
Деякі роботодавці стикаються з проблемою, коли під час бронювання через портал «Дія» працівник не відображається в системі. У такому випадку потрібно перевірити певні дані та надіслати відповідний запит.
Детальніше про те, як виправити цю помилку, розповіли у Міністерстві цифрової трансформації.
Причини, чому працівник не відображається в “Дія”
Під час бронювання працівника через портал “Дія” система може не ідентифікувати особу як працевлаштовану. Найчастіше з’являється повідомлення про відсутність даних у реєстрі або некоректну інформацію.
У Мінцифрі пояснили, що це може статися з двох причин:
- дані з Пенсійного фонду України не оновлені або відсутні;
- працівника оформлено не за ЄДРПОУ тієї компанії, яка подає заявку на бронювання.
Виправити ситуацію можна за допомогою застосунку “Резерв+” або шляхом звернення до Пенсійного фонду.
Як оновити дані в “Резерв+”
Щоб оновити інформацію онлайн через застосунок “Резерв+”, потрібно:
- авторизуватися в застосунку;
- обрати розділ “Виправити неактуальні дані” та натиснути “Перевірити інформацію“;
- подати запит.
Якщо дані є актуальними, вони автоматично підтягнуться або відобразяться в системі.
Якщо ж працівник не з’являється при поданні запиту через “Резерв+”, необхідно оновити інформацію про нього на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для цього слід:
- авторизуватися на порталі ПФУ;
- перейти до розділу “Комунікації” та надіслати оперативне повідомлення про трудові відносини (наприклад, прийняття, звільнення чи переміщення працівника).
Це потрібно зробити в перші дні після зміни статусу працівника. Якщо цього не було зроблено вчасно, громадянин має подати податковий розрахунок за останній звітний період через портал Податкової служби України.
Читайте також:
- Базова соціальна допомога в Україні у 2025: хто і скільки отримуватиме від держави
- Військовий збір у 2025 році: що потрібно знати українцям
- Статус УБД під час війни: які документи для цього потрібні
Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!