громадян, проте в умовах воєнного стану вона набуває особливої актуальності через ризики втрати документів чи недоступності архівів на тимчасово окупованих територіях.

Також реєстрація необхідна для подальшого отримання компенсацій за програмою “єВідновлення”. Для власників, чиї права оформлені до 2013 року, процедура є безоплатною.

Що потрібно для проходження реєстрації

Наразі подати заяву можна:

  • у паперовій формі через ЦНАП до державного реєстратора або нотаріуса за місцем розташування нерухомості. Якщо майно знаходиться в АР Крим, Донецькій, Сумській, Дніпропетровській, Запорізькій, Луганській, Миколаївській, Харківській, Херсонській, Чернігівській областях або місті Севастополі — звернутися можна до будь-якого державного реєстратора чи нотаріуса в Україні;
  • в електронній формі через портал Дія (крім Донеччини, Луганщини та АР Крим).

Якщо право було набуте до 2013 року, державний реєстратор має самостійно запитати необхідну інформацію від БТІ, якщо заявник не надав відповідні документи.

У разі знищення архіву БТІ або його перебування на тимчасово окупованій території власник може звернутися до суду для підтвердження права власності.

Зазначається, що для власників, у кого права власності виникли та оформлені до 2013 року, ця послуга є безоплатною.

БТІ для бахмутян: куди звертатися

Комунальне підприємство “Бахмутське БТІ” наразі працює у Києві щосереди за адресою: Солом’янський район, провулок Машинобудівний, 28 (поруч із метро “Шулявська”). Попередній запис обов’язковий — за телефоном +380 (95) 678 0014.

Підприємство надає такі послуги:

  • консультації з питань нерухомості у Бахмутській громаді;
  • отримання даних із архівів БТІ;
  • допомога в оформленні документів на об’єкти нерухомості.

Громадян консультують онлайн з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм

Уряд зрівняв умови іпотеки для мобілізованих у програмі єОселя: деталі

Уряд ухвалив зміни до програми доступного кредитування, завдяки яким мобілізовані українці тепер можуть отримати іпотеку під 3% річних — на тих самих умовах, що й […]

Що робити, якщо право власності на житло є лише в БТІ: пояснення Мін’юсту

Власники нерухомості, чиї права були оформлені до 2013 року в Бюро технічної інвентаризації (БТІ) та зберігаються лише на паперових носіях, можуть безоплатно зареєструвати їх у […]

Куди звертатися бахмутянам за консультацією щодо житлового ваучера

З 1 грудня дві категорії переселенців з окупованих територій, майно яких знищене, можуть подати заявку на житловий ваучер в “Дії”. Зокрема, й бахмутяни. Куди звертатися […]

15:50, 04.12.2025 Скопіч Дмитро
Важливо

2 млн грн на житло для ВПО: коли профінансують ваучери та чи вистачить грошей на всіх

Понад 10 тисяч внутрішньо переміщених осіб, які втратили житло на тимчасово окупованих територіях, уже подали заявки на отримання житлового ваучера через “Дію”. Водночас фінансування програми […]

ДІЯ cc1ac
Важливо

У Дії стартував прийом заяв на житловий ваучер для ВПО з ТОТ: покрокова інструкція

Відсьогодні, 1 грудня, внутрішньо переміщені особи, які виїхали з тимчасово окупованих територій та мають статус учасника бойових дій або особи з інвалідністю внаслідок війни, можуть […]