Як отримати статус багатодітної сім’ї

Валентина Славінська Славінська Валентина 14:00, 11 Липня 2024
Українська родина
Щаслива сім’я / фото ілюстративне Pexels

Посвідчення багатодітної сім’ї онлайн також можна отримати. Статус багатодітної дозволяє отримувати грошову допомогу та різні пільги, наприклад знижку на житлово-комунальні послуги. Яка сама родина вважається багатодітною та як отримати цей статус?

Де можна подати документи на багатодітну сім’ю?

Отримати статус багатодітної родини можна у ЦНАПі, в органах Соцзахисту або подавши заявку в Дію. Зверніть увагу, що багатодітна сім’я, це подружжя (чоловік та жінка), яке перебуває у зареєстрованому шлюбі, разом проживає та виховує трьох і більше дітей. У тому числі кожного з подружжя, або один батько (одна мати), який (яка) проживає разом з трьома і більше дітьми та самостійно їх виховує.

Подати заяву на отримання статусу ви можете самостійно або через законного представника, відправивши всі документи рекомендованим листом або онлайн електронною поштою.

Які документи потрібні для того, аби отримати статус багатодітної?

  • заява одного з батьків для оформлення посвідчення батьків багатодітної сім’ї та посвідчення дитини з багатодітної сім’ї;
  • фото (кольорове або чорно-біле) розміром 30 на 40 міліметрів;
  • документи, що підтверджують факт виховання дитини одним із батьків (у разі реєстрації повторного шлюбу та проживання із дітьми від попереднього шлюбу);
  • копія довідки із закладу освіти або свідоцтва про народження дитини (у разі народження дитини або навчання особи віком від 18 до 23 років за денною формою навчання за межами України);
  • довідка про підтвердження зарахування до закладу освіти або про переведення на наступний курс навчання в межах відповідної програми підготовки (у разі продовження строку дії посвідчення, якщо дитина навчається за денною формою навчання у закладі загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти);
  • копію свідоцтва про народження дитини;
  • копію свідоцтва про шлюб (крім батьків, які не перебувають у шлюбі);
  • копії сторінок паспорта громадянина України батьків із даними про прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дату видачі паспорта;
  • копія посвідки на постійне проживання батьків, якщо вони є іноземцями або особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.

Зазвичай, довідку оформлюють протягом 10 робочих днів, вам можуть відмовити якщо ви не надали повний пакет документів, або ви не маєте підтвердження реєстрації шлюбу.

За отримання статусу ви не повинні платити коштів, ця послуга надається безоплатно для сімей, які відповідають критеріям багатодітних.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

В Україні підвищили тарифи на оформлення паспортів та інших документів: нова ціна

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 16:00, 7 Жовтня 2024
Паспорт громадянина України / фото з відкритих джерел

7 жовтня 2024 року в Україні змінилася вартість пакетів сервісних послуг паспортно-міграційного характеру в підрозділах ДП “Документ”. Це суттєво підвищило вартість деяких документів, зокрема, паспортів громадянина.

Про це повідомили представники Центру обслуговування громадян “Паспортний сервіс” в Facebook.

Документи в Україні: нова вартість

Зміна вартості пакетів сервісних послуг паспортно-міграційного характеру в підрозділах ДП “Документ” на території України вплинуло на ціни оформлення деяких документів.

Зокрема, мова йде про:

  • вартість оформлення паспорта громадянам України та інших паспортних документів — 650 гривень, а раніше було 540 грн;
  • вартість оформлення іноземцям та особам без громадянства документів міграційного характеру — 1250 гривень, було 1000;
  • вартість обміну посвідчення водія — 950, було 800;
  • вартість обміну свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу — 950, було 800;
  • вартість проставлення апостиля — 650 гривень, було 450.

Як відновити втрачений паспорт чи довідку РНОКПП

Раніше редакція Бахмут IN.UA випускала матеріал, у якому поділилася зі своїми читачами покроковим гайдом для відновлення важливих документів.

Детальніше про те, як правильно відновити паспорт громадянина України, свідоцтво про народження, довідку про РНОКПП чи водійське посвідчення, дізнавайтесь в матеріалі за посиланням.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Субсидії-2024: як громадянам підготуватися до опалювального сезону

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 13:45, 7 Жовтня 2024
Субсидія / фото poradnica.com.ua

Субсидія — це спеціалізована державна допомога, яка надається громадянам для відшкодування витрат на різні цілі, зокрема, на оплату житлово-комунальних послуг та інших видів витрат на утримання будинку. Вони суттєво спрощують життя українцям, зменшуючи їх загальні витрати.

Детальніше про те, що таке субсидія та які субсидії діють в Україні, дізнавайтесь в матеріалі Бахмут IN.UA.

Що таке субсидія

Субсидія — це фінансова допомога, призначена фізичній або юридичній особі, яка виділяється з державного бюджету або спеціальних фондів для компенсації витрат. 

Найбільше розповсюдження в Україні мають житлові субсидії, які фактично є адресною допомогою від держави, що надається мешканцям домогосподарств на відшкодування витрат з оплати житлово-комунальних послуг, закупівлю газу чи побутового палива для чи інших витрат на утримання будинку. 

Житлова субсидія у 2024 році

Положенням про порядок призначення житлових субсидій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України № 848, визначено умови призначення та порядок надання громадянам житлових субсидій.

Так, її призначають тим громадянам, які мають в наявності різницю між розміром плати за житлово-комунальні послуги та розміром обов’язкового відсотка платежу. Зокрема, згідно з рішенням уряду, субсидія призначається, якщо витрати на комуналку перевищують 15% середньомісячного сукупного доходу родини до завершення воєнного стану та протягом 1 місяця після його скасування.

Як розрахувати розмір субсидії

Розрахунок субсидії відбувається за формулою / фото ілюстративне

При призначені субсидії формується обов’язковий платіж, який обчислюється в розрахунку на одну людину та визначається індивідуально для кожної сім’ї за формулою Ро = Кд / Кг х Рг, де:

  • Ро — частка плати за послуги для сім’ї;
  • Кд — коефіцієнт доходу домогосподарства, що дорівнює середньому доходу сім’ї на особу, поділеному на прожитковий мінімум на особу на місяць;
  • Кг — базовий коефіцієнт доходу для призначення субсидії, що дорівнює двом прожитковим мінімумам на людину на місяць;
  • Рг — базова норма плати за послуги, що дорівнює 15% середнього доходу домогосподарства. 

Субсидії на опалювальний сезон 2024-2025 років

Наразі йде підготовка до опалювального сезону 2024-2025 років, під час якого Пенсійний фонд України проведе перерахунки. Для більшості громадян це відбудеться в автоматичному режимі.

Громадянам, які не отримували державну допомогу в межах субсидій і лише планують її отримати, необхідно звернутися до територіального органу Пенсійного фонду України. Аналогічні дії повинні зробити ті, хто отримували житлову субсидію і в них відбулись зміни у складі зареєстрованих осіб домогосподарства.

Які документи потрібні для призначення субсидії

Компенсація в межах субсидій / фото ілюстративне

Для призначення житлової субсидії надаються заява та декларація, до яких також можуть додаватися додаткові документи. Наприклад, договір найму чи оренди житла, якщо потенційний отримувач субсидії  проживає в житлі, яке орендує.

За потреби, громадяни можуть надавати інші документи, які мають значення для розгляду питання надання субсидії. Мова йде про довідка внутрішньо переміщеної особи, письмове пояснення щодо наявності доходів чи інших подібних документів.

Куди звертатися та подавати документи

Подати документи на призначення житлової субсидії до територіального органу Пенсійного фонду України наразі можна трьома способами, а саме:

  • за допомогою особистого звернення до сервісного центру Пенсійного фонду України;
  • поштою на адресу територіального органу Фонду;
  • онлайн через спеціальний вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України чи мобільний застосунок Пенсійний фонд.

Зазначимо, що заявку можна подати й через уповноважених посадових осіб територіальних громад чи центри надання адміністративних послуг.

Терміни подання документів

Якщо громадянин подав документи у період з 1 жовтня до 30 листопада, то субсидія призначатиметься йому з початком опалювального сезону в Україні.

Якщо звернення відбулося в період, починаючи з 1 грудня, то допомога призначатиметься  з місяця, в якому відбулось звернення.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

В Україні підвищили тарифи на оформлення паспортів та інших документів: нова ціна

7 жовтня 2024 року в Україні змінилася вартість пакетів сервісних послуг паспортно-міграційного характеру в підрозділах ДП “Документ”. Це суттєво підвищило вартість деяких документів, зокрема, паспортів […]

16:00, 07.10.2024 Скопіч Дмитро

Субсидії-2024: як громадянам підготуватися до опалювального сезону

Субсидія — це спеціалізована державна допомога, яка надається громадянам для відшкодування витрат на різні цілі, зокрема, на оплату житлово-комунальних послуг та інших видів витрат на […]

13:45, 07.10.2024 Скопіч Дмитро
Послуги в ЦНАП

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

9 жовтня представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі […]

СЗЧ в Україні: що таке СЗЧ, яке покарання за це, та чи працюють над проблемою в Парламенті

Повномасштабна війна в Україні без чітких термінів демобілізації та провальної кампанії мобілізації посилила проблему самовільного залишення військової частини або місця служби, відоме більше за абревіатурою […]

12:00, 06.10.2024 Скопіч Дмитро

Швидкий та надійний зв’язок: як користуватися інтернетом без світла

Інтернет без світла — це величезна проблема, яка сильно впливає на життя кожного українця в періоди блекаутів. Вона обмежує можливості громадян, роблячи життя набагато складнішим. […]

11:00, 06.10.2024 Скопіч Дмитро