Бахмутяни в столиці можуть актуалізувати свої дані в реєстрі територіальної громади

Семаковська Тетяна 17:50, 22 Березня 2023

336801105 528708936009688 7298579961851695742 n 62574Сьогодні у Центрі підтримки бахмутян у м. Київ #ЯПОВЕРНУСЬ_БАХМУТ фахівці ЦНАПу та відділу реєстрації Бахмутської міськради провели вже другий прийом громадян. На минулому тижні відновили доступ до реєстру Бахмутської територіальної громади. Тепер бахмутяни можуть актуалізувати дані в реєстрі територіальних громад.

Про це повідомляє Бахмутська міськрада

Отримати послуги мають можливість всі мешканці громади, у якому б регіоні країни вони не перебували. Для зручності бахмутян працюють телефони: 

+380988500561 (представник ЦНАП), 

+380688515089 (представник відділу реєстрації місця проживання).

Крім того, отримати консультації жителі мають можливість дистанцйно, за допомогою електронної пошти – [email protected] та [email protected] з понеділка по п’ятницю з 10.00 до 16.00 години.

Наразі бахмутяни можуть отримати наступні послуги:

  1. послуги з актуалізацією даних в реєстрі територіальної громади;
  2. внесення змін до інформації про особу, що міститься в РТГ (зміна ПІБ; виправлення не відповідностей щодо дати реєстрації; включення інформації про особу, яка має паспорт громадянина України у вигляді книжечки та зареєстрована до 01.04.2016 року);
  3. зняття особи із задекларованого/зареєстрованого місця проживання;
  4. надання витягу з реєстру територіальної громади. 

Бахмутська міськрада повідомляє, що поступово буде відновлено всі види послуг у сфері реєстрації місця проживання.

Фото: Бахмутська міськрада

Читайте також: З квітня рецептурні ліки можна буде придбати за е-рецептом: що потрібно знати донеччанам

Додавайтесь в наш Телеграм Бахмут живе тут, отримуйте інформацію про події в Бахмуті та бахмутян в евакуації.

А це наш цікавий і яскравий Інстаграм – підписуйтесь!

Довідка ОК-7: що це та для чого вона потрібна ВПО

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 10:25, 28 Листопада 2024
Оформити довідку ОК-7 можна в онлайн / фото ілюстративне, pixabay

Довідка ОК-7 — це документ, який містить індивідуальні відомості про застраховану особу з реєстру. Вона надає інформацію про суми заробітної плати для закриття єдиного соціального внеску та страховий стаж за період із 2011 року. Довідку можуть вимагати й для отримання й під час отримання допомоги від різних благодійних організацій.

Редакція Бахмут IN.UA розповідає, що це документ, для чого він потрібен та як його оформити.

Що таке довідка ОК-7

Довідка ОК-7 — документ, який містить інформацію про страховий стаж і заробітну плату, з якої сплачується єдиний соціальний внесок з 2011 року. Вона зазвичай використовується для визначення страхового стажу, на основі якого йде розрахунок сум лікарняних виплат, допомоги по безробіттю тощо.

Як отримати довідку ОК-7

Вебпортал електроних послуг ПФУ / фото ПФУ

Наразі отримати довідку ОК-7 можна декількома способами.

Перший — через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (зокрема через застосунок ПФУ). Для цього потрібно:

  • натиснути “Вхід” та авторизуватися на порталі або логіну, або системи ID.GOV.UA, або Дія.Підпис;
  • обрати розділ “Комунікації з ПФУ” та пункт “Додати запит на отримання електронних документів”;
  • обрати в полі “Тип звернення” необхідну довідку;
  • заповнити необхідні дані, при цьому деякі загальні вже будуть заповнені системою;
  • надати згоду на передачу та обробку своїх персональних даних;
  • натиснути “Відправити до ПФУ”.

Другий — через вебпортал “Дія”. Для отримання довідки цим способом необхідно:

  • зареєструватися або авторизуватися на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID;
  • обрати розділ “Послуги” та знайти там оформлення Довідки ОК-7;
  • перевірити коректність своїх даних у профілі, оновити їх за необхідності, надіслати запит на довідку.

Як отримати Довідку ОК-7 офлайн 

Третій — офлайн. Ви можете звернутися до територіального органу Пенсійного фонду України із запитом на отримання довідки ОК-7 з Реєстру застрахованих осіб. При цьому можуть знадобитися наступні документи:

  • копія паспорта громадянина України або інший документ, який посвідчує особу;
  • документ, який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером паспорта;
  • документи, що дають змогу ідентифікувати застраховану особу та її законного представника чи піклувальника або представника закладу, який здійснює опіку та піклування;
  • документи, що посвідчують особу представника та її повноваження діяти від імені особи, яку він представляє, а також засвідчені копії документів, що дають змогу ідентифікувати особу.

Документація готуватиметься протягом 15 днів.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Міськрада на зв’язку: бахмутяни можуть поспілкуватися з мерією

Семаковська Тетяна 15:49, 27 Листопада 2024
У четвер, 28 листопада, для бахмутян влаштують “Пряму лінію” / фото ілюстративне, Pexel

28 листопада 2024 розпочнеться “Пряма лінія” для мешканців Бахмутської міської територіальної громади. Бахмутяни зможуть отримати відповіді на питання, які їх турбують.

Про це повідомляє Бахмутська міська рада.

Міськрада Бахмута: коли буде “Пряма лінія”

Міськрада анонсувала, що 28 листопада, у четвер, з 12:00 до 13:00 відбудеться “Пряма телефонна лінія” для жителів Бахмута і громади. На питання містян відповідатиме керуюча справами виконкому Бахмутської міської ради Марина Іванушкіна.

Аби отримати відповіді на свої нагальні питання, мешканцям Бахмутської громади необхідно зателефонувати за номером: +38 (095) 024 5075.

Нагадаємо, що для бахмутян організували центри та осередки для ВПО, де вони можуть отримати гумдопомогу та консультації від фахівців.

Бахмутський ЦНАП: послуги в Дніпрі

Крім того, для бахмутян в евакуації працює ЦНАП. Мешканці громади мають можливість отримати наступні послуги:

  • актуалізувати дані в реєстрі територіальної громади (РТГ);
  • внести зміни до інформації про особу, що міститься в РТГ;
  • зняти особу із задекларованого/зареєстрованого місця проживання;
  • отримати витяг із реєстру територіальної громади;
  • подати повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій.

Додатково фахівець ЦНАПу надаватиме допомогу щодо довідок про правову належність нерухомого майна, яка виникла до 1 січня 2013 року.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Довідка ОК-7: що це та для чого вона потрібна ВПО

Довідка ОК-7 — це документ, який містить індивідуальні відомості про застраховану особу з реєстру. Вона надає інформацію про суми заробітної плати для закриття єдиного соціального […]

10:25, 28.11.2024 Скопіч Дмитро

Міськрада на зв’язку: бахмутяни можуть поспілкуватися з мерією

28 листопада 2024 розпочнеться “Пряма лінія” для мешканців Бахмутської міської територіальної громади. Бахмутяни зможуть отримати відповіді на питання, які їх турбують. Про це повідомляє Бахмутська […]

“Це як ще одна дитина в родині”: що потрібно знати перед тим, як взяти улюбленця з притулку

В умовах постійного зростання кількості безпритульних тварин, особливо в Україні після повномасштабної війни, питання про те, чи варто взяти тварину з притулку стає все більш […]

Міжнародні потяги з Києва до Європи: графік руху та країни сполучення

Подорожі з та до України значно ускладнились, адже війна призвела до повного закриття повітряного простору. Наразі єдиним способом перетнути кордон є наземні види транспортних засобів, […]

18:00, 26.11.2024 Скопіч Дмитро

Юридична допомога для переселенців: як безкоштовно відновити документи

Представники проєкту “Єднання заради дії” у партнерстві з БФ “ССС” реалізовує проєкт від IREX, в межах якого ВПО надається безплатна юридична допомога. Серед питань: відновлення […]

10:25, 26.11.2024 Скопіч Дмитро