Що робити, якщо не прийшла тисяча від Зеленського: пояснення

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 10:25, 24 Січня 2025
Тисяча від Зеленського / фото ілюстративне, iStock

З 1 грудня 2024 року в Україні з’явилася можливість отримати державну грошову допомогу в розмірі 1 000 гривень, яку прозвали “тисячею Зеленського”. Багато людей вже отримали свої гроші, проте значна частина українців досі очікує грошові виплати.

Редакція Бахмут IN.UA розповідає, чому можуть виникати затримки при отриманні грошової допомоги та як їх усунути.

Коли приходить “1 000 Зеленського”

Програма нової державної програми “Зимова єПідтримка” має на меті допомогти українцям упродовж зимових місяців. В її межах надають 1 000 гривень, яку можна витратити на купівлю товарів українського виробництва чи оплату послуг, зокрема, комунальних.

Для того, щоб отримати гроші, потрібно мати картку “Національного кешбеку” та подати заявку через мобільний застосунок “Дія”. 

Що робити, якщо не приходить 1 000 від Зеленського

Заявки розглядаються протягом 10 днів. Якщо цей термін сплинув, а громадянин не отримав кошти на рахунок, то спершу варто перевірити правильність всіх введених даних. Відсутність виплат можуть бути наслідком помилки під час заповнення форми.

Далі треба переконатися, що на телефоні встановлена остання версія додатка “Дія”. Застаріла версія може спричинити збій в обробці заявки.  

Також можна перевірити прив’язку картки “Національний кешбек” до додатка.

Якщо всі дані правильні, то необхідно звернутися до служби підтримки “Дія”. Фахівці допоможуть з’ясувати причину затримки та запропонують можливі рішення.

Зазначимо, що, якщо громадянин подав заяву на отримання коштів через один з банків-партнерів програми, то варто звернутися до служби обслуговування клієнтів саме вашого банку.

Чому не приходить 1 000 від Зеленського на дитину

Програма “Зимової Підтримки” передбачає виплати не тільки для дорослих, але і для їх дітей. Проте дуже часто виникає проблема, коли оформленню допомоги заважають різні прізвища батьків та дітей.

Після зміни прізвища виникає розбіжність між даними про матір, що вказані у свідоцтві про народження дитини, та актуальними даними в реєстрі.  

Ця невідповідність викликає збій системи, через що вона не може автоматично підтягнути необхідну інформацію. У результаті громадянин не може оформити виплату. Таким чином зміна прізвища матір’ю є серйозною перешкодою для отримання державної допомоги в цьому випадку.  

Рішенням може стати батько, який має те ж прізвище. Якщо він не позбавлений батьківських прав, то саме він може оформити заявку на отримання грошей для власної дитини.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

В Україні спростили умови отримання виплат для евакуйованих з Донеччини

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 16:30, 24 Січня 2025
Відділення “Укрпошти” / фото ілюстративне, пресслужба АТ “Укрпошти”

В Україні запровадили нові механізми термінових виплат, які спрощують евакуйованим з Донеччини процес отримання пенсій та грошової допомоги.

Про це повідомляє пресслужба АТ “Укрпошта”.

Грошові виплати евакуйованим з Донеччини

За словами представників АТ “Укрпошта”, в уряді запровадили механізм термінових виплат пенсійних виплат та грошової допомоги, які фінансуються Пенсійним фондом України (ПФУ). Він дозволятиме громадянам, які проживали в понад 80 населених пунктів Донецької області, отримувати соціальні виплати у стаціонарних відділеннях “Укрпошти” по всій Україні, крім тимчасово окупованих територій. 

Для того, щоб скористатися механізмом, потрібно звернутися до відділення пошти з паспортом у період з 4 по 25 число кожного місяця. 

Зазначається, що для того, щоб отримувати кошти за такою процедурою, не потрібно звертатися до Пенсійного фонду чи в інші установи.

Пенсія буде доступною в будь-якому найближчому відділенні Укрпошти там, де ви знайшли свій тимчасовий прихисток“, – зауважив генеральний директор компанії “Укрпошта” Ігор Смілянський.

Пенсійні виплати у 2025 році

Держбюджет на 2025 рік не виділяє фінансів для індексації соціальних виплат. Тому розмір пенсії, як і прожитковий мінімум, залишаться на рівні 2024.

Так, мінімальна пенсія в Україні станом на 2025 рік становить 2 361 гривню для людей без стажу.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Як військовим з УБД стати в чергу на квартиру

Дмитро Скопіч Скопіч Дмитро 13:00, 24 Січня 2025
Квартриний облік / фото ілюстративне, iStock

Соціальна політика України передбачає програми, які дозволяють забезпечити військовослужбовців/виць та членів їх сімей належними житловими умовами. Для участі в них потрібно ставати на спеціальний квартирний облік.

Редакція Бахмут IN.UA розповідає про цю процедуру та те, як військовим стати на квартирний облік.

Як військовим стати в чергу на квартиру

Квартирний облік — це процедура, яка дозволяє особі отримати житло від органів місцевого самоврядування чи держави. Єдиною умовою є відповідність певним критеріям, а саме:

  • учасники бойових дій (АТО) або особи, які внаслідок війни отримали інвалідність;
  • люди, що потребують поліпшення житлових умов, згідно зі статею 12 Закону України “Про статус ветеранів війни”;
  • особи, які постійно проживають або зареєстровані в цьому населеному пункті. Проте, ці вимоги не стосуються внутрішньо переміщених осіб з-поміж учасників бойових дій. Виконавчі комітети обласних, Київської та Севастопольської міських Рад народних депутатів спільно з радами профспілок можуть встановлювати необхідний мінімальний строк постійного проживання громадян у даному населеному пункті для можливості взяття на квартирний облік.

Як стати в чергу на квартиру

Процес взяття на квартирний облік для військовослужбовців не важкий, але потребує певної послідовності дій:

  • збір документів;
  • подання заявки та документів до відповідних органів місцевої влади або роботодавця, який має житловий фонд;
  • розгляд заявки.

Ухвалення рішення про взяття на облік відбувається протягом місяця з моменту подання документів.

Які документи потрібні

Для того, щоб військові з УБД могли стати в чергу на квартиру, потрібно зібрати наступні документи:

  • заява;
  • довідка з місця проживання;
  • копії документів, що підтверджують статус (наприклад, посвідчення відповідних категорій);
  • довідки про те, чи перебувають члени сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи.

Чи можна оскаржити рішення

Людина, якій відмовили у взятті на квартирний облік, має право на оскарження рішення спеціальної комісії через суд.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

В Україні спростили умови отримання виплат для евакуйованих з Донеччини

В Україні запровадили нові механізми термінових виплат, які спрощують евакуйованим з Донеччини процес отримання пенсій та грошової допомоги. Про це повідомляє пресслужба АТ “Укрпошта”. Грошові […]

16:30, 24.01.2025 Скопіч Дмитро

Як військовим з УБД стати в чергу на квартиру

Соціальна політика України передбачає програми, які дозволяють забезпечити військовослужбовців/виць та членів їх сімей належними житловими умовами. Для участі в них потрібно ставати на спеціальний квартирний […]

13:00, 24.01.2025 Скопіч Дмитро

НМТ у 2025 році: коли варто розпочинати підготовку до екзаменів

В Україні затвердили порядок проведення Національного мультипредметного тесту (НМТ) у 2025 році. Відтак державний екзамен проходитиме із 14 травня до 25 червня. Редакція Бахмут IN.UA […]

16:20, 23.01.2025 Скопіч Дмитро

Чи змінилась сума виплат від NRC: пояснення

Норвезька рада у справах біженців (NRC) продовжує надавати грошову допомогу громадянам та громадянкам України. Наразі триває реєстрація на нові виплати. Утім, у багатьох виникає питання, […]

10:25, 23.01.2025 Скопіч Дмитро

Міськрада на зв’язку: бахмутяни можуть поспілкуватися з мерією

23 січня відбудеться “Пряма лінія” для мешканців Бахмутської міської територіальної громади. Бахмутяни зможуть отримати відповіді на питання, які їх турбують. Про це повідомляє Бахмутська міська […]