Як отримати посилку в поштоматі: корисний алгоритм дій

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 14:35, 27 Березня 2025
Поштомат / фото Нова Пошта

Поштомат — це автоматизований термінал для отримання та відправлення посилок без контакту з працівниками та працівницями поштової служби. Останнім часом саме такий спосіб отримання посилок стає все більш успішним.

Редакція Бахмут IN.UA розповідає про поштомати, а також й про те, як отримати посилку в ньому.

Як отримати посилку в поштоматі

Поштомати — це новітні термінали для отримання та відправлення посилок, головна особливість яких — це відсутність контакту з працівниками та працівницями поштової служби. Він складається з комірок різного розміру, які відкриваються після введення коду або сканування QR-коду, отриманого від служби доставлення в застосунку. Така система спрощуючи процес логістики та мінімізуючи час очікування.

Зазвичай поштомати працюють цілодобово та в доступних локаціях для усіх громадян та громадянок — біля супермаркетів чи в інших публічних місцях.

Наразі програму встановлення поштоматів реалізовує “Нова Пошта”.

Як відправити посилку через поштомат “Нова пошта”

“Нова Пошта” реалізовує програму встановлення та доставку через поштомати / фото Нова Пошта

Для того, щоб відправити посилку через поштомат “Нова пошта”, потрібно:

  • зайти в застосунок “Нова пошта”;
  • натиснути “Створити посилку”;
  • обрати “поштомат” як місце відправки та отримання, а також заповнити всю необхідну інформацію про вас та отримувача;
  • обрати вид (посилка/документи), вагу, розмір, кількість місць (коробок), оціночну вартість та, за потреби, додаткові послуги (пакування/зворотна доставка);
  • обрати те, хто оплачуватиме послуги, після чого треба та натиснути “розрахувати вартість”;
  • створити експрес-накладну;
  • підійти до найближчого поштомату (потрібно впритул підійти до комірки поштомата, інакше вона не відкриється), після чого у застосунку відкрийте “Мої відправлення” та натиснути “Відкрити комірку” (якщо комірка не відкрилась, то увімкніть передачу Bluetooth на телефоні);
  • покласти посилку та підтвердити у додатку, що посилка відправлена.

Варто зазначити, що користувачі можуть відправити посилку не тільки на інший поштомат, але й до будь-якого відділення. Для цього під час оформлення замовлення потрібно буде обрати інше місце отримання.

Як отримати посилку через поштомат “Нова пошта”

Як виглядає поштомат / фото Нова Пошта

Отримати посилку через поштомат можна навіть за відсутності інтернету. Для цього потрібно у місці, де є інтернет-зв’язок, виконати наступний алгоритм дій:

  • зайти в мобільний застосунок компанії;
  • вибрати необхідну електронну накладну чи створити нову;
  • переконатися, що відправлення оплачене або ж оплатити посилку;
  • залишити додаток відкритим.

Далі потрібно дістатися до поштомата та, маючи увімкнений Bluetooth, виконати наступні дії:

  • дочекатися з’єднання з поштоматом;
  • далі відкрити комірку, забрати або покласти посилку та підтвердити це у застосунку.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Компенсація автоцивілки: в “Дії” з’явилася нова послуга для ветеранів та ветеранок

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 11:00, 27 Грудня 2025
Компенсація автоцивілки / фото “Дія”

У застосунку “Дія” з’явилася нова послуга — компенсація автоцивілки для ветеранів та ветеранок зі статусом учасника бойових дій (УБД) або осіб з інвалідністю внаслідок війни. Поліс може стати повністю безплатною.

Про це повідомили представники “Дія”.

Компенсація автоцивілки для ветеранів у “Дії”

Ветерани та ветеранки зі статусом УБД або особи з інвалідністю внаслідок війни можуть отримати компенсацію вартості автоцивілки онлайн. Половину вартості поліса компенсує страхова компанія, іншу половину — держава. У результаті автоцивілка стає безплатною.

Подати заявку на компенсацію можуть ті, хто:

  • має посвідчення ветерана в застосунку “Дія”;
  • оформив договір після 1 січня 2025 року з використанням пільги; користується авто з об’ємом двигуна до 2500 см³ або електромобілем до 100 кВт;
  • використовує транспорт для особистих потреб.

Як подати заявку

Для того, щоб скористатися новою програмою, потрібно:

  • оновити застосунок “Дія” та авторизуватися у ньому;
  • обрати розділ “Сервіси” та пункт “Ветеран PRO”;
  • знайти “Компенсацію автоцивілки”;
  • зазначити пільговий договір, який має підтягнутися автоматично;
  • обрати “Дія.Картку” для зарахування коштів.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як отримати статус особи з інвалідністю внаслідок війни: інструкція Мінветеранів

Семаковська Тетяна 15:00, 25 Грудня 2025
Статус особи з інвалідністю внаслідок війни / фото Ковельський міський суд

Статус особи з інвалідністю внаслідок війни дає доступ до державних гарантій, виплат і реабілітації. Оформити його можна онлайн через “Дію” або офлайн у ЦНАП.

Детальніше про те, як оформити відповідний правовий статус, пояснили в Мінветеранів.

Як отримати статус особи з інвалідністю внаслідок війни

Статус особи з інвалідністю внаслідок — особливий статус громадян, який відкриває доступ до державних гарантій, грошових виплат, медичної та психологічної реабілітації та інших соціальних гарантій. Його можуть отримати ті, хто отримав інвалідність через поранення, контузію, каліцтво або хворобу під час війни чи участі в бойових діях.

Наразі оформити його можна двома способами — онлайн через “Дію” та офлайн у будь-якому ЦНАПі.

Як оформити статус особи з інвалідністю внаслідок війни у “Дії”

Для того, щоб оформити відповідний статус онлайн, потрібно:

  • перейти на офіційну сторінку вебпортала “Дія” за посиланням;
  • авторизуватися та натиснути “Подати заявку”;
  • заповнити анкету;
  • завантажити необхідні документи (довідка МСЕК, довідка про несудимість, довідка форми 6, яка підтверджує участь у заходах, спрямованих на оборону України);
  • підписати заяву електронним підписом.

Як оформити статус особи з інвалідністю внаслідок війни у ЦНАП

Для оформлення відповідного статусу через ЦНАП потрібно звернутися до установи та подати наступний перелік документів:

  • паспорт або ID-картку;
  • довідку МСЕК або витяг з акту оцінки функціонування;
  • довідку про несудимість (дійсна 5 днів);
  • документи, що підтверджують участь у бойових діях;
  • копію довідки ВПО;
  • документи представника, якщо заяву подає не сам заявник.

Термін розгляду

Заяву на оформлення статусу розглядають протягом 30 робочих днів.

Після позитивного рішення в застосунку “Дія” можна сформувати електронне посвідчення ветерана або ветеранки та за бажанням отримати паперовий варіант. Зазначимо, що під час воєнного стану термін дії посвідчення продовжуватиметься автоматично.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Компенсація автоцивілки: в “Дії” з’явилася нова послуга для ветеранів та ветеранок

У застосунку “Дія” з’явилася нова послуга — компенсація автоцивілки для ветеранів та ветеранок зі статусом учасника бойових дій (УБД) або осіб з інвалідністю внаслідок війни. […]

11:00, 27.12.2025 Скопіч Дмитро

Як отримати статус особи з інвалідністю внаслідок війни: інструкція Мінветеранів

Статус особи з інвалідністю внаслідок війни дає доступ до державних гарантій, виплат і реабілітації. Оформити його можна онлайн через “Дію” або офлайн у ЦНАП. Детальніше […]

Тарифи на комунальні послуги: що зміниться для українців з 1 січня 2026 року

З початком 2026 року тарифи на основні комунальні послуги для населення залишаться фіксованими. Йдеться про електроенергію, газ і воду. Водночас суми в платіжках і надалі […]

15:00, 24.12.2025 Скопіч Дмитро

МВС запустило застосунок “112”: як працює екстрений виклик без мобільного зв’язку

Міністерство внутрішніх справ (МВС) України запустило застосунок екстреної допомоги “112”, який дозволяє викликати необхідні служби навіть без мобільного зв’язку. Про це повідомив Ігор Клименко, Міністр […]

Як отримати акт перевірки сімейного стану в 2025-2026 роках

Військовослужбовці час від часу мають надавати акт перевірки сімейного стану. Особливо це стосується випадків, коли необхідно звернутися за звільненням зі служби через необхідність постійного догляду […]