Ноутбуки, бензин та хліб: що закупляли за міський бюджет Бахмута

Семаковська Тетяна 13:05, 10 Березня 2023

money g69f09f574 1920 85fcdЗа минулий та поточний рік на платформі “Прозорро” з’явилися декілька великих закупівель  — які саме та на що витратили гроші розповідаємо в матеріалі.

400 літрів бензину

Закупівля палива для Бахмута. Фото: скріншот “Прозорро”

Управління з питань фізичної культури та спорту Бахмутської міської ради в жовтні 2022 року закупило 400 літрів палива витратили на це 23 596,00 гривень. Поставки здійснювали у Бахмут.

Відповідь на запит. Фото: скріншот

В Управлінні редакції повідомили, що бензин використовували для заправки автомобілів, генераторів та інших інструментів, які працюють на паливі. Також зазначили, що на балансі у них є два автомобілі: для внутрішніх господарських потреб та для перевезення спортсменів. 

Згодом, під час відсутності світла  на базі комплексу “Стадіон-Металург” працював генератор, заправлений паливом. Від цього генератора бахмутяни могли заряджати свої гаджети, ліхтарі та інше.

Подарунки для дітей з інвалідністю

 

Закупівля солодощів. Фото: “Прозоро”

Міська влада подбала про дітей з особливими фізичними потребами від 6 до 14 років. Для маленьких бахмутян закупили новорічні подарунки до Нового року. Згідно із даними “Прозоро” — це шоколад та цукрові кондитерські вироби. Закупівлю зробив Бахмутський міський центр соціальних служб

Подарунки отримали діти з інвалідністю, які виховуються в загальноосвітніх закладах, діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які виховуються в прийомних сім’ях. Крім того, ласощі отримали діти, які постраждали від Чорнобильської катастрофи та діти загиблих учасників АТО/ООС.

Загалом роздали 140 подарункових наборів «Годівничка для птахів» фірми «ROSHEN», на загальну суму з ПДВ – 32 915,4 грн. Завдяки оптовій закупівлі вдалося отримати знижку 15% від загальної вартості. Загалом з міського бюджету таким чином заощаджено понад 5 тисяч гривень. 

Подарунки відсилали Новою Поштою в залежності від місця проживання дитини. Солодощі поїхали у Дніпро, Дніпропетровську область, Київ, Київську область, Полтавську, Львівську, Черкаську, Закарпатську, Вінницьку, Житомирську, Хмельницьку, Одеську, Чернівецьку, Харківську, Кіровоградську, Івано-Франківську, Рівненську, Чернігівську та Донецьку області.

Хліб для бахмутян

Нагадаємо, що хліб, який закупляє для містян Бахмутська міська рада, роздавали безплатно в пунктах видачі гуманітарної допомоги. Буханці міська рада закуповує від вересня 2022 року. Його випікають на Харківщині, а оплачують товар за кошти місцевого бюджету, дані про це підтверджує платформа “Прозоро”.

Закупівля хліба за 2022 рік. Фото: Прозоро

Новий договір на постачання хліба до Бахмута підписали в 2023 році, оскільки попередній завершив термін дії, постачальник хліба не змінився. Ціна за буханку також незмінна — 17 гривень, 75 копійок. Цього року хліба закуплятимуть менше, адже й людей в Бахмуті залишилося небагато, більшість цивільних евакуювалися. На закупівлю хліба витратили понад три мільйони гривень.

Закупівля хліба за 2023 рік. Фото: Прозоро

Договір укладено з підрядником, основною діяльністю якого є оптова торгівля. У додатковій угоді вказаний графік поставок хліба.

Графік поставки хліба

В середньому на одну поставку планується один буханець хліба на людину, враховуючи, що за останніми даними в Бахмуті залишається близько 5000 людей. 

Інші витрати з бюджету

Управління економічного розвитку Бахмутської міської ради в лютому 2023 року придбало ноутбук вартістю 35 тисяч гривень. Раніше в листопаді 2022 року також придбали ноутбук за майже 20 тисяч гривень. 

Фінансове управління Бахмутської міської ради витратило 15 тисяч гривень на публікацію оголошень в місцевій газеті “Вперед”. За словами головної редакторки газети «Вперед» Світлани Овчаренко таким чином міська рада частково долучилася до фінансування газети, адже жодної допомоги від держави “Вперед” не отримує. Бахмутяни дуже радіють, коли мають змогу почитати друковане видання, проте сьогодні послуги друкарства дорогі.

“Від держави газети допомоги не отримують ніякої. Ми готові працювати і безоплатно. Але газета – це не сайт. Її треба ще й надрукувати. І папір, і друкарські послуги дорожчають з кожним днем.   Редакція газети «Вперед» шукає гроші на це всіма можливими законними засобами. Один із них – це висвітлення роботи органів місцевого самоврядування на підставі Закону України «Про висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування в засобах масової інформації», згідно з яким і Договором була надрукована в газеті інформація від Фінансового управління Бахмутської міської ради”, — наголошує редакторка газети “Вперед” Світлана Овчаренко.

Крім публікацій в газеті Фінансове управління придбало два ноутбуки, вартість яких склала майже 50 тисяч гривень.

Управління розвитку міського господарства та капітального будівництва Бахмутської міської ради востаннє закупляло саджанці троянд, це було ще до повномасштабного вторгнення. Свої останні закупівлі до початку війни здійснили й Управління молодіжної політики та у справах дітей Бахмутської міської ради та Управління культури Бахмутської міської ради.

Фото: фотосток

Читайте також: Скільки бахмутян планують повертатися в Бахмут після війни, — опитування

Додавайтесь в наш Телеграм Бахмут живе тут, отримуйте інформацію про події в Бахмуті та бахмутян в евакуації.

А це наш цікавий і яскравий Інстаграм – підписуйтесь!

“Зимова підтримка”: як отримати 1 000 грн у Дії або Укрпошті

Семаковська Тетяна 11:00, 14 Листопада 2025
“Зимова підтримка” прив’язана до “Національного кешбеку” / фото Дія

Уряд ухвалив механізм виплати одноразової допомоги у розмірі 1 000 гривень у рамках програми “Зимова підтримка”. Реалізація програми стартує вже 15 листопада.

Детальніше про те, як отримати 1000 гривень на власний рахунок у межах програми “Зимова підтримка” — в матеріалі Бахмут IN.UA.

Як подати заявку “Зимова підтримка”

Кабінет Міністрів України схвалив механізм реалізації нової державної програми «Зимова підтримка», ключовим елементом якої є одноразова виплата 1 000 гривень кожному громадянину, який наразі перебуває на території України.

Подати заявку можна буде з 15 листопада до 24 грудня 2025 року у застосунку «Дія» або у відділенні Укрпошти. Оформити допомогу дозволено як для себе, так і для дітей.

Як отримати 1 000 гривень через “Дія”

Якщо ви подаєте заявку онлайн у Дії, виплата надійде на картку “Національний кешбек”. Кошти можна витратити на оплату комунальних послуг, придбання ліків та продуктів українського виробництва чи донати Силам оборони.

Ті громадяни, які вже мають картку, яка підтримує цю ініціативу, додатково не потрібно буде робити ніяких кроків.

Тим, хто лише планує доєднатися, потрібно зробити наступні кроки:

  • відкрити спеціальний рахунок у своєму банку;
  • отримати віртуальну чи фізичну картку;
  • надати банку дозвіл на передачу інформації про перекази з обраних карток;
  • зайти в застосунок “Дія” та обрати послугу “Національний кешбек”;
  • ввести дані готової картки у застосунок.

Якщо подати заявку через Укрпошту

У разі оформлення допомоги у відділенні Укрпошти кошти будуть зараховані на спеціальний рахунок, відкритий для отримувача.

Використати їх можна безпосередньо у відділеннях Укрпошти — на покупку українських товарів або оплату комунальних платежів і благодійні внески.

До якого часу можна скористатися

Витратити отримані кошти за програмою “Зимова підтримка” можна до 30 червня 2026 року, у будь-який зручний момент.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

Статус УБД: які документи потрібні, щоб підтвердити участь у бойових діях у 2025-2026

Семаковська Тетяна 18:00, 13 Листопада 2025
Військові / фото Генштаб

Щоб отримати статус учасника бойових дій (УБД) у 2025-2026, військовий або військова має підтвердити свою участь у захисті держави. Для цього командир частини подає до відповідної комісії довідку та інші документи, що засвідчують виконання бойових або службових завдань.

Детальніше про те, які документи потрібні для підтвердження участі у бойових діях — в матеріалі Бахмут IN.UA.

Які документи потрібні, щоб підтвердити УБД

Для надання статусу учасника бойових дій (УБД) військовослужбовцю, який брав безпосередню участь у бойових діях, командир військової частини або органу військового управління протягом 30 календарних днів зобов’язаний подати на розгляд комісії довідку про участь військового у виконанні бойових чи службових завдань.

Отримати посвідчення УБД в Україні наразі можуть наступні категорії громадян:

  • військові Збройних Сил України;
  • військові Територіальної оборони України;
  • військові Нацгвардії України;
  • представники СБУ;
  • представники Служби зовнішньої розвідки;
  • представники Держприкордонслужби;
  • представники Державної спеціальної служби транспорту;
  • військовослужбовці з військових прокуратур;
  • поліцейські;
  • особи рядового, начальницького складу ДСНС, Державної кримінально-виконавчої служби;
  • особи, які з 24 лютого по 25 березня 2022 відповідно до Закону України Про забезпечення участі цивільних осіб в захисті України у складі добровольчих формувань у взаємодії із ЗСУ, ДПСУ, Нацполіцією, НГУ, СБУ та іншими утвореними відповідно до законів України формуваннями брали участь у здійсненні заходів, необхідних для забезпечення оборони України;
  • співробітники Служби судової охорони, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України та брали безпосередню участь в супротиві ворогу.

Зазначимо, що статус УБД можуть отримати як чинні службовці, так і звільнені зі служби.

Довідка оформлюється на підставі щонайменше одного з таких документів:

  • бойове донесення;
  • журнал бойових дій (оперативних завдань);
  • вахтовий журнал;
  • польотний лист;
  • книга служби;
  • наказ про залучення до бойових або службових заходів;
  • відомості про виконання розвідувальних завдань;
  • довідка про обставини травми (поранення, контузії, каліцтва).

У документі обов’язково має бути вказано розділ “Перебування в районах ведення бойових дій”, де зазначаються конкретні області, райони та населені пункти, у яких військовослужбовець виконував завдання.

Ці дані потрібні для перевірки відповідності територій районам воєнних (бойових) дій, визначених наказами Головнокомандувача Збройних сил України.

Як оформити статус УБД офлайн

Для того, щоб військовослужбовець, демобілізований або їх представники, могли оформити статус УБД потрібно звернутися зі спеціальною заявкою до Комісії того органу військового управління, якому підпорядкована військова частина, де військовослужбовець проходить або проходив військову службу.

При цьому потрібно надати наступні документи:

  • заява у паперовій формі;
  • згода на збір та обробку персональних даних;
  • дві кольорові фотокартки розміром 3×4 сантиметри на матовому папері, зображення обличчя має заповнювати 65−70% фотокартки (для осіб, звільнених з військової служби, які отримуватимуть посвідчення УБД у ТЦК, не додаються);
  • документи, які містять докази та підтверджуючі факти виконання військовим або особою, звільненою з військової служби, особисто або у складі військової частини (органу, підрозділу), установи та закладу бойових (службових) завдань для захисту України.

У випадку, якщо заявник не знає, якому органу військового управління підпорядкований його підрозділ, то заявку необхідно надіслати на адресу виду (роду) військ, якому він підпорядкований, або напряму до МОУ.

Як оформити УБД в Дії

Оформлення УБД в Дії значно спростило процес формування лише заяви на отримання відповідного статусу, яку потім особа має передати своєму командиру, під керівництво якого вона воювала, або напряму до Комісії. 

Якщо мова йде звільненого з військової служби або їх представника, то потрібно сформувати заявку, підписати її за допомогою Дія. Підпис, а потім відправити на адресу електронної пошти [email protected]. При цьому потрібно додати ще:

  • згоду на збір та обробку персональних даних в 1 примірнику;
  • дві кольорові фотокартки розміром 3×4 сантиметри в електронному вигляді у форматі JPG чи JPEG. Зображення обличчя має заповнювати 65−70% фотокартки;
  • документи, які містять докази та підтверджують факт особою бойових (службових) завдань.

Строк надання послуги становить 30 днів.

Читайте також:

Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

“Зимова підтримка”: як отримати 1 000 грн у Дії або Укрпошті

Уряд ухвалив механізм виплати одноразової допомоги у розмірі 1 000 гривень у рамках програми “Зимова підтримка”. Реалізація програми стартує вже 15 листопада. Детальніше про те, […]

Статус УБД: які документи потрібні, щоб підтвердити участь у бойових діях у 2025-2026

Щоб отримати статус учасника бойових дій (УБД) у 2025-2026, військовий або військова має підтвердити свою участь у захисті держави. Для цього командир частини подає до […]

Як зареєструвати народження дитини за кордоном: покрокова інструкція для українців

Українці, які стали батьками за межами країни, можуть зареєструвати народження дитини через дипломатичні представництва або консульські установи України. Для цього потрібно подати заяву та кілька […]

17:00, 12.11.2025 Скопіч Дмитро

В Україні підвищили виплати при народженні дитини до 50 тисяч гривень

В Україні суттєво збільшили соціальні виплати для молодих батьків. Верховна Рада ухвалила закон, який передбачає 50 тисяч гривень при народженні дитини. Крім того, він вводить […]

Важливо

Як сім’ям з дітьми з СМА евакуюватися до Німеччини: пояснення засновника Be An Angel

Німецька благодійна організація Be An Angel продовжує евакуацію українських родин. Зокрема у 2025 році є можливість евакуюватися за кордон родинам з дітьми зі спінальною м’язовою […]