10 годин роботи мережі без світла: для мобільних операторів оголосили умову

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 15:30, 17 Липня 2024
Оператор повинні забезпечити роботу мережі до 10 годин без світла / фото Vodafone Ukraine

Оператори мобільного зв’язку, які працюють в Україні, мають забезпечити доступність своїх послуг протягом десяти годин відсутності електропостачання.

Про це йдеться в оновлених вимогах, які опублікували на сайті Національного центру оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій.

Зв’язок без світла

Згідно з наявними даними, вимоги для операторів мобільного зв’язку оновили, зокрема, для виконання рішення Ставки верховного головнокомандувача від 4 липня 2024 року щодо посилення заходів, котрі спрямовані на забезпечення стабільності електронних комунікаційних мереж в умовах воєнного стану.

За оновленими вимогами, мобільні оператори повинні забезпечити доступність послуг протягом 10 години відсутності електропостачання інфраструктури. При цьому їм надаватиметься обмежена кількість часу:

  • до 1 жовтня 2024 року — 60% базових станцій мобільного зв’язку, які розташовані в межах кожної області, повинні забезпечувати доступність послуг мобільного зв’язку у кожному районі цієї області протягом 10 годин блекауту;
  • до 1 листопада 2024 року така норма стосуватиметься 70% базових станцій мобільного зв’язку;
  • до 1 грудня 2024 року — 80% базових станцій мобільного зв’язку;
  • до 1 лютого 2025 року — 100% базових станцій мобільного зв’язку. Виключення — мікро базових станції.

В документі також зазначається, що до 1 грудня мінімум 25% базових станцій у кожній області повинні бути підключені до стаціонарної та/або пересувної електрогенераторної установки із запасом пально-мастильних матеріалів або обладнані змінним блоком акумуляторних батарей на перші 72 години. Аналогічну вимогу, але до 1 вересня, повинні реалізувати всі об’єкти фізичної інфраструктури електронної комунікації, які виконують спеціалізовані функції. До них входять:

  • міжнародні центри комутації;
  • центри комутації мобільного зв’язку;
  • автоматичні міжміські телефоні станції;
  • транзитні або опорно-транзитні станції;
  • магістральні програмні комутатори та маршрутизатори;
  • технічні майданчики розташування комутаційного обладнання національних точок обміну Інтернет-трафіком.

Ці ж вимоги мають виконати спеціальні служби, які підключені до оперативно-диспетчерські служби 101, 102, 103, 104 та 112.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Бахмутська МВА лишила незмінним проєкт бюджету громади на 2026 рік

Валентина Твердохліб 11:00, 26 Грудня 2025
бюджет
Гроші / ілюстративне фото Pexels

23 грудня Бахмутська МВА ухвалила бюджет Бахмутської міської територіальної громади на 2026 рік. Його затвердили на рівні, передбаченому у проєкті бюджету, що був опублікований раніше. Загальний обсяг бюджету становить 394,4 мільйони гривень. Доходи і видатки збалансовані на одному рівні.

Про це йдеться у розпорядженні № 330рр.

Бюджет Бахмутської громади на 2026 рік

Бахмутська МВА ухвалила бюджет на 2026 рік. Згідно з розпорядженням начальника МВА, він лишився на рівні, передбаченому у проєкті.

Обсяг доходів громади на 2026 рік становитиме 394,4 мільйони гривень. Основна частина коштів припадатиме на загальний фонд — 394,1 мільйонів гривень, тоді як спеціальний фонд становитиме 265,7 тисяч гривень.

Водночас у загальному фонді передбачено профіцит 80 мільйонів гривень, а у спеціальному — дефіцит на таку ж суму, що пов’язано з особливостями воєнного бюджетування.

У бюджеті закладено резервний фонд у 2 мільйони гривень, а також оборотний залишок коштів у 500 тисяч гривень.

Загальний обсяг видатків з бюджету становитиме 394,4 мільйони гривень. Основна частина коштів припадатиме на загальний фонд — 314,1 мільйонів гривень, тоді як спеціальний фонд становитиме 80,2 мільйонів гривень.

Серед захищених статей видатків:

  • оплата праці працівників бюджетних установ;
  • нарахування на заробітну плату;
  • придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;
  • забезпечення продуктами харчування;
  • оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
  • соціальне забезпечення;
  • обслуговування місцевого боргу;
  • поточні трансферти місцевим бюджетам;
  • оплата енергосервісу.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Скільки грошей виділять на забезпечення роботи Бахмутської міськради та виконавчих органів у 2026

Семаковська Тетяна 10:15, 26 Грудня 2025

У 2026 році роботу Бахмутської міської ради та її виконавчих органів забезпечуватимуть 147 людей. На утримання міськради та її органів планують виділити близько 69 мільйонів гривень. Відповідне розпорядження підписав Олексій Рева, начальник Бахмутської міської військової адміністрації.

Детальніше читайте у матеріалі Бахмут IN.UA.

Гроші на роботу апарату міськради Бахмута

Згідно з розпорядженням начальника Бахмутської міської військової адміністрації, з 1 січня 2026 року затверджено загальну кількість працівників апарату Бахмутської міської ради та її виконавчих органів у кількості, йдеться про 147 людей, які забезпечуватимуть роботу.

З них:

  • 61 — працівники апарату Бахмутської міської ради;
  • 86 — працівники виконавчих органів Бахмутської міської ради (самостійні управління).

Крім того, визначили, витрати на утримання апарату Бахмутської міської ради та її виконавчих органів у 2026 році. Йдеться про суму у 69 мільйонів 623 тисячі 900 гривень. Фінансування буде з бюджету Бахмутської міської територіальної громади.

Апарат Бахмутської міської ради: 61 працівник

До апарату входять керівництво міськради, старости, спеціалісти та профільні відділи.

Керівні посади мають 12 людей, це:

  • міський голова, секретар ради, заступники, керуючий справами;
  • 5 старост.

Спеціалісти — 4 особи

  • з питань антикорупції;
  • архітектурно-будівельного контролю;
  • праці;
  • спеціаліст І категорії.

У відділи міськради працюватимуть — 45 людей. Серед них: пресслужба, кадровий, бухгалтерія, юридичний, ЦНАП, реєстрація, архів, цифровізація, цивільний захист, внутрішня політика та інші.

Виконавчі органи міськради: 86 працівників

Працівники у виконавчих органах міськради розподілені між 10 самостійними управліннями.

Найбільші з них:

  • Управління соціального захисту населення — 21 людина;
  • Управління муніципального розвитку — 11 людей;
  • Фінансове управління — 10 людей;
  • Управління економічного розвитку — 10 людей;
  • Управління розвитку міського господарства та капбудівництва — 10 людей.

Також працюватимуть управління освіти, молодіжної політики, охорони здоров’я, культури та спорту.

До теми:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Бахмутська МВА лишила незмінним проєкт бюджету громади на 2026 рік

23 грудня Бахмутська МВА ухвалила бюджет Бахмутської міської територіальної громади на 2026 рік. Його затвердили на рівні, передбаченому у проєкті бюджету, що був опублікований раніше. […]

Важливо

Скільки грошей виділять на забезпечення роботи Бахмутської міськради та виконавчих органів у 2026

У 2026 році роботу Бахмутської міської ради та її виконавчих органів забезпечуватимуть 147 людей. На утримання міськради та її органів планують виділити близько 69 мільйонів […]

Ситуація на Донеччині: кількість ворожих штурмів пішла на спад

На Донеччині тривають активні бойові дії. При цьому кількість ворожих атак, порівняно з кількома минулими днями, зменшилась. На сьогодні найбільше атак ворога фіксують на Покровському […]

Як отримати статус особи з інвалідністю внаслідок війни: інструкція Мінветеранів

Статус особи з інвалідністю внаслідок війни дає доступ до державних гарантій, виплат і реабілітації. Оформити його можна онлайн через “Дію” або офлайн у ЦНАП. Детальніше […]

Фоторепортаж

10 зимових фото Бахмута: архівні знімки 2005 року

Засніжені вулиці, знайомі двори та тиха зимова атмосфера — саме такою була холодна пора року в Бахмуті. Редакція Бахмут IN.UA згадує, як виглядало місто у […]