
В Івано-Франківській міській територіальній громаді діє програма ваучерної підтримки місцевих та релокованих бізнесів, у межах якої підприємства можуть отримати часткове відшкодування вартості генераторів, інверторно-акумуляторних систем та засобів супутникового зв’язку.
Про це повідомили представники ЦНАП у місті Івано-Франківськ
Ваучерна програма підтримки бізнесу в Івано-Франківській громаді
На території Івано-Франківської міської територіальної громади діє програма ваучерної підтримки, яка передбачає часткове відшкодування вартості придбаного обладнання для безперебійної роботи підприємств в умовах воєнного стану. Під відшкодування підлягають наступні речі, придбані після 2022 року:
- генератори;
- інверторно-акумуляторні системи безперебійного живлення;
- засоби супутникового зв’язку.
Право на отримання підтримки мають підприємства, які зареєстровані та працюють на території Івано-Франківської громади не менше ніж рік, або перенесли свою діяльність із інших регіонів України. Серед інших умов — відсутність заборгованості із зарплати, податків, не бути банкрутами чи в процедурі ліквідації.
Програма поширюється на суб’єкти господарювання, які працюють у закладах:
- ресторанного господарства;
- роздрібної торгівлі харчовими продуктами (крім реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів);
- міні-пекарень;
- перукарень та салонів краси.
Відшкодування здійснюється у розмірі 50% від вартості обладнання, але не більше:
- 30 000 гривень — для генераторів та інверторно-акумуляторних систем;
- 20 000 гривень — для засобів супутникового зв’язку.
Кошти перераховуються на розрахункові рахунки суб’єктів господарювання – юридичних осіб або ФОП.
Вимоги
Для того, щоб скористатися програмою компенсування вартості генераторів чи засобів супутникового зв’язку, потрібно відповідати певним вимогам.
Зокрема, програма передбачає низку наступних вимог до приміщення підприємства:
- наявність зали для відвідувачів площею не менше 20 м², вільної від устаткування;
- можливість одночасного перебування не менше 10 осіб;
- наявність санвузла;
- наявність електричних розеток;
- можливість використання приміщення як пункту обігріву для мешканців міської громади у разі відсутності електроенергії понад 12 годин.
Також існують вимоги до обладнання:
- генератори та інверторно-акумуляторнні системи мають мати номінальною потужністю від 3 кВт і більше;
- засоби супутникового зв’язку, що забезпечують доступ до Інтернету;
- обладнання повинно бути придбане після 24 лютого 2022.
Як подати заяву
Для того, щоб подати заяву, потрібно надати подати перелік документів одним із наступних способів:
- у головному офісі ЦНАП у місті Івано-Франківська;
- у територіальних підрозділах ЦНАП;
- у віддалених робочих місцях адміністратора;
- онлайн через сайт: cnap.if.ua, далі пункт “Електронні послуги”, а далі код послуги 40/99.
Перелік документів
Для отримання відшкодування необхідно надати:
- заяву встановленого зразка;
- копії платіжних документів, що підтверджують придбання обладнання та оплату;
- документи з технічними характеристиками та серійним номером обладнання (або інше заводське маркування);
- витяг або виписку з ЄДР юридичних осіб/ФОП;
- документ про підтвердження, що суб’єкта господарювання не визнано банкрутом і щодо нього не порушено справу про банкрутство;
- довідку про відсутність заборгованості із зарплати та податкових зобов’язань;
- документ, що підтверджує право власності або користування приміщенням, де використовується обладнання;
- фотопідтвердження наявності зали для відвідувачів та розеток;
- копію технічного паспорта приміщення;
- фотофіксацію обладнання;
- офіційну згоду на облаштування пункту обігріву для мешканців Івано-Франківської міської територіальної громади.
Зазначається, що усі документи мають бути подані українською мовою або з офіційно завіреним перекладом. Прийом заяв триває протягом дії воєнного стану.
Читайте також:
Бахмут живе тут – підписуйтесь на наш Телеграм та Інстаграм!

