8 небанальних платформ, де можна знайти роботу

Семаковська Тетяна 10:00, 15 Липня 2024
Пошук роботи / фото ілюстративне

Через війну чимало українців втратили роботу. Якщо на початку вторгнення ще були великі проблеми з пошуком робочих місць, то наразі ситуація стабілізувалася. Сьогодні знайти роботу вже легше, проте все одно цей процес забирає чимало сил, й часті відмови роботодавців можуть підірвати віру в себе.

Редакція Бахмут IN.UA наводить 8 корисних платформ, де можна знайти роботу, а також ділиться порадами, які допоможуть отримати омріяну вакансію.

Платформи для пошуку роботи

Платформи для пошуку роботи — це технологічний спосіб для початку шляху на новому робочому місці. Вони надають користувачам широкий спектр вакансій у різних сферах, а також стають майданчиком для комунікації між роботодавцями та потенційними робітниками.

Robota.ua

Застосунок Robota.ua / фото: платформа

Robota.ua — відомий для більшості сайт для пошуку роботи. Щоб знайти потрібну вакансію використовуйте фільтри, також можна підписатися на сповіщення платформи після реєстрації вашого акаунта, щоб отримувати актуальні вакансії першим.

Work.ua

Work.ua — одна з найбільших платформ для пошуку роботи, тут зручний інтерфейс та підказки як правильно скласти ваше резюме так, щоб отримати роботу. Зверніть увагу, чим якісніше ви проведете аналіз своїх навичок, тим легше вам буде знати вакансію.

Зазначимо, на Work.ua можна підписатися на розсилку вакансій в омріяній компанії, тобто, навіть якщо наразі, роботодавець, який вас цікавить немає пропозицій, підписавшись на нього, ви першим дізнаєтесь про нову посаду.

Happy Monday

Happy Monday / фото Facebook

Happy Monday — досить молода платформа для пошуку роботи, де зібрані дуже цікаві та небанальні вакансії, тут можна знайти все: від роботи в додатку “Дії” до вакансії бухгалтера в провідних компаніях. Happy Monday також надає рекомендації як краще відгукнутись на вакансію, дозволяє фільтрувати посади за рівнем навичок та роками досвіду, що також зручно, як для фахівців, так й для тих, хто тільки починає свою кар’єру.

Крезюме. Вакансії

Крезюме. Вакансії — це вакансії в креативних індустріях в телеграм-каналі. Якщо ви якось пов’язані з творчістю, чи можливо хотіли б спробувати себе у цій сфері Крезюме. Вакансії — це те, що вам потрібно.

Серед частих пропозицій — дизайнери, проджект-менеджери, СММ-спеціалісти, маркетологи, копірайтери та інші.

Lobby X

Банер Lobby X / фото Facebook

Lobby X — платформа на якій зосереджені різноманітні вакансії, навіть у сфері оборонної галузі, тут також часто з’являються волонтерські можливості із подальшим працевлаштуванням, такий варіант підійде тим, хто ще немає досвіду в певній сфері, але хоче навчитися.

Workado

Workado — це телаграм-канал для пошуку віддаленої та гібридної роботи. Тут свої вакансії пропонують провідні ІТ компанії, також за допомогою цього каналу можна знайти роботу в міжнародних роботодавців. З цікавого, на каналі часто роблять підбірки для людей без досвіду, тож обравши сферу, в якій ви хотіли б розвиватися можна шукати роботу на Workado.

ZAICHENKOTEAM.COM

Zaichenkoteam.com — платформа працює вже понад 5 років, є сайт та окремо телеграм-канал, де роблять підбірки актуальних вакансій кожного тижня. На платформі часто заявляються вакансії від міжнародних компаній, є можливість віддаленої чи гібридної роботи, якщо ж робота передбачає відрядження чи офісну зайнятість про це теж попереджають.

Медіаплатформа

Медіаплатформа — це зручний телеграм-канал для пошуку вакансій медійникам. Якщо ви дотичні до письма чи рекламної сфери, варто підписатися на канал. Тут також часто є гранти для молодих журналістів, можливості й вакансії від ЗМІ.

Як отримати роботу

Робоче місце / Фото ілюстративне

Для того, щоб збільшити власні шанси на отримання омріяної роботи варто знати декілька правил:

  • виділіть час на хороше резюме, пропишіть свої важливі навички, навіть якщо у вас немає досвіду в тій сфері, в якій ви хочете працювати, подумайте, чим можете бути корисні. Резюме має бути детальним, не потрібно описувати свої дипломи зі школи, однак волонтерство чи знання мови — обов’язково слід вказати, це збільшить шанси на отримання посади;
  • не приходьте на співбесіду непідготовленим, перед тим, як подавати резюме на певну посаду, впевніться, що ваші цінності та цінності компанії є спільними. Дізнайтесь більше про те, як працює компанія, знайдіть її соцмережі чи сайт, така підготовка дозволить почувати себе більш впевнено на співбесіді. Важливо правило, не спізнюватись на співбесіду, якщо ж так вийшло, що все-таки ви не встигли, попередьте про це роботодавця;
  • проявляйте цікавість — через радянські наративи у більшості людей з пострадянських країн є страх здатися неосвіченими чи нерозумними, ставлячи питання. Втім, важливо питати те, що вас цікавить, про колектив чи банально про розвиток, на який ви можете розраховувати на конкретній посаді;
  • що не варто питати одразу — це зарплата, зазвичай компанія одразу вказує заробітню плату, однак є й ті компанії, які про заробітню плату можуть сказати наприкінці співбесіди орієнтуючись на ваш потенціал чи роки досвіду. Попередньо, ви можете проаналізувати посаду, яку хочете зайняти на ринку та побачити приблизну заробітню плату;
  • не хвилюйтесь, якщо вам відмовили. Так, відмова це боляче й неприємно, але з неї можна винести й корисне. Не соромтеся спитати у роботодавця, чого, на його думку, вас не вистачало й покращте ці навички. Відмова може зовсім не залежати від вас, головне не опускати руки та продовжувати рухатися далі.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Статус УБД: які документи потрібні, щоб підтвердити участь у бойових діях у 2025-2026

Семаковська Тетяна 18:00, 13 Листопада 2025
Військові / фото Генштаб

Щоб отримати статус учасника бойових дій (УБД) у 2025-2026, військовий або військова має підтвердити свою участь у захисті держави. Для цього командир частини подає до відповідної комісії довідку та інші документи, що засвідчують виконання бойових або службових завдань.

Детальніше про те, які документи потрібні для підтвердження участі у бойових діях — в матеріалі Бахмут IN.UA.

Які документи потрібні, щоб підтвердити УБД

Для надання статусу учасника бойових дій (УБД) військовослужбовцю, який брав безпосередню участь у бойових діях, командир військової частини або органу військового управління протягом 30 календарних днів зобов’язаний подати на розгляд комісії довідку про участь військового у виконанні бойових чи службових завдань.

Отримати посвідчення УБД в Україні наразі можуть наступні категорії громадян:

  • військові Збройних Сил України;
  • військові Територіальної оборони України;
  • військові Нацгвардії України;
  • представники СБУ;
  • представники Служби зовнішньої розвідки;
  • представники Держприкордонслужби;
  • представники Державної спеціальної служби транспорту;
  • військовослужбовці з військових прокуратур;
  • поліцейські;
  • особи рядового, начальницького складу ДСНС, Державної кримінально-виконавчої служби;
  • особи, які з 24 лютого по 25 березня 2022 відповідно до Закону України Про забезпечення участі цивільних осіб в захисті України у складі добровольчих формувань у взаємодії із ЗСУ, ДПСУ, Нацполіцією, НГУ, СБУ та іншими утвореними відповідно до законів України формуваннями брали участь у здійсненні заходів, необхідних для забезпечення оборони України;
  • співробітники Служби судової охорони, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України та брали безпосередню участь в супротиві ворогу.

Зазначимо, що статус УБД можуть отримати як чинні службовці, так і звільнені зі служби.

Довідка оформлюється на підставі щонайменше одного з таких документів:

  • бойове донесення;
  • журнал бойових дій (оперативних завдань);
  • вахтовий журнал;
  • польотний лист;
  • книга служби;
  • наказ про залучення до бойових або службових заходів;
  • відомості про виконання розвідувальних завдань;
  • довідка про обставини травми (поранення, контузії, каліцтва).

У документі обов’язково має бути вказано розділ “Перебування в районах ведення бойових дій”, де зазначаються конкретні області, райони та населені пункти, у яких військовослужбовець виконував завдання.

Ці дані потрібні для перевірки відповідності територій районам воєнних (бойових) дій, визначених наказами Головнокомандувача Збройних сил України.

Як оформити статус УБД офлайн

Для того, щоб військовослужбовець, демобілізований або їх представники, могли оформити статус УБД потрібно звернутися зі спеціальною заявкою до Комісії того органу військового управління, якому підпорядкована військова частина, де військовослужбовець проходить або проходив військову службу.

При цьому потрібно надати наступні документи:

  • заява у паперовій формі;
  • згода на збір та обробку персональних даних;
  • дві кольорові фотокартки розміром 3×4 сантиметри на матовому папері, зображення обличчя має заповнювати 65−70% фотокартки (для осіб, звільнених з військової служби, які отримуватимуть посвідчення УБД у ТЦК, не додаються);
  • документи, які містять докази та підтверджуючі факти виконання військовим або особою, звільненою з військової служби, особисто або у складі військової частини (органу, підрозділу), установи та закладу бойових (службових) завдань для захисту України.

У випадку, якщо заявник не знає, якому органу військового управління підпорядкований його підрозділ, то заявку необхідно надіслати на адресу виду (роду) військ, якому він підпорядкований, або напряму до МОУ.

Як оформити УБД в Дії

Оформлення УБД в Дії значно спростило процес формування лише заяви на отримання відповідного статусу, яку потім особа має передати своєму командиру, під керівництво якого вона воювала, або напряму до Комісії. 

Якщо мова йде звільненого з військової служби або їх представника, то потрібно сформувати заявку, підписати її за допомогою Дія. Підпис, а потім відправити на адресу електронної пошти [email protected]. При цьому потрібно додати ще:

  • згоду на збір та обробку персональних даних в 1 примірнику;
  • дві кольорові фотокартки розміром 3×4 сантиметри в електронному вигляді у форматі JPG чи JPEG. Зображення обличчя має заповнювати 65−70% фотокартки;
  • документи, які містять докази та підтверджують факт особою бойових (службових) завдань.

Строк надання послуги становить 30 днів.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як зареєструвати народження дитини за кордоном: покрокова інструкція для українців

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 17:00, 12 Листопада 2025
Народження дитини за кордоном / фото ілюстративне, iStock

Українці, які стали батьками за межами країни, можуть зареєструвати народження дитини через дипломатичні представництва або консульські установи України. Для цього потрібно подати заяву та кілька основних документів.

Про те, як оформити дитину, котра народилася за кордоном — в матеріалі Бахмут IN.UA.

Як українцям зареєструвати народження дитини за кордоном

За межами України державну реєстрацію народження дитини проводять дипломатичні представництва та консульські установи України. Офіційне звернення та подальше проходження процедури дозволяє засвідчити народження дитини та отримати українське свідоцтво.

Реєстрація відбувається у два етапи

  • батьки чи родичі (якщо батьки не можуть звернутися особисто) подають заяву — письмову або усну — до консульства України за місцем народження дитини або за місцем проживання батьків;
  • після подання заяви консул проводить реєстрацію народження з одночасним визначенням походження дитини та присвоєнням прізвища, імені та по батькові.

Які документи потрібні

Для проходження реєстрації в дипломатичному представництві України за кордоном потрібно надати:

  • документ медичного закладу про народження дитини або довідку від лікаря, який приймав пологи;
  • паспорт або інший документ, що посвідчує особу батьків (одного з батьків);
  • документ, що підтверджує відомості про батька — свідоцтво про шлюб, заяву матері або батька про визнання батьківства.

Подати вказані документи із заявою потрібно не пізніше ніж через один місяць з дня народження.

У разі, якщо легалізацію не було проведено компетентним органом іншої держави, дипломатичним представництвом або консульством України, після повернення додому необхідно до відділу держреєстрації актів цивільного стану для реєстрації дитини.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Статус УБД: які документи потрібні, щоб підтвердити участь у бойових діях у 2025-2026

Щоб отримати статус учасника бойових дій (УБД) у 2025-2026, військовий або військова має підтвердити свою участь у захисті держави. Для цього командир частини подає до […]

Як зареєструвати народження дитини за кордоном: покрокова інструкція для українців

Українці, які стали батьками за межами країни, можуть зареєструвати народження дитини через дипломатичні представництва або консульські установи України. Для цього потрібно подати заяву та кілька […]

17:00, 12.11.2025 Скопіч Дмитро

В Україні підвищили виплати при народженні дитини до 50 тисяч гривень

В Україні суттєво збільшили соціальні виплати для молодих батьків. Верховна Рада ухвалила закон, який передбачає 50 тисяч гривень при народженні дитини. Крім того, він вводить […]

Важливо

Як сім’ям з дітьми з СМА евакуюватися до Німеччини: пояснення засновника Be An Angel

Німецька благодійна організація Be An Angel продовжує евакуацію українських родин. Зокрема у 2025 році є можливість евакуюватися за кордон родинам з дітьми зі спінальною м’язовою […]

Хто в Україні має право не платити повну вартість комуналки у 2025-2026 роках

В Україні діє система державних пільг, яка дозволяє окремим категоріям громадян не сплачувати повну вартість комунальних послуг. Держава частково або повністю компенсує витрати на оплату […]