20 тисяч євро на розвиток: в Україні оголосили конкурс на застосунок для покращення життя ВПО

Семаковська Тетяна 15:43, 19 Червня 2023

За підтримки європейських партнерів в Україні розпочали відбір до програми та конкурсу цифрових інструментів «Act to Support», яка має на меті покращити життя ВПО та громад, які їх приймають. Організатори підтримають проєкти нових інструментів або покращення наявних: це можуть бути чат-боти, сайти, застосунки тощо. Переможців буде 10, й кожен з них отримає по 20 тисяч євро на свій проєкт.

Про це повідомляє платформа «Act to Support».

Про конкурс

Взяти участь у конкурсі можуть:

  • благодійні організації
  • громадські об’єднання
  • інші юридичні особи, що зареєстровані в Україні та мають статус неприбутковості

Організатори приймають проєкти цифрових рішень, які спрямовані на підтримку ВПО, зокрема молоді, малого та мікробізнесу, і громад, які приймають переселенців.

Якщо ви маєте, ідею чи працюєте над інструментом, що допомагає вирішувати й інші проблеми, які виникли або загострилися внаслідок війни — вашу заявку чекатимуть.

Дедлайн подання на конкурс: до 25 червня 2023 року.

Вам буде цікаво

Як обиратимуть переможців? 

Загалом оберуть 40 проєктів та запросять до організації заходу-дискусії. Після нього 20 команд візьмуть участь у програмі та презентують свої напрацювання.

У результаті 10 переможців отримають винагороду до 20 тисяч євро кожен.

Як взяти участь? 

Щоб отримати фінансову підтримку свого проєкту та менторський супровід. необхідно заповнити аплікаційну форму за посиланням:

https://act2support.in.ua/forma/

Фото: з відкритих джерел

Бахмут живе тут! Підписуйтесь на наш телеграм, тут завжди оперативні новини про місто, найсвіжіші фото та відео

А це наш цікавий і яскравий Інстаграм – підписуйтесь!

Як перевірити бронь від мобілізації у 2024 році: пояснення

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 15:00, 3 Грудня 2024
Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу image-8.png
Бронювання / фото ілюстратине, Unsplash

Під час воєнного стану в Україні триває мобілізація. Водночас певні категорії працівників мають право на бронювання.

Детальніше про те, як саме перевірити наявність броні від мобілізації в Україні у 2024 році, дізнавайтесь в матеріалі Бахмут IN.UA.

Як перевірити бронь від мобілізації

Бронювання працівників відбувається за допомогою спеціалізованих рішень Мінекономіки за списками, які погоджуються з Міноборони. Самостійно перевірити, чи є бронь від мобілізації наразі можна декількома способами.

Перший спосіб — офлайн. Для цього потрібно звернутися до роботодавця або безпосередньо до територіального центру комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП) за місцем проживання, чиї співробітники зможуть надати актуальну інформацію про наявність бронювання.

Другий спосіб — онлайн. Для цього необхідно скористатися додатком “Резерв+”.

Як перевірити бронь від мобілізації онлайн

Для того, щоб перевірити наявність броні від мобілізації, потрібно зайти в додаток “Резерв+” від Міноборони та скористатися наступним алгоритмом дій:

  • авторизуватися в застосунку “Резерв+”;
  • відкрити інформацію в електронному військово-обліковому документі.

Зазначимо, що електронний військово-обліковий документ містить в собі всю наявну інформацію зі спеціального реєстру призовників “Оберіг”. Зокрема, мова йде й про наявність відстрочки чи бронювання від мобілізації.

Відновлене бронювання в “Дія”: як працюватиме

1 грудня 2024 року Кабінет міністрів опублікував постанову №1362 про внесення змін до порядку бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час. В першу чергу, документ відновив можливість бронювання в застосунку “Дія”.

Згідно з документом, військовозобов’язаним працівникам критично важливих підприємств чи установ, які підлягають бронюванню, має нараховуватися заробітна плата, не нижча за розмір мінімальної зарплати по країні, помноженої на коефіцієнт 2,5.

Наразі бронювання відбуватиметься лише через застосунок “Дія” за наступним алгоритмом:

  • керівнику підприємства чи уповноваженій особі потрібно зареєструватися, чи авторизуватися в електронному кабінеті на порталі “Дія”;
  • знайти розділ “Послуги” та обрати там “Бронювання працівників”;
  • перевірити дані про компанію та заповнити дані про працівників, яких потрібно забронювати;
  • підписати документ та відправити дані.

Подані заявки оброблятимуться протягом 72 годин. Про результат розгляду заяв додатково повідомлять в електронному кабінеті на порталі та у застосунку “Резерв+”.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як отримати витяг з ЄДР для ФОП через портал “Дія”: покрокова інструкція

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 16:49, 2 Грудня 2024
Витяг для ФОП / фото ілюстративне, Unsplash

Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР) — спеціалізований документ, який є прямим підтвердженням наявності у підприємця чи підприємниці зареєстрованого бізнесу. В ньому також міститься інформація про діяльність компанії.

Детальніше про те, що це за документ та як його отримати через портал “Дія”, дізнавайтесь в матеріалі Бахмут IN.UA.

Витяг з ЄДР через “Дію”

Витяг з ЄДР — це один з найважливіших документів для підприємств на території України. Він містить важливу інформацію про юридичний стан підприємця чи підприємниці, а також про діяльність компанії протягом усього періоду її існування протягом всього його періоду діяльності. Документ часто є необхідним елементом в реалізації бізнесу, зокрема, під час підписання договорів чи для отримання послуг у банках.

Як отримати витяг з ЄДР для ФОП онлайн

Документ наразі можна оформити не тільки через нотаріуси або ЦНАПи, але й через портал “Дія” за декілька хвилин. Вона платна та коштує 110 гривень. Для цього потрібно:

  • перейти на портал “Дія” та натиснути “Отримати витяг“;
  • авторизуватися за допомогою BankID, Дія.Підпис або електронного підпису;
  • перевірити вказані особисті дані, які автоматично підтягуються з реєстрів;
  • якщо вказані дані вірні, то потрібно оплатити послугу за допомогою банківської картки або Google Pay/Apple Pay/Privat Pay;
  • готовий витяг надійде в розділ з отриманими документами через декілька хвилин, про що прийде додаткове сповіщення.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як перевірити бронь від мобілізації у 2024 році: пояснення

Під час воєнного стану в Україні триває мобілізація. Водночас певні категорії працівників мають право на бронювання. Детальніше про те, як саме перевірити наявність броні від […]

15:00, 03.12.2024 Скопіч Дмитро

Як отримати витяг з ЄДР для ФОП через портал “Дія”: покрокова інструкція

Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР) — спеціалізований документ, який є прямим підтвердженням наявності у підприємця чи підприємниці […]

16:49, 02.12.2024 Скопіч Дмитро

Як дізнатись загальний страховий стаж онлайн: алгоритм дій

Загальний страховий стаж — це необхідний елемент роботи будь-якого працівника й працівниці в Україні, який гарантує йому соціальний захист й різноманітні можливості, зокрема, виплати.  Детальніше […]

14:50, 02.12.2024 Скопіч Дмитро

єМалятко: як зареєструвати дитину через “Дія” та які функції доступні

єМалятко — це особлива функція в застосунку “Дія”, яка дозволяє батькам новонародженої дитини зареєструвати її народження, а також отримати доступ до різноманітних послуг та державних […]

11:45, 02.12.2024 Скопіч Дмитро

Допомога по безробіттю у 2024 році: як почати отримувати виплати

В Україні діє державна програма, яка надає можливість отримувати регулярні грошові виплати безробітним громадянам. З 1 жовтня 2024 року запрацювали норми, які внесли відчутні зміни […]

12:00, 30.11.2024 Скопіч Дмитро