Як додати картку національний кешбек: гід

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 12:00, 2 Лютого 2025
“Національний кешбек” / фото ілюстративне, portmone.com

“Національний кешбек” — це спеціальна державна програма підтримки виробників, у межах якої українці можуть отримати 10% від вартості придбаних вітчизняних товарів у вигляді кешбеку на спеціальну банківську картку.

Редакція Бахмут IN.UA розповідає, як отримати банківську картку “Національний кешбек” та як отримувати кешбек з покупок.

“Національний кешбек”

24 серпня 2024 року в Україні почала діяти державна програма “Національний кешбек”, яку ініціював президент Володимир Зеленський. Вона була розроблена спеціально для того, щоб стимулювати споживачів купувати продукцію, що було вироблено в Україні.

Програма передбачає отримання 10% за покупки товарів українського виробництва, що беруть участь у проєкті.

За які товари можна отримати кешбек

Отримати кешбек можна за купівлю будь-яких товарів, виробники яких є у спеціальному переліку партнерів програми. Перевірити наявність певного виробника чи товару можна на сайті “Зроблено в Україні“. В його бази даних вже додали понад 130 тисяч товарів, серед яких і харчові продукти, і побутова хімія, і навіть ліки.

Як оформити картку “Національний кешбек”

Кешбек нараховується на спеціальну картку “Національний кешбек”, яку можуть відкрити ті банки-учасники програми. Наразі це 11 установ:

  • Сенс Банк;
  • Банк Глобус;
  • Банк Кредит Дніпро;
  • ПУМБ;
  • Приватбанк;
  • monobank (Універсал Банк);
  • Укргазбанк;
  • Абанк;
  • Укрсиббанк;
  • Ощадбанк;
  • Акордбанк.

Для того, щоб відкрити картку та доєднатися до державної програми, потрібно авторизуватися в застосунку “Дія” та знайти відповідну програму в розділі “Сервіси”. Далі сервіс запропонує перелік банків, де є можливість відкриття картки. Утім, якщо рахунок вже відкритий, то в застосунку можна буде це вказати.

Саме в застосунку “Дія” можна буде відстежувати історію нарахування бонусів та виплати в межах кешбеку. Решту операцій із картками треба перевіряти в банківському застосунку або відділенні.

Зазначимо, що кешбек надходитиме у вигляді бонусних балів, які конвертуватимуться у грошові перекази на картку до 20 числа наступного місяця. Тобто якщо здійснити купівлю 19 вересня, то кешбек прийде на картку лише 20 жовтня.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Чи може військовозобов’язаний обирати місце проходження ВЛК

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 17:35, 13 Лютого 2025
Військові / фото ілюстративне, УНІАН

В Україні продовжується воєнний стан та мобілізація громадян, важливою частиною якої є військово-лікарська комісія (ВЛК). Направлення громадян її проходження для подальшого призову на військову службу може здійснюватися незалежно від місця їх перебування на військовому обліку. 

Редакція Бахмут IN.UA розповідає про процес проходження ВЛК та те, чи може військовозобов’язаний самостійно обирати місце проходження комісії.

ВЛК в Україні 2025

Військово-лікарська комісія або ВЛК — це спеціальна комісія лікарів, що здійснює військово-лікарську експертизу. Основне завдання цієї процедури — це визначити загальний ступінь придатності громадянина чи громадянки до військової служби або навчання у військовому навчальному закладі.

Направлення на проходження військово-лікарняної комісії надається винятково за рішенням начальника ТЦК та СП. Це означає, що о військовозобов’язані не можуть самостійно обирати, де їм зручно пройти ВЛК.

Зазначимо, що у 2025 році процес отримання направлення на ВЛК бус суттєво спрощеним, адже 23 січня 2025 року в “Резерв+” стартувало бета-тестування сервісу електронного направлення. 

Воно працює наступним чином: спочатку користувач подає спеціальний запит, після чого керівник ТЦК підтверджує його та надає сповіщення з усією необхідну інформацію, зокрема, номер реєстрації направлення та адресу медичного закладу.

Спочатку ця функція працюватиме для громадян, які самостійно бажають пройти ВЛК. Згодом ця опція стане доступною також для тих, хто отримав паперову повістку на проходження комісії.

Етапи проходження військово-лікарської комісії у 2025 році

Після вручення відповідної повістки, військовозобов’язаний повинен прийти для проходження комісії. Наразі основні її складники наступні:

  • медичний огляд;
  • психологічна діагностика.

Військовозобов’язаний громадянин чи громадянка перед проходженням ВЛК повинен/на пройти медичний огляд, який охоплює діагностичні процедури. Це вимірювання зросту та ваги, артеріального тиску, визначення порушень зору та слуху, аналізи крові.

Після медичного огляду, військовозобов’язана особа повинна пройти психологічний тест, який потрібен для визначення психологічного стану та його оцінка. 

Після того, як особа пройде медичний і психологічний огляд, вона отримає направлення на ВЛК у військовій частині, де військові лікарі визначають придатність до служби в армії.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

Семаковська Тетяна 11:45, 13 Лютого 2025
Послуги в ЦНАП
Адміністративні послуги для населення / фото ombudsman.gov.ua

19 лютого представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі можуть записатись на консультацію.

Про це повідомляє Центр підтримки “З Бахмутом у серці. Дніпро”.

Бахмутський ЦНАП: послуги в Дніпрі

Мешканці громади мають можливість отримати наступні послуги:

  • актуалізувати дані в реєстрі територіальної громади (РТГ);
  • внести зміни до інформації про особу, що міститься в РТГ;
  • зняти особу із задекларованого/зареєстрованого місця проживання;
  • отримати витяг із реєстру територіальної громади;
  • подати повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій.

Додатково фахівець ЦНАПу надаватиме допомогу щодо довідок про правову належність нерухомого майна, яка виникла до 1 січня 2013 року.

Як потрапити на прийом

Прийом громадян відбудеться 19 лютого (середа) в Центрі підтримки бахмутян “З Бахмутом у серці. Дніпро”. Осередок розташований за адресою: вулиця Макарова, 1-Б. Бахмутян чекатимуть з 09:00 до 15:00.

Консультації за зазначеними послугами можливо отримати дистанційно з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 16:00 за номерами:

  • +38 (099) 667 9206;
  • +38 (098) 850 0561;
  • +38 (068) 851 5089 (представник відділу реєстрації місця проживання).

Запис на отримання адміністративних послуг та довідок БТІ єдиний. Також можна звернутися на електронні скриньки:

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Чи може військовозобов’язаний обирати місце проходження ВЛК

В Україні продовжується воєнний стан та мобілізація громадян, важливою частиною якої є військово-лікарська комісія (ВЛК). Направлення громадян її проходження для подальшого призову на військову службу […]

17:35, 13.02.2025 Скопіч Дмитро
Послуги в ЦНАП

Бахмутський ЦНАП у Дніпрі: як записатися

19 лютого представник Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Бахмутської міської ради прийматиме жителів громади у Дніпрі, які тимчасово проживають у місті та області. Усі охочі […]

Контракти для українців 18-24 років: які умови надаватимуть молодим добровольцям

11 лютого в Україні розпочалася реалізація проєкту “Контракт 18-24”. Він направлений на молодих українців та українок вікової категорії 18-24 роки, які прагнуть долучитися до Сил оборони […]

16:30, 12.02.2025 Скопіч Дмитро

Як отримати статус учасника бойових дій в автоматичному режимі: пояснення

В Україні продовжує діяти спеціальна послуга від Мінветеранів з Мінцифрою, яка дозволяє військовим отримати статус учасника бойових дій (УБД) в автоматичному режимі. Для цього не […]

14:00, 12.02.2025 Скопіч Дмитро

Що зміниться для ФОПів у 2025 році: детальний гід

У 2025 році для підприємців почали діяти нові правила, це стосується й ФОП. Це пов’язано з тим, що з 1 січня зросли податки та змінилися […]

17:30, 10.02.2025 Скопіч Дмитро