На початку липня комунальне підприємство «Бахмутське бюро технічної інвентаризації» після довготривалої перерви відновило роботу в столиці. В Києві установа продовжує надавати бахмутянам довідки про правову належність нерухомого майна. За майже місяць роботи до КП надійшло 1642 запити, 296 з яких вже оброблені.
У пресслужбі БТІ нашій редакції повідомили, що наразі на підприємстві працює троє осіб.
Через велике навантаження бахмутян консультують у порядку черги
За перші дні роботи Бюро отримало близько 300 дзвінків від мешканців громади, ще понад сотню листів надійшло на електронну пошту. Всіх консультують у порядку черги.
За даними Бахмутської міськради, станом на 28 липня фахівці БТІ:
- надали 667 консультацій засобами комунікації,
- зареєстрували 77 звернень на особистому прийомі,
- оформили та видали 55 довідок.
За липень від державних реєстраторів, суддів, правоохоронних органів та громадян надійшло 1642 запити, з них оброблено — 296.
«Дуже багато людей до нас телефонують, консультуються щодо того чи іншого питання. Зараз ми видаємо тільки довідки про належність майна. У нас працює троє осіб: на замовленнях, директор на прийомі та ще один працівник, який допомагає розшукувати дані», — розповіли редакції у Бахмутському БТІ.
Зазначимо, що бахмутяни на зустрічі в Києві, а також у коментарях Facebook-сторінки «Бахмут IN.UA», Telegram-каналі пишуть, що ресурсів однієї людини не вистачає на всіх бажаючих. Через це доводиться чекати, доки запити будуть розглянуті та оброблені.
«Стандартних ситуацій не має, усі випадки різні та потребують індивідуального розгляду та консультування! Просимо усіх набратись терпіння, намагаємось опрацювати запити за час вимушеного простою та надати якісну послугу всім!», — закликали бахмутян в установі.
Вам буде корисно:
- Як отримати компенсацію за зруйноване житло?
- Де бахмутяни можуть купити квартири і чому досі не дають компенсацію?
Де в Києві Бахмутське БТІ приймає громадян?
Бахмутське бюро технічної інвентаризації працює щосереди у Києві за адресою: вулиця Ділова, 5А, станція метро «Олімпійська». Бюро працює з 09.00 до 17.00 години. Зараз основна послуга, яку пропонують бахмутянам — це надання довідок про правову належність нерухомого майна, яка виникла до 01.01.2013 року.
Як записатися на прийом до Бахмутського БТІ?
Необхідно звернутися за номером телефону: +380667758526.
Окрім того, можна звертатися на електронну пошту: [email protected] (з понеділка по п’ятницю з 09.00 до 17.00 години).
Хто може отримати послугу?
Звертатися за отриманням довідки можуть мешканці;
- Бахмутської;
- Часовоярської;
- Соледарської;
- Сіверської;
- Званівської територіальних громад;
- та громадяни, які оформлюють спадок щодо нерухомого майна, розташованого на території цих громад.
Які документи для цього потрібні?
Звернутись за отриманням довідки про правову належність нерухомого майна має можливість особисто власник (співвласник) або уповноважена ним особа.
На особистому прийомі подача заяви здійснюється при пред’явленні оригіналів правовстановлюючих документів на майно та документів, що посвідчують особу власника/співвласника/уповноважену ними особу, та документ, що підтверджує повноваження.
У разі втрати документів на об’єкт нерухомого майна надається його копія або інший документ, який містить відомості про реєстрацію такого майна (наприклад — реєстраційний напис, витяг про реєстрацію до 01.01.2013 року та інше).
Вартість довідки
Видача довідки здійснюється за умови сплати її вартості. Вартість довідки складає — 456,73 гривень або 570,97 гривень (з технічною характеристикою об’єкту).
Отримати результат можливо особисто, через уповноважену особу або засобами поштового зв’язку (оплата доставки здійснюється за рахунок заявника).
Читайте також: Спільне планування відбудови Бахмута: відбулась дискусія з міською радою, експертами та громадськістю
Фото: Бахмутська міська рада
Бахмут живе тут! Підписуйтесь на наш телеграм, тут завжди оперативні новини про місто, найсвіжіші фото та відео
А це наш цікавий і яскравий Інстаграм – підписуйтесь!