Як відновити втрачені документи: покроковий гід

Семаковська Тетяна 13:00, 1 Березня 2025
Документи України / фото з відкритих джерел

Через війну чимало людей втратили свої правоустановчі документи або ж вони пошкоджені. Однак, ця ситуація не є критичною та безвихідною, адже відновити паспорт, документ про освіту, довідку МСЕК чи водійське посвідчення можливо.

Редакція Бахмут IN.UA ділиться покроковим гайдом для відновлення важливих документів.

Як відновити втрачений паспорт

Паспорт в сучасних реаліях досить легко відновити. Перше, що потрібно зробити — це звернутися із заявою про втрату документа до поліції й отримати витяг Єдиного реєстру досудових розслідувань. Далі для оформлення нового документа потрібно прийти до якоїсь із цих трьох установ:

  • підрозділ ДМС України;
  • ЦНАП;
  • центр обслуговування громадян “Паспортний сервіс”;
ID — картка / фото UKURIER.GOV.UA

При собі треба мати наступні документи:

  • заяву про втрату паспорта;
  • витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань;
  • документ, що підтверджує оплату адмінзбору або оригінал документа про звільнення від його сплати;
  • за наявності, довідку органу реєстрації встановленого зразка про місце проживання;
  • документ (копія), що засвідчує реєстрацію в Держреєстрі фізичних осіб — платників податків з даними про РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків);
  • одне кольорове фото розміром 10 на 15 сантриметрів для осіб, які не можуть пересуватися самостійно або відбуває покарання;
  • свідоцтво про зміну імені, про народження, про шлюб, розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який підтверджує ці факти.

Зазначимо, якщо ви втратили або у вас викрали паспорт, що був оформлений територіальним підрозділом ДМС або МВС, який зараз не працює, то вам потрібно додатково подати всі наявні документи. Вони включають в себе й ті, що містять фотозображення людини для подальшої ідентифікації.

Рішення щодо оформлення паспорта або відмову в його оформленні прийматиметься за результатами ідентифікації та перевірки належності людини до громадянства України.

ArticleImage 29191 1cfe4
Цифрові документи в Дії / фото з відкритиїх джерел

У середньому, відновлення паспорта громадянина України займає до 20 днів, але якщо потрібно встановити особу, то це може тривати до двох місяців.

Як відновити закордонний паспорт

Щоб відновити закордонний паспорт потрібно звернутися до найближчого відділу ДС чи ЦНАПу а з собою мати такі документи:

  • заява – анкета;
  • заява про втрату закордонного паспорта;
  • паспорт громадянина України або свідоцтво про народження (для осіб віком до 14 років);
  • квитанція про сплату адміністративного збору.

Детально переглянути відеопояснення про відновлення втраченого закордонного паспорта можна у сюжеті БФ “Право на захист” за посиланням, а якщо ви втратили закордонний паспорт за межами України потрібно звернутися до найближчого посольства або консульства України та оформити тимчасове посвідчення особи для повернення на Батьківщину.

Детально у відео за посиланням.

Як відновити свідоцтво про народження

Якщо ви втратили свідоцтво про народження, то потрібно звернутися до найближчого відділу ДРАЦСу та написати заяву про повторну видачу свідоцтва про народження, а після цього ви отримаєте документ. Отримання свідоцтва здійснюється поштою або у відділі ДРАЦС.

Детально переглянути відеопояснення про відновлення свідоцтва про народження можна у сюжеті БФ “Право на захист” за посиланням.

Як відновити довідку про РНОКПП

Для того, щоб відновити довідку про РНОКПП потрібно звернутися до Головного управління ДПСУ в областях у місті Київ або у ЦНАП. Потім потрібно подати заяву за формою номер 5ДР (зразок за посиланням). Така заява заповнюється на підставі діючого документа, що посвідчує особу/свідоцтва про народження – це для малолітньої особи. Дублікат картки видають безкоштовно з відміткою “Дублікат” протягом 3-5 днів.

Як відновити РНОКПП можна переглянути за посиланням від фахівців БФ “Право на Захист”.

Відновлення водійського посвідчення

Водійське посвідчення / фото з відкритих джерел

Якщо ви втратили посвідчення водія старого зразка (до 2013 року), то ви маєте складати екзамени на нові — з кожної з водійських категорій. У випадку, якщо документ нового зразка, то треба звернутися до:

Онлайн формат: 

  • електронний кабінет водія;
  • портал Дія.

Офлайн формат::

  • територіальний сервісний центр МВС;
  • держпідприємство, що належить до сфери управління ДМС;
  • ЦНАП.

Якщо людина втратила сучасний варіант документа, то для його відновлення варто звернутися до:

  • територіального органу Нацполіції (якщо посвідчення вкрали);

Для відновлення водійського посвідчення потрібно подати наступні документи:

  • паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу;
  • довідку про РНОКПП (у разі її відсутності на ID-картці, штампу в паспорті або в базах даних МВС);
  • витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у випадку викрадення посвідчення водія)
  • квитанцію про оплату адміністративних послуг;
  • за наявності, довідку ВПО;
  • медична довідка на час воєнного стану не обов’язкова

Відновити посвідчення зможуть орієнтовно за 10 днів. Вартість такої послуги приблизно 270 гривень.

Як відновити пенсійне посвідчення

164376 1 large 66947
Пенсійне посвідчення / фото з відкритих джерел

Можна звернутися онлайн через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг ПФУ (Пенсійного фонду України) або офлайн. В такому випадку, треба йти в територіальний орган ПФУ. Для оформлення заявки на відновлення документа потрібно надати:

  • паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
  • довідку про РНОКПП;
  • фото;
  • зразок підпису для електронного пенсійного посвідчення.
277784751 4576708402432946 302894619133388412 n db8ed
Песіонери в ПФУ столиці / фотоз відкритих джерел

Територіальний орган ПФУ може видати на руки пенсійне посвідчення, а відділення банку може дати електронне пенсійне посвідчення. Ця послуга надається безоплатно, можуть бути стягнуть кошти за комісію. Термін виготовлення паперового посвідчення — два тижні, а електронного — 30 робочих днів

Зверніть увагу, що ВПО яким призначено пенсію, можуть отримати лише платіжні карти, які одночасно є пенсійним посвідченням.

Як відновити документи видані у РАЦСі

630 360 1580215154 339 dbe05
Укрпошта / фото з соцмереж

Ви можете звернутися  онлайн через портал Дія, забрати документ у ДРАЦС або ж замовити доставку Укрпоштою додому. Офлайн можна звернутися у ДРАЦС, в якому можна замовити дублікат свідоцтва або витяг:

  • про народження (батьки або законні представники);
  • про смерть (другому з подружжя та близьким родичам);
  • про зміну імені;
  • про реєстрацію шлюбу (дублікат лише якщо шлюб дійсний і не був розірваний або витяг про підтвердження дошлюбного прізвища)
  • про розірвання шлюбу

Щоб відновити свідоцтво з РАЦСу потрібно надати:

  • паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
  • документ, що підтверджує родинні зв’язки/повноваження;
  • заяву;
  • документ, що підтверджує сплату державного мита/послуги.

Зверніть увагу, що за надання повторного свідоцтва потрібно сплатити державне мито — 0,51 грн. Плата за видачу витягу з Реєстру становить 73 грн. 

Якщо ви подали запит електронно, то це займе до 3 робочих днів, у разі особистого звернення — запит розглядають в той же день, або у разі відправки поштою — протягом 15 днів.

Як відновити свідоцтво про середню освіту

5a27afdf8bc40893822157 08b2f
Свідоцтво про середню освіту / Фото з соцмереж

Для відновлення свідоцтва потрібно звернутися у заклад освіти, який видав документ особисто або ж через законного представник. Для тих осіб, які здобули загальну середню освіту в закладах освіти на ТОТ, треба звернутися із заявою до будь-якого ЗЗСО (загальноосвітня школа) за місцем перебування. При цьому потрібно надати:

  • письмову заяву про видачу дубліката, її можна подати особисто або через уповноваженого представника.

Дублікати видаються в разі їх утрати та за письмовою заявою, я якій зазначаються:

  • причина втрати;
  • прізвище, ім’я та по батькові;
  • місце проживання;
  • телефон (за наявності);
  • найменування документа, який втрачено або пошкоджено;
  • назва закладу освіти та дата його закінчення;
  • інші відомості.

Додається також: оголошення у ЗМІ та підтвердження про оплату послуги з виготовлення дублікат.

Детально переглянути, як відновити документи про середню освіту можна у відео БФ “Право на Захист” за посиланням.

Як відновити документи про професійну освіту

Для відновлення документу про отримання професійної освіти потрібно звернутися у заклад освіти, який видав документ особисто або ж через уповноваженого представника. Дублікат документа виготовляє заклад освіти у разі втрати або викрадення. Для отримання дублікату необхідно подати письмову заяву про видачу дубліката, при цьому вказуючи в ньому наступні речі:

  • ПІБ особи, дата народження;
  • тип, серія (за наявності), номер, ким і коли видано документ, що посвідчує особу
  • РНОКПП (за наявності);
  • унікальний номер запису в ЄДДР (за наявності);
  • місце проживання, телефон особи, на ім’я якої було видано документ;
  • найменування закладу освіти та рік його закінчення;
  • назва документа, дублікат якого замовляється;
  • найменування професії (групи професій) / освітньої програми, вид професійної підготовки;
  • причина замовлення дубліката;
  • інші відомості, які особа, на ім’я якої було видано;
  • документ, що вважає суттєвим для отримання дублікат.

Як відновити документ про вищу освіту?

02011sau e119 779x446 ad6ac
Магістри / Фото з соцмереж

Необхідно звертатися у заклад освіти, який видав документ особисто або ж через уповноваженого представника. Дублікат документа про вищу освіту виготовляє ВНЗ у разі втрати або викрадення. Для цього потрібно подати письмову заяву про видачу дубліката, у якій вказати:

  • ПІБ, дата народження;
  • серія, номер, ким і коли видано документ, що посвідчує особу;
  • РНОКПП (за наявності);
  • унікальний номер запису в ЄДДР (за наявності);
  • місце проживання, телефон особи, на ім’я якої було видано документ про вищу освіту;
  • найменування закладу освіти та рік його закінчення;
  • назва документа про вищу освіту, дублікат якого замовляється;
  • найменування спеціальності (напряму підготовки, спеціалізації, освітньої програми);
  • причина замовлення дубліката документа про вищу освіту.

Як відновити документи про трудову діяльність

1588841117 239582 6887e
Трудова книжка / фото з соцмереж

Якщо ви втратили трудові документи потрібно звертатися за місцем останньої роботи або за новим місцем роботи за дублікатом. Документи, які підтверджують загальний стаж — це довідки підприємств, установ, організацій, що уточнюють характер роботи працівника. Крім того, ви можете звернутися до правонаступника, якщо підприємтсва, де ви працювали раніше зараз немає, тоді довідку, що підтверджує загальний стаж, може видати правонаступник.

Також, можна звернутися до архіву, якщо немає правонаступника, там мають зберігатись документи цієї організації. У іншому випадку, коли документи в архіві не збереглися можна звертатися до суду.

Досі, проблемою залишається підтвердження стажу до 2001 року, коли не було персоніфікованого обліку відомостей.

Як відновити документи на майно

64427603 906 48458
Будинок в Бахмуті / фото Oleksandra Indukhova/DW

Документами, які посвідчують право власності, можуть бути:

  • договір дарування, купівлі-продажу;
  • свідоцтво про право на спадщину;
  • рішення суду, яке набрало чинності;
  • ухвала суду між співвласниками нерухомого майна про визнання мирової угоди;
  • свідоцтво про право власності на нерухоме майно, видане до 01.01.2013;
  • або державним реєстратором з 01.01.2013 до 01.01.2016;
  • державний акт на право приватної власності на землю, який видавався з 03.1992 до 01.01.2013;
  • інформаційна довідка з реєстру речових прав, видана в період з 01.01.2016 по 02.11.2016, зверніть увагу, що вона видавалась без підпису та печатки реєстратора;
  • витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (наявний підпис і печатка реєстратора). Видається  з 02.11.2016 по теперішній час.

Важливо, технічний паспорт не є правовстановлюючим документом.  Якщо він був загублений або зіпсований, можна зробити новий.

Якщо ви втратили документи на майно, то орган, який видав або посвідчив документ на будинок чи квартиру видає дублікат втраченого документа. Дублікат виготовляється на такому самому бланку, що й оригінал, та містить інформацію, аналогічну інформацію. На ньому проставляються відбиток печатки установи і підписи посадових осіб. На дублікаті також проставляється у правому верхньому куті відмітка “Дублікат”. Куди можна звернутися:

  • нотаріус;
  • посадова особа виконавчого комітету за місцем зберігання документа;
  • ЦНАП ;
  • Державний нотаріальний архів ;
  • Державний земельний кадастр;
  • Реєстр прав власності на нерухоме майно;
  • архів БТІ — у разі, якщо архівний запис у реєстрі відсутній;
  • судовий орган — у разі, якщо право власності було набуте за рішенням суду.
sud2 1 8199c
Документи можна відновити через суд / фото з соцмереж

Для відновлення документа потрібно надати:

  • заяву зі згодою всіх повнолітніх співвласників житла, які брали участь в приватизації, вона заповнюється в присутності адміністратора
  • копії паспортів або свідоцтв про народження для осіб, що не досягли 16-річного віку, які є співвласниками житла та оригінали документів для посвідчення;
  • документ з поліції про те, що оригінал свідоцтва про право власності на житло був викрадений або втрачений;
  • оголошення про втрату свідоцтва в друкованих засобах масової інформації;
  • копія втраченого документа, за наявності.

Державна реєстрація права власності проводиться державним реєстратором близько 5 робочих днів. Якщо ж право власності на нерухомість зареєстроване записом у Державному реєстрі прав — підтверджуючі документи не потрібні.

Як відновити документи на земельну ділянку

63c2531b08c8a 181b0
Так виглядає земля в Бахмуті / фото з відкритих джерел

У такому випадку людина може отримати інформаційну довідку, яка є правовстановлюючим документом. Це можливо, тоді, коли втрачено державний акт на право приватної власності на земельну ділянку:

  • без кадастрового номера (довідка рожевого кольору) необхідно замовити послуги з розроблення технічної документації по відновленню меж земельної ділянки в натурі, присвоїти кадастровий номер і звернутися до державного реєстратора для отримання витягу;
  • виданий після 2004 року (документ зеленого або синього кольору), в якому зазначений кадастровий номер земельної ділянки замовляти послуги з розроблення технічної документації не потрібно.
6e2e0e86f3db8e92737a305cf7435cae 074db
Право власності на землю / фото з відкритих джерел

Для відновлення документа на право володіння землею потрібні:

  • копія примірника втраченого державного акта, свідоцтва про право власності на нерухоме майно;
  • оголошення про втрату документа у друкованих ЗМІ. В оголошенні повинні бути зазначені назва документа, його номер і дата видачі, на чиє ім’я виданий та яким органом.

Державна реєстрація прав поводиться тільки за умови встановлення державним реєстратором наявності зареєстрованих прав в інформаційних системах. Там, де державна реєстрація прав була до 1 січня 2013 року, або на паперових документах, які вели БТІ.

Правоустановчим документом, замість втраченого, буде витяг з реєстру прав на  нерухоме майно.

Як відновити довідку МСЕК

2943413 minreintegratsiyi poyasnyue yak oformiti dovidku pro invalidnist yakscho vi perebuvaete za kordonom caf33
Довідка видана МСЕК / фото 20 хвилин

Якщо ви втратили довідку видану МСЕК (медико-соціальна експертна комісія), то комісія видає довідку до акта МСЕК та індивідуальну програму реабілітації і надсилає у триденний строк наступні документи:

  • виписку з акта огляду комісії, органові, в якому особа з інвалідністю перебуває на обліку як отримувач пенсії чи соцдопомоги, що призначається замість пенсії
  • виписку з акта огляду комісії про результати визначення ступеня втрати працездатності у відсотках та потреби у наданні додаткових видів допомоги

Зверніть увагу, що від 2012 року не передбачено виготовлення та видача МСЕК дублікатів довідок.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Які медичні послуги можна отримати в бахмутській лікарні в Броварах: актуальний перелік

Семаковська Тетяна 14:15, 12 Грудня 2025

У Бахмутській лікарні в Броварах надають понад десяток послуг за пакетами медичної допомоги для відвідувачів. У закладі працює 68 лікарів.

Які послуги за пакетами медичної допомоги можна отримати у Бахмутській лікарні в Броварах, які лікарі тут працюють зараз та як записатися — читайте в матеріалі Бахмут IN.UA.

Бахмутська лікарня в Броварах: послуги

Відповідно до укладених договорів із Національною службою здоров’я України, у центрі діятиме низка пакетів медичної допомоги. Пацієнти зможуть безплатно отримати:

  • хірургічні операції для дорослих та дітей у стаціонарі;
  • стаціонарне лікування без операцій;
  • профілактику, діагностику, спостереження та лікування в амбулаторних умовах;
  • мамографію;
  • гістероскопію;
  • езофагогастродуоденоскопію;
  • колоноскопію;
  • цистоскопію;
  • хіміотерапевтичне лікування дорослих і дітей з онкологічними захворюваннями
    в амбулаторних і стаціонарних умовах;
  • медичну реабілітацію немовлят, народжених передчасно або з патологіями,
    протягом перших трьох років життя;
  • стоматологічну допомогу дорослим і дітям;
  • ведення вагітності в амбулаторних умовах;
  • хірургічні операції в умовах стаціонару одного дня;
  • амбулаторну реабілітацію дорослих та дітей;
  • стоматологічну допомогу окремим категоріям військових та ветеранів
    (група послуг №2);
  • первинну медичну допомогу;
  • розширені послуги первинної допомоги окремим категоріям громадян,
    які захищали незалежність і територіальну цілісність України.

Усі ці послуги держава оплачує через НСЗУ. Щоб отримати їх безплатно, пацієнту потрібно мати електронне направлення від сімейного лікаря, терапевта, педіатра або лікаря-спеціаліста.
Без направлення можна звернутися лише до гінеколога, психіатра, стоматолога (в разі ургентної допомоги), а також до лікаря, який веде пацієнта з хронічним захворюванням.

Чи є платні послуги?

Центр також пояснив, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №781 від 5 липня 2024 року, частина послуг може надаватися на платній основі. Це стосується двох груп випадків.

1. Повна оплата медичних послуг

Юридичні та фізичні особи оплачують повну вартість у разі, якщо:

  • пацієнт звертається без направлення лікаря (за винятком ситуацій, коли направлення не потрібне за законом);
  • послуги надаються за договорами з юридичними особами;
  • послуги не входять до програми медичних гарантій.

2. Оплата додаткових послуг

Додаткову оплату здійснюють у випадках, коли:

  • пацієнт хоче отримати медичну допомогу за місцем проживання або перебування за власним бажанням, якщо для цього немає медичних показань;
  • пацієнт самостійно обирає лікуючого лікаря під час спеціалізованого планового лікування у стаціонарі.

Які лікарі працюють в лікарні?

Станом на 1 грудня 2025 року в лікувально-діагностичному центрі працює 68 лікарів, серед яких:

  • лікар-онколог;
  • лікар-хірург-онколог;
  • лікар з ультразвукової діагностики;
  • лікар-хірург-проктолог;
  • лікар з функціональної діагностики;
  • лікар-терапевт;
  • лікар-педіатр;
  • лікар-невролог дитячий;
  • лікар-хірург дитячий;
  • лікар-ендоскопіст;
  • лікар-хірург;
  • лікар-анестезіолог;
  • лікар-акушер-гінеколог;
  • лікар-стоматолог-терапевт;
  • лікар-стоматолог-ортодонт;
  • лікар-стоматолог-ортопед;
  • лікар-дерматовенеролог;
  • лікар-невропатолог;
  • лікар-рентгенолог;
  • лікар-психіатр;
  • лікар-психіатр дитячий;
  • лікар-уролог;
  • лікар-кардіолог;
  • лікар-гастроентеролог;
  • лікар-нейрохірург;
  • лікар з лікувальної фізкультури;
  • лікар фізичної та реабілітаційної медицини;
  • лікар-алерголог;
  • лікар-ендокринолог;
  • лікар-ортопед-травматолог;
  • лікар-отоларинголог;
  • лікар-отоларинголог дитячий;
  • лікар-анестезіолог дитячий;
  • лікар-офтальмолог;
  • лікар-ревматолог;
  • лікар-інтерн.

Бахмутська лікарня, реєтратура: як записатися на прийом?

Амбулаторні відділення працюють щодня з 8:00 до 20:00, у дві зміни, за гнучким графіком. Стаціонарні відділення працюють цілодобово, без вихідних, за змінним графіком. Сам заклад, КНП “БЛІЛ м. Бахмут, працює цілодобово, без вихідних. Для запису, звертайтесь за телефоном:

  • +380 (67) 117 0181;
  • +380 (67) 114 1088;
  • +380 (50) 060 3990.

До теми:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Яку допомогу можуть отримати військові з Часів Яра

Семаковська Тетяна 11:20, 12 Грудня 2025

Часовоярська міська військова адміністрація має кілька програм, які передбачають грошову підтримку військовозобов’язаних, чинних військових, ветеранів та родин загиблих захисників.

Про це на запит редакції Бахмут IN.UA повідомили в Часовоярській МВА.

Часів Яр: виплати військовим

Для мешканців Часовоярської громади, які долучилися до війська під час мобілізації або підписали контракт на строк не менше трьох років, передбачена низка програм грошової допомоги. Зокрема, розпорядження начальника міської військової адміністрації №227рр від 9 грудня 2024 року дозволяє вказаним категоріям отримати одноразову виплату в розмірі 10 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, або 30 280 гривень.

Окремо в МВА розробили програму соціального захисту та підтримки військовослужбовців ЗСУ, ветеранів війни, їхніх сімей, родин загиблих та осіб, зниклих безвісти за особливих обставин. Згідно з її положеннями, чинним військовим, учасникам бойових дій та ветеранам, зареєстрованим у громаді, передбачена щорічна одноразова матеріальна допомога в розмірі 20 000 гривень.

Програмою також передбачена підтримка родин загиблих захисників, осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, та військовослужбовців, звільнених з полону:

  • виплата одноразової матеріальної допомоги на поховання Захисників і Захисниць України;
  • виплата щорічної одноразової матеріальної допомоги членам сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України;
  • забезпечення санаторно-курортним лікуванням ветеранів війни та членів їхніх сімей, а також членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України;
  • надання одноразової матеріальної допомоги сім’ям осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, з-поміж військовослужбовців;
  • надання одноразової матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з полону.

Які документи потрібні для оформлення допомоги

Для отримання допомоги потрібно надати завірені копії таких документів:

  • паспорта;
  • реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта з відміткою про відмову від прийняття такого номера;
  • документа, який підтверджує статус військовослужбовця ЗСУ або ветерана війни згідно із законами України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та “Про військовий обов’язок і військову службу”;
  • документа, що підтверджує реєстрацію місця проживання на території Часовоярської міської територіальної громади — наприклад, витягу з реєстру територіальної громади, у тому числі сформованого через портал “Дія”;
  • банківських реквізитів у форматі IBAN;
  • заяви та згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”.

Куди звертатися за допомогою

Звертатися для отримання допомоги потрібно до відповідальних осіб:

  • військовозобов’язаним під час мобілізації та контрактникам — Перепелятник Артем Сергійович (+380 (95) 362 8926, з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00);
  • чинним військовослужбовцям ЗСУ, ветеранам та їхнім родинам — Хроменко Олеся Олександрівна (+380 (50) 598 4522, з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00).

Чому можуть відмовити в наданні допомоги

У наданні матеріальної допомоги може бути відмовлено у разі:

  • якщо наданий неповний пакет документів;
  • якщо надані документи не підтверджують статуси військовослужбовців ЗСУ, учасників бойових дій, ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України, членів сімей осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, або військовослужбовців, звільнених з полону;
  • якщо виявлено факт надання недостовірних даних чи документів;
  • у разі повторного звернення протягом поточного календарного року в межах бюджетного періоду;
  • в інших випадках.

Як зазначено у відповіді на запит редакції Бахмут IN.UA, громадяни, яким відмовили у допомозі, можуть оскаржити рішення в адміністративному або судовому порядку.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Важливо

Які медичні послуги можна отримати в бахмутській лікарні в Броварах: актуальний перелік

У Бахмутській лікарні в Броварах надають понад десяток послуг за пакетами медичної допомоги для відвідувачів. У закладі працює 68 лікарів. Які послуги за пакетами медичної […]

Важливо

Яку допомогу можуть отримати військові з Часів Яра

Часовоярська міська військова адміністрація має кілька програм, які передбачають грошову підтримку військовозобов’язаних, чинних військових, ветеранів та родин загиблих захисників. Про це на запит редакції Бахмут […]

На що українці можуть витратити “зимову тисячу”: перелік товарів та послуг

В Україні продовжується реалізація національної програми “Зимова підтримка”, в межах якої надають 1 000 гривень з державного бюджету. На що саме можна витратити кошти? Детальніше […]

Українці зможуть отримати 2 тисячі гривень на скринінг здоров’я: деталі програми

З 1 січня 2026 року в Україні працюватиме програма “Скринінг здоров’я 40+”, яка передбачає обстеження на серцево-судинні хвороби, діабет та психічні розлади. У межах ініціативи […]

Важливо

Бахмутські військові можуть отримати 58 000 грн: що потрібно знати

Військовослужбовці зможуть отримати грошову допомогу від Бахмутської міської військової адміністрації (МВА) у розмірі 58 тисяч гривень. Про це йдеться в матеріалі Бахмут IN.UA. Грошова допомога […]