Дистанційна робота: як в Бахмуті та Костянтинівці налагоджують роботу ОМС та що думають працівники?

Семаковська Тетяна 14:33, 2 Лютого 2023

292701905 447083950759151 4666680233564223111 n 2 6c3edНовий час вимагає нових реалій, через війну сотні працівників органів місцевого самоврядування почали працювати онлайн. Чимало людей зараз працюють з різних куточків України, а деякі продовжують виконувати свої обов’язки навіть за кордоном. Однак, нещодавно в мережі почала з’являтися інформація про те, що неофіційно спеціалістів закликають звільнятися, якщо ті не виходять на роботу офлайн.

Сьогодні в Україні ситуація, на жаль, така, що більшість людей не мають можливості працювати офлайн. З міркувань безпеки мільйони українців працюють вдома, однак як виявилося деякі роботодавці власні офіси ставлять вище за життя людей й вимагають, щоб працівники були на свої робочих місяцях. Це особливо небезпечно в прифронтових містах чи тих, які вже піддавалися російським терактам. Сьогодні саме дистанційна робота дає можливість людям працювати та заробляти гроші незалежно від того, де вони живуть. 

Редакція “Бахмут. IN.UA” дізналась як працює Бахмутська міська рада та працівники Костянтинівської ради в дистанційних умовах та чи зіштовхнулася вона з труднощами через роботу працівників онлайн.

Примітка: Редакція отримала офіційну відповідь на запит про роботу в дистанційно режимі органів ОМС.

Screenshot 418 21854

Screenshot 419 1ffaa

Screenshot 421 0a6d6

Screenshot 420 298e5

Відповідь на запит. Фото: “Бахмут. IN.UA

В Бахмуті звільнили 28 осіб, втім за власним бажанням, – повідомили в міськраді

292762197 447083870759159 4326849159740121196 n f76c3

В Бахмутській міській раді робочі питання вирішують онлайн. Фото: Олексій Рева, Фейсбук

У відповідь на наш запит ми дізнались, що з 28 лютого 2022 року для працівників запровадили можливість дистанційного формату роботи. Співробітників, які мали можливість працювати онлайн забезпечили технічними засобами для роботи.

Труднощів щодо організації роботи в дистанційному режимі не виникало, наголошують в міськраді. Загалом станом на 1 січня 2023 року у Бахмутській міській військовій адміністрації працює 4 особи.  Втім фактично, працює лише 2 особи, кажуть у міськраді.

Стосовно переведень за посадами з Бахмутської міськради до Бахмутської МВА, то їх не було. 

1 січня 2022 у Бахмутській міськраді та її виконавчих органах працювали 128 осіб, а вже станом на 1 січня 2023 працівників дещо поменшало — працює 100 осіб, з них 34 людей виконують роботу онлайн. Протягом року, з 2022 по 2023, було звільнено 28 осіб за особистим бажанням.

Попри те, запевняють в міськраді, випадків звільнення через порушення норм трудового законодавства чи невиконання працівником посадових обов’язків не було. Тож, як бачимо, за офіційними даними, у одній з найгарячіших точок України влада змогла організувати роботу ОМС онлайн.

Чи є нарікання на роботу ОМС в Костянтинівці?

Голова ОМС в Костянтинівці Олексій Рослов на питання про те чи вдається виконувати поставлені задачі відповідає ствердно. Крім того, на думку пана Олексія в дистанційному режимі роботи звісно, що є труднощі:

 “Ми налагоджуємо роботу так, щоб ті особи, які на дистанції виконувати свої обов’язки на 100%. У випадках коли працівникам доводиться виконувати обов’язки під час вимкнень електроенергії — на робочих місцях встановлюємо генератори. Якщо ж дистанційно працюють люди, вони можуть виконувати роботу пізніше, коли матимуть доступ до електроенергії”.

Наразі в Костянтинівці робочою технікою забезпечили вчителів, але органи ОМС працюють з власних пристроїв. 

“Зараз працюють всі більше, йде війна і всі виконують ті обов’язки, які вона ставить перед нами. Це реалії життя”, — каже пан Олексій.

Голова ОМС запевнив, що звільнень працівників через дистанційну роботу не було.

Що кажуть працівники?

f8f2c8b bc0c2

Дистанційна робота. Фото: Pixabay

Редакція “Бахмут. IN.UA” взяла коментар у працівниці одної з місцевих адміністрацій на Донеччині, яка працює дистанційно майже з першого дня війни. Вона не захотіла розголошувати свої дані для матеріалу. Розказала, що на своєму місті не стикалася з тиском, але знає про такі випадки в інших міськрадах. Хоча сама бачить більше переваг у дистанційній роботі. 

“Звісно, що завдання змінилися – актуальними стали зовсім інші. Відповідно розпорядженню у нас встановлений певний робочий час, але керівник може зателефонувати будь-коли.  В умовах війни це абсолютно нормально, а ще у зв’язку з відсутністю світла, я інколи не можу виконувати роботу в обумовлені години. Керівництво ставиться з розумінням, головне – виконати завдання”, — каже представниця ОМС.

Стосовно робочої техніки, каже працівниця, вона користується власною. Жінка переконана, що робота онлайн для працівників ОМС, посадові обов’язки яких не вимагають знаходитися на місці, можлива і потім після нашої перемоги. 

“Це було б зручно для всіх — економія офісних приміщень, комунальних послуг — а це все місцеві бюджети, для працівників — економія часу на дорогу, на гардероб. Якість виконання завдання залежить не від місця знаходження працівника, а його відповідальності і компетентності. Єдине, що нам потрібне — це досконала законодавча база”, — підсумовує представниця ОМС.

Фото: ілюстративне, Олексій Рева, Фейсбук

Читайте також: Бюджет Бахмута: скільки коштів міська рада вклала в оборону і життя міста?

Додавайтесь в наш Телеграм Бахмут живе тут, отримуйте інформацію про події в Бахмуті та бахмутян в евакуації.

А це наш цікавий і яскравий Інстаграм – підписуйтесь!

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

Семаковська Тетяна 14:00, 14 Липня 2025
Послуги в ЦНАП
Адміністративні послуги для населення / фото ombudsman.gov.ua

16 липня представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі можуть записатись на консультацію.

Про це повідомляє осередок підтримки “З Бахмутом у серці. Дніпро”.

Бахмутський ЦНАП: послуги в Дніпрі

Мешканці громади мають можливість отримати наступні послуги:

  • актуалізувати дані в реєстрі територіальної громади (РТГ);
  • внести зміни до інформації про особу, що міститься в РТГ;
  • зняти особу із задекларованого/зареєстрованого місця проживання;
  • отримати витяг із реєстру територіальної громади;
  • подати повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій.

Додатково фахівець ЦНАПу надаватиме допомогу щодо довідок про правову належність нерухомого майна, яка виникла до 1 січня 2013 року.

Як потрапити на прийом

Прийом громадян відбудеться 16 липня в Центрі підтримки бахмутян “З Бахмутом у серці. Дніпро”. Осередок розташований за адресою: вулиця Макарова, 1-Б. Бахмутян чекатимуть з 09:00 до 15:00.

Консультації за зазначеними послугами можливо отримати дистанційно з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 16:00 за номерами:

  • +38 (099) 667 9206;
  • +38 (098) 850 0561;
  • +38 (068) 851 5089 (представник відділу реєстрації місця проживання).

Запис на отримання адміністративних послуг та довідок БТІ єдиний. Також можна звернутися на електронні скриньки:

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як у Києві потрапити на прийом у Бахмутський ЦНАП

Семаковська Тетяна 13:30, 14 Липня 2025
Бахмутський ЦНАП
ЦНАП для бахмутян / фото Бахмутська міськрада

16 липня 2025 року фахівці Центру надання адміністративних послуг та відділу реєстрації Бахмутської міської ради проведуть прийом бахмутян, які мешкають у Києві та Київській області. Записатись на консультацію можна за номером телефону.

Про це повідомляє Центр підтримки бахмутян у місті Київ.

Бахмутський ЦНАП в Києві

Прийом громадян запланований у середу, 16 липня 2025 року, за адресою: місто Київ, провулок Машинобудівний, 28, кабінет 204 (Солом’янський район, станція метро “Шулявська”) з 10:00 до 14:00. Потрапити на прийом можна за попереднім записом за телефонами:

  • +380 (98) 850 0561;
  • +380 (99) 667 9206;
  • +380 (68) 851 5089 (представник відділу реєстрації).

В установі мешканці Бахмутської громади можуть:

  • актуалізувати дані в реєстрі територіальної громади (РТГ);
  • внести зміни до інформації про особу, що міститься в РТГ;
  • зняти особу із задекларованого / зареєстрованого місця проживання;
  • отримати витяг із реєстру територіальної громади;
  • подати повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій.

Додатково фахівець ЦНАП здійснюватиме допомогу у заповненні та поданні заяв до Міжнародного реєстру збитків тим бахмутянам, які не мають можливості зробити це самостійно через портал “Дію” або потребують допомоги.

Зазначається, що для подання такої заяви необхідно мати електронний цифровий підпис або Дія. Підпис.

Як отримати консультацію

Консультації за зазначеними послугами можна отримати й дистанційно з понеділка по п’ятницю, з 10:00 до 16:00, за номерами: +38 (098) 850 0561, +38 (099) 667 9206 або +380 (68) 851 5089.

Також можна звернутися на електронні скриньки: 

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Послуги в ЦНАП

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

16 липня представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі […]

Бахмутський ЦНАП

Як у Києві потрапити на прийом у Бахмутський ЦНАП

16 липня 2025 року фахівці Центру надання адміністративних послуг та відділу реєстрації Бахмутської міської ради проведуть прийом бахмутян, які мешкають у Києві та Київській області. […]

Як ветеранам та ветеранкам отримати безплатне житло коштом держави: інструкція

Отримати власне житло — одна з головних потреб для багатьох українських ветеранів та ветеранок, які повертаються до мирного життя. Завдяки постановці на квартирний облік учасники […]

10:00, 13.07.2025 Скопіч Дмитро

Коли нараховують “дитячі” гроші в Україні: що варто знати батькам у 2025 році

Щомісячна виплата допомоги на дитину — важлива фінансова підтримка для багатьох українських родин. Проте часто батьки не знають, коли саме вона надходить. Детальніше про те, […]

17:00, 10.07.2025 Скопіч Дмитро

“Пакунок школяра”: уряд ініціював грошову допомогу в 5 тисяч гривень для першокласників

В Україні запроваджують нову ініціативу соціальної підтримки родин — “Пакунок школяра”. Це одноразова виплата у розмірі 5 000 гривень, яку надаватимуть батькам першокласників для підготовки […]

14:45, 07.07.2025 Скопіч Дмитро