Як отримати посилку в поштоматі: корисний алгоритм дій

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 14:35, 27 Березня 2025
Поштомат / фото Нова Пошта

Поштомат — це автоматизований термінал для отримання та відправлення посилок без контакту з працівниками та працівницями поштової служби. Останнім часом саме такий спосіб отримання посилок стає все більш успішним.

Редакція Бахмут IN.UA розповідає про поштомати, а також й про те, як отримати посилку в ньому.

Як отримати посилку в поштоматі

Поштомати — це новітні термінали для отримання та відправлення посилок, головна особливість яких — це відсутність контакту з працівниками та працівницями поштової служби. Він складається з комірок різного розміру, які відкриваються після введення коду або сканування QR-коду, отриманого від служби доставлення в застосунку. Така система спрощуючи процес логістики та мінімізуючи час очікування.

Зазвичай поштомати працюють цілодобово та в доступних локаціях для усіх громадян та громадянок — біля супермаркетів чи в інших публічних місцях.

Наразі програму встановлення поштоматів реалізовує “Нова Пошта”.

Як відправити посилку через поштомат “Нова пошта”

“Нова Пошта” реалізовує програму встановлення та доставку через поштомати / фото Нова Пошта

Для того, щоб відправити посилку через поштомат “Нова пошта”, потрібно:

  • зайти в застосунок “Нова пошта”;
  • натиснути “Створити посилку”;
  • обрати “поштомат” як місце відправки та отримання, а також заповнити всю необхідну інформацію про вас та отримувача;
  • обрати вид (посилка/документи), вагу, розмір, кількість місць (коробок), оціночну вартість та, за потреби, додаткові послуги (пакування/зворотна доставка);
  • обрати те, хто оплачуватиме послуги, після чого треба та натиснути “розрахувати вартість”;
  • створити експрес-накладну;
  • підійти до найближчого поштомату (потрібно впритул підійти до комірки поштомата, інакше вона не відкриється), після чого у застосунку відкрийте “Мої відправлення” та натиснути “Відкрити комірку” (якщо комірка не відкрилась, то увімкніть передачу Bluetooth на телефоні);
  • покласти посилку та підтвердити у додатку, що посилка відправлена.

Варто зазначити, що користувачі можуть відправити посилку не тільки на інший поштомат, але й до будь-якого відділення. Для цього під час оформлення замовлення потрібно буде обрати інше місце отримання.

Як отримати посилку через поштомат “Нова пошта”

Як виглядає поштомат / фото Нова Пошта

Отримати посилку через поштомат можна навіть за відсутності інтернету. Для цього потрібно у місці, де є інтернет-зв’язок, виконати наступний алгоритм дій:

  • зайти в мобільний застосунок компанії;
  • вибрати необхідну електронну накладну чи створити нову;
  • переконатися, що відправлення оплачене або ж оплатити посилку;
  • залишити додаток відкритим.

Далі потрібно дістатися до поштомата та, маючи увімкнений Bluetooth, виконати наступні дії:

  • дочекатися з’єднання з поштоматом;
  • далі відкрити комірку, забрати або покласти посилку та підтвердити це у застосунку.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Пенсії 2025: що зміниться з 1 листопада і чи буде підвищення

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 17:35, 28 Жовтня 2025
Отримувачі пенсії / фото ілюстративне, iStock

З листопада 2025 року масштабних змін у пенсійних виплатах не очікується, однак низці категорій українців потрібно пройти фізичну ідентифікацію, аби не втратити соціальні виплати. Також окремі пенсіонери продовжать отримувати надбавки залежно від віку, а для матерів тяжко хворих дітей передбачено можливість дострокового виходу на пенсію.

Детальніше про те, що варто очікувати отримувачам пенсії з 1 листопада 2025 року — в матеріалі Бахмут IN.UA

Що зміниться з 1 листопада для пенсіонерів

У листопаді 2025 року змін у розмірах пенсійних виплат не передбачається. Водночас деяким категоріям громадян потрібно пройти фізичну ідентифікацію для продовження отримання державних виплат.

Проходження фізичної ідентифікації

Пенсійний фонд України нагадав, що термін проходження фізичної ідентифікації для одержувачів окремих видів державних допомог продовжено до 1 листопада 2025 року.

Це стосується громадян, які на початок повномасштабної війни перебували на обліку в органах соцзахисту на тимчасово окупованих територіях або у районах активних бойових дій і після 24 лютого 2022 року не зверталися із заявами про продовження виплат на інших територіях.

Ідентифікацію можна пройти онлайн — через відеозв’язок. Для цього потрібно заповнити заяву у розділі “Ідентифікація за допомогою відеоконференцзв’язку” на порталі електронних послуг ПФУ. Після цього заявник отримає повідомлення про дату та час відеосеансу з фахівцем Пенсійного фонду.

Надбавки до пенсії після 70 років

Пенсіонери, старші за 70 років, можуть отримати доплати, якщо їхня основна пенсія не перевищує 10 340,35 гривень.

Розмір надбавок:

  • 70–74 роки — 300 гривень;
  • 75–79 років — 456 гривень;
  • 80+ років — 570 гривень.

Надбавки нараховуються автоматично, без додаткових звернень.

Крім того, самотні пенсіонери старше 80 років, які потребують постійного догляду, мають право на додаткову допомогу. Для її оформлення потрібно надати до Пенсійного фонду медичну довідку про потребу у сторонньому догляді та документи, що підтверджують відсутність працездатних родичів.

Пенсії для матерів тяжко хворих дітей

Матері, які виховували тяжко хворих дітей до шестирічного віку, можуть отримати дострокову пенсію після досягнення 50 років і за наявності не менше 15 років страхового стажу.

До таких дітей належать ті, хто має:

  • тяжкі вроджені вади розвитку;
  • онкологічні чи орфанні захворювання;
  • ДЦП;
  • цукровий діабет I типу;
  • психічні розлади чи хвороби нирок IV ступеня;
  • потребу у трансплантації або паліативній допомозі.

Підтвердженням є відповідна довідка медичного закладу або посвідчення, яке засвідчує стан здоров’я дитини до шести років.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як отримати статус безробітного і скільки становить виплата: роз’яснення Донецького центру зайнятості

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 18:00, 27 Жовтня 2025
Отримати статус безробітного можна через “Дія” / фото “Дія”

У жовтні 2025 року українці, які втратили роботу, можуть отримати допомогу по безробіттю від 1 500 до 8 000 гривень. Розмір виплат залежить від страхового стажу, середнього заробітку та підстав звільнення. Держава також передбачила спрощену процедуру реєстрації для внутрішньо переміщених осіб.

Про це редакції Бахмут IN.UA повідомили в Донецькому обласному центрі зайнятості.

Який розмір допомоги по безробіттю станом на жовтень 2025 року

Станом на жовтень 2025 року мінімальна допомога по безробіттю в Україні становить 1 500 гривень. Таку суму можуть отримати громадяни віком до 35 років, які не мають страхового стажу, або ті, кого звільнили з роботи через порушення трудової дисципліни — зокрема, прогули чи крадіжки на робочому місці.

Для осіб із мінімальним страховим стажем передбачено виплату 3 600 гривень.

Розмір допомоги для інших категорій безробітних розраховується індивідуально — залежно від середньої заробітної плати та тривалості страхового стажу:

  • до 3 років — 50%;
  • від 3 до 6 років — 55%;
  • від 6 до 12 років — 60%;
  • від 12 до 18 років — 65%;
  • від 18 до 24 років — 70%;
  • від 24 до 30 років — 75%;
  • понад 30 років — 80%.

При цьому максимальний розмір допомоги не може перевищувати мінімальну заробітну плату, яка з 1 січня 2025 року становить 8000 гривень.

Умови для отримання допомоги

Статус безробітного можуть отримати особи працездатного віку, які не мають роботи чи інших доходів і готові приступити до праці. Під час дії воєнного стану допомога призначається з першого дня після надання статусу безробітного.

Виплати проводяться в межах дворічного періоду, але під час війни тривалість допомоги обмежена 90 календарними днями. Для осіб передпенсійного віку цей термін збільшено до 360 днів.

Необхідні документи для реєстрації:

  • паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
  • податковий номер;
  • трудова книжка або договір;
  • документ про освіту;
  • військовий квиток (для військовозобов’язаних);
  • посвідчення УБД (за наявності);
  • довідка МСЕК (для осіб з інвалідністю);
  • реквізити банківського рахунку.

Внутрішньо переміщені особи (ВПО) можуть отримати статус безробітного навіть без повного пакета документів, якщо втрачені трудові записи чи довідки.

Як зареєструватися:

Подати заяву на отримання статусу безробітного можна кількома способами:

  • у центрі зайнятості особисто;
  • через мобільний застосунок “Державна служба зайнятості”;
  • на порталі “Дія”;
  • через електронний кабінет шукача роботи на сайті dcz.gov.ua.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Пенсії 2025: що зміниться з 1 листопада і чи буде підвищення

З листопада 2025 року масштабних змін у пенсійних виплатах не очікується, однак низці категорій українців потрібно пройти фізичну ідентифікацію, аби не втратити соціальні виплати. Також […]

17:35, 28.10.2025 Скопіч Дмитро

Як отримати статус безробітного і скільки становить виплата: роз’яснення Донецького центру зайнятості

У жовтні 2025 року українці, які втратили роботу, можуть отримати допомогу по безробіттю від 1 500 до 8 000 гривень. Розмір виплат залежить від страхового […]

18:00, 27.10.2025 Скопіч Дмитро

“Діти хвилюються всюди — і в Україні, і за кордоном”: як у бахмутських школах допомагають боротися зі стресом

У сьогоднішніх реаліях, коли в країні війна і щоденні тривоги, діти та підлітки зіштовхуються з різними тривожними станами. Коли діти мають зміни у поведінці, на […]

Послуги в ЦНАП

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

29 жовтня представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі […]

Які види пільг можуть отримати пенсіонери в Україні у 2025 році

Більшість українських пенсіонерів отримують невеликі пенсії, яких часто не вистачає навіть на базові потреби. Проте, саме ця категорія має доступ до унікальних державних пільг, субсидій […]

17:20, 21.10.2025 Скопіч Дмитро